Website: www.hbb24.nl
Adres: Nieuwstraat 70 4524 EG
Plaats: SLUIS
Telefoon: 0117 - 760 100 (ma t/m vr 10.00u - 12.00u & 13.00u -17.00u)

HBB24.nl is een initiatief van Hair & Body Beauty en Beauty Plaza, welke al meer dan 30 jaar actief zijn binnen de branche. HBB24.nl staat voor een bijzonder uitgebreid assortiment, met zowel bekende als niche merken. HBB24.nl streeft naar het aanbieden van de scherpste prijzen en staat met een professionele klantenservice klaar voor al uw vragen en opmerkingen.

HBB24.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Een ventiel van een spuitbus die niet ingedrukt kan worden op de gebruikelijke manier is niet goed. Vervolgens de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen is niet zoals het hoort Klant moet maar terug naar dhl en afwachten of bij terugkomst van de mousse de klacht gegrond wordt geacht Al die tijd zit ik zonder product. Klantenservice heel star en niet welwillend voor een betere oplossing. Ben al jaren klant maar daar komt nu echt een einde aan! Jammer...
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. We vinden het heel jammer dat u dit zo ziet. Een defect artikel moet altijd retour gestuurd worden. We begrijpen dat dat vervelend is, maar dat is helaas zo. U mocht het defecte artikel kosteloos retourneren en zodra u ons laat weten dat het artikel is afgegeven bij een DHL punt, sturen we een nieuw exemplaar op. Dat is de snelste manier. We mogen echt geen producten opsturen zonder dat iets retour is geleverd, dan lijkt het alsof wij gratis producten opsturen naar klanten. Hopelijk begrijpt u dat.
Marjan

Gepubliceerd op: 27/12/2019

Leo Ernst
Oosterhout

Gepubliceerd op: 15/12/2019

Pluspunten
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ga dus mijn geld terug vragen
Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u niet tevreden bent over de levering. We hebben al eerder contact gehad en het duurt wel extreem lang dat we het pakket retour hebben ontvangen. Daarom heb ik u aangeboden om een tweede pakket te versturen of een terugbetaling. Helaas hebben we hier nog geen reactie op mogen ontvangen.
Els
HEERHUGOWAARD

Gepubliceerd op: 11/12/2019

Pluspunten
Levering was snel
Ik had haar producten met een pompje besteld van Redkin. Deze hadden allebei gelekt ik de doos. Toen ik daarover belde werd ik niet vriendelijk te woord gestaan. Ik had er een foto van moeten maken; en ze hadden het nog nooit eerder gehad!? Kreeg echt het gevoel dat ze het niet geloofde. Vind ik jammer dat er zo gereageerd wordt. Was de eerste en dus de laatste keer dat ik daar wat bestel!
Katja
Schoorl

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten

Beste ik ben heel erg teleurgesteld.Bij de levering is het misgelopen.Sinds vorig week woensdag besteld.Heb vandaag mijn pakket zelf moeten ophalen bij de Uilenstede DHl.
Ik ben sinds vorig vrijdag elke dag thuis gebleven voor niks.Ik had de lakme produkten dringend nodg.
Ook zou ik 2 gifts van jullie krijgen.Die waren ook nt erbij.
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, kunt u uw klacht alstublieft aan ons doorgeven via e-mail. We kunnen u dan via mail verder helpen.
Wanshika Thakoer

Gepubliceerd op: 18/10/2019

Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. U geeft op alle punten ruim voldoende, maar als totaal oordeel een 3. Kunnen we iets voor u doen?

Gepubliceerd op: 18/10/2019

Afspraken nakomen. Communicatie. Pakketten leveren die besteld zijn. Etc
Antwoord HBB24.nl
Ik heb u direct een mail gestuurd. Heb nogmaals naar dhl gemaild en dat ik eis dat ik spoedig een reactie van hun wil ontvangen. Dit duurt inderdaad veel te lang.
Danny

Gepubliceerd op: 12/10/2019

Pluspunten

Communiceren met je klant. Ook als er iets is met je pakket.
Antwoord HBB24.nl
Beste mevrouw Dekker, hartelijk dank voor uw beoordeling. Deze worden gebruikt om onze kwaliteitsservice te verbeteren. Wij vinden het erg vervelend dat u de bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. De communicatie heeft u in de vorm van een bestelbevestiging en de traceercode ontvangen. Ik zie dat uw pakket vandaag wordt geleverd tussen 18.00 en 21.00 uur. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HBB24.com
Chantal dekker

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pakketje zou 19 sept bezorgd worden maar nog steeds niet geleverd
Henny timmerman
Muiderberg

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ik hoor nix van HBB24 of de post bedrijf(DHL). Op mijn track and trace, krijg ik alleen melding dat mijn pakket vertraging van 1 a 2 dagen heeft, het is inmiddels 4 dagen en nog steeds NIX. ik ga woensdag ochtend naar het buitenland en heb eigenlijk dit bestelling nodig(cadeaus) en ik zit hier met lege handen. Geen fijn gevoel!
Luz Elena
Naarden