Website: http://www.handyman.nl
Adres: Prinsenhil 1 4825ax
Plaats: Breda

Handyman heeft zich sinds 1974 gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment omvat onder meer toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én van diverse huismerken.

Persoonlijke service, deskundig advies

Bij elke Handyman-medewerker zit ‘een handje helpen’ in het bloed. Je kunt bij onze winkels dan ook rekenen op persoonlijk service en een deskundig advies. Immers: wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Ook in onze webshop helpen we je graag een handje, onder meer met praktische tips, een gebruiksvriendelijke productvinder en duidelijke productinformatie.

Handyman.nl

Pluspunten
Prima service

Ruud
Sittard

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Bestellen ging makkelijk en vlotte bezorgen. Ook over service in de winkels van Handyman altijd tevreden.

CR

Antwoord Handyman.nl
Beste N.L.F.C. Koning,

Wat vervelend dat u deze ervaring hebt en onze excuses voor het ongemak.
We hebben u een mail gestuurd. Zou u daar misschien een reactie op willen geven?

Alvast bedankt.

Handyman
N.L.F.C. Koning
Strausspad 4 , Spijkenisse

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ik ben de afgelopen jaren tot vandaag 9 mei 2019
altijd zeer tevreden geweest over HANDYMAN.
Ik heb vandaag 9 mei 2019 in de vestiging in Hoogvliet een inkjet cartridge van WECARE voor mijn HP-deskyet-printer gekocht voor € 39,95. Deze zag er precies hetzelfde
( dezelfde doos , dezelfde hoeveelheid inkt , hetzelfde productienummer enz. ) uit als de cartridge die ik op 21 november 2018 heb gekocht voor € 21,99.
€ 39,95 / € 21,99 = 1,817.
Dus 82 % duurder dan 5,5 maanden geleden.
Tevens is mij er niet in de winkel op gewezen dat er toevallig vandaag een actie is voor inkt-cartridges.
Al met al ben ik als vaste klant zeer ontevreden.
Verbeterpunt : iets kleinere prijsverhogingen.

Strausspad 4 , Spijkenisse
09/05/2019

Pluspunten
Het artikel was zelfs een dag eerder binnen dan belooft. Betalen kon bij het afhalen in de winkel.
Zorgen voor een betere vindbaarheid van het product via Google.

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Duidelijke site
Er staat op de site voor 22 uur besteld is volgende dag in huis. Ik heb het artikel op woensdag of donderdag besteld en dinsdag kon er pas geleverd worden. Dat viel tegen
Antwoord Handyman.nl
Goedemorgen,

Wat vervelend dat je het artikel later hebt ontvangen dan beloofd. We hebben je een mail gestuurd hierover. Zou je misschien een bericht terug willen sturen?

Alvast bedankt.

Handyman

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle en accurate levering

Ellen
Hendrik-Ido-Ambacht

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
De klantenservice 5 sterren en de winkel 2 sterren. De klantenservice maakte het met hun service goed. Oplossend en goede communicatie via de mail. Jammer van de winkel, anders zeker 5 sterren gekregen.
Bij ziekte niet gewoon de deur van de winkel dicht laten, anders oplossen.
Judith
Berghem

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
In de avond bestelling geplaatst. Korte tijd na het bestellen al bericht dat de bestelling is verzonden. Volgende dag is de bestelling keurig verpakt aangekomen. Helemaal super toch!
Bestellen tot 23:59 mogelijk maken met volgende dag gratis thuisbezorgd.
R.A.
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Veel onderdelen verkrijgbaar.
Vlotte levering.
L.G
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Goede producten, goede service, snelle levering.
De aanbieding van 2 cartridges + gratis papier is helaas niet meer van toepassing. Jammer.
BN
Den Bosch