Website: www.hbb24.nl
Adres: Nieuwstraat 70 4524 EG
Plaats: SLUIS
Telefoon: 0117 - 760 100 (ma t/m vr 10.00u - 12.00u & 13.00u -17.00u)

HBB24.nl is een initiatief van Hair & Body Beauty en Beauty Plaza, welke al meer dan 30 jaar actief zijn binnen de branche. HBB24.nl staat voor een bijzonder uitgebreid assortiment, met zowel bekende als niche merken. HBB24.nl streeft naar het aanbieden van de scherpste prijzen en staat met een professionele klantenservice klaar voor al uw vragen en opmerkingen.

HBB24.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

- geen bevestigings mail gehad
- geen producten geleverd
- wel betaald
Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u niet even contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Wellicht is de mail in de spambox terecht gekomen. We hebben het pakket 2 januari voor u verstuurd en deze ligt vanaf vrijdag al voor u klaar bij het afhaalpunt om op te halen. Ik zal het nog even op de mail zetten voor u.
Mark
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pakket is zoek.
Zeer slechte levering.
Verkeerde info
Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u niet tevreden bent. We hebben direct na uw mail een onderzoek laten opstarten bij dhl zodat ze navraag kunnen doen bij de chauffeur. Een onderzoek duurt 3 werkdagen.
Oscar

Gepubliceerd op: 04/01/2020

Antwoord HBB24.nl
Jammer dat u de producten nog niet heeft ontvangen. U kunt hiervoor natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice waar u de producten heeft besteld. We zullen via de mail contact met u opnemen.
Caroline Newton

Gepubliceerd op: 02/01/2020

Pluspunten
Ik heb nog niet mijn product ontvangen! Waneer kan ik het verwachten?
Ik wil weten Waneer mijn product binnen is... wie kan ik hier contact opnemen?

19/12/2019

Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. U heeft aangegeven de zending niet te hebben ontvangen (bijna 3 weken nadat u besteld had). De bezorger geeft aan het pakket wel degelijk te hebben geleverd en dit wordt bevestigd door GPS gegevens. Het pakket moet geleverd zijn, wellicht bij buren. Gelieve navraag te doen.
Jelena Jandric

Gepubliceerd op: 20/12/2019

Pluspunten

Ik voel me bedrogen door de black Friday actie !
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw review. Daar is al ver van te voren veel te doen over Black Friday, ook op tv en radio ging het overal over Black Friday. U heeft te vroeg besteld en de actie ging in op de vrijdag zelf. Helaas kunnen we u hierin niet meer tegemoet komen.
Kristel
Beringen

Gepubliceerd op: 17/12/2019

Pluspunten

Slechte service mbt tot verkeerde/verouderde producten.
Beste mevrouw van Hoof,

We hebben reeds via e-mail besproken dat u het artikel kosteloos mag retourneren. Onze procedure is dat zodra wij het artikel retour hebben ontvangen u een terug betaling of omruiling krijgt. Wij betalen geen artikelen terug zonder dat we deze retour hebben ontvangen, dat lijkt ons een vrij normale gang van zaken. U kunt ook niet naar een fysieke winkel bellen en aangeven dat u een verkeerd artikel heeft of ze even terug betalen. Daar zal u het ook eerst moeten terug brengen; zo werken wij exact hetzelfde.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons altijd nog eens mailen of telefonisch contact opnemen.
Chrissy

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Pluspunten

Bestelling niet compleet. Nazenden doen jullie ook niet. Ik moet bij de volgende bestelling hier zelf gewag van geven.
Dus geen volgende bestelling
Antwoord HBB24.nl
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Indien u een volwaardig product mist in uw bestelling, sturen we die uiteraard wel na. Dit zal te maken hebben gehad met een sachet (cadeautje) wat in uw bestelling had moeten zitten. Omdat dit te klein is sturen we het inderdaad niet na.

Gepubliceerd op: 19/10/2019

Pluspunten
I found the product I was searching for, but
my packet never arrived and I did not receive any information why it would not be delivered in time! I already paid for it! It is also not clear to me to whom I can refer given that my packet did not arrive!
Antwoord HBB24.nl

It is a pity that you have not received the package yet. We know the complaint. I will immediately make a request for you at dhl asking if they want to offer the package to you as soon as possible.
Sorry you have to wait so long for the package.
Jana

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Deze worden gebruikt voor kwaliteitsdoeleinden. Graag zou ik u verder helpen. Kunt u mij mailen wat het probleem precies is? Uw opmerking mag u mailen naar klantenservice@hbb24.com.

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

HBB24.com

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten
Klant op de hoogte houden met status bestelling. Producten LEVEREN. Mizani nergens meer verkrijgbaar alleen bij jullie op de site en heb Product nooit ontvangen. Donderdag besteld is inmiddels maandag en ga morgen op vakantie dus ik heb dikke pech. Wordt mij vandaag verteld dat er een storing was met DHL maar niemand kon mij dit eerder vertellen alleen als ik zelf voor de 5e keer bel over en weer met DHL en jullie bedrijf. Ik bestel hier nooit meer en beveel dit bedrijf niet aan.
Antwoord HBB24.nl
Beste mevrouw, hartelijk dank voor uw beoordeling. Deze worden gebruikt voor kwaliteitsdoeleinden. Wij snappen uw frustraties. Wij zijn ook niet blij met deze situatie. DHL is bezig om dit op te lossen en wij hebben er vertrouwen in dat dit op korte termijn zal lukken.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

HBB24.com
R. I.