Website: www.hardloopshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Hardloopshop.nl

Goedkoop
Retour alleen mogelijk als je de schoenen alleen binnenshuis hebt geprobeerd met de labels er nog aan. Dit werkt niet voor hardloopschoenen.
Antwoord Hardloopshop.nl
Hallo Winfried, bedankt voor het beoordelen van Hardloopshop.nl. We vinden het jammer dat je nog niet helemaal tevreden bent over onze voorwaarden.

Helaas kunnen wij inderdaad geen mogelijkheid bieden om de eventuele (hardloop)schoenen eerst te proberen voor de klant besluit deze daadwerkelijk aan te schaffen.
Deze informatie staat echter meerdere keren vermeld op www.hardloopshop.nl.

Bij vragen zullen we altijd adviseren de schoenen bij twijfel (kort) te gebruiken op bijvoorbeeld een loopband. Gebaseerd op deze ervaring kan de klant als het goed is voelen of de schoen goed past, loopt en rent.
Wie weet kunnen we je in de toekomst toch nog goed van dienst zijn! ;)

Met sportieve groet,

Winfried
Emmen

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten

Website/ voorraad beter bijhouden. Mijn bestelling bleek niet voorradig. Kan natuurlijk gebeuren, maar liever niet nadat je eerst al wel betaald hebt.
Goedenavond,

Het kan wel eens gebeuren dat er een voorraadverschil voorkomt. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit te voorkomen maar fouten maken is menselijk.
In dit geval hebben we het geldbedrag teruggestort en we hopen deze problemen in de toekomst te kunnen voorkomen.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice sportshop.com
Gertjan
Assen

Gepubliceerd op: 01/01/2020

Pluspunten

Reactietijd na retour is echt te lang
Goedemiddag,

De reactietijd na een retour ligt ongeveer op vier werkdagen. Hierbij zit de 1-2 werkdagen retour tijd en 1-2 dagen verwerkt tijd. Wanneer hier een weekend tussen zit kan het dus zijn dat het al met al een week duurt.
Vooral in de drukke periode kan het voorkomen dat het allemaal iets langer duurt.
We proberen alle retouren altijd zo snel mogelijk te verwerken.

Geert
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Pluspunten

Heb belachelijk lang op mn bestelling moeten wachten zonder ook maar iets te horen...
Goedemiddag,

Het feit dat je zo lang (6 werkdagen) hebt moeten wachten. Is omdat je bestelling een artikel bevatte met een levertijd van 5-10 werkdagen. Zoals we op onze website aangeven wordt de bestelling pas verstuurd wanneer deze compleet is mits door de klant anders wordt aangegeven. Wanneer je alle voorradige artikelen dus al eerder had willen ontvangen had je even contact met ons kunnen opnemen.

Klanternservice Sportshop.com
Bas
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 26/10/2019

Pluspunten
Uitgebreide collectie
De levertijd was echt te lang. Ik heb 1 week gewacht terwijl ik online bestel. Er staat levering volgende dag, dit klopt dus niet.
Goedemorgen,

Alle bestellingen die "direct leverbaar" zijn op onze webshop kunnen de volgende dag geleverd worden mits deze voor 22:00 uur zijn besteld en mits alle andere bestelde producten ook op voorraad zijn.
Wanneer er een of meerdere artikelen niet op voorraad zijn in de bestelling dan wordt er gewacht tot de bestelling compleet is.
Mocht het zo zijn dat je dringend artikelen nodig hebt uit je bestelling dan is het altijd mogelijk om een gratis deelzending aan te maken. Hiervoor zou je dan even contact op moeten nemen met onze klantenservice via mail of telefoon.

Klantenservice sportshop.com
Nancy
Druten

Gepubliceerd op: 03/10/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs.
Bij buren leveren is prima, maar ik was thuis en er is NIET aangebeld, en er is afgeleverd in een andere flat. Daar wonen mijn buren niet.
Antwoord Hardloopshop.nl
Goedemorgen Gijs, ik merk dat je in dit geval een probleem met de levering van postnl hebt en niet zo zeer met onze service. Wanneer een situatie als deze zich voordoet kan je altijd contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact op met PostNL om te kijken hoe we het pakket zo snel mogelijk kunnen traceren en bij je kunnen bezorgen. Voor in het vervolg kan je dus altijd even contact met ons opnemen. We helpen je dan graag verder.

Mvg, Klantenservice Sportshop.com
Gijs

Gepubliceerd op: 16/09/2019

Pluspunten

Retourservice veel te veel werk en ingewikkeld! Alleen dat al is een drempel om er ooit nog een keer te bestellen
Hi Arnoud,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij hechten er veel waarde aan om de ervaring van onze klanten te weten en te verbeteren. Uit jouw beoordeling is te begrijpen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met ons retourproces. We hebben je hierover proberen te benaderen maar helaas zonder succes. We zouden het erg waarderen indien je ons jouw ervaring toe zou kunnen lichten. Met jouw input kunnen wij het retourproces verbeteren en voorkomen dat klanten een drempel voelen bij een volgende bestelling. Alvast bedankt!
Arnoud van Schaik

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Men zegt dat je een maat of 1 of anderhalve maat groter moet kopen. Daar ben ik het niet mee eens
Goedemiddag,

We vinden het vervelend om te horen dat je een schoen hebt gekocht waarvan de maat niet juist is. We adviseren inderdaad om sportschoenen te halen die één tot anderhalve maat groter is dan je normale confectiemaat. Mocht een artikel dat je hebt besteld niet naar wens zijn dan kan je deze altijd kosteloos retourneren.

Ricardo

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
De schoenen waren al eerder getest. Er zat een hoop zand onder toen ik de doos opende.
Antwoord Hardloopshop.nl
Ten eerste willen we je natuurlijk bedanken voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten.
We vinden het erg jammer dat we beoordeeld zijn met een 3, begrijpelijk als je schoenen ontvangt die enige ‘gebruikerssporen’ bevatten.
Ik wil dan ook even vooropstellen dat dit niet de bedoeling is geweest, ieder artikel moet altijd netjes gecontroleerd worden bij ontvangst van een eventuele retour.

Deze situatie was natuurlijk nog wel makkelijk op te lossen nadat dit ‘probleem’ direct na levering was gemeld. Hierover hebben tevens geprobeerd persoonlijk contact op te nemen, helaas zonder resultaat. Ik hoop hier alsnog een reactie op te mogen ontvangen, alvast bedankt!

Met sportieve groet,

Job
Tonny
Bodegraven

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie na klacht
Toegezegde actie nav klacht niet nagekomen
Wilfred
Vierlingsbeek

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie na klacht
Toegezegde actie nav klacht niet nagekomen

Vierlingsbeek