Bedrijfsgegevens

Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL
Plaats: Amsterdam
Telefoon: +31(0)20 700 8282

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Hear
totaal score
6.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
17 beoordelingen (12 maanden)
167 beoordelingen (totaal)
8249 keer bekeken
71% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (10)
6% (1)
6% (1)
0% (0)
29% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Product opsturen en reageren op vragen van de klant zou helpen voor klanttevredenheid.
Product wel betaald. Nooit opgestuurd. Gevraagd hoe het met de verzending gaat. Niks gehoord. Klacht ingediend. Ook niks gehoord. Volgende stap klacht indienen thuiswinkel.org en aangifte doen.
Ruud
Utrecht

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Maand geleden koptelefoon gekocht was niet tevreden.
Contact opgenomen met het bericht dat de koptelefoon retour mocht.
Inmiddels 3 week geleden opgestuurd en nog geen reactie/geld terug ontvangen.
Al meerdere emails gestuurd word niet op gereageerd.
Zeer jammer want het gaat om 300 euro waar ik dus nu al een maand op zit te wachten.
Dillan
Middelstum

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Na een zeer slechte ervaring met een bestelling voor kerst, hebben ze het uiteindelijk goed opgelost.
Verbeterpunten
zorg dat je bij piek bestelmomenten zoals kerst voldoende personeel hebt en als de levering vertraging op loopt: communiceer dit.
JE
den Haag

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
geen, helaas
Verbeterpunten
service levert dit bedrijf niet. Product 6 weken geleden besteld. niet geleverd. Meedere keren contact opgenomen (chat, mail) en geen enkele reactie gekregen. Tip: KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF

den Haag
10/01/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle omruiling na defecte oordopjes. Chapeau.
Verbeterpunten
 
F. de Ruyter
Eindhoven

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen enkel positieve punt.
Verbeterpunten
Heel slechte communicatie. Heb een artikel besteld waarover er wordt niks gecommuniceerd qua levertijd. Geen reactie op de chat/mailtjes. Ze zijn noet telefonisch bereikbaar. De order kan nergens geannuleerd worden. Op de website staat onderaan de levertijd van een bepaalde product dat ze binnen een dag leveren. Dit is super verwarrend voor elke klant. All in all de slechtste en meest onklantvriendelijke bedrijf.
Antwoord Hear
Beste Levi,

heel vervelend dat je zo ontevreden bent. De levertijd staat aangegeven op de productpagina. Dit hebben we ook via de chat aan je laten weten, wat je op dat moment prima vond.

Verder: je hebt twee keer contact opgenomen. De 1e keer via de chat, waarop je binnen 20 minuten een antwoord had. De 2e keer stuurde je een mail op vrijdagmiddag om 5 uur. Daar hebben we de volgende maandag op gereageerd.
Levi
Den Haag

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Bestelling snel binnen
Verbeterpunten
 
Bert
Breda

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb op 31-10-2018 de Rha trueconnect besteld bij dit bedrijf en nog steeds niets gekregen.
Na meerdere keren gebeld ,gemaild en via de chatt op hun site contact met ze op te nemen, krijg ik geen reactie van ze.
Zeer onbeschoft , ik ben nu bezig om andere stappen te ondernemen want ik wil mijn geld terug!!!
Stacey
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik heb drie weken geleden een S-booster besteld, tot op heden niets ontvangen. Na gebeld, gemaild en via de chat contact proberen te krijgen, maar er wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug! Ik ga andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen!
Henk
Emmen

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Kundige klantenservice.
Verbeterpunten
 
Frans
Ouderkerk

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik had de Soundmagic E10C oortjes besteld, die na even gebruik nét niet helemaal lekker functioneerden. Nadat ik dit heb aangekaart heb ik een zeer snelle reactie ontvangen en was er een vervangende set opgestuurd. Mooie producten en goede service, aanrader!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer