Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL

Hear
5.5

Pluspunten
Na bestelling geannuleerd te hebben (uiteindelijke levertijd van 30 dagen ipv 5 tot 10) geen reactie ontvangen, en product alsnog opgestuurd gekregen. Deze retour gemeld en meerdere malen contact gezocht over terugbetaling.. Tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Destijds gaf Hear.nl aan lid te zijn van Thuiswinkel keurmerk. Dit blijkt niet zo te zijn...
Joost

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Alles.
Beste mensen, hier niet je spullen bestellen, mocht er iets zijn kan je fluiten naar je geld en verwacht geen normale of uberhaupt communicatie via de mail. komt terug als niet bestaand adres.
Ik heb een Fiio K1 usb dac besteld en retour gestuurd netjes volgens de richtlijnen. Thuiswinkel waarborg word de volgende stap.
René
Zevenaar

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Alles.

Zevenaar
30/04/2019

Pluspunten
Geen, slechtste webwinkel die ik ken
Ik heb minder dan een jaar geleden in ear headphones besteld bij Hear.nl. Deze zijn inmiddels kapot gegaan. Na een paar mails hierover gestuurd te hebben krijg ik nog steeds geen antwoord. Vervolgens besluit ik uit mijzelf de oordopjes maar terug te sturen. Na weer een paar emails zonder antwoord (en weken wachten) krijg ik toch nog een bericht dat het defect niet kan worden gevonden. Na mijn antwoord weer meerdere emails gestuurd en weken gewacht zonder tegenbericht. Uiteindelijk maar een boze email gestuurd wat de status is van mijn defecte headphones. Toen nog een kort berichtje gekregen dat de defect niet onder de garantie valt. Nog nooit zulke slechte customer service gehad, schandalig. Dit is trouwens al de tweede keer dat dit gebeurt. Vorige keer had ik ook een negatieve review geschreven op deze website waarna ik meteen bericht kreeg. Er werd gesteld dat ik een nieuwe in ear headphone zou krijgen als ik de review zou verwijderen. Om van het gezeik af te zijn (en weer naar muziek te kunnen luisteren) dit maar gedaan. Nu is het dus opnieuw gebeurd. Ik raad af bij dit bedrijf iets te bestellen! Daar komt ook bij dat het thuiswinkel label op de website wordt laten zien. Ik kan de webshop niet vinden in het ledenbestand van Thuiswinkel dus vraag mij af of ze wel lid zijn.
Max

Gepubliceerd op: 28/04/2019

Pluspunten
Tot zo ver geen.
Communicatie is niet mogelijk met dit bedrijf.
Bellen is niet mogelijk, mail wordt niet op gereageerd en de chat functie heeft ook geen enkele toegevoegde waarde.

De timers bij de producten is enkel voor de marketing. De levertijden kloppen niet. Mijn product zou de volgende dag geleverd moeten worden maar dit was niet het geval. Dat kan altijd natuurlijk maar communiceer het dan de volgende dag...

Mocht je product ergens duurder zijn. Betaal dan met liefde wat meer.
R

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
Ik bestel een audiospeler. Deze wordt op tijd geleverd. Vervolgens blijkt het de verkeerde kleur te zijn. Op mails wordt niet gereageerd en er is ook geen telefoonnummer beschikbaar. Erg slechte zaak die zeer klantonvriendelijk te werk gaat. Ik raad absoluut af om hier te bestellen. Net nog een laatste mail er aan gewaagd om de juiste kleur opgestuurd te krijgen en dan ga ik verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Steven
Pijnacker

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Product was niet helemaal wat ik er van had verwacht maar kon het snel omruilen voor iets wat ik wel graag wilde.

JJ
Schilde

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
mooie website
- bedrijf communiceert niet
- niet telefonisch bereikbaar
- levering blijft uit
Tjerk / Etecs

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Customer service answers no tickets/mails since 2 weeks. Phone contact impossible.
Customer Service

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Prettige site en goede hulp
Mijn bestelling verliep niet erg soepeltjes en kwam pas na weken aan.

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Prix - Disponibilité
expédition (délai)
Bertrand