Website: www.hepro.nl
Adres: E.G.-Weg 12 9636HX
Plaats: Zuidbroek

HEPRO is een gespecialiseerde producent en leverancier van hoogwaardige kunststof gevelelementen in de renovatie en nieuwbouw. Sinds de oprichting van het bedrijf in 1998 heeft HEPRO zich volledig gespecialiseerd in de productie van kunststof ramen, deuren en kozijnen. De moderne en geautomatiseerde productielijn is gevestigd in Zuidbroek. HEPRO legt de lat hoog ten aanzien van de toegevoegde waarde voor onze klanten.

HEPRO

Pluspunten
Goede prijs
Goede kwaliteit
Werk wordt vakkundig en netjes gedaan.
Pennings
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Laatst mijn voorgevel opnieuw laten doen met kunststof en ben zeer tevreden! Alles keurig geregeld.

Rob
Den Helder

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Twee zeer vakkundige monteurs (Cornee Matheijsen en Casper Kamp) die niet stoppen voordat alles er strak en netjes in gemonteerd zit. Ik ben doof en zij namen de tijd en moeite om alles te noteren zodat ik het kon volgen. Ook kwamen zij met goede suggesties voor de afwerking na isoleren.
A.F.
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Ervaren monteurs. Werken erg netjes, en zijn beleefd..
Na het werk is alles weer schoon en opgeruimd.
In alle drie de gevallen heb ik met erg vakkundige mensen te maken gehad. Ondanks dit vind ik het jammer dat ik 3 keer extra thuis moest blijven voor “fouten” bij de produktie.
Begrijpend lezen blijkt voor veel mensen problematisch te zijn.
Bij drie opdrachten ging er 3 keer iets mis.

1e. 19-05-2016 witte schuifpui laten plaatsen. Daarbij zijn andersgekleurde roosters geplaatst. Welliswaar vervangen maar hoe kun je wit met geel verwarren? Simpele opdracht..

2e. 02-08-2018. Witte voorpui laten plaatsen.
Bij deze niet al te moeilijke opdracht is simpelweg de brievenbus vergeten en werdt er een glas deel geplaatst op de plek vwaar de brievenbus moest komen. Niet door mij besteld, dat glas. Het moest een wit paneel zijn met daarin de brievenbus verwerkt.
Nadat men het juiste deel kwam plaatsen bleek dat de aopsluitranden niet de juiste maat hadden en hebben wij ongeveer 5 weken lang met een provisorisch geplaatst paneel gezeten.. geen gezicht.

3e. Onlangs is een binnen paneel (wit) geplaatst met stompe kanten. Blijkt de onderkant geleverd te zijn in een afwijkende kleur.. Hoe moeilijk kan het zijn. WIT is WIT en niet geel of oker. Afwerken kon ook deze keer niet omdat de monteur niet de juiste maat lat voor de afwerking had.
R.R. Lemaire

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Mensen zijn prettig in contact en omgang, vriendelijk en betrokken.

Edwin

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Goede prijs, prima monteurs (Daan en bas).goed overleg over kleine problemen met de klant. Keurig gedaan en bijna geen troep in huis.wij zouden in de toekomst weer voor hepro kiezen.
Communicatie tussen klant en afdeling montage zou iets beter kunnen.
Paul
Hendrik Ido ambacht

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Doen wat ze beloven

Rudy Wedda
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Na montage vd. kozijnen door aannemer traden er na korte tijd gebreken op. Slecht sluitende achter-deur en serre-deuren.
Contact opgenomen met Hepro en afspraak gemaakt voor bezichtigen vd. problemen. De problemen werden direct herkend en ook zeer deskundig opgelost!
De problemen hadden voorkomen kunnen worden als het monteren ook was gedaan met deskundigheid van Hepro.
We hebben het gezien...bij het monteren van kunstof kozijnen en deuren komt meer kijken dan alleen maar een waterpas en een doosje schroeven!
Alles sluit weer als een kluisdeur.

Dankjewel Hepro voor de vriendelijke service en het vakkundig verhelpen vd. problemen.

Nogmaals: laat uw kozijnen en deuren vakkundig monteren door Hepro!

Fam. Loots
Muntendam

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Opdracht is heel netjes en volgens afspraak uitgevoerd.
Sander
Maassluis