Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl

Pluspunten
nog niet een, of het moet de reactie zijn op het niet kunnen nakomen van een levertijd van een bestelling. Ik heb tenslotte nog niks ontvangen, dus vind ik het wel heel snel pm nu al een reactie te willen. Je snapt toch zelf ook wel dat ik nu wat sceptisch ben. Toch?
Toezeggingen gewoon nakomen.
Koos
Nijeveen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Tot nu toe geen
Heb bij jullie iets besteld zou eerst donderdag bezorgd worden maar kreeg een bericht dat het pas vrijdag of zaterdag bezorgd kon worden dus was elke dag thuis aan het wachten op mijn pakket. Zaterdag zag ik weer dat levering pas dinsdag bezorgd gaat worden. Ik vind dit echt geen service terwijl er op de site staat voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis en nu zijn we al bijna een week verder en heb ik nog niks ontvangen!! Hoe gaat jullie dit nu oplossen?
M

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
levertijd klopt niet. is al de 2e keer nu gebeurd dat een langere leeftijd wordt gehanteerd dan aangegeven op de site
actuele.levertijden op de site aangeven

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Snel en correct
Liesbeth
Papendrecht

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site, snelle levering

Danielle
Landgraaf

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Goede opvolging van bestelling,ruim aanbod,

Lucie
Hamme, België

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Snelle levering!
Madelene
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Eerste bestelling is goed bevallen. Producten op afgesproken tijd ontvangen met persoonlijke noot en als extra een leuke attentie.

Marjolijn

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Een vlotte levering, en netjes verpakt in de doos. :)

Stephanie
Dirksland