Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Snelle reactie's

Patrick

Gepubliceerd op: 25/08/2019

Pluspunten
Vriendelijk, no nonsens
Bij een bestelling kun je pas na het product een ophaaladres kiezen.
Bianca

Gepubliceerd op: 22/08/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling van bestelling, prettige en hulpvaardige behandeling in de winkel

Ans
Bussum

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Echt een prima website en follow up van mijn bestelling. Binnen twee dagen was het produkt op te halen in de winkel in Breda waar ik ontzettend aardig werd bejegend. Helaas bleek het bestelde produkt niet het goede maar bij teruggave in de winkel opnieuw uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.
Serienummer dat ik bij Whirlpool had opgegeven bleek toch niet te matchen met het produkt. Geen idee waar dit aan heeft gelegen maar het is zoals gezegd snel en adequaat opgelost.
Jacqueline

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
......
Een bestelling gedaan op zondag, zou dinsdag geleverd worden, maar niets ontvangen. Na contact met Handyman is de bestelling opnieuw gedaan en die is dan uiteindelijk op donderdag bezorgd.
Jammer dat dit niet in een keer goed kan gaan.
A

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten
Overzichtelijk en duidelijk
Geef geen insinuaties of aranties op de levertermijn. Die hebben jullie niet in de hand..
Zet er alleen een foto bij als je daadwerkelijk kunt leveren als zichtbaar op de foto van het artikel.
WLH
EIJSDEN

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
Snelle levering.

Gepubliceerd op: 16/08/2019

hans
haarlem

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Besteld via internet, en bij ophalen stond hij al klaar. vriendelijke service
Er zouden 5 stofzuigerzakken in totaal in de doos zitten, werd ons verteld. Helaas, er zat er maar een in.....
Thijs

Gepubliceerd op: 13/08/2019