Website: http://haarwereld.nl
Adres: Grote Markt 46 7711 CZ
Plaats: Nieuwleusen

We laten je graag kennis maken met het verhaal achter Haarwereld.nl

Haarmode Petra
Het begon allemaal ver voor de tijd dat webwinkels gemeengoed waren. In 1990, ruim 20 jaar geleden, richtten Arold en Petra - vanuit haar passie voor haarmode en -trends- de eerste kapsalon op in de wijde omgeving van het Overijsselse dorp Nieuwleusen; Haarmode Petra.

Al 20 jaar ervaring, kennis en trends
Petra zorgt ervoor dat de nieuwste haartrends in de kapsalon terechtkomen. Arold regelt het personeelsbeleid, de inkoop en alles wat er bij het runnen van een kapsalon komt kijken. Toen, en nu nog steeds.

Door de professionele producten, door het continu bijscholen van personeel en door jaar in jaar uit dé trends uit kappershoofdsteden als Londen en Milaan op te pikken, is Haarmode Petra uitgegroeid tot een begrip in Nieuwleusen en ver daarbuiten. Inmiddels telt de kapsalon maar liefst 15 professionele kapsters.

Van offline winkel…
De zaak werd uitgebreid met een winkel waar consumenten terecht konden voor shampoo, gel en andere professionele kappersbenodigdheden en in 2009 werd de mini-winkel omgedoopt tot ‘Haarwereld’, dé groothandel voor consument en professional.

…naar webwinkel
Vierentwintig jaar passie en toewijding voor het kappersvak kan niet onopgemerkt voorbij gaan, dacht het stel. Vanuit deze gedachte werd de basis gelegd voor een webwinkel.

Helemaal omdat klanten de groothandel ondertussen vanuit alle uithoeken van het land bezochten kon een webwinkel niet meer uitblijven. Haarwereld.nl kan nieuwe én bestaande klanten nu gemakkelijk blijven voorzien van:

- Professionele kappersproducten

- Ruim twintig jaar deskundig advies

- Tegen groothandelsprijzen

Op Haarwereld.nl kan je terecht voor kappersproducten van de professionele merken Kiss, L’anza, Goldwell, Calmare, KMS en meer.

We wensen je enorm veel plezier in onze webwinkel!

Arold, Petra en Lennard

Haarwereld.nl

Pluspunten
scherpe prijs product met mooie korting
verzending liep 1 week vertraging op
Luc
Neerpelt

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Normaal sneller levering en persoonlijk briefje erbij erg leuk.
Al 2x een mail gestuurd over mijn bestelling maar hoor niks. Beetje jammer.
Diana
Marknesse

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Onmiddellijk waarschuwen als een product, dat aan het 'winkelwagentje' wordt toegevoegd, niet leverbaar is.
Ger

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Ik krijg een aantal mails over de factuur. Ik weet niet waar ik moet betalen bij Klarna of MultiSafepay ik krijg van beide een mail dat ik moet betalen...………. en twee keer betalen gaan we niet doen.

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Snelheid (ook van reageren)
Voorraadbeheer. Als je iets bestelt en afrekent en het is er dan toch niet is dat niet fijn. En ipv een kado bon en creditnota heb ik liever dat jullie het artikel zsm naleveren zonder verzendkosten. Want nu valt mijn kado bon weg tegen de nieuwe verzendkosten en je moet als klant zelf weer actie ondernemen. Niet handig.
Carla Pannen
Eefde

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
- Goede prijs-kwaliteit
- Persoonlijk door een aan de klant gericht berichtje op de pakbon
- Snelle levering

Maxime

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Alles klopte
Ginie
Noordscheschut

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
normaal altijd perfecte aflevering en service maar op dit moment een grote puinhoop en weet niet of dat door TNT Post komt of door Haarwereld zelf.
als het allemaal goed gaat is niets nodig maar op de momenten dat iets niet goed gaat komt er geen enkele respons op mail en wordt steeds gezegd dat probleem wordt opgelost maar krijg je totaal geen respons en heb je dus geen idee wat er gedaan is om dit op te lossen. Heb dus nu ook geen idee of er wel of niet iets naar me is gestuurd hoewel dit wel werd gemeld. Meld it ook aan de klant met vermelding trackingnummer.
Normaal had ik Haarwereld aanbevolen bij anderen maar op dit moment dus niet.
Joell Kempers
Denekamp

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
snelle levering.... goede communicatie.

nathalie

Gepubliceerd op: 24/12/2018