Website: www.hepro.nl
Adres: E.G.-Weg 12 9636HX
Plaats: Zuidbroek

HEPRO is een gespecialiseerde producent en leverancier van hoogwaardige kunststof gevelelementen in de renovatie en nieuwbouw. Sinds de oprichting van het bedrijf in 1998 heeft HEPRO zich volledig gespecialiseerd in de productie van kunststof ramen, deuren en kozijnen. De moderne en geautomatiseerde productielijn is gevestigd in Zuidbroek. HEPRO legt de lat hoog ten aanzien van de toegevoegde waarde voor onze klanten.

HEPRO

Henk Homan
Meppel

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Alles netjes afgewerkt en volgens afspraak uitgevoerd.

Catelijne

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Wij zijn erg tevreden over de bovenramen. Ook tevreden over personeel en super tevreden over de mannen die de ramen geplaatst hebben.

Lenie
Bellingwolde

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten

zeer tevreden over hepro ,voordeur ,achterdeur en slaapkamer kozijnen laten vervangen.
Marco
den helder

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Keurig werk afgeleverd.
Waarom moet ik ruim € 700 betalen voor het plaatsen van een kozijntje van 155 x 70. Plaatsing duurde 3 manuren. Begintijd 08.30 uur.Vertrektijd 10.15 uur. Ik ben akkoord gegaan met de offerte op basis van hele verkeerde informatie. (plaatsing kon wel een hele dag duren. En: heel verbazend: het personeel kon niet meer aan een nieuwe klus beginnen die dag. Moet ik jullie personeel dan een hele dag betalen om naar huis te kunnen gaan na 2 uur???!? Komt neer op een arbeidsloon van € 240 PER UUR. Ik heb hierover al telefonisch contact gehad met Mark Veenendaal. Ik zou teruggebeld worden. Tot op heden nog niet gebeurd.
Antwoord HEPRO
Beste J.B de Bildt,

Wij hebben contact gehad met u, en uitgelegd dat de montage niet ruim €700,- heeft gekost. In deze prijs zit ook het inmeten, stelkozijnen, montagematerialen, transportkosten en reisuren verwerkt. We betreuren het dan ook dat u achteraf na het vrijblijvend tekenen van de opdracht op deze manier alsnog afdwingt om extra korting te krijgen. Het uurloon is dan ook niet € 240,- per uur volgens uw berekening, maar € 55,- We vinden het jammer dat het zo gelopen is, maar we zijn toch blij te horen dat het werk keurig is opgeleverd.

HEPRO
J. Luth
Huizen

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Werk erg goed uitgevoerd en vriendelijk en net personeel. Werkafspraken worden volledig nagekomen en er is goede nazorg.
Offertetraject kende een moeizame, langzame start. Het bleek opgepikt te zijn door een werknemer die van een andere afdeling was. Uiteindelijk prima opgelost.
Robin
Naarden

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
werken netjes en na afloop ruimen alles op :)

Rudolf
Hoorn

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Super blij met Hepro

Hepro levert niet alleen hele mooie producten, maar bovenal zijn hun monteurs top! Als je na het slopen denkt dat je hele woning open ligt, is de gevel een paar uur later een geweldig fraaie aanwinst in je huis geworden. Daarom adviseren we niet alleen Hepro maar ook hun montage dienst van harte aan. Daarnaast hadden wij een aanvullende uitdaging en daar hebben ze in alle opzichten belangenloos aan bijgedragen, daarvoor een extra pluim.

Alex
Leiden

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Prettig voorgesprek met goede informatie en snel een offerte. Ondanks drukte snel ingemeten en afspraak gemaakt voor het plaatsen zodat we wisten waar wij aan toe waren. In de showroom nog de kleuren welke wij hadden gekozen in het echt bekeken. Het plaatsen gebeurde snel, professioneel en keurig!! Zowel binnen als buiten mooi afgewerkt. Een kleine beschadiging aan de muur werd gelijk hersteld.
Niets dan lof over dit bedrijf. Wij verheugen ons op het moment dat we de volgende bestelling van een aantal kozijnen kunnen doen bij Hepro!
Marijke
Annerveenschekanaal

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Pluim voor Hepro

Wij hebben in september 2015 naar volle tevredenheid kozijnen en een entreepui door Hepro laten plaatsen.
Ervaren monteurs die degelijk werk hebben geleverd.
In November 2018 gemeld dat de voordeur en een draai-kiepraam niet meer goed gesloten konden worden; tot die tijd geen enkele klacht over het functioneren van de draaiende delen.
Afspraak gemaakt met een monteur die de deur en het raam kosteloos buiten de garantieperiode heeft bijgesteld.

Prima service.

Veendam