Bedrijfsgegevens

Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda
Telefoon: 0765939300

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Handyman.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1588 beoordelingen (12 maanden)
7023 beoordelingen (totaal)
25714 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (1210)
19% (304)
3% (42)
1% (16)
1% (19)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
gemakkelijk besteld
Verbeterpunten
Niet te vreden met het bedrijf wat aan de deur staat (DHL)
Daar misschien andere kiezen
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag Eric,

Dank je voor je review.

Wat spijtig dat je niet tevreden bent met onze bezorgpartner DHL. Op dit moment zijn zij de enige die voor ons de bezorging kunnen verzorgen.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
Handyman
eric
kruisland

Gepubliceerd op: 01/12/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Prima dat men gebruiksonderdelen van oudere generaties Senseo beschikbaar heeft.
Verbeterpunten
De volgende dag aflevering is in totaal vijf dagen geworden. En neen, de verantwoordelijkheid daarvoor ligt wat mij betreft niet bij de transporteur, maar bij Handyman.
Mark
Boxtel

Gepubliceerd op: 16/11/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle afhandeling
Verbeterpunten
Toezicht op transport
Klant

Gepubliceerd op: 07/11/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Verkeerde product geleverd.Maar binnen 1 dag goede product bezorgd!
Klant
Kerkrade

Gepubliceerd op: 23/10/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Deskundige telefonische informatie ontvangen
Verbeterpunten
Telefonische bereikbaarheid
Ken
Amsterdam

Gepubliceerd op: 03/10/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle afhandeling en vriendelijk.
Verbeterpunten
Ik was tekort daar om deze aan de dragen.
Klant

Gepubliceerd op: 01/10/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Kan er reserve onderdelen bestellen
Verbeterpunten
Duidelijker communiceren over de status van de bestelling
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor je review!

We weten niet precies wat er is voorgevallen. Zou je kunnen reageren op ons mailtje?

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Handyman
Israel
Breda

Gepubliceerd op: 27/09/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
kwam later door sorteer fout
T.A.
Ruinerwold

Gepubliceerd op: 12/09/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Prima website om te bestellen
Assortiment
Verbeterpunten
Tijdig bekijken van de binnengekomen bestellingen.
Klaarzetten van het bestelde.
Aat
Capelle Aan Den IJssel

Gepubliceerd op: 18/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Nadat ik een klacht heb ingediend via de telefoon en via kiyoh 2 maal een snelle reactie gehad. Fijne klantenservice.
Uitgaande dat dit een incident is heb ik de score aangepast.
Verbeterpunten
-Pakket afhalen bij een filiaal welk gesloten is. Voor niks gereden.
-Eenmaal bij filliaal blijkt dat ze de week erna wel open zijn dmv een A4 op de deur.
Echter waren ze nog steeds gesloten.

2 keer voor niks gereden.
Antwoord Handyman.nl
Beste Guido,

Wat vervelend! We hebben de volgende dag, na het contact tussen ons, direct een nieuwe bestelling kosteloos naar uw thuisadres opgestuurd. We zijn blij dat u deze in ontvangst hebt mogen nemen. In ieder geval onze excuses voor het vervelende ongemak!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Guido
Zwolle

Gepubliceerd op: 18/08/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
-Pakket afhalen bij een filiaal welk gesloten is. Voor niks gereden.
-Eenmaal bij filliaaal blijkt dat ze de week erna wel open zijn dmv een A4 op de deur.
-Echter waren de nog steeds gesloten.

2 keer voor niks gereden.

Zwolle
04/08/2019

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer