Bedrijfsgegevens

Website: http://www.heelveelfeest.nl
Adres: Annastraat 39 6161GW
Plaats: Geleen
Telefoon: 046-4371341

Bij heelveelfeest.nl koopt u de leukste feestartikelen voor verjaardag of themafeest. Omdat we geen duur winkelpand met bijbehorende kosten hebben kunnen we dit voordeel aan u terug geven door middel van onze scherpe prijzen. U hoeft niet de stad in maar kunt vanuit uw eigen stoel de verrassende en stijlvolle versieringen bestellen.

Met duizenden klanten zijn wij een van de grotere feestwinkels van Nederland en ieder jaar investeren wij honderden uren in onderzoek om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevreden klanten zijn onze beste reclame!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HeelVeelFeest
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
273 beoordelingen (12 maanden)
870 beoordelingen (totaal)
10520 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (178)
26% (71)
3% (9)
3% (9)
2% (5)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
snelle service
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 18/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Te grote doos voor te weinig spullen. Kan efficienter.
L.T.
Eindhoven

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede levering, mooie producten
Verbeterpunten
kwaliteit ballonnen zilver met 25 erop: een aantal knapte snel kapot en anderen liepen snel leeg
Helma
Strijen

Gepubliceerd op: 04/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik misnog een deel van mijn bestellling die wel al betaald is en op mijn vraag hierover is met wat vertraging het ontbrekende artikel geleverd
Verbeterpunten
Check goed of de hele bestelling compleet is
Elly
Venray

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik misnog een deel van mijn bestellling die wel al betaald is en op mijn vraag hierover wordt ik niet geïnformeerd en ik heb het missende artikel ook nog niet ontvangen
Verbeterpunten
Check goed of de hele bestelling compleet is en geef direct antwoord op deze vraag

Venray
17/08/2017

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
 
t. buiting
duiven

Gepubliceerd op: 24/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Veel keuze en schappelijke prijs
Verbeterpunten
 
Antwoord HeelVeelFeest
Beste Klant,

We zijn het uiteraard even voor u gaan nakijken, waar uw pakket is gebleven.

U heeft uw bestelling geplaatst op 3 augustus. Op deze datum is de bestelling bij ons verwerkt en overgedragen naar Bpost.
De track en trace gegevens geven aan dat het pakket gisteren op 7 augustus om 13.25 bij u is afgeleverd op het opgegeven adres.

Is het mogelijk dat u dit nogmaals wilt nakijken en ons even wilt laten weten of het inderdaad klopt.

Met vriendelijke groet
Het team van Mlwebshops.nl
Kimberly

Gepubliceerd op: 22/08/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Veel keuze en schappelijke prijs
Verbeterpunten
Na bijna een week nog altijd geen levering ontvangen , dus al je dringend iets nodig hebt , zou ik het hier niet bestellen

08/08/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering, uitgebreid assortiment, makkelijk besteld goede kwaliteit prijs verhouding.
Verbeterpunten
Het assortiment mag nog wat uitgebreider
Diana

Gepubliceerd op: 18/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 08/08/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Levering van alle produkten keurig op tijd en zagen er perfect uit.
Verbeterpunten
De witte hartjes ballonnen zijn van slechte kwaliteit.
Van de 2 zakjes bleef er maar 1 zakje heel.
Gelijk met opblazen knapte ze al kapot. Zelfs al was de vorm van het hartje nog niet te zien
Marja Slager
Woerden

Gepubliceerd op: 07/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering fijne bestel site
Verbeterpunten
 
Toine van Engelen
Eindhoven

Gepubliceerd op: 03/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer