Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl
19384 keer bekeken

Pluspunten
Snelle levering en producten goed vindbaar op site
Niet te veel spam na 1e bestelling.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Kwaliteit en goede prijs

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten
Goede producten, overzichtelijke site
verzending. De eerste verzending bij haarwsreld ging top! Ik had het de volgende dag in huis.

2e bestelling daar in tegen minder. Mijn pakket zou op zaterdag bezorgd worden. Nu kreeg ik netjes een berichtke dat het volgende woensdag of donderdag werd bezorgd, en is niet gekomen.
Nu moest ik zelf een mailtje sturen om te vragen wanneer ik hem we binnen zou krijgen. (wel meteen gereageerd) , maar voor mij niet handig want heb mijn product wel nodig
floor
nieuwe niedorp

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
via mail snel antwoord
Actiecodes makkelijker kunnen toepassen
Liesbeth
Nijverdal

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Precies geleverd volgens afspraak.
Ik heb in 1 week tijd wel veel mailtjes ontvangen.

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
snel en correct :)
als je een liter shampoo of conditioner besteld zou het fijn zijn dat de pompjes erbij zijn.
Heidi
Willebroek

Pluspunten

Voorheen kreeg je een persoonlijk geschreven briefje erbij, vond ik er fijn.
Astrid
Alkmaar

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Erik
Veldhoven

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Wordt goed geholpen, telefonisch of via de e-mail. Top!
In het begin kreeg ik tegoedbonnen dat er geen verzendkosten waren en tegenwoordig is dat niet meer. Was dit een lokkertje voor nieuwe mensen? Jammer dat dat er niet meer bij zit. Vindt ik een minpunt dan moet je dat óf niet meer doen vanaf het begin of een briefje erbij dat de gratis verzendkosten zijn opgehouden.
Els
Grootebroek

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Snelle en goede aflevering en goede producten.
René
Ridderkerk