Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL
Plaats: Amsterdam
Telefoon: +31(0)20 700 8282

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hear
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
15 beoordelingen (12 maanden)
164 beoordelingen (totaal)
7612 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (11)
0% (0)
7% (1)
0% (0)
20% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Snelle omruiling na defecte oordopjes. Chapeau.
Verbeterpunten
 
F. de Ruyter
Eindhoven

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen enkel positieve punt.
Verbeterpunten
Heel slechte communicatie. Heb een artikel besteld waarover er wordt niks gecommuniceerd qua levertijd. Geen reactie op de chat/mailtjes. Ze zijn noet telefonisch bereikbaar. De order kan nergens geannuleerd worden. Op de website staat onderaan de levertijd van een bepaalde product dat ze binnen een dag leveren. Dit is super verwarrend voor elke klant. All in all de slechtste en meest onklantvriendelijke bedrijf.
Antwoord Hear
Beste Levi,

heel vervelend dat je zo ontevreden bent. De levertijd staat aangegeven op de productpagina. Dit hebben we ook via de chat aan je laten weten, wat je op dat moment prima vond.

Verder: je hebt twee keer contact opgenomen. De 1e keer via de chat, waarop je binnen 20 minuten een antwoord had. De 2e keer stuurde je een mail op vrijdagmiddag om 5 uur. Daar hebben we de volgende maandag op gereageerd.
Levi
Den Haag

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Bestelling snel binnen
Verbeterpunten
 
Bert
Breda

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb op 31-10-2018 de Rha trueconnect besteld bij dit bedrijf en nog steeds niets gekregen.
Na meerdere keren gebeld ,gemaild en via de chatt op hun site contact met ze op te nemen, krijg ik geen reactie van ze.
Zeer onbeschoft , ik ben nu bezig om andere stappen te ondernemen want ik wil mijn geld terug!!!
Stacey
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb drie weken geleden een S-booster besteld, tot op heden niets ontvangen. Na gebeld, gemaild en via de chat contact proberen te krijgen, maar er wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug! Ik ga andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen!
Henk
Emmen

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Kundige klantenservice.
Verbeterpunten
 
Frans
Ouderkerk

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik had de Soundmagic E10C oortjes besteld, die na even gebruik nét niet helemaal lekker functioneerden. Nadat ik dit heb aangekaart heb ik een zeer snelle reactie ontvangen en was er een vervangende set opgestuurd. Mooie producten en goede service, aanrader!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voorheen was dit bedrijf bekend als HDSPN.com en de website linkt nu door naar Hear.nl.

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met ... was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Ik heb uiteindelijk ook voorgesteld dan i.p.v. terugbetaling andere artikelen te leveren maar ook daarop kwam geen reactie.

Dat is jammer want die keren dat ... wel reageerde was dat positief en constructief.
Antwoord Hear
Beste Christian,
je spreekt helaas het verkeerde bedrijf aan. Je hebt geen bestelling bij Hear geplaatst. We hebben je desondanks geprobeerd te helpen, maar daar ben je niet op in gegaan. Dan kunnen we op een gegeven moment ook weinig meer doen. Nogmaals, we helpen je graag, maar dan moet je ons daar ook de kans voor geven.
Christian

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voorheen was dit bedrijf bekend als HDSPN.com en de website linkt nu door naar Hear.nl.

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met Erik was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Ik heb uiteindelijk ook voorgesteld dan i.p.v. terugbetaling andere artikelen te leveren maar ook daarop kwam geen reactie.

Dat is jammer want die keren dat Erik wel reageerde was dat positief en constructief.

27/08/2018

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Arnoud

Gepubliceerd op: 01/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
Brenda
Waalwijk

Gepubliceerd op: 29/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer