Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hear
totaal score
5.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
30 beoordelingen (12 maanden)
181 beoordelingen (totaal)
9372 keer bekeken
50% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
43% (13)
3% (1)
7% (2)
0% (0)
47% (14)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Na bestelling geannuleerd te hebben (uiteindelijke levertijd van 30 dagen ipv 5 tot 10) geen reactie ontvangen, en product alsnog opgestuurd gekregen. Deze retour gemeld en meerdere malen contact gezocht over terugbetaling.. Tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Destijds gaf Hear.nl aan lid te zijn van Thuiswinkel keurmerk. Dit blijkt niet zo te zijn...
Joost

Gepubliceerd op: 13/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles.
Beste mensen, hier niet je spullen bestellen, mocht er iets zijn kan je fluiten naar je geld en verwacht geen normale of uberhaupt communicatie via de mail. komt terug als niet bestaand adres.
Ik heb een Fiio K1 usb dac besteld en retour gestuurd netjes volgens de richtlijnen. Thuiswinkel waarborg word de volgende stap.
René
Zevenaar

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles.
Beste mensen, hier niet je spullen bestellen, mocht er iets zijn kan je fluiten naar je geld en verwacht geen normale of uberhaupt communicatie via de mail. komt terug als niet bestaand adres.
Ik heb een Fiio K1 usb dac besteld en retour gestuurd netjes volgens de richtlijnen. Thuiswinkel waarborg word de volgende stap.

Zevenaar
30/04/2019

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, slechtste webwinkel die ik ken
Verbeterpunten
Ik heb minder dan een jaar geleden in ear headphones besteld bij Hear.nl. Deze zijn inmiddels kapot gegaan. Na een paar mails hierover gestuurd te hebben krijg ik nog steeds geen antwoord. Vervolgens besluit ik uit mijzelf de oordopjes maar terug te sturen. Na weer een paar emails zonder antwoord (en weken wachten) krijg ik toch nog een bericht dat het defect niet kan worden gevonden. Na mijn antwoord weer meerdere emails gestuurd en weken gewacht zonder tegenbericht. Uiteindelijk maar een boze email gestuurd wat de status is van mijn defecte headphones. Toen nog een kort berichtje gekregen dat de defect niet onder de garantie valt. Nog nooit zulke slechte customer service gehad, schandalig. Dit is trouwens al de tweede keer dat dit gebeurt. Vorige keer had ik ook een negatieve review geschreven op deze website waarna ik meteen bericht kreeg. Er werd gesteld dat ik een nieuwe in ear headphone zou krijgen als ik de review zou verwijderen. Om van het gezeik af te zijn (en weer naar muziek te kunnen luisteren) dit maar gedaan. Nu is het dus opnieuw gebeurd. Ik raad af bij dit bedrijf iets te bestellen! Daar komt ook bij dat het thuiswinkel label op de website wordt laten zien. Ik kan de webshop niet vinden in het ledenbestand van Thuiswinkel dus vraag mij af of ze wel lid zijn.
Max
Amsterdam

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Tot zo ver geen.
Verbeterpunten
Communicatie is niet mogelijk met dit bedrijf.
Bellen is niet mogelijk, mail wordt niet op gereageerd en de chat functie heeft ook geen enkele toegevoegde waarde.

De timers bij de producten is enkel voor de marketing. De levertijden kloppen niet. Mijn product zou de volgende dag geleverd moeten worden maar dit was niet het geval. Dat kan altijd natuurlijk maar communiceer het dan de volgende dag...

Mocht je product ergens duurder zijn. Betaal dan met liefde wat meer.
R

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik bestel een audiospeler. Deze wordt op tijd geleverd. Vervolgens blijkt het de verkeerde kleur te zijn. Op mails wordt niet gereageerd en er is ook geen telefoonnummer beschikbaar. Erg slechte zaak die zeer klantonvriendelijk te werk gaat. Ik raad absoluut af om hier te bestellen. Net nog een laatste mail er aan gewaagd om de juiste kleur opgestuurd te krijgen en dan ga ik verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Steven
Pijnacker

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Product was niet helemaal wat ik er van had verwacht maar kon het snel omruilen voor iets wat ik wel graag wilde.
Verbeterpunten
 
JJ
Schilde

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
mooie website
Verbeterpunten
- bedrijf communiceert niet
- reageert niet op e-mail
- niet telefonisch bereikbaar
- levering blijft uit
Tjerk / Etecs
Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Customer service answers no tickets/mails since 2 weeks. Phone contact impossible.
Verbeterpunten
Customer Service
Klant

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Prettige site en goede hulp
Verbeterpunten
Mijn bestelling verliep niet erg soepeltjes en kwam pas na weken aan.
Klant

Gepubliceerd op: 12/03/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Prix - Disponibilité
Verbeterpunten
expédition (délai)
Bertrand
Belgique

Gepubliceerd op: 10/03/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer