Bedrijfsgegevens

Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda
Telefoon: 0765939300

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Handyman.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1575 beoordelingen (12 maanden)
7207 beoordelingen (totaal)
28930 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (1210)
19% (296)
2% (36)
1% (16)
1% (17)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Winkelpersoneel zeer behulpzaam kon ook niets anders dan afwachten
Verbeterpunten
Snellere levering
Antwoord Handyman.nl
Beste Nico,

Bedankt voor je review.
We hopen in de toekomst sneller je pakketje klaar te hebben liggen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Handyman
Nico
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 09/01/2020
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Goed productassortiment
Verbeterpunten
Zeer slechte bezorging via DHL in Amsterdam. Was wel drukke tijd maar toch. Pas op 4e afgesproken bezogingstijdstip werd het afgeleverd. De eerdere 3 tijdstippen werd niet afgeleverd zonder een melding.
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Dank je voor je review.

Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze bezorgpartner DHL. Op dit moment zijn zij de enige die voor ons de bezorging kunnen verzorgen.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/12/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Klantenservice
Verbeterpunten
Duidelijke bezorgen afspraken maken met de bezorgers zodat binnen 24 ook echt binnen 24 uur ipv 4 dagen.
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat je pakket te laat bezorgd is.
Hier balen wij zelf ook enorm van.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant

Gepubliceerd op: 15/12/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Netjes geholpen
Verbeterpunten
Houden zich niet aan de lever dag verkoper zei tegen mij volgende dag word het bezorgd tussen elf en drie gevolg hele dag voor niks thuis gezeten werd pas dag ernaar bezorgd erg jammer
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Dank je voor je review!

Onze excuses voor de vertraging van je pakketje. Wij balen hier zelf ook enorm van. :(

We proberen uiteraard ieder pakketje op tijd te bezorgen, jammer genoeg lukt dat niet in alle gevallen...

Nogmaals onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Makkelijke en overzichtelijke site simpel om te bestellen snelle afhandeling
Verbeterpunten
een andere verzend partner nemen zou beter zijn mijn pakket kwam helemaal stuk aan alsook de inhoud was zeer overdonderd courrier rende hard weg zodra hij het pakje bij mijn vrouw in haar handen had geduwd totaal overdonderd heb foto,s gemaakt van pakket .heb naar Handyman vestiging gebeld en ben daar maandag langs gegaan mijn geld terug gevraagd kost mij weer extra geld namelijk benzine en parkeer kosten kreeg dit niet vergoed succes met D H L de gemaakte foto,s kan ik niet bij sluiten heb ze wel bewaard dus als u intresse heeft hoor ik het wel
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag Cor,

Onze excuses voor dit ongemak!

Zou je ons de foto's kunnen sturen via de mail? Dan gaan we er direct achteraan.

Je kunt reageren op onze mail of een berichtje sturen naar: klantenservice@handyman.nl

We zien je reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Cor
Rijen

Gepubliceerd op: 28/11/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op 3-10-2019 bestelde ik een Wpro universeel koolstoffilter UFC017 (3500008525).
Op 4 oktober ging ik naar de winkel maar het pakketje was nog niet gearriveerd.
Op 8 oktober had ik nog steeds geen bericht dat ik het in de winkel kon ophalen. Ik belde de winkel en kreeg te horen dat het pakketje onvindbaar was. Maar ik kon wel eenzelfde filter kopen in de winkel. In die verpakking zaten 2 filters dus ik moest €21,98 betalen. Mij werd verzekerd dat het filter verder precies hetzelfde was als dat wat ik besteld had. Toen ik thuiskwam, ontdekte ik dat de filters die ik in de winkel had gekocht, kleiner waren (47x57 cm i.p.v. 47x97 cm) en minder lang meegingen (8-10 weken i.p.v. 6 maanden) dan die ik besteld had. Omdat ik er dringend om verlegen zat en geen tijd had om nog eens naar de winkel te gaan, heb ik het filter toch gebruikt. Maar ik ben helemaal niet tevreden.
Antwoord Handyman.nl
Goedemorgen Denise,

Wat vervelend zeg! Kun je even de kassabon van je aankoop in de winkel toesturen? Dit kan naar: klantenservice@handyman.nl.

Dan gaan we er direct voor je achteraan!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant

Gepubliceerd op: 28/10/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Geen beschadigde producten versturen.
Antwoord Handyman.nl
Hi M.,

Dank je voor je review!

Als een product beschadigd wordt ontvangen dan sturen wij uiteraard graag een nieuw en compleet product op.

Kun je reageren op ons mailtje? Dan regelen we het voor je :).

Met vriendelijke groet,
Handyman
M

Gepubliceerd op: 15/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Fout werd door winkelier hersteld.
Verbeterpunten
In plaats van de bestelde combimond lag een parketmond klaar in de afhaalwinkel. Kwam er op het werk pas achter, bellen, terug. Fout zou in een verzendafdeling gemaakt zijn. De winkelier heeft de goede zuigmond toen uit de winkelvoorraad gehaald en onverpakt meegegeven. Wat een amateurisme.
Antwoord Handyman.nl
Hi Tasco,

Onze excuses voor dit ongemak!

We zijn blij dat onze collega in de winkel tot een snelle oplossing gekomen is.

De producten in onze winkel worden zonder verpakking aangeboden omdat onze klanten op deze manier de producten beter kunnen bekijken en eventueel kunnen aanraken en testen.

Het product zonder verpakking is dus even goed als een product met verpakking.

Mocht je echter nog interesse hebben in een voorverpakt product dan kunnen we dat zeker regelen voor je. Stuur in dat geval even je reactie naar klantenservice@handyman.nl :).

Met vriendelijke groet,
Handyman
Tasco

Gepubliceerd op: 08/09/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Weinig, maar uiteindelijk toch opgelost
Verbeterpunten
Communicatie naar de klant toe en niet de schuld op de transporteur afschuiven. Daar heeft de klant niks mee te maken, die koopt namelijk bij Handyman. Was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets via de website bestelde bij Handyman. Nogmaals communicatie is bar slecht
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Wat vervelend dat er problemen zijn opgelopen tijdens uw bestelling! Onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst een betere ervaring bieden tijdens een eventuele bestelling!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant

Gepubliceerd op: 22/07/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Uiteindelijk geleverd via post
Verbeterpunten
Product niet voorradig in filiaal Amstelveen. Product zou zaterdag of anders dinsdag aanwezig zijn. Geen tegenbericht dus dinsdag 17.00 kom ik het ophalen, maar niet aanwezig. Medewerker probeert te informeren maar krijgt geen contact meer. Hij belooft mij de volgende morgen te bellen maar doet het niet. Als ik tegen 17.00 informeer moet ik horen dat het niet leverbaar is en het filiaal definitief gesloten wordt.
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Wat een uiterst vervelende situatie! Onze excuses voor dit ongemak.

Als coulance willen we u graag een kortingscode aanbieden die te gebruiken is op onze webshop. Kunt u reageren op onze mail? Dan sturen we de kortingscode direct op!

Met vriendelijke groet,
Handyman
J Schreuder
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/07/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer