Website: www.happyonweb.nl
Plaats: Eindhoven

Happy on Web
9.5
20798 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Een oplader voor een Htc u12 plus besteld,oplader was goed maar helaas zat er een verkeerd kabeltje bij.Vrijdagmiddag laat een mail gestuurd met de gedachte die word Maandag pas gelezen ivm de Vrijdagmiddagborrel maar gelijk een reactie van Niels met excuses en tracknummer de volgende dag was het juiste kabeltje al in huis.Chapeau!!!
Jeroen
Den bosch

Gepubliceerd op: 10/08/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik had 2 kabeltjes besteld. Helaas was de verpakking waarin mijn bestelling zat beschadigd en weer dichtgeplakt. Waarschijnlijk iets mis gegaan bij de post. Er zat nog maar een kabeltje in de envelop. Gsm oplader.nl gebeld, zij stonden mij meteen te woord en hebben mij een nieuwe kabel toe gestuurd. Goeie service en vriendelijke meneer aan de telefoon. Top!
Margo

Gepubliceerd op: 01/08/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prima product

Gepubliceerd op: 29/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
top service
mijn bestelde batterij was wel verstuurd maar na een paar dagen nog niet aangekomen. Op zich geen punt, maar ik ging met vakantie. GSMBatterij heeft direct een andere batterij gestuurd die ik de volgende dag binnen had. Top.
Marlous

Gepubliceerd op: 22/07/2019