Website: www.haarshop.nl
Adres: Ratio 16 B 6921 RW
Plaats: Duiven
Telefoon: +31 (0) 26 321 09 66

Haarshop.nl

Pluspunten
Bij de klantenservice wordt je altij vriendelijk te woord gestaan en worde je vragen beantwoord. Er was een keer een voorval waarvan ik dacht dat het bestelde product verkeerd was aangegeven in de online winkel. Het betrof een pomp voor een literfles schampoo. Ik had de pompjes retour gezonden. De dame van de klantenservice legde ik uit dat de pomp niet op de fles pastte. Ze was verbaasd en vroeg of ze m zo mocht terugbellen. Even later werd ik yrruggebeld. De pomp bleek toch de juiste te zijn. Ik moest het tuitje vd fles verwijderen dan zouden ze wel passen. Toen ik beter keek zag ik idd dat er een verwijderbaar tuitje was. We moesten wel lachen. Ze vroeg of ze de pompjes weer retour moest sturen. Ik kreeg ze al meteen de volgende dag al weer binnen. Ze zijn vriendelijk en accuraat.
Nvt
Noor

26/04/2017

Pluspunten
Snelle levering, lage prijzen, duidelijke website lost klachten super op

Karin

25/04/2017

Pluspunten
Gunstige prijzen en snelle levering
Door bij elke bestelling een proefmonster te doen om uit te proberen
Ellen Kamphuis
Wijhe

24/04/2017

Pluspunten
Uitstekende service
Indien veloofd volgende dag te keveren, dit ook doen of laten weten dat dit niet gehaald wordt. Zorgen dat er zorgvuldig ingepakt wordt. Ik kreeg de verkeerde producten, maar dat is ruimschoots goed gemaakt meteen kortingscode en zeer stipte levering van een ander, maar wel het bestelde product
Ruth

23/04/2017

Pluspunten
Snelle levering, breed assortiment, en tegenwoordig ook leveren op afhaalpunt, top!

Marga
Zaanstad

19/04/2017

Pluspunten
Ruime keuze,goede producten en snelle levering kortom top.

rick

06/04/2017

Pluspunten
Professionele producten kunnen bestellen en supersnel thuis geleverd, een echte luxe vind ik dat !
Myriam
B 9000 Gent (Belgiƫ)

06/04/2017

Pluspunten
Groot assortiment, snelle levering
Nog meer merken
Agnes
Hoogezand

28/03/2017

Pluspunten
Snelle service

Anja
Krimpen aan den IJssel

25/03/2017

Pluspunten
Bezorging en verpakking zijn altijd netjes en normaal ontvang je het product de volgende dag in huis.
Prettige afhandeling telefonisch.
Product was volgens de website op voorraad maar bleek na telefonisch contact pas een week later weer op voorraad te zijn. Ik moest dus een week wachten nadat ik mijn betaling al had gedaan.
Erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon.
Haarshop had ook een levertijd kunnen aangeven of mailen nadat ik het product had besteld ondanks de onjuiste voorraadmelding. Ik bleef in het gewis achter ... Jammer!
Jan

16/03/2017