Website: www.hbm-machines.com
Adres: Grote Esch 1010 2841MJ
Plaats: Moordrecht
Telefoon:

HBM Machines BV is al ruim 40 jaar actief in de metaal en hout bewerking. In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste in zijn soort. Op onze internetsite vindt u een zeer ruim assortiment op het gebied van metaalbewerkingsmachines en toebehoren. Wij kunnen niet ons gehele assortiment op deze site tonen, dus wanneer u een artikel niet kunt vinden, neem dan even contact met ons op via de mail. Ons bedrijf is altijd op zoek naar het beste voor u!

HBM Machines

Pluspunten
Snelle levering,ook super verpakt.
Ook heel fijn het aantal mails wat je krijg zodat je weet dat je pakket verzonden en onderweg is.
Aantal producten wat ik wou aanschaffen waren helaas uitverkocht,maar weer leverbaar zeker weer een bestelling waard.super
Niet wat me zo te binnen schiet ging eigenlijk allemaal gewoon goed en netjes.
Dennis Van Mierlo

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle service, geen moeilijkheden als er klachten zijn !

F van Swaay

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Producten zoals omschreven én zoals afgebeeld!! Het werkt goed! Geen tegenvallers. Kwaliteit naar prijs maar ook het goedkoopste is zeker goed! Fijne site. Ik ben blij dat ik jullie tegen kwam!
Ja, evt wat er gebeurt met producten welke niet op voorraad zijn... Wanneer je een hele bestelling plaatst en er één of meer producten niet op voorraad zijn ... Wanneer krijg je de hele bestelling dan geleverd en hoelang moet je er op wachten? Dat weerhield mij ervan om iets te bestellen wat niet op voorraad was. Mvg, Bo
Bo
De wijk

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit prijs verhouding, bestelling sneller binnen dan verwacht.
Sneller een factuur sturen.
Hugo Frederiks
Dreumel

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
vlotte afhandeling, producten zijn als gepresenteerd. Bij vorige aanschaf is er een foutje gemaakt; apparaat een iets lichtere uitvoering als besteld, perfect opgelost.
Kwaliteit en service wordt vaak het best bewezen in de manier waarop een foutje wordt opgelost.
Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.
Zou echt niet iets kunnen bedenken.
H.A.C. Werner
Midsland Terschelling

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd, had rekening gehouden met 3 werkdagen maar het werd al binnen 2 dagen bezorgd.
Heel veel handige tools die van A-merken best prijzig zijn, maar hier zeer voordelig te koop zijn, erg blij mee als zakelijke klant.
Optie om tijdens het bestellen het pakket bij een PostNL punt af te laten leveren zou wenselijk zijn.
Koetsveld Installaties
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Duidelijke site, snelle levering!

Benjamin van den Engel

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
goed spul voor een redelijke prijs
Heel vervelend als er verkeerde spullen geleverd worden dat je niemand kan bellen want er word geprobeerd binnen 24 uur op de mail te reageren en je dus ook niet kan vragen of het juiste onderdeel wel op voorraad is om het desnoods te gaan halen
harry
pijnacker

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
perfect duidelijke website vriendelijke en behulpzame klanten service Het bestelde op de aangegeven tijd binnen

bertus
ELIM