Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl

Pluspunten
Snelle bezorging. Prima website. Altijd een handgeschreven berichtje erbij. Prima nieuwsbrief

Miranda
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
vlotte levering
hoeveelheden kloppen niet in de productomschrijving. Mijn 1L fles stond beschreven als 250 ml (oid). Je moet dan hopen dat het goed gaat en je bestelt wat je denk dat het is. Het ging goed ;-)
A.D.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, snelle service.
Bij bestellen van producten zou het mooi zijn als je ook een optie hebt dat je het product kan afhalen in de winkel en geen verzendkosten dus hoeft te betalen. Ik denk dat daar best vraag naar is, vooral als je weinig producten nodig hebt.
Maartje

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering
Vraag mij af op Keune design uit de handel genomen word of het niet meer via online verkocht mag worden want er is bijna niks van te krijgen
Sylvain
Schoten

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snelle service. Binnen 1 dag geleverd. 1 artikel was niet op voorraad. Er werd meegedacht over nalevering of eventueel een ander artikel mee te leveren. Alles snel en accuraat per email.

Marian
Almelo

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
duidelijkheid en snelle levering

w hummel arling
emmen

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Communicatie. Heb maar een deelbestelling gekregen, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Moet nog we afwachten of de haarborstel volgt mar daar vertrouw ik op.
Niets
Sandra

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
snelle levering
goede service
goede producten