Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Winkelpersoneel zeer behulpzaam kon ook niets anders dan afwachten
Snellere levering
Beste Nico,

Bedankt voor je review.
We hopen in de toekomst sneller je pakketje klaar te hebben liggen. Excuses voor het ongemak.

Nico
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Goed productassortiment
Zeer slechte bezorging via DHL in Amsterdam. Was wel drukke tijd maar toch. Pas op 4e afgesproken bezogingstijdstip werd het afgeleverd. De eerdere 3 tijdstippen werd niet afgeleverd zonder een melding.

Dank je voor je review.

Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze bezorgpartner DHL. Op dit moment zijn zij de enige die voor ons de bezorging kunnen verzorgen.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen we het graag!

Gepubliceerd op: 22/12/2019

Pluspunten
Klantenservice
Duidelijke bezorgen afspraken maken met de bezorgers zodat binnen 24 ook echt binnen 24 uur ipv 4 dagen.

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat je pakket te laat bezorgd is.
Hier balen wij zelf ook enorm van.
Excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 15/12/2019

Pluspunten
Netjes geholpen
Houden zich niet aan de lever dag verkoper zei tegen mij volgende dag word het bezorgd tussen elf en drie gevolg hele dag voor niks thuis gezeten werd pas dag ernaar bezorgd erg jammer

Dank je voor je review!

Onze excuses voor de vertraging van je pakketje. Wij balen hier zelf ook enorm van. :(

We proberen uiteraard ieder pakketje op tijd te bezorgen, jammer genoeg lukt dat niet in alle gevallen...

Nogmaals onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen we het graag!

Gepubliceerd op: 08/12/2019

Pluspunten
Makkelijke en overzichtelijke site simpel om te bestellen snelle afhandeling
een andere verzend partner nemen zou beter zijn mijn pakket kwam helemaal stuk aan alsook de inhoud was zeer overdonderd courrier rende hard weg zodra hij het pakje bij mijn vrouw in haar handen had geduwd totaal overdonderd heb foto,s gemaakt van pakket .heb naar Handyman vestiging gebeld en ben daar maandag langs gegaan mijn geld terug gevraagd kost mij weer extra geld namelijk benzine en parkeer kosten kreeg dit niet vergoed succes met D H L de gemaakte foto,s kan ik niet bij sluiten heb ze wel bewaard dus als u intresse heeft hoor ik het wel
Goedemiddag Cor,

Onze excuses voor dit ongemak!

Zou je ons de foto's kunnen sturen via de mail? Dan gaan we er direct achteraan.

Je kunt reageren op onze mail of een berichtje sturen naar: klantenservice@handyman.nl

We zien je reactie graag tegemoet!

Cor
Rijen

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Pluspunten

Op 3-10-2019 bestelde ik een Wpro universeel koolstoffilter UFC017 (3500008525).
Op 4 oktober ging ik naar de winkel maar het pakketje was nog niet gearriveerd.
Op 8 oktober had ik nog steeds geen bericht dat ik het in de winkel kon ophalen. Ik belde de winkel en kreeg te horen dat het pakketje onvindbaar was. Maar ik kon wel eenzelfde filter kopen in de winkel. In die verpakking zaten 2 filters dus ik moest €21,98 betalen. Mij werd verzekerd dat het filter verder precies hetzelfde was als dat wat ik besteld had. Toen ik thuiskwam, ontdekte ik dat de filters die ik in de winkel had gekocht, kleiner waren (47x57 cm i.p.v. 47x97 cm) en minder lang meegingen (8-10 weken i.p.v. 6 maanden) dan die ik besteld had. Omdat ik er dringend om verlegen zat en geen tijd had om nog eens naar de winkel te gaan, heb ik het filter toch gebruikt. Maar ik ben helemaal niet tevreden.
Goedemorgen Denise,

Wat vervelend zeg! Kun je even de kassabon van je aankoop in de winkel toesturen? Dit kan naar: klantenservice@handyman.nl.

Dan gaan we er direct voor je achteraan!

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Geen beschadigde producten versturen.
Hi M.,

Dank je voor je review!

Als een product beschadigd wordt ontvangen dan sturen wij uiteraard graag een nieuw en compleet product op.

Kun je reageren op ons mailtje? Dan regelen we het voor je :).

M

Gepubliceerd op: 15/09/2019

Pluspunten
Fout werd door winkelier hersteld.
In plaats van de bestelde combimond lag een parketmond klaar in de afhaalwinkel. Kwam er op het werk pas achter, bellen, terug. Fout zou in een verzendafdeling gemaakt zijn. De winkelier heeft de goede zuigmond toen uit de winkelvoorraad gehaald en onverpakt meegegeven. Wat een amateurisme.
Hi Tasco,

Onze excuses voor dit ongemak!

We zijn blij dat onze collega in de winkel tot een snelle oplossing gekomen is.

De producten in onze winkel worden zonder verpakking aangeboden omdat onze klanten op deze manier de producten beter kunnen bekijken en eventueel kunnen aanraken en testen.

Het product zonder verpakking is dus even goed als een product met verpakking.

Mocht je echter nog interesse hebben in een voorverpakt product dan kunnen we dat zeker regelen voor je. Stuur in dat geval even je reactie naar klantenservice@handyman.nl :).

Tasco

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten
Weinig, maar uiteindelijk toch opgelost
Communicatie naar de klant toe en niet de schuld op de transporteur afschuiven. Daar heeft de klant niks mee te maken, die koopt namelijk bij Handyman. Was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets via de website bestelde bij Handyman. Nogmaals communicatie is bar slecht
Goedemiddag,

Wat vervelend dat er problemen zijn opgelopen tijdens uw bestelling! Onze excuses voor dit vervelende ongemak.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst een betere ervaring bieden tijdens een eventuele bestelling!

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Uiteindelijk geleverd via post
Product niet voorradig in filiaal Amstelveen. Product zou zaterdag of anders dinsdag aanwezig zijn. Geen tegenbericht dus dinsdag 17.00 kom ik het ophalen, maar niet aanwezig. Medewerker probeert te informeren maar krijgt geen contact meer. Hij belooft mij de volgende morgen te bellen maar doet het niet. Als ik tegen 17.00 informeer moet ik horen dat het niet leverbaar is en het filiaal definitief gesloten wordt.
Goedemiddag,

Wat een uiterst vervelende situatie! Onze excuses voor dit ongemak.

Als coulance willen we u graag een kortingscode aanbieden die te gebruiken is op onze webshop. Kunt u reageren op onze mail? Dan sturen we de kortingscode direct op!

J Schreuder

Gepubliceerd op: 21/07/2019