Website: www.haarshop.nl
Adres: Ratio 16 B 6921 RW
Plaats: Duiven
Telefoon: +31 (0) 26 321 09 66

Haarshop.nl

Pluspunten
Bezorging en verpakking zijn altijd netjes en normaal ontvang je het product de volgende dag in huis.
Prettige afhandeling telefonisch.
Product was volgens de website op voorraad maar bleek na telefonisch contact pas een week later weer op voorraad te zijn. Ik moest dus een week wachten nadat ik mijn betaling al had gedaan.
Erg vriendelijke medewerkster aan de telefoon.
Haarshop had ook een levertijd kunnen aangeven of mailen nadat ik het product had besteld ondanks de onjuiste voorraadmelding. Ik bleef in het gewis achter ... Jammer!
Jan

16/03/2017

Pluspunten
Goede prijzen, de artikelen zijn vlug verstuurd echt heel fijn!
Joke
Middelburg

09/03/2017

Pluspunten
Hele fijne service vooral als je zelf ergens niet uitkomt geven de medewerkers je goed advies. En snelle levering!
Geen idee. Misschien alleen het bedrag vanaf de gratis verzending iets verlagen?
Mandy

02/03/2017

Pluspunten
Goede service, bestellen en bijna meteen in huis. Ga zo door !!
Danielle
Rijsenhout

16/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Carine
Bree

11/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen

31/01/2017

Pluspunten
Goed verpakt en snel verstuurd
transparantie, bij de facturen zie ik geen afzonderlijke bedragen van de producten. Prijzen zijn gestegen en als ik dan de de facturen bekijk kan ik niet meer zien wat het product vorig jaar gekost heeft. Dan kan je korting geven zoveel je wilt maar als je niet transparant bent over je prijs.
Als je dan ook nog zo ver gaat om facturen hierop aan te passen verdien je voor mij als bedrijf geen schoonheidsprijs!
In het verleden kon je wel de prijs per product op je factuur zien, nu niet meer.

Ik heb een antwoord gekregen van Haarshop en men vertelde dat ik de oude facturen op verzoek kon ontvangen.
Ik heb op die email gereageerd dat ik graag de oude facturen zou ontvangen. Tot nu toe geen reactie meer ontvangen van Haarshop. Helaas!

Na jullie onderstaande reactie:
Ik bestel bij jullie al van 2013, alle aanbiedingen en bestellingen ontvang ik gewoon in mijn email. Dus vind ik het zeer vreemd dat ik jullie zogenaamde email niet ontvangen heb. Daarnaast controleer ik ook mijn spamfolder. Ik ervaar deze problemen niet met andere websites waar ik ook online bestel. Heb ten aanzien van de transparantie van de facturen al eerder met jullie contact gehad en ga dit niet nogmaals doen. De rede dat ik mijn facturen bekijken is om de prijswijzigingen van jullie producten te zien. Naar mijn mening verhogen jullie eerst de prijzen en daarna komen jullie met korting.

De ander klant die ook maar met 1 ster reageert, onder mijn beoordeling klaagt ook dat zij geen email ontvangen h
Antwoord Haarshop.nl
Beste JBI, Allereerst bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend voor jou dat je dit hebt ervaren. Maar in alle eerlijkheid kunnen we niet reproduceren wat jij ervaart. Wij zien wel prijzen op onze facturen, mijn collega heeft je een voorbeeldfactuur (van je eigen bestelling) gestuurd en daar hebben we helaas geen reactie meer van je op ontvangen. We hebben het idee dat je dit probleem ervaart bij een andere webshop, die op ons lijkt. Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik je vriendelijk vragen om nogmaals contact te zoeken via het e-mailadres klantenservice@haarshop.nl of telefonisch via 026-3210966. We hopen dat er duidelijkheid komt en zien je graag bij Haarshop.nl! Groet, Hans van Haarshop.nl
JBI
Maastricht

26/01/2017

Pluspunten
super en snel en betrouwbaar, ik was toevallig naar de colruyt en ze hebben het afgezet bij de buren met een briefje in de bus dat mijn doos bij de buren lag, super . Ik heb trouwens de kleuring uitgetesd en die is heel mooi !
mvg Karolien
Karolien
Heule

24/01/2017

Pluspunten
Tot nu toe alleen maar positieve ervaring. Goede naservice en vaak goede deals.
Art
Oosterhout

24/01/2017

Pluspunten
ben alleen maar positief, snelle levering, goede producten voor een mooie prijs
Jacqueline
Delft