Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten

Helaas heb ik mijn product nooit ontvangen via DHL zij hebben het pakket niet geleverd helaas jammer voor Handyman ik koop nooit meer wat bij jullie heb je te danken aan je pakketaflever bedrijf

Een zeer ontevreden klant
Beste Kees,

Bedankt voor je review.
Zou je ons misschien een mail willen sturen met wat er precies gebeurd is? Dit kan naar klantenservice@handyman.nl

Wij zien je mail graag tegemoet.

Kees van Brakel

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten

Chagrijnige man in de winkel. Ik voel me niet behandeld als een klant. Het product zelf is prima.
Goedemiddag,

Onze excuses voor de behandeling in de winkel!

We weten nog niet precies wat er is voorgevallen. Zou je ons hierover kunnen informeren via de mail? Dan gaan we er direct achteraan.

Je kunt reageren op onze mail of een berichtje sturen naar: klantenservice@handyman.nl

We zien je reactie graag tegemoet!

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten
Niks
Letterlijk alles, van prijs en assortiment tot klantenservice. Ik word als een dom klein kind behandeld en zowel de online klantenservice als de daadwerkelijke winkel weigeren mee te denken waardoor ik eigenlijk 45 euro heb versnipperd.
Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Wat een uiterst vervelende situatie!

Het is niet de bedoeling om je het gevoel te geven dat je niet serieus genomen wordt, want dat doen we zeer zeker wel.

Onze oprechte excuses in ieder geval voor het ongemak!

Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten

Zorg dat de online voorraadinformatie effectief overeenkomt met de winkelvoorraad zodat klanten niet voor niks naar de winkel komen en respecteer je openingstijden
Antwoord Handyman.nl
Hoi Marga, de voorraad 'online' is niet altijd gelijk met wat er in onze winkels op voorraad is. Kun je laten weten om welk product het ging en welke winkel? We zien je reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Klantenservice Handyman
Marga
boxmeer

Gepubliceerd op: 28/09/2019

Pluspunten

Pas een beoordeel mail sturen al bestelling is bezorgd.
Mijn bestelling is een week onderweg en nog steeds bij het sorteercentrum.
Goedemorgen C.,

Wat vervelend!

We hebben een nieuwe bestelling opgestuurd. Deze wordt morgen (4-9) bezorgd bij het DHL ServicePoint waar je het bij de originele bestelling ook wilde afhalen.

C van Oostednrp

Gepubliceerd op: 15/09/2019

Pluspunten
zo goed als geen, het blijft zo een zeer argwanend persoon, mijn vrouw zei ik kom voor de muizenlokdoos en noemde haar naam, maar hij zei ja, maar ik moet een bevestiging zien want iedereen kan dit wel zeggen en zeer hooghartig. Of je zomaar, uit het niets iets komt ophalen. Irritante vent
zeer achterdochtig of je degene wel bent, kortaf, totaal geen vriendelijkheid en ongeinteresseerd.
Beste Dick,

Dank je voor je review.

We weten niet precies wat er is voorgevallen...
Zou je ons hierover per mail kunnen informeren?

Hopelijk kunnen we op deze manier een passende oplossing aanbieden.

dick
den haag

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
zo goed als geen

den haag
29/07/2019

Pluspunten
Klantvriendelijkheid en leveren wat er gevraagd wordt
Goedemiddag Christiaan,

Zou je ons kunnen laten weten wat er precies is gebeurd? Je kunt reageren op ons mailtje!

Handyman Klantenservice
Christissn
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten

artikel nog steeds niet ontvangen......
Goedemiddag,

Kunt u even uw bestelnummer doormailen? Dan kijken we wat er aan de hand is!

Nobutec
Wateringen

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Ben helemaal niet positief, zelfs erg negatief, mijn beloofde bestelling na 6 dagen nog niet ontvangen
Het beloofde ,na te komen!!!!!
Goedemiddag Jaap,

We hebben inmiddels een nieuwe bestelling opgestuurd en deze is met succes bezorgd. Onze excuses voor het opgelopen ongemak.

GC Hazekamp
Warffum

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten

Klantvriendelijkheid in de winkel inZwolle (Deze laat te wensen over).
Ik had een artikel besteld op de site (volgens foto op de site) en kreeg iets anders geleverd. Toen ik zij dat ik dat niet had besteld werd er redelijk hoog van de toren geblazen en gezegd “dat is precies wat u heeft besteld”. Toen ik de foto op de site liet zien kreeg ik te horen dat wat op dit foto stond niet bestond omdat hij dat nog nooit gezien had, terwijl de foto op hun eigen site stond.
Beste Ruud,

Wat vervelend! Kun je even reageren op onze mail? Dan zoeken we uit waar het mis is gegaan en zullen we het juiste product opsturen!

Ruud

Gepubliceerd op: 01/07/2019