Website: https://www.hear.nl
Adres: Van Eeghenstraat 98 1071GL
Telefoon: +31(0)20 700 8282

Hear

Pluspunten
Bestelling snel binnen

Bert

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Ik heb op 31-10-2018 de Rha trueconnect besteld bij dit bedrijf en nog steeds niets gekregen.
Na meerdere keren gebeld ,gemaild en via de chatt op hun site contact met ze op te nemen, krijg ik geen reactie van ze.
Zeer onbeschoft , ik ben nu bezig om andere stappen te ondernemen want ik wil mijn geld terug!!!
Stacey

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Ik heb drie weken geleden een S-booster besteld, tot op heden niets ontvangen. Na gebeld, gemaild en via de chat contact proberen te krijgen, maar er wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug! Ik ga andere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen!
Henk
Emmen

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Kundige klantenservice.

Frans
Ouderkerk

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Ik had de Soundmagic E10C oortjes besteld, die na even gebruik nét niet helemaal lekker functioneerden. Nadat ik dit heb aangekaart heb ik een zeer snelle reactie ontvangen en was er een vervangende set opgestuurd. Mooie producten en goede service, aanrader!

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten

Voorheen was dit bedrijf bekend als HDSPN.com en de website linkt nu door naar Hear.nl.

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met ... was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Ik heb uiteindelijk ook voorgesteld dan i.p.v. terugbetaling andere artikelen te leveren maar ook daarop kwam geen reactie.

Dat is jammer want die keren dat ... wel reageerde was dat positief en constructief.
Antwoord Hear
Beste Christian,
je spreekt helaas het verkeerde bedrijf aan. Je hebt geen bestelling bij Hear geplaatst. We hebben je desondanks geprobeerd te helpen, maar daar ben je niet op in gegaan. Dan kunnen we op een gegeven moment ook weinig meer doen. Nogmaals, we helpen je graag, maar dan moet je ons daar ook de kans voor geven.
Christian

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten

Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen over de terugbetaling die met Erik was afgesproken over de artikelen die ik retour heb gestuurd. Maar inmiddels is het bijna 2 maanden verder en nog steeds geen terugbetaling of reactie.

Dat is jammer want die keren dat Erik wel reageerde was dat positief en constructief.

27/08/2018

Arnoud

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Brenda
Waalwijk

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Marly

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Beste service die ik tot nu heb meegemaakt, snelle levering en vriendelijke / pro-actieve manier van communicatie door eigenaar als alsnog een probleem of vraag ontstaat.
Robbert-Jan
Nijmegen