Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hear
totaal score
6.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
15 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
26 beoordelingen (12 maanden)
177 beoordelingen (totaal)
9047 keer bekeken
58% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (13)
4% (1)
8% (2)
0% (0)
38% (10)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik bestel een audiospeler. Deze wordt op tijd geleverd. Vervolgens blijkt het de verkeerde kleur te zijn. Op mails wordt niet gereageerd en er is ook geen telefoonnummer beschikbaar. Erg slechte zaak die zeer klantonvriendelijk te werk gaat. Ik raad absoluut af om hier te bestellen. Net nog een laatste mail er aan gewaagd om de juiste kleur opgestuurd te krijgen en dan ga ik verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Steven
Pijnacker

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
mooie website
Verbeterpunten
- bedrijf communiceert niet
- reageert niet op e-mail
- niet telefonisch bereikbaar
- levering blijft uit
Tjerk / Etecs
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Customer service answers no tickets/mails since 2 weeks. Phone contact impossible.
Verbeterpunten
Customer Service
Klant

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Leuk assortiment, en prima prijzen.
Eerste contact met klantenservice was ook prima
Verbeterpunten
Ivm een klein probleem in het product contact gezocht en product geretourneerd.
Daarna gaat de communicatie zeer moeizaam, en zit ik al weken te wachten op een oplossing.
Ze hebben mn geld, en ik heb geen product...

ordernr: ORD01001
Casper de Groot
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 26/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
- Geen communicatie over uitblijven levering. Getoonde levertijd was 3 tot 10 werkdagen, na een maand nog geen levering in zicht.
- Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op email
- Chatfunctie op website word zelden bemenst, wacht inmiddels al vijf dagen op een reachtie.

Al met al een zeer slechte ervaring, puur door gebrek aan communicatie. Zojuist koopovereenkomst ontbonden en melding gemaakt bij ACM en Thuiswinkel Waarborg
Vincent
Almere

Gepubliceerd op: 25/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Product opsturen en reageren op vragen van de klant zou helpen voor klanttevredenheid.
Product wel betaald. Nooit opgestuurd. Gevraagd hoe het met de verzending gaat. Niks gehoord. Klacht ingediend. Ook niks gehoord. Volgende stap klacht indienen thuiswinkel.org en aangifte doen.

Update: Na achterlaten van deze klacht is er contact opgenomen door hear op 12 februari. Daarna bleef het stil tot 18 februari. Eigenaar verontschuldigde zich. Eigenaar gaf aan dat ik kon wachten tot het artikel weer op voorraad was of kon annuleren. Ik heb gekozen voor annuleren vanwege de moeizame communicatie. Inmiddels is het 26 februari en is er tot op heden nog niks bijgeschreven op mijn rekening of een andere reactie geweest vanuit hear. Vandaag nog maar een reactie gestuurd naar thuiswinkel.org om te kijken of ze de eigenaar kunnen bewegen.
Ruud
Utrecht

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Product opsturen en reageren op vragen van de klant zou helpen voor klanttevredenheid.
Product wel betaald. Nooit opgestuurd. Gevraagd hoe het met de verzending gaat. Niks gehoord. Klacht ingediend. Ook niks gehoord. Volgende stap klacht indienen thuiswinkel.org en aangifte doen.

Utrecht
31/01/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Maand geleden koptelefoon gekocht was niet tevreden.
Contact opgenomen met het bericht dat de koptelefoon retour mocht.
Inmiddels 3 week geleden opgestuurd en nog geen reactie/geld terug ontvangen.
Al meerdere emails gestuurd word niet op gereageerd.
Zeer jammer want het gaat om 300 euro waar ik dus nu al een maand op zit te wachten.
Dillan
Middelstum

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen enkel positieve punt.
Verbeterpunten
Heel slechte communicatie. Heb een artikel besteld waarover er wordt niks gecommuniceerd qua levertijd. Geen reactie op de chat/mailtjes. Ze zijn noet telefonisch bereikbaar. De order kan nergens geannuleerd worden. Op de website staat onderaan de levertijd van een bepaalde product dat ze binnen een dag leveren. Dit is super verwarrend voor elke klant. All in all de slechtste en meest onklantvriendelijke bedrijf.
Antwoord Hear
Beste Levi,

heel vervelend dat je zo ontevreden bent. De levertijd staat aangegeven op de productpagina. Dit hebben we ook via de chat aan je laten weten, wat je op dat moment prima vond.

Verder: je hebt twee keer contact opgenomen. De 1e keer via de chat, waarop je binnen 20 minuten een antwoord had. De 2e keer stuurde je een mail op vrijdagmiddag om 5 uur. Daar hebben we de volgende maandag op gereageerd.
Levi
Den Haag

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb op 31-10-2018 de Rha trueconnect besteld bij dit bedrijf en nog steeds niets gekregen.
Na meerdere keren gebeld ,gemaild en via de chatt op hun site contact met ze op te nemen, krijg ik geen reactie van ze.
Zeer onbeschoft , ik ben nu bezig om andere stappen te ondernemen want ik wil mijn geld terug!!!
Stacey
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb drie weken geleden een S-booster besteld, tot op heden niets ontvangen. Na gebeld, gemaild en via de chat contact proberen te krijgen, maar er wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug! Ik ga andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen!
Henk
Emmen

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer