Bedrijfsgegevens

Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda
Telefoon: 0765939300

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Handyman.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1514 beoordelingen (12 maanden)
6531 beoordelingen (totaal)
23838 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (1153)
18% (278)
3% (48)
1% (13)
1% (20)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Weinig, maar uiteindelijk toch opgelost
Verbeterpunten
Communicatie naar de klant toe en niet de schuld op de transporteur afschuiven. Daar heeft de klant niks mee te maken, die koopt namelijk bij Handyman. Was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets via de website bestelde bij Handyman. Nogmaals communicatie is bar slecht
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Wat vervelend dat er problemen zijn opgelopen tijdens uw bestelling! Onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst een betere ervaring bieden tijdens een eventuele bestelling!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Klant

Gepubliceerd op: 22/07/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Uiteindelijk geleverd via post
Verbeterpunten
Product niet voorradig in filiaal Amstelveen. Product zou zaterdag of anders dinsdag aanwezig zijn. Geen tegenbericht dus dinsdag 17.00 kom ik het ophalen, maar niet aanwezig. Medewerker probeert te informeren maar krijgt geen contact meer. Hij belooft mij de volgende morgen te bellen maar doet het niet. Als ik tegen 17.00 informeer moet ik horen dat het niet leverbaar is en het filiaal definitief gesloten wordt.
Antwoord Handyman.nl
Goedemiddag,

Wat een uiterst vervelende situatie! Onze excuses voor dit ongemak.

Als coulance willen we u graag een kortingscode aanbieden die te gebruiken is op onze webshop. Kunt u reageren op onze mail? Dan sturen we de kortingscode direct op!

Met vriendelijke groet,
Handyman
J Schreuder
Amsterdam

Gepubliceerd op: 21/07/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Het gewenste onderdeel was vooradig.
Verbeterpunten
Het onderdeel kwam 2 dagen later binnen dan toegezegd, en ook 2 dagen later dan digitaal bevestigd.
Ook is het onderdeel 40% duurder dan anderen (50 tegen 30 euro).
Antwoord Handyman.nl
Beste Peter,

Onze excuses voor de vertraging!
I.V.M. leveringsproblemen bij onze bezorgpartner heeft uw pakketje een vertraging opgelopen...

Fijn dat het inmiddels wel is aangekomen. We wensen u er veel plezier van!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Peter de Koster

Gepubliceerd op: 07/07/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Het gewenste onderdeel was vooradig.
Verbeterpunten
Het onderdeel kwam 2 dagen later binnen dan toegezegd, en ook 2 dagen later dan digitaal bevestigd.
Ook is het onderdeel 40% duurder dan anderen (50 tegen 30 euro).

23/06/2019

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Onze bestelling zou binnen drie werkdagen kunnen worden afgehaald in de winkel in Haarlem. We zijn daarna vier keer langs gegaan en na twee weken hebben ze opnieuw onze bestelling geplaatst. Het duurde uiteindelijk drie weken voor onze bestelling kon worden afgehaald in de winkel. Hiervoor zijn gelukkig excuses aangeboden.
Antwoord Handyman.nl
Goedemorgen Wendy,

Onze excuses voor dit vervelende ongemak! Neem de volgende keer even contact op met onze klantenservice via: klantenservice@handyman.nl, dan zoeken we direct naar een oplossing voor je!

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Handyman
Wendy
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
beter letten op houdbaarheidsdatum van batterijen. nu moet ik weer terug.

#9169531
handig een antwoord zonder reply e-mailadres......
Antwoord Handyman.nl
Beste Piet,

Wat vervelend! Stuur even je bestelnummer door, dan sturen we nieuwe batterijen op!

Met vriendelijke groet,
Handyman

---------------
Beste Piet,

Dit was helaas niet het bestelnummer dat wij hanteren maar dat van KiyOh. Het bestelnummer dat wij nodig hebben staat in de bevestigingsmail.

P.S. Je kunt wel een reply sturen naar ons vanuit de verzonden e-mail. Dat kan naar: klantenservice@handyman.nl

Met vriendelijke groet,
Handyman
Piet
Wijdewormer

Gepubliceerd op: 08/06/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
beter letten op houdbaarheidsdatum van batterijen. nu moet ik weer terug.

Wijdewormer
25/05/2019

Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Handyman.nl
Beste N.L.F.C. Koning,

Wat vervelend dat u deze ervaring hebt en onze excuses voor het ongemak.
We hebben u een mail gestuurd. Zou u daar misschien een reactie op willen geven?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Handyman
N.L.F.C. Koning
Strausspad 4 , Spijkenisse

Gepubliceerd op: 23/05/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ik ben de afgelopen jaren tot vandaag 9 mei 2019
altijd zeer tevreden geweest over HANDYMAN.
Verbeterpunten
Ik heb vandaag 9 mei 2019 in de vestiging in Hoogvliet een inkjet cartridge van WECARE voor mijn HP-deskyet-printer gekocht voor € 39,95. Deze zag er precies hetzelfde
( dezelfde doos , dezelfde hoeveelheid inkt , hetzelfde productienummer enz. ) uit als de cartridge die ik op 21 november 2018 heb gekocht voor € 21,99.
€ 39,95 / € 21,99 = 1,817.
Dus 82 % duurder dan 5,5 maanden geleden.
Tevens is mij er niet in de winkel op gewezen dat er toevallig vandaag een actie is voor inkt-cartridges.
Al met al ben ik als vaste klant zeer ontevreden.
Verbeterpunt : iets kleinere prijsverhogingen.

Strausspad 4 , Spijkenisse
09/05/2019

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Juiste onderdeel geleverd. Mij nagebeld omdat de prijs hoger was dan eerst werd gemeld. I
Verbeterpunten
Erg knullig verlopen. Verkoper bij wie bestelling was gedaan had mij wel recue gegeven maar eigen deel weggegooid en verkeerd e-mail adres genoteerd. Als ik zelf niet langs was gegaan, had ik lang niets gehoord. 2e verkoper kon aanvankelijk niets vinden.
Antwoord Handyman.nl
Beste Jos,

Wat een vervelende situatie!

We zijn blij dat je uiteindelijk je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen. Echter is de situatie niet soepel verlopen en dat betreuren we, daarom bieden we je graag een kortingscode aan.

Kun je reageren op ons mailtje? Dan sturen we de code gelijk naar je op!

Met vriendelijke groet,
Handyman
Jos
‘s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
NIET
Verbeterpunten
Let goed op of het adres goed op het verzendlabel staat. Tot 2x toe verkeerd huisnummer op het label (wel goed op de pakbon) Aangegeven let op of het adres + huisnummer klopt, maar gaat alsnog fout. Gevolg pakket afgeleverd op fout adres. Heel jammer. 1e x besteld bij handyman is gelijk de laatste keer geweest. Gebeld met klantenservice, medewerker reageerde erg laconiek.
Antwoord Handyman.nl
Goedemorgen!

Wij balen ook zeer zeker van deze treurige situatie.

Helaas is er bij onze bezorgpartner DHL iets misgegaan wat betreft de notering van het huisnummer.

We willen daarom onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u opgelopen hebt.

Uiteindelijk is de bestelling in goede orde ontvangen, daar zijn we heel erg blij mee!

Hopelijk komt u in de toekomst alsnog eens terug bij ons voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,
Sander van Handyman



Klant

Gepubliceerd op: 02/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelheid, assortiment, meedenken met klant
Verbeterpunten
Kwaliteit van de producten
Antwoord Handyman.nl
Beste Tjip,

Dank je voor je review.

Als je een defect product ontvangt kun je het te alle tijden omruilen of retourneren bij Handyman. Bekijk hier onze retourmogelijkheden: www.handyman.nl/retourneren

Kun je het laten weten als je ons bericht gelezen hebt? Dan zullen we een vervangend exemplaar naar je opsturen!

Met vriendelijke groet,
Sander van Handyman
Tjip
Alkmaar

Gepubliceerd op: 20/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Handyman.nl
Goedemorgen!

Dank je voor je review.

Als een product defect is kun je het altijd retourneren bij ons. We hebben je een mail gestuurd met wat aanvullende vragen zodat we het op kunnen lossen voor je.

We zien je reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Sander
Klant

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer