Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Weinig, maar uiteindelijk toch opgelost
Communicatie naar de klant toe en niet de schuld op de transporteur afschuiven. Daar heeft de klant niks mee te maken, die koopt namelijk bij Handyman. Was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets via de website bestelde bij Handyman. Nogmaals communicatie is bar slecht
Goedemiddag,

Wat vervelend dat er problemen zijn opgelopen tijdens uw bestelling! Onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst een betere ervaring bieden tijdens een eventuele bestelling!

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Uiteindelijk geleverd via post
Product niet voorradig in filiaal Amstelveen. Product zou zaterdag of anders dinsdag aanwezig zijn. Geen tegenbericht dus dinsdag 17.00 kom ik het ophalen, maar niet aanwezig. Medewerker probeert te informeren maar krijgt geen contact meer. Hij belooft mij de volgende morgen te bellen maar doet het niet. Als ik tegen 17.00 informeer moet ik horen dat het niet leverbaar is en het filiaal definitief gesloten wordt.
Goedemiddag,

Wat een uiterst vervelende situatie! Onze excuses voor dit ongemak.

Als coulance willen we u graag een kortingscode aanbieden die te gebruiken is op onze webshop. Kunt u reageren op onze mail? Dan sturen we de kortingscode direct op!

J Schreuder

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Het gewenste onderdeel was vooradig.
Het onderdeel kwam 2 dagen later binnen dan toegezegd, en ook 2 dagen later dan digitaal bevestigd.
Ook is het onderdeel 40% duurder dan anderen (50 tegen 30 euro).
Beste Peter,

Onze excuses voor de vertraging!
I.V.M. leveringsproblemen bij onze bezorgpartner heeft uw pakketje een vertraging opgelopen...

Fijn dat het inmiddels wel is aangekomen. We wensen u er veel plezier van!

Peter de Koster

Gepubliceerd op: 07/07/2019

Pluspunten
Het gewenste onderdeel was vooradig.
Ook is het onderdeel 40% duurder dan anderen (50 tegen 30 euro).

23/06/2019

Pluspunten

Onze bestelling zou binnen drie werkdagen kunnen worden afgehaald in de winkel in Haarlem. We zijn daarna vier keer langs gegaan en na twee weken hebben ze opnieuw onze bestelling geplaatst. Het duurde uiteindelijk drie weken voor onze bestelling kon worden afgehaald in de winkel. Hiervoor zijn gelukkig excuses aangeboden.
Goedemorgen Wendy,

Onze excuses voor dit vervelende ongemak! Neem de volgende keer even contact op met onze klantenservice via: klantenservice@handyman.nl, dan zoeken we direct naar een oplossing voor je!

Nogmaals onze excuses.

Wendy
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten

beter letten op houdbaarheidsdatum van batterijen. nu moet ik weer terug.

#9169531
handig een antwoord zonder reply e-mailadres......
Beste Piet,

Wat vervelend! Stuur even je bestelnummer door, dan sturen we nieuwe batterijen op!

---------------
Beste Piet,

Dit was helaas niet het bestelnummer dat wij hanteren maar dat van KiyOh. Het bestelnummer dat wij nodig hebben staat in de bevestigingsmail.

P.S. Je kunt wel een reply sturen naar ons vanuit de verzonden e-mail. Dat kan naar: klantenservice@handyman.nl

Piet
Wijdewormer

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten

beter letten op houdbaarheidsdatum van batterijen. nu moet ik weer terug.

Wijdewormer
25/05/2019

Beste N.L.F.C. Koning,

Wat vervelend dat u deze ervaring hebt en onze excuses voor het ongemak.
We hebben u een mail gestuurd. Zou u daar misschien een reactie op willen geven?

Alvast bedankt.

N.L.F.C. Koning
Strausspad 4 , Spijkenisse

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ik ben de afgelopen jaren tot vandaag 9 mei 2019
altijd zeer tevreden geweest over HANDYMAN.
Ik heb vandaag 9 mei 2019 in de vestiging in Hoogvliet een inkjet cartridge van WECARE voor mijn HP-deskyet-printer gekocht voor € 39,95. Deze zag er precies hetzelfde
( dezelfde doos , dezelfde hoeveelheid inkt , hetzelfde productienummer enz. ) uit als de cartridge die ik op 21 november 2018 heb gekocht voor € 21,99.
€ 39,95 / € 21,99 = 1,817.
Dus 82 % duurder dan 5,5 maanden geleden.
Tevens is mij er niet in de winkel op gewezen dat er toevallig vandaag een actie is voor inkt-cartridges.
Al met al ben ik als vaste klant zeer ontevreden.
Verbeterpunt : iets kleinere prijsverhogingen.

Strausspad 4 , Spijkenisse
09/05/2019

Pluspunten
Juiste onderdeel geleverd. Mij nagebeld omdat de prijs hoger was dan eerst werd gemeld. I
Erg knullig verlopen. Verkoper bij wie bestelling was gedaan had mij wel recue gegeven maar eigen deel weggegooid en verkeerd e-mail adres genoteerd. Als ik zelf niet langs was gegaan, had ik lang niets gehoord. 2e verkoper kon aanvankelijk niets vinden.
Beste Jos,

Wat een vervelende situatie!

We zijn blij dat je uiteindelijk je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen. Echter is de situatie niet soepel verlopen en dat betreuren we, daarom bieden we je graag een kortingscode aan.

Kun je reageren op ons mailtje? Dan sturen we de code gelijk naar je op!

Jos
‘s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
NIET
Let goed op of het adres goed op het verzendlabel staat. Tot 2x toe verkeerd huisnummer op het label (wel goed op de pakbon) Aangegeven let op of het adres + huisnummer klopt, maar gaat alsnog fout. Gevolg pakket afgeleverd op fout adres. Heel jammer. 1e x besteld bij handyman is gelijk de laatste keer geweest. Gebeld met klantenservice, medewerker reageerde erg laconiek.
Goedemorgen!

Wij balen ook zeer zeker van deze treurige situatie.

Helaas is er bij onze bezorgpartner DHL iets misgegaan wat betreft de notering van het huisnummer.

We willen daarom onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u opgelopen hebt.

Uiteindelijk is de bestelling in goede orde ontvangen, daar zijn we heel erg blij mee!

Hopelijk komt u in de toekomst alsnog eens terug bij ons voor een betere ervaring.

Sander van Handyman

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Snelheid, assortiment, meedenken met klant
Kwaliteit van de producten
Beste Tjip,

Dank je voor je review.

Als je een defect product ontvangt kun je het te alle tijden omruilen of retourneren bij Handyman. Bekijk hier onze retourmogelijkheden: www.handyman.nl/retourneren

Kun je het laten weten als je ons bericht gelezen hebt? Dan zullen we een vervangend exemplaar naar je opsturen!

Sander van Handyman
Tjip
Alkmaar

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Goedemorgen!

Dank je voor je review.

Als een product defect is kun je het altijd retourneren bij ons. We hebben je een mail gestuurd met wat aanvullende vragen zodat we het op kunnen lossen voor je.

We zien je reactie graag tegemoet!

Sander

Gepubliceerd op: 17/01/2019