Bedrijfsgegevens

Website: http://happy-postcrossing.nl/
Adres: Gedempte Putten 13 8754 EG
Plaats: Makkum
Telefoon: +31 6 244 533 50

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Happy Postcrossing
totaal score
9.6
Snelheid/Levertijd
9.6
Betrouwbaarheid
9.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
212 beoordelingen (12 maanden)
1139 beoordelingen (totaal)
9388 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
90% (190)
10% (21)
0% (0)
0% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

3
Pluspunten
fast delivery
Verbeterpunten
The corners of the postcards are bent - very, very disappointing! The postcards were only put in thin envelope, without protecting 4 corners. The seller replied no need to change the way of wrapping because of one failure / problem. But as I saw the below reviews, I think I'm not the only one who receives the postcards with the corners bent!
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Happy Postcrossing
I will try to explain it again to you, as i already did through e-mail.
Offcourse we offer to replace the cards with folded corners. But you say it was not necessary.

We have shipped over 10.000 orders the last years. Yes, offcourse there are a few packages with damage. But that aren't more then 10 in the last years.
So 10 packages damaged, on 10.000 orders.
That is 0,1% damage!

For 0,1% damage we can't change the whole way of wrapping.
As you can read in all our reviews, our customers loves our way of wrapping and there are very less with damaged postcards. But again: yes, there are a few!

We do not use thin envelopes, but we use bubble wrap envelopes and the cards are also protected with a paper bag.

Please let me know how i can help.
Ellena

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Disclaimer