Website: http://www.heelveelfeest.nl
Adres: Annastraat 39 6161GW
Plaats: Geleen

Bij heelveelfeest.nl koopt u de leukste feestartikelen voor verjaardag of themafeest. Omdat we geen duur winkelpand met bijbehorende kosten hebben kunnen we dit voordeel aan u terug geven door middel van onze scherpe prijzen. U hoeft niet de stad in maar kunt vanuit uw eigen stoel de verrassende en stijlvolle versieringen bestellen.

Met duizenden klanten zijn wij een van de grotere feestwinkels van Nederland en ieder jaar investeren wij honderden uren in onderzoek om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Tevreden klanten zijn onze beste reclame!

HeelVeelFeest

Pluspunten

veel langer op de artikelen gewacht, dan stond aangegeven op de website. Heb hierdoor zelf andere slingers in de winkel moeten aanschaffen, omdat jullie artikelen te laat geleverd zijn!
margreet
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Leuk assortiment
Leveren wat je beloofd en als je beloofd geld terug te storten dat ook doen !
Lisbeth Oosterveen
OSS

Pluspunten

Niet zeggen dat er de volgende dag bezorgd wordt als je dat niet waar kan maken.
Beste Klant,

Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben er alles aan gedaan om onze pakketten op tijd te verwerken en te verzenden, zoals wij aangeven op onze website..

Helaas gaat er op het moment het eea mis bij Postnl. We hebben daarover contact gehad met Postnl en ze doen er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Namens Postnl en ook namens ons excuses hiervoor.

Het team van Heelveelfeest.nl
Lynda
NIEUWERKERK AD IJSSEL

Pluspunten
Als op je website staat "morgen in huis" moet je dat ook waarmaken. Zeker met verjaardagen (50 in mijn geval). Kreeg Sarah artikelen een dag te laat. Héél vervelend en kostte toch best veel geld. Was schuld van PostNL. Kan best, maar compenseer dan iets voor je klant.
Beste Klant,

Bedankt voor uw reactie.
Zoals wij ook al in ons mailcontact hebben aangegeven hebben wij er alles aan gedaan om onze pakketten op tijd te verwerken en te verzenden, zoals wij aangeven op onze website..

Namens Postnl en ook namens ons excuses hiervoor.

We vinden het heel vervelend dat het verrassen van uw vrouw hierdoor niet zo is gegaan als u in gedachten had.

Het team van Heelveelfeest.nl
Roy
Leiden

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Snelle levering. Vriendelijk mail verkeer.

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Alles goed geregeld

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
mooi aanbod voor een goede prijs
geen reactie op mails, stukken tekort bij de levering, graag teruggave van het geld voor niet geleverde stukken.
Beste klant,

Bedankt voor het invullen van uw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak.

Gedurende onze korte vakantie heeft onze vervanging hier en daar wat steekjes laten vallen. We vinden dit dan ook heel vervelend en hebben er zeker van geleerd voor een volgende keer.
We zullen dit dan anders aanpakken.
Het bedrag hebben wij reeds aan u retour gestort.

Namens het team van Heelveelfeest.nl
***
Koolskamp

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
snelle levering, levering compleet.

Verula
Egmond aan Zee

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Per ongeluk de verkeerde ballonnen ontvangen, maar na mailcontact zijn de juiste ballonnen alsnog opgestuurd. Prima service!!! Heel netjes!

Ilze

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Zeer goed
Is gewoon allemaal goed
Gabrielle