Hans Motor Parts
Hans Motor Parts
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
103 beoordelingen
5258 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
(14)
(12)
(0)
(2)
(0)
Klantbeoordelingen
103 klantbeoordelingen
Bernard Motoren
Dokkum

08/04/2015

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Netjes geleverd, origineel Honda top prijs onze klant helemaal blij.
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Bert
Assen

24/03/2015

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Had het originele luchtfilter voor mijn motor in huis. Assortiment dus
Verbeterpunten
Communicatie als levertijd langer is dan gepland
arjan
opende

13/03/2015

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
thei
kerkrade

05/02/2015

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
wacht nog op het terugstorten van mijn centen, ik had nl. het verkeerde product besteld. wat trouwens mijn eigen schuld was.
Carl
Merksem - be

06/01/2015

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goed ingepakt
Zekers aan te raden
Verbeterpunten
Tracing ging niet vlot met nlpost
Paar mails gestuurd maar weinig reactie
Gerben
Reeuwijk

05/12/2014

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Zeer snelle levering en mail beantwoording. Originele onderdelen. Goed verpakt.
Verbeterpunten
Zeer hoge verzendkosten en ex btw prijzen vermelding. Lijkt goedkoop maar ze zijn redelijk aan de prijs.
Klaas
Hem

29/11/2014

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Alles was keurig geregeld
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Peter
De Meern

27/11/2014

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Terugstorting ging snel.
Verbeterpunten
Voorraad kuipdeel klopte NIET. Ander deel tegelijkertijd in Duitsland besteld. Wel geleverd. Het niet geleverde kuipdeel is nergens meer te koop. Grrrr motor kan dus niet gemaakt worden.
Klant

11/11/2014

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Sneller levering
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Hugo
Den Haag

27/10/2014

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
groot aanbod
Verbeterpunten
1) Communicatie, ik heb op 14 oktober een bestelling geplaatst, in de berichten daarna stond op geen enkele manier vermeld wat de levertijd zou zijn, dit was gewoon een standaardbericht. Bij navraag na 1 week kreeg ik weer alleen een standaardbericht dat de order nog niet binnen was. Niets over een eventuele verwachting.
2) Aflevering, op 24 oktober kreeg ik een bericht dat er een barcode van PostNL was, in de tekst van dat bericht stond dat ik ergens moest klikken om een tijdsindicatie te zien. Maar dat werkte niet.
Vervolgens heeft het tot de 28ste geduurd voordat de bestelling daadwerkelijk binnen was. Aangezien ik nogal veel bestel via PostNL weet ik dat zij in verreweg de meeste gevallen de volgende dag afleveren.
Alles bij elkaar ben ik heel tevreden met het bestelde product maar niet met de communicatie en aflevering.
Antwoord Hans Motor Parts

Jammer dat deze klant dit schrijft en negatief beoordeelt.
1. Levertijden: Zoals bij bestelling te zien was bij het stuur wat is besteld stond bij levertijd: Op speciale bestelling 2-3 weken. De daadwerkelijke levertijd is minder geweest en 25 oktober bij ons verzonden.
2.Communicatie: Wij hebben op 21-10 de klant geïnformeerd via het ticketsysteem. ( komt via mail bij klant binnen)Wij hebben nimmer reactie hierop teruggehad van de klant.
3.Aflevering: Deze geschiedt door PostNL, klant heeft via systeem het track&Trace nummer ontvangen. ( 3STBWP000000117), echter, zodra een pakket is overgedragen aan een pakketservice als PostNL hebben wij geen invloed op de snelheid van levering.
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer
Bedrijfsgegevens
Website: http://www.hansmotorparts.com
Adres: Boschdijk 954 5627AD
Plaats: Eindhoven
Telefoon: +31(0)6 30 63 58 90

Hans Motor Parts:
*De Allerbeste Online Webshop voor uw motorfietsonderdelen.
*Specialist in Nieuwe Originele Honda GENUINE Parts.
*Dealer van het jaar 2009, 2010 en 2011.
*Bij ons staat Service en Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
*Vaste Klanten Kortingen ( ook voor bedrijven).
*Dagelijkse updates in de webshop.
*Dagelijks nieuwe Prijsverlagingen in de webshop.
*Bij ons krijgt u WEL antwoord op uw vragen via mail, 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar, dus OOK op zondagen en feestdagen.
*Speciale kortingen voor lange termijn leveringen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.