Bedrijfsgegevens

Website: www.hellodialog.com
Adres: Phoenixstraat 4 2011 KC
Plaats: Haarlem
Telefoon: 023 - 53 22 608

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hellodialog.com
totaal score
8.8
Personeel
9
Betrouwbaarheid
8.9
Kwaliteit
8.7
Kennis & Vakmanschap
8.9
Communicatie
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
13 beoordelingen (12 maanden)
22 beoordelingen (totaal)
1381 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
54% (7)
46% (6)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Goede customer service. Er wordt meegedacht en gekeken tot er een een antwoord op de vraag of een oplosssing voor het probleem gevonden is.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Liesbeth | IDEAonline
Woerden

Gepubliceerd op: 12/12/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goede customer service. Er wordt meegedacht en gekeken tot er een een antwoord op de vraag of een oplosssing voor het probleem gevonden is.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie

Woerden
12/12/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Heel enthousiast over deze eerste samenwerking! Fijn contact, snel schakelen, mooie mailings met een goed resultaat: heel fijn. Dank Hellodialog!
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Tribe Company
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 08/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik ben beursorganisator en dan is een goede marketingbrief met opvolging van essentieel belang. Nu ben ik goed in organiseren maar minder met programma's, maar met de hulp van Ruud en collega's komt alles goed! Ik ben blij dat er altijd een contactmoment mag zijn en al mijn vragen direct een opvolging krijgen. Ze zijn kundig, duidelijk en super behulpzaam. Ik ben enorm enthousiast dat ik voor Hello Dialog heb gekozen en kan het iedereen aanraden!!!
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Anouk van Sooner Events
Dedemsvaart

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Al enige tijd contact met HelloDialog en dit werkt zeer prettig. Proactief contact mbt de mailings welke wij versturen. Tevens is geen vraag teveel gesteld en nemen ze de tijd voor je.

Verder werkt het systeem erg prettig en is het overzichtelijk. In vergelijking met andere mailingsoftwares is dit echt een stap vooruit.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Maarten
Lisse

Gepubliceerd op: 21/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Eigenlijk alles. Van start tot finish is iedereen binnen het team direct betrokken bij het project. Goede bereikbaarheid zowel per mail als per telefoon. Zeer creatieve geesten. En dat gemixt met hun vakmanschap maakt het een superbedrijf.
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Thierry | Bistrobar Indonesia
Haarlem

Gepubliceerd op: 12/11/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Het team denkt mee, neemt initiatief en is daadkrachtig. Daarnaast maakt de gebruiksvriendelijke en dynamische editor indruk. Meer dan een solide basis voor gedegen e-mailmarketing én prettig om mee samen te werken!
Verbeterpunten
Een aantal geavanceerde features missen (nog).
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
McGregor
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Over het algemeen snel contact en er wordt ook fijn meegedacht.
Verbeterpunten
Misschien in het weekend een soort hulplijn instellen voor noodgevallen? Als je ziet dat er een mailtje binnenkomt voor de helpdesk kijken of er ook in het weekend/buiten kantoortijden iemand zou kunnen reageren. Geen idee of dit mogelijk is maar het was voor mij handig geweest als het er was geweest.
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Elsken Schenk/ Bibliotheek Utrecht
Utrecht

Gepubliceerd op: 27/02/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Hotel Ernst Sillem Hoeve
Den Dolder

Gepubliceerd op: 27/02/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
- Je wordt goed geholpen aan de telefoon.
- Het personeel probeerd met je mee te denken.
- Blijft zich vernieuwen
Verbeterpunten
- Belletje plegen mocht er weinig activiteit zijn op de backhand.
- In vergelijking met concurrenten zijn ze prijzig.
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Femke
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/02/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
prettig contact
Verbeterpunten
ik zou een handleiding voor de nieuwsbrief erg op prijs stellen (faq's zijn niet voldoende) je moet zaken kunnen opzoeken
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
de Bibliotheek Z-O-U-T
Maarn

Gepubliceerd op: 21/02/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer