Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl
19458 keer bekeken

Pluspunten
Juiste reserveonderdelen beschikbaar
goede communicatie

Jelle

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Precies gevonden wat ik zocht.
Keurig geleverd wat besteld.

Johan
Hulst

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
begripvol
biedt oplossingen
prettig in de omgang

Cindy
Zaandam

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Very fast delivery, free delivery to store
Have the website in english
Andre

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Het bestelde artikel is binnen de aangegeven termijn bezorgd bij de winkek, om op een door mij gekozen dag gehaald te worden.
Jetske

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Top service!!! Snel geregeld, goed geinformeerd. Aanrader!
Ik had een senseo koffiehouder besteld. Deze kreeg ik zo mee, zonder enig onnodig verpakkingsmateriaal eromheen. Chapeau! Ga zo door!
Nvt
Anna
Heemskerk

Gurbet
Den haag

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Ik ben eerst gaan kijken naar de stofzuiger in de winkel in Doetinchem. Daar heb ik een goede uitleg gehad. Ik kreeg ook een folder mee over Hetty. Het leek mij een degelijke stofzuiger en Handyman heeft een goede service. Uiteindelijk wel via internet besteld, omdat ik anders met zo'n zware doos door de stad moest sjouwen. De stofzuiger werd de volgende dag al thuis bezorgd.
J.D. Immink-Megens
Silvolde

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
De site was goed bereikbaar en de aankoop ging vlot. De winkelier waar we ons pakje ophaalde was gemaakt grappig, maar verder goed behulpzaam. Het volgen via email ging prima, alleen erg traag.
Handyman is geen vlot bedrijf als het om leveringen gaat. Wanneer een artikel niet op voorraad is word je keurig op de hoogte gebracht, maar Handyman doet daar geen extraatje bij (een korting) om het leed te verzachten. De melding van de winkelier kwam pas uren nadat het pakje al was afgeleverd. Dit moet sneller kunnen.
Bart
Bavel

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Ik vind de service perfect zowel online bestellingen, bezorgen en in de winkel!!
Ga zo door