Bedrijfsgegevens

Website: www.hbb24.nl
Adres: Nieuwstraat 70 4524 EG
Plaats: SLUIS
Telefoon: 0117 - 760 100 (ma t/m vr 10.00u - 12.00u & 13.00u -17.00u)

HBB24.nl is een initiatief van Hair & Body Beauty en Beauty Plaza, welke al meer dan 30 jaar actief zijn binnen de branche. HBB24.nl staat voor een bijzonder uitgebreid assortiment, met zowel bekende als niche merken. HBB24.nl streeft naar het aanbieden van de scherpste prijzen en staat met een professionele klantenservice klaar voor al uw vragen en opmerkingen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

HBB24.nl
totaal score
9
Communicatie
8.8
Nazorg & Garantie
8.8
Snelheid/Levertijd
9.1
Betrouwbaarheid
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1803 beoordelingen (12 maanden)
15028 beoordelingen (totaal)
106862 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (1327)
22% (398)
2% (33)
1% (24)
1% (21)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Een ventiel van een spuitbus die niet ingedrukt kan worden op de gebruikelijke manier is niet goed. Vervolgens de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen is niet zoals het hoort Klant moet maar terug naar dhl en afwachten of bij terugkomst van de mousse de klacht gegrond wordt geacht Al die tijd zit ik zonder product. Klantenservice heel star en niet welwillend voor een betere oplossing. Ben al jaren klant maar daar komt nu echt een einde aan! Jammer...
Communicatie
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. We vinden het heel jammer dat u dit zo ziet. Een defect artikel moet altijd retour gestuurd worden. We begrijpen dat dat vervelend is, maar dat is helaas zo. U mocht het defecte artikel kosteloos retourneren en zodra u ons laat weten dat het artikel is afgegeven bij een DHL punt, sturen we een nieuw exemplaar op. Dat is de snelste manier. We mogen echt geen producten opsturen zonder dat iets retour is geleverd, dan lijkt het alsof wij gratis producten opsturen naar klanten. Hopelijk begrijpt u dat.
Marjan

Gepubliceerd op: 27/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Leo Ernst
Oosterhout

Gepubliceerd op: 15/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ga dus mijn geld terug vragen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u niet tevreden bent over de levering. We hebben al eerder contact gehad en het duurt wel extreem lang dat we het pakket retour hebben ontvangen. Daarom heb ik u aangeboden om een tweede pakket te versturen of een terugbetaling. Helaas hebben we hier nog geen reactie op mogen ontvangen.
Els
HEERHUGOWAARD

Gepubliceerd op: 11/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Levering was snel
Verbeterpunten
Ik had haar producten met een pompje besteld van Redkin. Deze hadden allebei gelekt ik de doos. Toen ik daarover belde werd ik niet vriendelijk te woord gestaan. Ik had er een foto van moeten maken; en ze hadden het nog nooit eerder gehad!? Kreeg echt het gevoel dat ze het niet geloofde. Vind ik jammer dat er zo gereageerd wordt. Was de eerste en dus de laatste keer dat ik daar wat bestel!
Communicatie
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Katja
Schoorl

Gepubliceerd op: 16/11/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beste ik ben heel erg teleurgesteld.Bij de levering is het misgelopen.Sinds vorig week woensdag besteld.Heb vandaag mijn pakket zelf moeten ophalen bij de Uilenstede DHl.
Ik ben sinds vorig vrijdag elke dag thuis gebleven voor niks.Ik had de lakme produkten dringend nodg.
Ook zou ik 2 gifts van jullie krijgen.Die waren ook nt erbij.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, kunt u uw klacht alstublieft aan ons doorgeven via e-mail. We kunnen u dan via mail verder helpen.
Wanshika Thakoer
Amsterdam

Gepubliceerd op: 18/10/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. U geeft op alle punten ruim voldoende, maar als totaal oordeel een 3. Kunnen we iets voor u doen?
Klant

Gepubliceerd op: 18/10/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Afspraken nakomen. Communicatie. Pakketten leveren die besteld zijn. Etc
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Ik heb u direct een mail gestuurd. Heb nogmaals naar dhl gemaild en dat ik eis dat ik spoedig een reactie van hun wil ontvangen. Dit duurt inderdaad veel te lang.
Danny
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/10/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communiceren met je klant. Ook als er iets is met je pakket.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord HBB24.nl
Beste mevrouw Dekker, hartelijk dank voor uw beoordeling. Deze worden gebruikt om onze kwaliteitsservice te verbeteren. Wij vinden het erg vervelend dat u de bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. De communicatie heeft u in de vorm van een bestelbevestiging en de traceercode ontvangen. Ik zie dat uw pakket vandaag wordt geleverd tussen 18.00 en 21.00 uur. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HBB24.com
Chantal dekker

Gepubliceerd op: 08/10/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakketje zou 19 sept bezorgd worden maar nog steeds niet geleverd
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Henny timmerman
Muiderberg

Gepubliceerd op: 06/10/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ik hoor nix van HBB24 of de post bedrijf(DHL). Op mijn track and trace, krijg ik alleen melding dat mijn pakket vertraging van 1 a 2 dagen heeft, het is inmiddels 4 dagen en nog steeds NIX. ik ga woensdag ochtend naar het buitenland en heb eigenlijk dit bestelling nodig(cadeaus) en ik zit hier met lege handen. Geen fijn gevoel!
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Luz Elena
Naarden

Gepubliceerd op: 06/10/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer