Website: www.handbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Handbalshop.nl

Pluspunten
Snelle verzending
Snelle service en terugbetaling
Meer brede handbalschoenen
Antwoord Handbalshop.nl
Beste Meggie, bedankt voor zowel de beoordeling als het aanraden van www.handbalshop.nl.
Wij doen altijd ons uiterste best ons assortiment zo uitgebreid mogelijk te houden.
Mochten er schoenen zijn die niet op onze website te bestellen zijn, staan we hier natuurlijk wel voor open.

Voor zover ik nu kan zien hebben we vrijwel alle modellen in ons assortiment, het klopt echter wel dat veel indoor modellen vrij 'smal' en 'klein' vallen.
Eventuele suggesties kunnen natuurlijk altijd worden aangekaart bij onze klantenservice.

Nog veel sportplezier!

Klantenservice Sportshop.com
Meggie

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Goede website en snelle levering!

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten

Als je bij dit bedrijf een bestelling doet en de dag daarna komt er een kortingsactie. Dan wordt deze korting niet verrekend en komt de handbalshop je nergens in tegemoet. Erg jammer en niet klantvriendelijk!
Antwoord Handbalshop.nl
Beste John, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Ongeacht het cijfer stellen we dit altijd erg op prijs.
Het is inderdaad bekend dat kortingen achteraf niet verrekend kunnen worden wanneer de bestelling al is verstuurd, dit zorgt voor ons als webshop vaak wel voor de beste resultaten.
Mocht de bestelling nog niet zijn verstuurd of geleverd willen we hier uiteraard nog dezelfde korting voor toepassen.
Is deze bestelling inmiddels geleverd is de klant altijd nog in de gelegenheid het ongebruikte artikel (gratis) te retourneren om deze vervolgens opnieuw te bestellen.

Het komt dan ook zelden voor dat we de korting toch niet kunnen verrekenen, excuses.

Klantenservice Sportshop.com
John

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Snelle levering, eerder dan verwacht.
Goede kwaliteit

Roland

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Snelle afhandeling

Lizette
Urmond

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Ik geef een 9!
Bestelling in overleg veranderd in hele goede aanbevelingen!

MERIT Consultancy
Papendrecht

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
Duidelijk en hulpzaam

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Top bedrijf
Niks
M

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Goede service, snelle levering

Floor
Leiden

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ