Bedrijfsgegevens

Website: www.hellodialog.com
Adres: Phoenixstraat 4 2011 KC
Plaats: Haarlem
Telefoon: 023 - 53 22 608

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hellodialog.com
totaal score
9.2
Personeel
9.6
Betrouwbaarheid
9.4
Kwaliteit
9
Kennis & Vakmanschap
9.4
Communicatie
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
35 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
14 beoordelingen (12 maanden)
30 beoordelingen (totaal)
1884 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
86% (12)
14% (2)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Wat mij het meest bevalt is de communicatie met de medewerkers van Hellodialog. De kwaliteit en de snelheid van de support maken dit bedrijf voor mij een fijne partner om mee samen te werken.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Jochem
Utrecht

Gepubliceerd op: 19/03/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Sterke communicatie met leuke en kwalitatieve mensen. En een simpel en easy to use applicatie.
Verbeterpunten
Ik zou het fijn vinden om meer frames/achtergronden/thema's te kunnen gebruiken voor bepaalde feestdagen etc.
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
gefeliciTAART.nl
Haarlem

Gepubliceerd op: 12/03/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Ik ben op dit moment nog niet veel in contact geweest met HelloDialog. Maar de momenten die ik met jullie heb gehad waren alle positief en zeer behulpzaam.
Verbeterpunten
Op dit moment niet iets heel specifieks.
Eventueel iets vaker een update over hoe ver jullie zijn met bepaalde opdrachten. Heb dit alleen niet als storend ervaren.
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Isabelle/Rvdb
Amsterdam Zuidoost

Gepubliceerd op: 09/03/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle helpdesk, doen wat ze beloven, de meest intuïtieve mailingsoftware op de Nederlandse markt, geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
Verbeterpunten
Ietjes sneller nieuwe features release - maar dan zoek ik spijkers op laag water
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
W.K. Chiu | ROC Midden Nederland
Utrecht

Gepubliceerd op: 01/03/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede en snelle service, denken graag met je mee en de applicatie werkt ook erg fijn!
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Justin
Hillegom

Gepubliceerd op: 28/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
All in Connect
Breda

Gepubliceerd op: 28/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle reacties, korte lijntjes en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitverhouding in onze ogen voor elkaar.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Judith Dam | B&S BV
Hoorn

Gepubliceerd op: 19/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle reacties, korte lijntjes en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitverhouding in onze ogen voor elkaar.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie

Hoorn
19/02/2018

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle en vriendelijke klantenservice, zeer gebruiksvriendelijke builder
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 04/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede customer service. Er wordt meegedacht en gekeken tot er een een antwoord op de vraag of een oplosssing voor het probleem gevonden is.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Liesbeth | IDEAonline
Woerden

Gepubliceerd op: 12/12/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goede customer service. Er wordt meegedacht en gekeken tot er een een antwoord op de vraag of een oplosssing voor het probleem gevonden is.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie

Woerden
12/12/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Heel enthousiast over deze eerste samenwerking! Fijn contact, snel schakelen, mooie mailings met een goed resultaat: heel fijn. Dank Hellodialog!
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Tribe Company
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 08/12/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer