Website: http://www.heelveelfeest.nl
Adres: Annastraat 39 6161GW
Plaats: Geleen

Bij heelveelfeest.nl koopt u de leukste feestartikelen voor verjaardag of themafeest. Omdat we geen duur winkelpand met bijbehorende kosten hebben kunnen we dit voordeel aan u terug geven door middel van onze scherpe prijzen. U hoeft niet de stad in maar kunt vanuit uw eigen stoel de verrassende en stijlvolle versieringen bestellen.

Met duizenden klanten zijn wij een van de grotere feestwinkels van Nederland en ieder jaar investeren wij honderden uren in onderzoek om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevreden klanten zijn onze beste reclame!

HeelVeelFeest

Pluspunten
Het product was op 2 plaatsen al kapot (ik denk dat iemand het heeft gebruikt en daarna teruggestuurd). Daar zouden ze wat beter op moeten letten, maar ik heb het teruggestuurd met een briefje erbij dus wie weet...
Beste mevrouw,

We hebben uw pakket retour ontvangen en gezien dat het inderdaad kapot is.
Dat is zeker heel jammer.
Dit artikel is nieuw en zeker niet gebruikt.
Via onze importeur is dit een heel nieuw artikelen en wij zullen dit dan ook aan hen doorgeven.

Het bedrag van uw order hebben wij zojuist aan u retour overgemaakt.

Met vriendelijke groet
Het team van Heelveelfeest.nl

Nicole

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Verpakking mocht beter afgesloten/afgeplakt zijn

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Verzending ed was goed. ..
Product viel tegen. ..heb slingers gekocht. ..maar die gingen steeds stuk......in de prullenbak gegooid. ..jammer
Martin
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
De helft van de bestelling is binnen een paar dagen bezorgd. Dus heel snel. Keurig.
De andere helft is niet bezorgd en ik heb op geen enkele manier gehoord of en wanneer dit wel bezorgd gaat worden terwijl ik al wel betaald heb. Het is alleen doorgestreept op de factuur. Graag aangeven waarom iets niet bezorgd wordt en wat er dan gaat gebeuren.
Olga Hoff
Huizen

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Snelle afhandeling van bestelling, volgende dag geleverd.
Niet exact de producten gekregen die ik had besteld.
Hierover een bericht gestuurd maar na 24h nog geen reactie ontvangen.
Erwin

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Heb o.a. ballonnen besteld en in ieder pakje zit wel een lekke ballon. Verder snelle verzending, dus prima.

Beste Klant,

Dat is vervelend om te horen. Jammer dat u ons daar niet eerder een mail over heeft gestuurd, dan hadden wij u graag een nieuw zakje ballonnen toegestuurd.
We hebben deze klacht ook neergelegd bij onze importeur. Zij komen hierop bij ons terug.

Mijn excuses voor dit ongemak.
Namens het Team van Heelveelfeest.nl
Annie
Hazerswoude

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten
Producten waren goed verpakt.
Van de 3 10 meter vlaggen slingers die ik heb besteld is er daadwerkelijk maar 1 echt 10 meter aan vlaggen en de andere 2 6 meter lang met aan elke kant 2 meter touw, beetje jammer dit.
Beste klant,

Is het mogelijk dat u mij hierover een mail stuurt naar sonja@heelveelfeest.nl
Dan kunnen wij hier intern naar kijken en dit opnemen moet onze importeur. Zij willen graag steekproefgewijs met ons kijken waar het probleem ligt, zodat we hier iets aan kunnen doen.

Alvast bedankt voor uw reactie en medewerking
Met vriendelijke groet
Het team van Heelveelfeest.nl
Wendy
Papendrecht

Gepubliceerd op: 09/04/2017

Pluspunten
Netjes verpakt, goed prijs
Er is mogelijkheid om bezorgdag te kiezen. Toch wordt het pakket de volgende dag direct verstuurd. De reactie hierop is dat het niet uitmaakt omdat het dan gewoon de volgende dag nog een keer aangeboden wordt. Punt 1, dat is niet waar want het wordt bij de buren bezorgd (wat in ons geval niet wenselijk is) en punt 2, biedt de mogelijkheid dan ook niet aan als er toch niks mee gedaan wordt.

Gepubliceerd op: 16/02/2017