Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Nadat ik een klacht heb ingediend via de telefoon en via kiyoh 2 maal een snelle reactie gehad. Fijne klantenservice.
Uitgaande dat dit een incident is heb ik de score aangepast.
-Pakket afhalen bij een filiaal welk gesloten is. Voor niks gereden.
-Eenmaal bij filliaal blijkt dat ze de week erna wel open zijn dmv een A4 op de deur.
Echter waren ze nog steeds gesloten.

2 keer voor niks gereden.
Beste Guido,

Wat vervelend! We hebben de volgende dag, na het contact tussen ons, direct een nieuwe bestelling kosteloos naar uw thuisadres opgestuurd. We zijn blij dat u deze in ontvangst hebt mogen nemen. In ieder geval onze excuses voor het vervelende ongemak!

Guido
Zwolle

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten

-Pakket afhalen bij een filiaal welk gesloten is. Voor niks gereden.
-Eenmaal bij filliaaal blijkt dat ze de week erna wel open zijn dmv een A4 op de deur.
-Echter waren de nog steeds gesloten.

2 keer voor niks gereden.

Zwolle
04/08/2019

Pluspunten
Volgens afspraak geleverd.
Prijs lag 4 euro hoger dan bij Parts.nl en andere websites.
Gekozen voor Handyman omdat winkel in de buurt is.

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten

Zodra je je aanmeldt voor de nieuwsbrief dient er op de bestelling de korting te worden toegepast: dus automatisch. En niet pas bij klikken op de link omdat dat een heel ander scherm is.
Job
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
prima afhandeling
Zet in hemelsnaam iemand anders in uw filiaal in Delft (ervaring 25 7-2019). Wat een ongelooflijk onsympathiek iemand.
Goedemorgen

Hartelijk dank voor je review.

We weten niet precies wat er is voorgevallen...
Zou je ons hierover per mail kunnen informeren?

Hopelijk kunnen we op deze manier een passende oplossing aanbieden.

Gepubliceerd op: 28/07/2019

Pluspunten
Product is snel geleverd..
Product daar zaten al deuken in bij aankomst. Des ondanks paste het wel. En hebben we het hierbij gelaten..
Geja

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Snelle levering, snel antwoord op vragen
Helaas werd een stofzuigerbuis opgestuurd die niet op onze stofzuiger paste, terwijl ik het merk /type stofzuiger had doorgegeven en Handyman aangaf dat dit de goede zou moeten zijn.
Goedemiddag,

Kunt u even uw modelnummer doorsturen? Dan kijken we welke telescoopbuis geschikt is. Deze zullen we dan opsturen!

MV

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
uiteindelijk is de verkoop tot een goed einde gekomen
Watertank besteld, verkeerde geleverd, omruiling via winkel in Amstelveen, na aantal weken gebeld, winkel wordt gesloten, bestelling overgezet naar winkel in Haarlem, weer twee weken verder, zelf gebeld, watertank bleek aanwezig, afgehaald, tevreden.
Verbeterpunt is wat mij betreft communicatie naar de klant over wijzigingen in beleid en aankomst bestelling. Uiteindelijk door de medewerkers wel opgelost, maar voor een watertankje van 23 euro wel een lang traject!!
M. Elenbaas
Uithoorn

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten
Ze hebben veel in voorraad
Omdat het ff moest. Philips had hem niet meer in voorraad. Maar inclusief verzendkosten betaal je wel de hoofdprij
Rens
Kerkrade

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Bij het ophalen van de bestelling lag er heel wat anders klaar dan ik besteld had. Gelukkig had de medewerker de zakken wel die ik nodig had. Hij gaf aan dat bestellen via de website niet vaak werkt en ik beter niet via de site kon bestellen. Hij heeft ze toch altijd wel op voorraad.
Lever de goede artikelen af die besteld zijn!
Goedemiddag,

Wat vervelend! Gelukkig dat u uiteindelijk de juiste producten in ontvangst hebt kunnen nemen! :)

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Overzichtelijke website
Telefonisch bereikbaar voor vragen omtrent bestelling
Bestelde product wilde ik retourneren bij een Handyman winkel. Volgens gelezen retourbeleid moest dit mogelijk zijn. Echter desbetreffende winkel werkte niet mee (volgens de medewerker ik heb geen betaalgegevens en kan dit niet aannemen???). Terwijl website anders aangeeft. Dikke minpunt omtrent retourbeleid!
Beste R,

Wat vervelend! Uiteraard kunt u het product retourneren in één van onze winkels. Heeft u het product inmiddels kunnen retourneren? Zo niet, kunt u dan even reageren op onze mail: dan zorgen we ervoor dat we het oplossen!

R

Gepubliceerd op: 01/07/2019