Website: https://www.gutsgusto.com
Adres: Tubantiasingel 1 7514 AA
Plaats: Enschede
Telefoon: +31850471747

GutsGusto.com

Pluspunten
Leuke unieke kleding en snel geleverd.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Leuke collectie, goede service in de winkel (Arnhem), mogelijkheid om gratis te retourneren in de winkel, handige herinnering via de mail bij beschikbaarheid van een eerder uitverkocht item op de site.
Voor mij zou het nog meer ideaal zijn om bestelde artikelen gratis te retourneren per post. In de winkel mag soms vaker actief worden gevraagd of je al een account hebt.

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Goede en vlotte service
Mooie kwaliteit van kleding
Gratis retourneren zou voor mij een extra meerwaarde zijn om vaker bestellingen te plaatsen.
Antwerpen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Ik ben een super fan van Guts & Gusto vanaf dat ik de winkel ontdekte in Arnhem. Ik heb het bedrijf zien groeien en heb zeer veel bewondering voor het succes dat Henrike en haar broer in een hele korte periode hebben behaald. Een opsomming van een aantal positieve punten:
- Belangrijkste: Ontzettend leuke kleding! Vernieuwend, mee met de trends, maar toch uniek en origineel. Zowel must-haves als kleding voor speciale gelegenheden. En steeds meer aanbod! Ik vind het prettiger om bij Guts & Gusto te shoppen dan bijvoorbeeld Zalando omdat je bij Guts & Gusto direct een selectie krijgt met items die je bijna allemaal leuk vind en bij Zalando en Wehkamp e.d. is het aanbod zo verschillend dat er maar NET iets leuks tussen moet zitten dus kost ook meer tijd.
- Snelle verzending
- Verpakking waar je elke keer weer vrolijk van wordt
- Veel acties waardoor het voor iedereen betaalbaar wordt
- Super handig dat je bericht kan krijgen wanneer iets weer op voorraad is
- Nog nooit zo'n snelle en meedenkende klantenservice meegemaakt bij een kledingwinkel dan bij dit bedrijf!!
- Hele fijne uitgebreide productbeschrijving, met name informatie over dat het klein of groot uitvalt
- Hele interessante en originele winacties
- ga zo maar door!
Eerder had niet elk item een foto waarop een model het item showde, maar dit is volgens mij nu niet meer het geval. Voor de rest is alles al in de loop der tijd verbeterd: optie om te filteren en mogelijkheid om retourlabel te printen via Guts & Gusto. Het enige wat mij soms nog tegenhoudt zijn de verzendkosten bij een sale item dat erg goedkoop is maar niet meer door de verzendkosten. Maar ik kan me voorstellen dat het niet de moeite waard is voor jullie om het aankoopbedrag waarbij je gratis verzending krijgt te verlagen dus eigenlijk geen verbeterpunten!
Tip is misschien om foto's van social media waarop de kleding wordt gedragen op de website te plaatsen of op het eigen social media. (Maar ik weet niet of er al genoeg posts zijn op social media hiervan...)
Antwoord GutsGusto.com
Hi Michelle, bedankt voor je positieve review! Wauw, wat lief dat je zo de tijd hebt genomen om mee te denken. We gaan dan zeker ook kijken naar de punten die je genoemd hebt en of wij hier wat mee kunnen doen! :-) Wist je trouwens dat je ook een reservering naar de winkel kunt plaatsen? Zo haal je de verzendkosten er in ieder geval uit! We zien je graag weer verschijnen en je weet ons dus te vinden als we je ergens bij kunnen helpen hihi. Liefs, team Guts & Gusto
Michelle
Nijverdal

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Leuke kleding, snelle klantenservice, vaak acties, afwisselende kleding
Retourneren is niet gratis, dus dat is wel een verbeterpunt
Inge Ariens
Wijchen

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Heel veel keuze! Goede/snelle service, leuk verpakt! Zeker een van mijn favoriete winkels!!!!!
Ook naar Belgiƫ komen!
Marijke

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk

Angela
Laren Gelderland

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Super mooie kleren met een hele goede kwaliteit en snelle levering, al vaak besteld en dat zal ik zeker blijven doen!

Michelle
Bocholt

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Ik koop graag kleding bij gust & gusto. Leuke kleding maar ook een prettige klantenservice. Je krijgt snel reactie en je bestelling is snel en leuk in gepakt geleverd. Leuke acties worden er gegeven.
Soms is het jammer dat kleding uit mijn maat snel is uitverkocht.
Nadia
Dordrecht