Website: www.handbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Handbalshop.nl

Pluspunten
Bestelling kwam zeer laat
Wanneer iets wel meteen leverbaar is, stuur het dan los als er meerdere producten worden bestelf
Patrick
Pijnacker

Gepubliceerd op: 07/01/2020

Pluspunten
Pakket niet ontvangen! Graag verklaring
Pakketje niet ontvangen
Antwoord Handbalshop.nl
Goedenavond,

De bestelling zou onbezorgd bij ons retour zijn gekomen. Dit waarschijnlijk omdat er op het moment van bezorgen even niemand thuis was. Het kan ook zijn dat er bij het bezorgen iets mis ging waardoor het terug is gestuurd.
Inmiddels is het pakketje opnieuw opgestuurd en zou het pakketje geleverd moeten zijn.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice sportshop.com
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 29/12/2019

Pluspunten
Je n’ai jamais reçu mon colis !!! Entant que française je ne comprend rien à vos mails qui pourraient être en anglais
Je n’ai jamais reçu mon colis !!!! En tant que française je comprend rien au mail très très déçue de ma commande qui n’est jamais arrivée !! Et mon remboursement ou le renvoie de mon colis est il au moins possible ??????
Antwoord Handbalshop.nl
Goodafternoon,

When your order did not arrive despite the fact that the track and trace notifies that it did, you can always contact our customer service. We will take contact with our shippingpartner to find out where your package is.
When it appears to be lost we will refund your money or ship a new order.

With kind regards,
Customerservice Sportshop.com