Website: www.hbb24.nl
Adres: Nieuwstraat 70 4524 EG
Plaats: SLUIS
Telefoon: 0117 - 760 100 (ma t/m vr 10.00u - 12.00u & 13.00u -17.00u)

HBB24.nl is een initiatief van Hair & Body Beauty en Beauty Plaza, welke al meer dan 30 jaar actief zijn binnen de branche. HBB24.nl staat voor een bijzonder uitgebreid assortiment, met zowel bekende als niche merken. HBB24.nl streeft naar het aanbieden van de scherpste prijzen en staat met een professionele klantenservice klaar voor al uw vragen en opmerkingen.

HBB24.nl

Terug naar alle beoordelingen

Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u niet tevreden bent over de levering via dhl. Ik zal nog even via de mail contact met u opnemen en vragen hoe het verliep met de levering zodat we dit kunnen doorgeven aan onze caasemanager bij dhl

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
Ik neem aan dat het bedrijf goed is maar de levering van DHL was heel erg slecht ze veranderen de levertijd elke keer en zeggen dan dat ze geweest zijn terwijl dit echt niet zo is
Ander lever bedrijf
Manon
Den haag

Gepubliceerd op: 18/01/2020

Pluspunten

Wel zorgen dat er ieand aanwezig is op de tijd
Antwoord HBB24.nl
Jammer dat er niemand aanwezig was. De normale openingstijden zijn van 16:00 uur tot 21:00 uur. Ik zal nog een klacht doorzetten naar dhl met de vraag of er hier beter op gelet kan worden.
Marion

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Mijn bestelling zou binnen 24 uur bezorg worden. Inmiddels ben ik 4 dagen verder en is het nog niet bezorgd. Het pakket heeft vertraging terwijl de site aangeeft dat de bestelde producten op voorraad waren.
Als je zegt te bezorgen dan moet je dat ook doen. Als een product niet leverbaar of op voorraad is ben daar dan ook eerlijk over. Nee is namelijk ook een antwoord.
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u een review schrijft zonder eerst even contact met ons op te nemen, dan kunnen we nakijken wat er aan de hand is. Ik heb nu geen bestelnummer dus kan dit niet nakijken voor u. Kunt u alsnog contact met ons opnemen alstublieft? Klantenservice@hbb24.com
Barry Schrijver
Rosmalen

Gepubliceerd op: 27/12/2019

Pluspunten
Duidelijke site
Pakje op postkantoor geleverd ipv pakjesautomaat dus moeilijk voor mij om af te halen.
Prijzen aanpassen, heb dezelfde produkten een pak goedkoper op een andere site gevonden. Spijtig genoeg pas na mijn bestelling.
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Het komt wel eens voor dat vanwege technische problemen zo'n pakketautomaat vol zit terwijl de bezorger daar aan komt met uw pakket. Ik denk dat dat het geval is geweest helaas. Ik kan aan de hand van de gegevens hier niet zien welke artikelen u had besteld. Wij proberen zo scherp mogelijk te zijn met onze prijzen, maar dit is ook afhankelijk van onze inkoopprijzen natuurlijk.
Miranda
Beringen

Gepubliceerd op: 24/12/2019

Pluspunten
goede prijs voor het product
het beloofde cadeautje zat er niet bij!
xx
xx

Gepubliceerd op: 20/12/2019

Pluspunten
Goede website, gevarieerd assortiment en goede, overzichtelijke communicatie.
De snelheid van leveren kan aanzienlijk verbeterd : zet DHL aan de kant en lever voortaan via Post.nl.
DHL is zeer, zeer onbetrouwbaar, bovendien leugenaars. "Helaas hebben wij u gemist" terwijl ik de hele dag heb zitten wachten. DHL is zo onbetrouwbaar, dat ik daar bij de keuze van mijn winkel op ga letten : dus indien geen levering via Post.nl mogelijk is, wijk ik uit naar een andere winkel.
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Helaas kan er wel eens iets mis gaan waar mensen werken. DHL levert bij 99 van de 100 gevallen correct, bij PostNL zal wellicht ook wel eens iets fout lopen. Het spijt ons dat het mis is gegaan, als u uw klacht naar ons mailt, kunnen wij dit doorgeven aan DHL en kan hier op gelet worden.
X
X

Gepubliceerd op: 17/12/2019

Pluspunten
Het product is geleverd.
Geleverd na 2 dagen en niet te traceren via DHL opeens kregen we een email dat het was afgeleverd bij het ophaalpunt.
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Wat gek dat de order niet te traceren was, u had wel de mail ontvangen om de zending te volgen? Misschien had DHL de order niet correct gescand, maar heeft hij wel de volledige levering doorlopen.
Ik kan dit nog voor u nakijken als u contact met ons opneemt en even uw bestelnummer kan doorgeven? Mvg. Manon HBB24 (klantenservice@hbb24.com)

Gepubliceerd op: 07/12/2019

Pluspunten

leuke extra's gekregen, maar niet echt nodig.

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Edwin