Website: www.hardloopshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Hardloopshop.nl
19735 keer bekeken

Pluspunten
Snelle levering.
Ruilen van een product is geen probleem.
Klantvriendelijk aan de telefoon.

Cees
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Prima website. Redelijk duidelijk, Goede prijzen, goed filters om beter te zoeken wat je nodig hebt.
Het is wat onduidelijk voor als je sporttassen of hardloophandschoenen zoekt. De kleine dingetjes.

Het was lastig om de beste buiten sportschoen voor road als trail te vinden.
Ralph

Barendrecht

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
nette snelle levering. goed verpakt.
Ik had een kaartje gekregen. Sport ze. Maar ik draag de schoenen omdat ik reuma heb. Deze schoenen kan ik redelijk zonder pijn dragen.
Lily
Maastricht

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Goede site. Gemakkelijk sokken te vinden
Als je terug wilt, moet je de hele bestelling afsluiten en opnieuw beginnen.

Ik wilde 2 kortingsbonnen gebruiken. Moest hierdoor dus 2 keer een bestelling doen en 2 pakketjes voor laten komen ipv 1.
Martin Makkinga
Ommen

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
snelle levering
Betere controle alvorens te verzenden.
Letters op handschoenen waren los
M.
Weert

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goed product, snelle levering.
Hardlooplampje ook in het paars leveren ofzo? Maarja niet voor mij want ik heb er nu al één.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Ik was op zoek naar een paar geschikte handschoenen voor het hardlopen. Eerst informatie ingewonnen over een paar artikelen bij Hardloopshop.nl, contact verliep snel en correct.

Na het advies een paar handschoenen gekocht, verzending ging ook vlotjes. Echter bleken de handschoenen toch te klein te zijn, dus kreeg ik een retourlabel om het terug te zenden. Ook direct een paar handschoenen van een maat groter besteld, deze kwamen vrij snel nadien binnen terwijl men liet weten dat het mogelijks twee weken zou duren, fijn dat het zo snel ging :)

Enkel is de retourzending nog niet aangekomen volgens mijn track & trace. Maar dit ligt aan de postbedrijven.
Door een nieuw retourproces kan men de prijs niet tegen elkaar wegstrepen, dit zou wel gemakkelijker zijn geweest naar mijn mening!

Hopelijk ontvang ik binnenkort het betaalde bedrag van de te kleine handschoenen terug.
Koen

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Gewoon prima.
Levering zou iets sneller kunnen. Zondag besteld en woensdag bezorgd in mijn geval.
Martin

Gepubliceerd op: 16/12/2018