Hans Motor Parts
100 klantbeoordelingen
thei
kerkrade

05/02/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
wacht nog op het terugstorten van mijn centen, ik had nl. het verkeerde product besteld. wat trouwens mijn eigen schuld was.
Carl
Merksem - be

06/01/2015

Pluspunten
Goed ingepakt
Zekers aan te raden
Tracing ging niet vlot met nlpost
Paar mails gestuurd maar weinig reactie
Gerben
Reeuwijk

05/12/2014

Pluspunten
Zeer snelle levering en mail beantwoording. Originele onderdelen. Goed verpakt.
Zeer hoge verzendkosten en ex btw prijzen vermelding. Lijkt goedkoop maar ze zijn redelijk aan de prijs.
Klaas
Hem

29/11/2014

Pluspunten
Alles was keurig geregeld
De Meern

27/11/2014

Pluspunten
Terugstorting ging snel.
Voorraad kuipdeel klopte NIET. Ander deel tegelijkertijd in Duitsland besteld. Wel geleverd. Het niet geleverde kuipdeel is nergens meer te koop. Grrrr motor kan dus niet gemaakt worden.

11/11/2014

Pluspunten
Sneller levering
Hugo

27/10/2014

Pluspunten
groot aanbod
1) Communicatie, ik heb op 14 oktober een bestelling geplaatst, in de berichten daarna stond op geen enkele manier vermeld wat de levertijd zou zijn, dit was gewoon een standaardbericht. Bij navraag na 1 week kreeg ik weer alleen een standaardbericht dat de order nog niet binnen was. Niets over een eventuele verwachting.
2) Aflevering, op 24 oktober kreeg ik een bericht dat er een barcode van PostNL was, in de tekst van dat bericht stond dat ik ergens moest klikken om een tijdsindicatie te zien. Maar dat werkte niet.
Vervolgens heeft het tot de 28ste geduurd voordat de bestelling daadwerkelijk binnen was. Aangezien ik nogal veel bestel via PostNL weet ik dat zij in verreweg de meeste gevallen de volgende dag afleveren.
Alles bij elkaar ben ik heel tevreden met het bestelde product maar niet met de communicatie en aflevering.
Antwoord Hans Motor Parts

Jammer dat deze klant dit schrijft en negatief beoordeelt.
1. Levertijden: Zoals bij bestelling te zien was bij het stuur wat is besteld stond bij levertijd: Op speciale bestelling 2-3 weken. De daadwerkelijke levertijd is minder geweest en 25 oktober bij ons verzonden.
2.Communicatie: Wij hebben op 21-10 de klant geïnformeerd via het ticketsysteem. ( komt via mail bij klant binnen)Wij hebben nimmer reactie hierop teruggehad van de klant.
3.Aflevering: Deze geschiedt door PostNL, klant heeft via systeem het track&Trace nummer ontvangen. ( 3STBWP000000117), echter, zodra een pakket is overgedragen aan een pakketservice als PostNL hebben wij geen invloed op de snelheid van levering.
Martin
Alblasserdam

20/09/2014

Pluspunten
Zorgvuldig verpakt. Netjes en onbeschadigd bezorgd.
Achteraf bleek dat de levertijd 3 weken was omdat de onderdelen niet op voorraad waren. Dit werd bij de plaatsing van de bestelling niet vermeld (niet op de website en niet in de bevestigings-email). Om hier informatie over te krijgen, moest ik zelf navraag doen. Daar werd wel op geantwoord, maar met een (in mijn beleving) geïrriteerde ondertoon.
Koen
Haarlem

17/08/2014

Pluspunten
Goedkoper dan in de motorzaken.
Originele merk producten.
Duidelijker de levertijd aangeven
Joop
Meteren

16/08/2014

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Website: http://www.hansmotorparts.com
Adres: Boschdijk 954 5627AD
Plaats: Eindhoven
Telefoon: +31(0)6 30 63 58 90

Hans Motor Parts:
*De Allerbeste Online Webshop voor uw motorfietsonderdelen.
*Specialist in Nieuwe Originele Honda GENUINE Parts.
*Dealer van het jaar 2009, 2010 en 2011.
*Bij ons staat Service en Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
*Vaste Klanten Kortingen ( ook voor bedrijven).
*Dagelijkse updates in de webshop.
*Dagelijks nieuwe Prijsverlagingen in de webshop.
*Bij ons krijgt u WEL antwoord op uw vragen via mail, 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar, dus OOK op zondagen en feestdagen.
*Speciale kortingen voor lange termijn leveringen.