Website: www.hardloopshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Hardloopshop.nl

Pluspunten
Het artikel was er snel.
Het artikel kwam aan in een kapotte doos. De schoenen zijn te klein. IK wil ze dus terug sturen, maar dit moet in de originele en vooral onbeschadigde verpakking zijn. Maar de verpakking die ik aankreeg, was al beschadigd dus ik weet niet wat ik moet doen.
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Eva, bedankt voor zowel de beoordeling als aanbeveling van hardloopshop.nl.
Wat vervelend dat de verzenddoos beschadigd bij je is aangekomen.
Ik kan zien dat je dit destijds ook netjes hebt aangekaart bij onze klantenservice.
Hierover is dan ook gesproken en voor zover ik kan zien is het netjes opgelost.

De zending zal na ontvangst direct voor je worden verwerkt.
Hiervan ontvang je tevens een bevestiging op moment van verwerking.
Ik hoop dat je eventuele toekomstige bestelproces vlekkeloos zal verlopen.

Met sportieve groet,
Eva
Zandvliet

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Prijs loopschoenen korting
Maak het mogelijk dat kant van Belgiƫ kan kiezen om te laten leveren pakjes automaat cubee bpost

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
De bedrukservice van T-shirts is slecht, na 1x wassen laten de letters los van het shirt.
Perry
Houten

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Ruime keuze
Juiste maat in doos doen. Toelichting: maat 43 besteld en maat 47 gekregen.
Klantenservice geeft fout toe, dat is heel netjes.
Volgende keer bestel ik weer bij hardloopshop.nl.
Antwoord Hardloopshop.nl
Hallo Henk, bedankt voor zowel je beoordeling als het aanraden van onze webshop.
We vinden het erg vervelend dat we je hebben voorzien van een foutieve levering.. :(
Ik durf de oorzaak hiervan zo niet vast te stellen, dit kan bij ons of de leverancier zijn ontstaan.
Dit neemt verder natuurlijk niet weg dat de inhoud van de doos voor verzending gecontroleerd zou moeten moeten worden.

Onze oprechte excuses hiervoor.
Inmiddels heb ik kunnen zien dat dit probleem netjes is opgepakt door onze klantenservice.
We hopen je in de toekomst dan ook beter van dienst te kunnen zijn! ;)

Nog veel sportplezier gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Henk van Suntenmaartensdijk
Waspik

Gepubliceerd op: 04/01/2020

Pluspunten
Ruime keuze
Juiste maat in doos doen. Toelichting: maat 43 besteld en maat 47 gekregen.
Ik durf nu niet meer te bestellen, want de kans dat ik de juiste maat krijg lijkt klein.

Waspik
21/12/2019

Pluspunten

1dag later dezelfde schoenen voor 25 euro goedkoper bij futurumshop. ??
Brook gts19
Martin
Tholen

Gepubliceerd op: 23/12/2019

Pluspunten
Bestelling was er zoals beloofd de volgende dag.
Pakket was duidelijk geplet of iets dergelijks waardoor er niet veel over was van de doos waar de handschoenen en muts in zaten.

Gepubliceerd op: 06/12/2019

Pluspunten
Bestelling was makkelijk via de site
Zondagavond nieuwe hardloopschoenen besteld, kreeg ik een e-mail voor 11 procent korting op maandag. Ik gebeld of ik ook nog korting kreeg, ja was mogelijk maar dan moest ik het pakje niet aannemen die nog helemaal niet verstuurd was. Ook moest een nieuwe bestelling plaatsen. Dat vond ik erg vreemd en niet milieu vriendelijk. Kan dat niet op een andere manier?
Francisca de leeuw
Goes

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
Top levering

Wendy
Montfort

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Pluspunten
Omvang assortiment en gebruiksvriendelijkheid website
Prijzen van veiligheidshesjes met ern kostprijs van 2 dollar maximaal kosten 24,95. Bizar veel geld!
Goedemiddag,

Hierover is al persoonlijk contact geweest.
De kostprijs van deze hesjes ligt voor ons absoluut niet op 2 euro. Wij hanteren op nagenoeg al onze artikelen ongeveer een zelfde winstpercentage en dat is voor deze hesjes niet anders.

Voor de producent zal het vast lager liggen maar daar kunnen wij niet veel aan veranderen.

We vinden het jammer dat je dit beeld over ons bedrijf hebt en we kunnen in ieder geval garanderen dat dit niet een juist beeld is.

Ricardo
Paul

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
Snelle service en een scherpe prijsstelling
De gratis hardloopsokken zijn van zeer slechte kwaliteit. 1x aan gehad en bij allebei zaten er gelijk gaten bij de tenen.
Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat de sokken na 1x dragen al kapot zijn gegaan. We hebben hier verder nog niet echt klachten van gekregen maar veelal ligt dit aan het feit dat iemand of met de tenen omhoog loopt of aan wat te scherpe teennagels. Natuurlijk willen we hier verder niets mee beweren maar dit is waar het veelal aan ligt. Voor in het vervolg kan je dit altijd melden bij onze klantenservice want dit wordt nagenoeg altijd door ons vergoed.

J.v.S

Gepubliceerd op: 17/10/2019