Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
zo goed als geen, het blijft zo een zeer argwanend persoon, mijn vrouw zei ik kom voor de muizenlokdoos en noemde haar naam, maar hij zei ja, maar ik moet een bevestiging zien want iedereen kan dit wel zeggen en zeer hooghartig. Of je zomaar, uit het niets iets komt ophalen. Irritante vent
zeer achterdochtig of je degene wel bent, kortaf, totaal geen vriendelijkheid en ongeinteresseerd.
Beste Dick,

Dank je voor je review.

We weten niet precies wat er is voorgevallen...
Zou je ons hierover per mail kunnen informeren?

Hopelijk kunnen we op deze manier een passende oplossing aanbieden.

dick
den haag

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
zo goed als geen

den haag
29/07/2019

Pluspunten
Klantvriendelijkheid en leveren wat er gevraagd wordt
Goedemiddag Christiaan,

Zou je ons kunnen laten weten wat er precies is gebeurd? Je kunt reageren op ons mailtje!

Handyman Klantenservice
Christissn
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten

artikel nog steeds niet ontvangen......
Goedemiddag,

Kunt u even uw bestelnummer doormailen? Dan kijken we wat er aan de hand is!

Nobutec
Wateringen

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Ben helemaal niet positief, zelfs erg negatief, mijn beloofde bestelling na 6 dagen nog niet ontvangen
Het beloofde ,na te komen!!!!!
Goedemiddag Jaap,

We hebben inmiddels een nieuwe bestelling opgestuurd en deze is met succes bezorgd. Onze excuses voor het opgelopen ongemak.

GC Hazekamp
Warffum

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten

Klantvriendelijkheid in de winkel inZwolle (Deze laat te wensen over).
Ik had een artikel besteld op de site (volgens foto op de site) en kreeg iets anders geleverd. Toen ik zij dat ik dat niet had besteld werd er redelijk hoog van de toren geblazen en gezegd “dat is precies wat u heeft besteld”. Toen ik de foto op de site liet zien kreeg ik te horen dat wat op dit foto stond niet bestond omdat hij dat nog nooit gezien had, terwijl de foto op hun eigen site stond.
Beste Ruud,

Wat vervelend! Kun je even reageren op onze mail? Dan zoeken we uit waar het mis is gegaan en zullen we het juiste product opsturen!

Ruud

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Communicatie naar de klant
Nakomen van afspraken
Service
Klantvriendelijkheid
Goedemiddag,

Wat vervelend dat u uw bestelling op deze manier ervaren hebt. Hopelijk komt u de volgende keer nog eens terug naar onze website voor een bestelling met een betere ervaring!

Onze excuses voor het ongemak.

Sittard

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Niet. De goede batterij geleverd voor mijn lg4 de verkoper zei ukunt de orginele batterij kopen voor 45 euro de alternatieve koste 26 euro .ik koos voor de goedkoopste zette de batterij in mij toestel het toestel zei ongeldende batterij.

Beste Jean,

Wat vervelend zeg! Als de batterij niet blijkt te werken op uw toestel dan kunt u het product natuurlijk retourneren. Dit kunt u het beste doen bij de winkel waar u het heeft aangeschaft.

Onze excuses voor het ongemak!

Jean.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Ik heb geen positieve punten.
Ik heb Extra geld betaald op Bezorg , dinsdag Gekocht ik moet woensdag tussen 11-15 uur Krijgen maar dat is te laat gekomen .? Ik heb ontvang op Vrijdag Rond 16:00 uur ik heb Dip teruggesteld ,
Goedemiddag,

Kunt u reageren op het mailtje dat we gestuurd hebben? We hebben namelijk nog wat aanvullende vragen voor u. We zullen het zo spoedig mogelijk proberen op te lossen na het mailcontact!

Aster
Den Boshe

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Het is een bedrijf waar je losse onderdelen kan kopen voor je spullen die kapot kunnen gaan van een apparaat
Dat er een verkoper in staat die niet weet hoe die met mensen om moet gaan en denkt dat alleen zijn verhaal waar is en niet die van de klant.Er wordt niet geluisterd naar de klant hoe iets gebeurt is.Dat is gebeurd in Vlaardingen centrum Voortaan naar een andere handyman
Goedemiddag,

Wat vervelend om uw klacht te horen. We zullen dit zeker aankaarten om een soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Klantenservice Handyman
ontevreden klant

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten

ik had coffee capsules besteld kreeg over datum capsules nieuwe ontvangen ook weer over datum dit kan toch niet
Beste Tine,

Wat enorm balen van de capsules! U kunt de capsules retourneren en wij zullen direct uw geld terugbetalen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.

tine van der beek
warmond