Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl

Pluspunten
Goede snelle en correcte levering
Zo door gaan

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Prijs van producten en geboden oplossing na problemen
Voorraad beter managen op de site, waardoor klanten niet onnodig voor verrassingen komen te staan met een latere levering.

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Goede merken en snelle levering.

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Goedkoop
Vaak na het bestellen een vertraging in bestelling of producten niet op voorraad

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Snelle service fijne producten.
Ik had zelf per ongeluk 2x shampoo besteld ipv shampoo en conditioner. Dat was balen masr daar kunnen jullie niets aan doen.
Lisette
Teteringen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Normaal plaats ik geen reviews maar vanwege extra stappen die haarwereld heeft gedaan om mij alsnog een positief gevoel te geven plaats ik deze review:
Via een vriend Haarwereld.nl aanbevolen gekregen. Mijn bestellingen gingen allemaal goed tot aan mijn laatste. Net voor vakantie niet op tijd mijn Reuzel geleverd hebben kunnen krijgen (Overigens overmacht voor Haarwereldnl deze situatie door logistieke problemen vanuit de leverancier).
Dit heeft de nodige irritatie bij mij opgeleverd (ben niet de makkelijkste klant) Omdat ik al snel op vakantie ging.
Hier is waar webwinkels zich in onderscheiden en bewijzen dat ze goed zijn. Ondanks de Irritatie heeft Lennart van Haarwereld voor elkaar gekregen om mij alsnog ondanks deze iets minder ervaring alsnog veel moeite voor mij te doen voor iets wat niet direct aan hem lag.
Hij heeft mij ook bijzonder gul gecompenseerd en al vanwege het gebaar, de moeite en zijn probleem oplossend vermogen en je niet als een nummer te beschouwen kan ik officieel zeggen dat hij aan mij een klant voor het leven heeft door deze actie.
Lennart ontzettend bedankt voor de persoonlijke oppakken van de uitdaging en voor het negatieve in een bijzonder postieve manier ombuigen! Mijn volgende bestellingen zijn weer bij haarwereld en kan deze webshop aan iedereen aanbevelen!
Geen verbeterpunten. Top bedrijf! Hoe het zelfs de logistieke uitdagingfen waar haarwereld.nl niks aan kan doen op een bijzonder persoonlijke manier opgelost worden!
Nino

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten

Artikelen staan op de site als zijnde “op voorraad.” Dit is niet het geval, je krijgt een mail dat het 3-5 werkdagen later komt. Dit is vervolgens ook niet gebeurd. Jammer.

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Schappelijke prijzen
- Geen kortingsactie email sturen een dag na ontvangst van mijn order.

- Reageren op mijn email die ik stuur om mijn onvrede uit over de 12,5% gemiste korting.
Jan
Zwaag

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Direct contact, snelle levering en duidelijke afspraken !!
goede website
afspraken maken over eventuele korting voor bedrijven/kapsalons
Salon Elegance
Ermelo

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Duidelijke website, goede aanbiedingen, snelle verzending & goede verpakking! 10+ voor service & klantgerichtheid!
Ga zo door!
Joyce