Website: www.handbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Handbalshop.nl

Pluspunten
Normaal betrouwbaar stipt met levering en service.
Duidelijk aangeven ook op website als leveringsvoorwaarden tijdelijk niet kunnen worden nagekomen
Antwoord Handbalshop.nl
Goedemiddag Johan,

Bedankt voor de beoordeling.
Het is inderdaad zo dat deze bestelling later is verstuurd dan de planning was. Doordat het erg druk was qua bedrukkingen en het begin van alle seizoenen was het niet mogelijk om de bestelling eerder te bedrukken.
We bieden dan ook onze excuses aan voor de vertraging.

We zijn inmiddels ook bezig met een nieuw systeem waardoor er in de drukke periode automatisch een aanpassing wordt gedaan in de indicatie van bestellingen met bedrukking.

Klantenservice Sportshop.com
Johan
Den Bosch

Gepubliceerd op: 23/10/2019

Pluspunten

Als er 1 artikel niet voorradig is , dan kunnen de andere artikelen toch wel geleverd worden. En ik kreeg een bidon kado bij bestelleing en aangezien ik 2 kinderen heb , heb ik er een bijbestled maar deze zat niet erbij. Na telefonisch contact is het wel hersteld.
Antwoord Handbalshop.nl
Beste Natalie, bedankt voor het beoordelen van Handbalshop.
We vinden het erg jammer dat we zijn beoordeeld met een onvoldoende, graag lichten we de situatie daarom wat verder toe.

Zoals aangegeven op zowel de orderbevestiging als tijdens het plaatsen van de bestelling hadden één of meerdere artikelen inderdaad een verlate verwachte leverdatum.
Op de website staat dan ook aangegeven dat het eventueel aanvragen van een (gratis) deelzending geen enkel probleem is.
Mocht de levertijd echt ver uit elkaar liggen zal er een automatische deelzending plaatsvinden.
Aan de hand van telefonisch contact heeft onze klantenservice deze situatie direct voor je op kunnen lossen.

We hopen de situatie hiermee enigszins opgehelderd te hebben! :)
Natalie
Klimmen