Website: www.handbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Handbalshop.nl

Pluspunten

Als je bij dit bedrijf een bestelling doet en de dag daarna komt er een kortingsactie. Dan wordt deze korting niet verrekend en komt de handbalshop je nergens in tegemoet. Erg jammer en niet klantvriendelijk!
Antwoord Handbalshop.nl
Beste John, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Ongeacht het cijfer stellen we dit altijd erg op prijs.
Het is inderdaad bekend dat kortingen achteraf niet verrekend kunnen worden wanneer de bestelling al is verstuurd, dit zorgt voor ons als webshop vaak wel voor de beste resultaten.
Mocht de bestelling nog niet zijn verstuurd of geleverd willen we hier uiteraard nog dezelfde korting voor toepassen.
Is deze bestelling inmiddels geleverd is de klant altijd nog in de gelegenheid het ongebruikte artikel (gratis) te retourneren om deze vervolgens opnieuw te bestellen.

Het komt dan ook zelden voor dat we de korting toch niet kunnen verrekenen, excuses.

John

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Gepubliceerd op: 30/12/2019

Pluspunten
Goede producten
Ik bedruk zelf ook .maar moet dat met logo 3 weken duren als het retour moet moet beweer 3 weken wachten . Nou dan is de handbalcompetietie bijna om . Erg jammer levertijd
Anita van oorschot
Waalwijk

Gepubliceerd op: 28/12/2019

Pluspunten

Als er een order geplaatst is en het is niet leverbaar graag de klant laten weten.
2 keer besteld en 1 keer de levering net op tijd bezorgd en 1 keer te laat bezorgd. Misschien het dan eerder als deellevering versturen
E Damen
Waalwijk

Gepubliceerd op: 26/12/2019

Betere omschrijving van producten
Marielle
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 22/12/2019

Pluspunten
Eerste ervaring was positief. Stipte en correcte levering
Pakket nu nog niet ontvangen ondanks dat dit wel als geleverd staat op track and trace. Hopelijk komt dit in orde.
Goedemiddag,

Het pakket bleek inderdaad vermist te zijn.
Vandaag gaat zal er een nieuw pakket naar je opgestuurd worden en dat zal naar verwachting morgen bij je geleverd worden.

Ricardo
Klantenserivce Sportshop.com
Tiny
Zwijnaarde

Gepubliceerd op: 17/12/2019

Pluspunten
Prima communicatie
Voorraadbeheer is slecht
Goedemiddag Marcel,

Bedankt voor je beoordeling.
Je hebt bij ons een bestelling geplaatst met een schoen die een levertijd had van 3-5 werkdagen. Deze bleek een dag later toen wij deze gingen bestellen uitverkocht te zijn. We hebben je op dat moment direct ingelicht en een compensatie + alternatief aangeboden.

Al met al is de bestelling nog binnen de vijf werkdagen naar je opgestuurd.

Het is voor ons onmogelijk om alle artikelen die we aan te bieden in de gaten te houden.
Zolang we niet alles zelf op voorraad kunnen leggen zal dit altijd voor kunnen komen.

Met vriendelijke groet

Klantenservice sportshop.com
Marcel

Gepubliceerd op: 24/10/2019

Pluspunten
Mooie collectie
Communicatie over levertijden van artikelen die nog gedrukt moeten worden kan beter. Stuur desnoods artikelen die direct leverbaar zijn alvast op zodat de klant niet 3 weken op de totaalorder hoeft te wachten.
K. Van B
Voorst

Gepubliceerd op: 20/10/2019

Pluspunten
Snelle levering product.
Maat was niet goed, maat groter besteld. Terugbetaling duurt even, wat mij betreft te lang.
Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling.
Het kan inderdaad kloppen dat het even heeft geduurd voordat de terugbetaling in orde is gemaakt.
Ivm de vele retouren die we momenteel terug krijgen kan niet alles direct worden verwerkt. Dit proberen we zsm te doen maar dit duurt momenteel ongeveer een week vanaf het moment dat het hier is aangekomen.
Vandaar dat de terugbetaling dan even op zich laat wachten. Excuses hiervoor.

Jeroen
Venlo

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten
Krijg me spullen wel
Beetje raar dat een eerder bestelling maar 1 dag duurt en als ik precies dezelfde bestelling een paar weken later doe dat het dan maar dan 1 week duurt
Goedemiddag,

Bedankt voor de beoordeling.
De snelheid van de levering is afhankelijk van het feit of het bij ons op voorraad is of niet.
Wanneer iets op voorraad is kan het dezelfde dag nog verstuurd worden. Wanneer het toevallig net door een andere klant is besteld kan het zijn dat iets niet op voorraad is waardoor er een levertijd van 3-5 of 5-10 werkdagen op zit.
Dit wordt overigens wel aangegeven bij het bestellen.
Vandaar dat hetzelfde product op verschillende momenten een andere levertijd kan hebben.

Talent
Den haag