Website: http://www.heelveelfeest.nl
Adres: Annastraat 39 6161GW
Plaats: Geleen

Bij heelveelfeest.nl koopt u de leukste feestartikelen voor verjaardag of themafeest. Omdat we geen duur winkelpand met bijbehorende kosten hebben kunnen we dit voordeel aan u terug geven door middel van onze scherpe prijzen. U hoeft niet de stad in maar kunt vanuit uw eigen stoel de verrassende en stijlvolle versieringen bestellen.

Met duizenden klanten zijn wij een van de grotere feestwinkels van Nederland en ieder jaar investeren wij honderden uren in onderzoek om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevreden klanten zijn onze beste reclame!

HeelVeelFeest

Pluspunten
Zeer overzichtelijke website.
Levering was niet volledig. Geen enkele informatie bij de levering: geen betaalbewijs, geen document van nalevering... Ook de leverdata zijn niet duidelijk. Gissen en hopen dat de bestelling op tijd zal aankomen...

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
De artikelen zagen er netjes uit.
Een van de producten was niet op voorraad en er is geen communicatie over geweest er stond alleen op de bon dat hij was wegestreept. Hierover was geen mail gestuurd ik heb gelukkig een refund gehad op het artikel maar de communicatie kan beter
Heerlen

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Snel geleverd
Mijn bestelling was niet compleet en ik heb daar ook geen email oid over gehad. Dus op de verjaardag van mijn zoontje hadden wij geen Lego bekers. Heel sneu.
Jeanine Felter

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Pluspunten
Snel geleverd
Kwaliteit zoals verwacht
Kreeg niet wat ik had besteld
Maar had geen tijd voor retournering
Beste klant,

We hebben u een privé bericht gestuurd. Kunt u ons aangeven wat er niet juist was in uw bestelling?

Het team van Heelveelfeest.nl

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Producten zijn mooi en netjes bezorgd
Helaas was er een artikel niet op voorraad, en daardoor werd de bestelling nog niet verzonden (dus niet de volgende dag in huis). Maar dit werd niet direct gecommuniceerd, pas na zelf contact op te nemen kregen we te horen wat er aan de hand was. Het was beter/netter geweest als we direct na het bestellen hier een bericht over kregen door Heelveelfeest.nl.
De producten zijn hierna volgens afspraak in de mail geleverd. Een bevestiging hiervan was wel prettig geweest.

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Kwaliteit was ik niet te spreken over. De mega sarah vlag zag er op de afbeelding super groot uit, ook vermeld op de website dat de afmetingen 100 bij 150 cm varen. Klopt niks van!
Beste mevrouw,
We hebben u zojuist een privé bericht gestuurd over de Mega vlag.
Jammer dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet, maar de afmetingen zoals deze staan aangegeven op onze website komen overeen met de daadwerkelijke afmeting van de vlag.

Heelveelfeest

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Heel slecht verpakt. 4 kleine zakjes in een hele grote doos die bij aankomst helemaal was ingedeukt. Had ook gemakkelijk in een envelop gekund.
Anita

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Groot assortiment
Op tijd leveren; actueel op de site of iets wel/niet op voorraad is.

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Het product was op 2 plaatsen al kapot (ik denk dat iemand het heeft gebruikt en daarna teruggestuurd). Daar zouden ze wat beter op moeten letten, maar ik heb het teruggestuurd met een briefje erbij dus wie weet...
Beste mevrouw,

We hebben uw pakket retour ontvangen en gezien dat het inderdaad kapot is.
Dat is zeker heel jammer.
Dit artikel is nieuw en zeker niet gebruikt.
Via onze importeur is dit een heel nieuw artikelen en wij zullen dit dan ook aan hen doorgeven.

Het bedrag van uw order hebben wij zojuist aan u retour overgemaakt.

Het team van Heelveelfeest.nl

Nicole

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Verpakking mocht beter afgesloten/afgeplakt zijn

Gepubliceerd op: 24/10/2017