Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL

Hear
6.2

Pluspunten
Prettige site en goede hulp
Mijn bestelling verliep niet erg soepeltjes en kwam pas na weken aan.

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten

Voorheen was dit bedrijf bekend als HDSPN.com en de website linkt nu door naar Hear.nl.

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met ... was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Ik heb uiteindelijk ook voorgesteld dan i.p.v. terugbetaling andere artikelen te leveren maar ook daarop kwam geen reactie.

Dat is jammer want die keren dat ... wel reageerde was dat positief en constructief.
Antwoord Hear
Beste Christian,
je spreekt helaas het verkeerde bedrijf aan. Je hebt geen bestelling bij Hear geplaatst. We hebben je desondanks geprobeerd te helpen, maar daar ben je niet op in gegaan. Dan kunnen we op een gegeven moment ook weinig meer doen. Nogmaals, we helpen je graag, maar dan moet je ons daar ook de kans voor geven.
Christian

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met Erik was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Dat is jammer want die keren dat Erik wel reageerde was dat positief en constructief.

27/08/2018