Bedrijfsgegevens

Website: www.happyonweb.nl
Adres: Kanaaldijk Noord 111 5642 JA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 085-1306418

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Happy on Web
totaal score
8.9
Laatste beoordeling
55 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4181 beoordelingen (12 maanden)
20798 beoordelingen (totaal)
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (3074)
17% (729)
3% (115)
2% (82)
4% (173)

Klantbeoordelingen

2
Verbeterpunten
Rapper levering
Klant

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: Ja
1
Verbeterpunten
Hetzelfde dag delivery is een scam! 2 dagen en mijn bestelling nog niet ontvangen!
Antwoord Gsmoplader.nl
Beste Beki,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen op Kiyoh. Nergens op de website wordt verkondigd dat wij dezelfde dag leveren. Levering naar België duurt doorgaans 3 werkdagen.

Mocht u nog vragen hebben horen we dat graag via de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team GSMOplader
beki
brugge

Gepubliceerd op: 21/06/2019
Aanbeveling: Nee
2
Verbeterpunten
levertijd 8 dagen. te traag.
Johan
Sint-Niklaas

Gepubliceerd op: 21/06/2019
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Bestelling op 31/05, tot op heden nog niets ontvangen 6/06.
Niettegenstaande de levering max. 2 a 3 dagen zou geleverd worden. Dit is mijn eerste bestelling hier, maar ook mijn laatste.
Bedankt
Armand
Stabroek

Gepubliceerd op: 20/06/2019
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Zeer slechte batterij. Tel gaat heel snel leeg.
Antwoord Gsmbatterij.nl
Beste Leon,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen op Kiyoh. Echter schrokken wij wel een beetje van deze beoordeling! Wellicht dat we enige correspondentie over het hoofd zien, maar wij hebben nergens een klacht ontvangen over uw bestelling en hadden dit graag vernomen zodat we u hadden kunnen helpen.

We hebben u hierover een bericht gestuurd via de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team GSMBatterij
Leon Oltheten
Nijmegen

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Ik de batterij niet gekrijgen
Verbeterpunten
Ik heb niks gerijgen!!
MIGUEL
Ekeren

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
My order is niet komt..... waar is my batterij ?.?.?
Antwoord Gsmbatterij.nl
Beste Sefer,

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen op Kiyoh. Echter schrokken wij wel een beetje van deze beoordeling! Wellicht dat we enige correspondentie over het hoofd zien, maar wij hebben nergens een klacht ontvangen over uw bestelling en hadden dit graag vernomen zodat we u hadden kunnen helpen.

We hebben u hierover via de klantenservice een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Team GSMBatterij
Sefer zengin
Leeumstraat 18

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: Ja
1
Pluspunten
Samsung oplader met kabels besteld. Zou de volgende dag geleverd worden. Inmiddels 5 dagen verder en nog steeds niets ontvangen.
Verbeterpunten
Lever de bestellingen die worden gedaan!
Antwoord Gsmoplader.nl
Beste Ted,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bericht. Wellicht dat er iets mis is gegaan bij PostNL, echter zonder uw gegevens kunnen we u niet verder helpen. Daarom verzoek ik u vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Team GSMOplader
Ted
Den Haag

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Nog niet binnen
Verbeterpunten
Nog niet binnen
Klant

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: Ja
1
Verbeterpunten
Na 5 dagen mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Waardeloos
C.H.
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer