Website: www.hardloopshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Hardloopshop.nl

Pluspunten
Snelle bezorgservice
Beter instructie voor montage en wat duidelijkere foto's van het artikel
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Abel, bedankt voor de beoordeling van Hardloopshop.nl.
We vinden het erg jammer om te horen dat je de enige problemen had met de montage voor het bestelde artikel.
Bij problemen zoals deze raden wij altijd aan contact op te nemen met onze klantenservice, in deze kwestie kan ik hier verder geen contact over terugvinden.

Ik hoop dat je er inmiddels uit bent gekomen, zo niet horen we dat natuurlijk alsnog graag.
We hopen dat er geen problemen zullen zijn bij de eventuele volgende bestelling! ;)

Nog veel sportplezier!

Klantenservice Sportshop.com

Abel

Gepubliceerd op: 24/01/2020

Pluspunten
Bestelde product zou de volgende dag in huis zijn. We zijn nu een week verder en het is zelfs nog niet eens op de post gedaan. Spam genoeg in mijn inbox maar een berichtje over mijn artikel ho maar. Waardeloze tent.
Bart
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/12/2019

Pluspunten

Wel een beoordeling vragen maar het product nog niet hebben geleverd

Gepubliceerd op: 23/10/2019

Pluspunten
Zit best wel lekker
Er zat een vlekje op, maar kon hem niet retouren had hem namelijk per direct nodig, Jammer.
Beste Oumaima,
We vinden het erg vervelend dat je een artikel hebt ontvangen waar bij levering een vlek(je) in zat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, mocht dit bij levering zijn aangekaart hadden we je graag een gepaste service geboden.

We hebben inmiddels ook persoonlijk contact met je opgenomen echter hebben we hier helaas geen reactie op mogen ontvangen.
Inmiddels is jouw retourzending netjes bij ons verwerkt en teruggestort.

Mocht je nog een reactie willen geven is dat natuurlijk meer dan welkom.
We hopen dat je een betere ervaring zult opdoen bij een eventuele toekomstige bestelling.

Met sportieve groet,

Klantenservice Sportshop.com
Job
Oumaima

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten

Na 6 dagen is mijn bestelling nog steeds niet in het land van bestemming (Belgie).
België

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Enorme doos voor 1 setje veters. 1 ster beoordeling vanwege drammen over beoordeling en automatisch inschrijven nieuwsbrief.
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Wouter, ten eerste willen we je natuurlijk bedanken voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Ongeacht het cijfer stellen we dit altijd op prijs. Wat betreft je aandachtspunten ben ik het er mee eens dat één setje veters klein verstuurd dient te worden, nu moet ik er wel bij zeggen dat ons buspakket momenteel de meest kleine verzendmethode is. Het is natuurlijk ook zo dat té kleine pakketten snel vermist raken... ;)

Ook geef je aan meerdere beoordelingsverzoeken te hebben ontvangen, mocht dit daadwerkelijk het geval zijn, onze oprechte excuses! Volgens onze IT krijgt iedere klant slechts één verzoek. Zo te zien ben je inmiddels ook uitgeschreven voor onze mailing.

Nog veel sportplezier gewenst!

Sportshop.com

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Hi Taylor,

Hartelijk dank voor het invullen van de Kiyoh beoordeling!
Wij vinden het jammer dat je ons hebt beoordeeld met een onvoldoende. We kunnen zien dat de bestelling één keer is vertraagd. Wellicht heeft de beoordeling hiermee te maken?
Graag horen we van je zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Klantes
Taylor