Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl
1946 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Snelle levering die goed was te volgen!
Manny
Schoonoord

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Snelle levering + de handgeschreven boodschap op de pakbon maakte de bestelling compleet :)

Daniël Hommersom
Amersfoort

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Snel...duidelijk. Persoonlijk berichtje bij bestelling.
Kan er iets aan de verzendkosten gedaan worden.....Ik snap dat het moet maar ik heb getwijfeld of ik het product aan zou schaffen i.v.m. de verzendkosten.
Marenka
Elst

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Vind het bedrag wanneer er gratis bezorgd kan worden vreemd want ik kwam dus een euro te kort. Plus een zwarte borstel besteld. Blauwe gekregen (hij kwam tenslotte al na dus leek me dat het dan wel goed zou komen) vandaar een sterretje minder. Verder top service. En top producten. Heb de keune silver shampoo conditinor.
verzendkosten aanpassen als dit mogelijk is. Plus medewerkers even naar de opticien sturen. Blauw is geen zwart
Zwolle

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, persoonlijke benadering, goede prijzen
Ik zit nu nog op de rest van mijn deellevering te wachten, maar heb geen indicatie gekregen hoe lang dat nog kan duren!
Paul

Wouter
Zwolle

Carola
Ratekau Deutschland

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Goed dat er een quality check gedaan wordt.
Bestelling bleek na het ontvangen van het verzend mailtje niet beschikbaar te zijn. Fijn dat dit gemeld is, maar ik heb nog steeds geen idee wanneer het geleverd zal worden.
Daarnaast heb ik nu geen shampoo meer in huis. Niet erg handig.
Isabelle

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Levering was super snel.
Product zoals het hoort te zijn.
Ik kreeg nog een briefje met een persoonlijk berichtje.

Laurens
Sliedrecht