Bedrijfsgegevens

Website: www.happyonweb.nl
Adres: Kanaaldijk Noord 111 5642 JA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 085-1306418

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Happy on Web
totaal score
8.9
Laatste beoordeling
176 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2563 beoordelingen (12 maanden)
20798 beoordelingen (totaal)
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (1898)
18% (449)
3% (69)
2% (41)
4% (99)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Wel
bestelling ok
Shipment ok
Kwaliteit nok
Het laadt nu al 48 uur op maar het is plat binnen 10 uur terwijl de huidige originele batterij 4 dagen lang volhoudt, nu moet ik in de dag de batterij constant opladen of die is plat binnen 10 uur
Ik gebruik nokia net voor de levensduur vd batterij maar deze batterij stelt teleur
Mvg
Antwoord Gsmbatterij.nl
Beste heer Umut,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen op Kiyoh. Echter schrokken wij wel een beetje van deze beoordeling! Wellicht dat we enige correspondentie over het hoofd zien, maar wij hebben nergens een klacht ontvangen over uw bestelling en hadden dit graag vernomen zodat we u hadden kunnen helpen.

We hebben u hierover een bericht gestuurd via de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team GSMBatterij
Klant
Gent

Gepubliceerd op: 22/06/2019
Aanbeveling: Ja
3
Pluspunten
snel de spullen in huis.
Verbeterpunten
Het lijkt makkelijk op het youtube filmpje, de batterij vervangen van de Samsung S6. Had ik het maar nooit geprobeerd. De glazen achterkant zal veel vaster dan alle voorbeelden en sneuvelde dus, de batterij zal ook zo vast dat het scherm het begaf bij het zeer voorzichtig verwijderen. Telefoon terminaal stuk en ik zit met een batterij, een screenprotector, plakstrook waar ik niets mee kan, en ik moet een nieuwe telefoon kopen.
Antwoord Gsmbatterij.nl
Beste Etienne,

Hartelijk dank voor uw bestelling en dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen op Kiyoh. Wat spijtig dat het vervangen van de batterij zo moeizaam is gegaan dat uw telefoon hierdoor is gesneuveld. U bent in ieder geval welkom om de producten aan ons te retourneren voor restitutie. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team GSMBatterij
Etienne
Amsterdam, Netherlands

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: Nee
3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Nog steeds niks ontvangen
Eddy
Perk

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: Nee
4
Pluspunten
sortiment
Verbeterpunten
als er een toezegging over de leverdata deze ook nakomen. tot aan vandaag geen product ontvangen
vertelman
midwoud

Gepubliceerd op: 13/06/2019
Aanbeveling: Nee
4
Pluspunten
IK WACHT EERST OP EEN ANTWOORD VAN HET BEDRIJF OP MIJ MAILS VOOR HET PROBLEEM VAN VERKEERDE ZENDING !!
Verbeterpunten
VLIGGER ANTWOORD OP EEN CLAIM
Adrien Buyse
Zaventem Belgie

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: Ja
4
Pluspunten
IK WACHT EERST OP EEN ANTWOORD VAN HET BEDRIJF OP MIJ MAILS VOOR HET PROBLEEM VAN VERKEERDE ZENDING !!
Verbeterpunten
VLIGGER ANTWOORD OP EEN CLAIM


05/06/2019

Aanbeveling: Ja
4
Verbeterpunten
Als je iets origineels besteld en je krijgt replica krijg je van mijn geen 5 sterren
Antwoord Gsmoplader.nl
Beste Maurice,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen via Kiyoh. Alle producten die we verkopen zijn 100% origineel en worden ingekocht bij geautoriseerde distributeurs. Als u enige klachten heeft over de bestelde kabels vernemen we dat graag via de klantenservice!

Met vriendelijke groet,
Team GSMOplader
Klant

Gepubliceerd op: 02/06/2019
Aanbeveling: Ja
3
Verbeterpunten
Heb dus een batterij met bijhorend gereedschap bestelt , van het setje gereedschap was een schroevedraaier krom ( naar mijn idee gebruikt ) en de batterij zat in een OPEN GEMAAKTE VERPAKKING dus is deze dan nog wel nieuw of hoeveel mensen hebben deze batterij al gebruikt, ik bedoel als dit een gebruikte batterij is moet je dit wel even kenbaar maken dan kan ik beslissen of ik ze neem of niet.
Reactie, de plastic verpakking van de batterij was open getrokken dus naar mijn inziens was de verpakking wel dicht.
maar aangezien ik de telefoon moest hebben dat weekeinde heb ik de batterij toch ingebouwd, anders had ik ze wel degelijk terug gestuurd. maar ik weet het nu wel voor de volgende keer, niet meer bij jullie.
Antwoord Gsmbatterij.nl
Beste Frans,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen op Kiyoh. Echter schrokken wij wel een beetje van deze beoordeling!

Uit uw beoordeling kunnen we opmaken dat u twijfelt aan de geleverde producten. Wij garanderen dat onze producten 100% origineel én 100% nieuw zijn. Geretourneerde producten gaan namelijk niet terug de voorraad in. De door u ontvangen batterij wordt geleverd in het plastic cellofaan, waarvan de plakstrip ongebruikt, en dus nog open is. Op deze manier worden deze batterijen eenmaal bij ons geleverd.

We verzoeken u vriendelijk om eventuele klachten verder bij de klantenservice te overleggen, zij kunnen u op gepaste wijze verder helpen!

Met vriendelijke groet,
GSMBatterij
Frans
Maastricht

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: Nee
3
Verbeterpunten
Heb dus een batterij met bijhorend gereedschap bestelt , van het setje gereedschap was een schroevedraaier krom ( naar mijn idee gebruikt ) en de batterij zat in een OPEN GEMAAKTE VERPAKKING dus is deze dan nog wel nieuw of hoeveel mensen hebben deze batterij al gebruikt, ik bedoel als dit een gebruikte batterij is moet je dit wel even kenbaar maken dan kan ik beslissen of ik ze neem of niet.


20/05/2019

Aanbeveling: Nee
3
Verbeterpunten
Bij foutieve levering is de nalevering nog eveneens foutief.
Balen !!!
carlo
KAPELLE

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: Ja
4
Verbeterpunten
Voor 18.00 is NIET morgen in huis. Wacht nu al 4 dagen. Of zich geen probleem maar zet dan niet zulke beloftes op je website.
Floris
Assen

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: Nee
K.
Zwijnaarde

Gepubliceerd op: 05/05/2019
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer