Website: www.alarmsysteemexpert.nl

H&V Beveiliging

Melvin
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Eergisteren een camera systeem door alarmsysteem expert laten installeren, ben er zeer te spreken over.

Alles is van begin tot einde netjes geregeld, geen adviseurs die je alleen maar naar te dure camera systemen willen aansmeren en monteur Danny is een vriendelijke nette man die goed met je meedenkt en zeer netjes alles afwerk en installeert, kortom een top bedrijf !
Pluspunten
Product was goedkoop en werd snel verstuurd, na problemen koeriersbedrijf hele vriendelijke benadering van H&v en een goede oplossing na wens.
Graag optie om ander koeriersbedrijf te kiezen voor spoed
'm.. Beikes

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Camera besteld
Pluspunten
Product was goedkoop en werd snel verstuurd
Verander van koeriersbedrijf, trunkrs geeft slechte service komt afspraken niet na dit zal geloofwaardigheid bedrijf echt kapot maken, zou volgende dag binnen komen na 5 dagen product geweigerd geen communicatie dus deze sterren zijn eigenlijk voor hun, helaas maken jullie de keuzen om er mee te werken dus ook een beetje voor jullie echt zo jammer, hoop dat ik nog ooit me geld terug zie

11/06/2019

Camera besteld
Pluspunten
Zeer behulpzaam!
Prijzen van andere bedrijven meer mee concurreren!
Stef
Schin op geul

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Hiksvision deurbel met trafo
Pluspunten
goede prijs en product op voorraad
Bij het product staat voor 23:59 besteld de volgende dag in huis. dit was niet het geval en is tegenstrijdig met de info bij verzending op de website, daar staat voor 15.00 uur besteld de volgende dag in huis mits op voorraad. Zeg wat je waar kunt maken. Op werkdagen voor 15.00 besteld...... lijkt mij netjes en nog steeds snel!
Ron
Barendrecht

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Hikvision muursteun t.b.v. dome ip camera
Pluspunten
Groot aanbod en snelle levering.

Ruud
Soesterberg

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Dahua nvr4104-p-4ks2 Recorder
Pluspunten
Zeer goede uitleg over onze aankoop
Vriendelijk personeel
Online hulp prima alleen snel vergeten alles kan online geregeld worden met sadp
Misschien een tip om de uitleg in een mail toe te sturen zodat de klant het dan nog rustig kan na lezen
Rommers
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Ajax alarm systeem
Hikvision recorder en camera.s
Pluspunten
Geweldige showroom duidelijkheid over het product .absolute kennis van zaken.

Hm Veldhuisen
Uithoorn

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Hikvision camera.
Pluspunten
Ze lijken hun best te doen om een open bedrijf te zijn, en ondersteuning te willen bieden (extra folders bij producten van AlarmSysteemExpert.nl) Er is een technische dienst die ik vermoed kapabel zou kunnen zijn, maar die is steeds te druk om op te nemen, of komt met suggesties die niet een antwoord op m'n vraag zijn.
Er is me een camera geleverd die reeds ingebruik was geweest. Ik heb betaald voor een nieuw product (de camera kostte € 600, dus zeker geen goedkope camera). Bij telefonische support werd niet geluisterd, "maar heractiveren is makkelijk", dat is niet wat ik vroeg, ik wilde een nieuw product (ik heb betaald voor nieuw).
Dit bleek niet mogelijk, Nadat ik de camera retour had gestuurd is zonder overleg de camera weer naar mij gestuurd (na vermoedelijk een factory reset). Dus zit ik alsnog met een gebruikte camera voor de nieuw prijs. En het is niet zo dat hun prijs lager was dan de anderen.
Mike

Gepubliceerd op: 05/06/2019

De bestelde HikVision PTZ camera was reeds ingebruik geweest, de doos was duidelijk vaker geopend, ik kreeg de indruk een showroom model. De camera had bv instellingen voor automatisch scannen vd omgeving (patrols), en dus een onbekend password door activatie. Teleurstellend dat deze gebruikte camera als nieuw aan me verkocht is.
Ik gun Nederlanse bedrijven graag een tweede kans, concurentie met het buitenland is moeilijk genoeg, maar zorg dan voor redelijke service. Ik had ook een goedkope camera kunnen kiezen, voor goede kwaliteit/service vind ik het waard om iets meer te betalen. Ik hoop dat ze met een oplossing komen (ik wil geen korting oid, ik wil waarvoor ik betaald heb, niets meer, niets minder).
Pluspunten
Uitstekende support na aankoop.
Duidelijker verwijzing op website naar ondersteunende informatie die er wel is maar moeilijk te vinden.
Paul
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Hikvision dome ip camera
Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie
Actuele voorraad op de site weergeven

Gepubliceerd op: 04/06/2019

DVR/NVR en cameras