Website: http://www.hardwaremania.nl
Adres: Trasmolenlaan 12 3447gz
Plaats: woerden

hardwaremania.nl

Pluspunten
Mocht je op zoek zijn om opgelicht te worden, dan ben je hier aan het goede adres.
Afgelopen week een "256GB" micro SD kaart besteld van "Samsung". Bij ontvangst viel het gelijk al op dat de lees/schrijf snelheden op de verpakking afweken van de website, en dat zelfs de kaartlezer van erg slechte kwaliteit en traag is. Na 5+ keer formateren en bestanden erop zetten werkte de kaart nog steeds niet goed en had ik besloten om een H2testw uit te voeren. H2testw heb ik halverwege uitgezet omdat al duidelijk is dat slechts 29,6GB van de SD kaart bruikbaar is. Het is GEEN 256GB, maar een 32GB die voor de hoofdprijs wordt verkocht. Grote oplichters.

"Warning: Only 255935 of 255936 MByte tested.
The media is likely to be defective.
29.6 GByte OK (62167487 sectors)
87.8 GByte DATA LOST (184231489 sectors)
Details:68 KByte overwritten (136 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
87.8 GByte corrupted (184231353 sectors)
68 KByte aliased memory (136 sectors)
First error at offset: 0x0000000000011000
Expected: 0x0000000000011000
Found: 0x77c11433c2240cae
H2testw version 1.3"

Overigens ziet het er naar uit dat de producten niet het enige neppe zijn van Hardwaremania: 10 Kiyoh reviews op 2 dagen en vervolgens een maand lang niks is erg opvallend.
Ilias
Leiden

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
supeerr snelle levering, echt bedankt !!

frans

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Super goede services levert dit bedrijf, heb meerdere malen een screenprotector gehaald (voor mijn hele gezin) en het is ook daadwerkelijk goede kwaliteit wat ze leveren. ze verpakken het in een goede stevige enveloppe. plus punt!!!
er zijn geen verbeterpunten
aad
Winschoten

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Twee laptops hier afgehaald. Beide zijn in perfecte conditie. Vragen werden via de telefoon netjes beantwoord.

Jan Martijn
breda

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Een hele fijne partij. Voor het eerst zaken mee gedaan om een laptop te kopen. Dit zijn mensen met verstand van de producten die ze verkopen.
Ik kom hier zeker terug als ik weer wat nodig heb!

QX Systems
Nijmegen

Gepubliceerd op: 06/07/2019

Pluspunten
Goed actueel assortiment
Marktconforme prijzen
Perfecte RMA afhandeling
Snel antwoord op vragen

Mirna
Lelystad

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Ik heb al vele bestelling bij dit bedrijf gedaan. De levering is altijd binnen 24 uur en de producten zijn heel scherp geprijsd. Ook leveren ze bij elke bestelling een klein cadeautje als je lid bent van de nieuwsbrief. (gratis). Ik raad het bedrijf erg aan!

Michel
Lelystad

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Snelle en goede levering, ruim assortiment tegen scherpe prijzen, daar word je vrolijk van

Martijn
WIERINGERWAARD

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Goedkoopst voor het door mij aangeschafte product. Zeer snelle levering: besteld omstreeks 23.15 uur, volgende dag in huis omstreeks 14.00 uur. Product is afgeleverd in solide verpakking. Kortom, niets aan te merken.

Silvia
WIERINGERWAARD

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Ontzettend fijn geholpen nadat een MacBook Pro onverhoopt problemen begon te geven.
Klantenservice gebeld die ons geweldig goed geholpen hebben. Onze dank! We blijven zo nog lang klant bij jullie

Johan
Volendam