Website: http://www.guitar-parts.nl
Adres: Postbus 2201 6802CE
Plaats: Arnhem

Guitar-Parts richt zich op de online verkoop van A-kwaliteit gitaaronderdelen aan particulieren, gitaarbouwers, muziekwinkels, muziekscholen en muzikanten in Nederland en diverse Europese landen.

Guitar-parts is exclusief distributeur van Bartolini Pickups & Electronics, totaalleverancier van Allparts USA en levert daarnaast een zeer uitgebreide en gevarieerde selectie van onder andere de volgende A-Merken:
ABM, Babicz, Bartolini, Big Bends, Bigsby, Bourns, Cleartone strings, CRL, CTS, D'addario, Dunlop, Genuine Fender parts, Floyd Rose, Gotoh, Graphtech, Gretsch, Grover, Hipshot, Hosco Luthier Tools, Kahler USA, Kent Armstrong Pickups, Kluson, Lace Pickups, Rotosound, Schaller, Sperzel, Switchcraft, Tonepros, Trem King, Vibramate, Wilkinson en Zer0Glide.

Guitar-Parts
Your online Guitar Part'ner'
Webshop for Guitar Parts & Accessories

Guitar-parts

Gepubliceerd op: 22/04/2018

brug voor elektrische gitaar
Pluspunten
Duidelijke omschrijving op de website . Snelle levering.
Vooralsnog niet...
Hen
Puth

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Dots voor gitaarhals
Pluspunten
Volgens mij jong en nog aan het groeien echter zeer betrokken. Snelle communicatie. Prima webshop, zeer ruime keuze en uitermate gespecialiseerd.
Zoals bekend, de website mag wat soepeler. Maar zoals ik begrepen heb wordt daar hard aan gewerkt.
Erik

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Diverse accesoires voor P bass
Pluspunten
Vragen om feedback.
Zondag besteld, vrijdag ontvangen, lijkt me dat de belofte snelle levering wel van de site af mag.

Assortiment te beperkt.
Bedankt voor de review.

Jammer dat dit de ervaring is en dan ook afgeraden wordt om zaken met ons te doen.

Heb jullie eigen site/bedrijf even bekeken en mijn complimenten! Mooi site en mooie producten.

Wat betreft de review
Pakket is dinsdag verstuurd (aantoonbaar) en inderdaad pas vrijdag afgeleverd. We kunnen niet achterhalen waarom maar waarschijnlijk iets niet goed gegaan in het sorteercentrum.

Dat het assortiment te beperkt is daarover verschillen de meningen wel wat, maar her zal de komende tijd steeds verder uitgebreid worden.
Kan me wel voorstellen dat het in jullie geval, jullie hebben zelf een winkel met bouw en reparatie, wat te beperkt is nu.

Zoals ook via een persoonlijk bericht gemeld. Tips zijn altijd altijd welkom.

Peer
Zeeland

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Fretdraad positie stippen.
Pluspunten
Prima, snel geleverd.
Er zat geen gekartelde borgring bij de outputjacket
Beste Ruud,

Bedankt voor de review.

We sturen er alsnog 1 toe.

Guitar-parts
Ruud
Julianadorp

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Outputjacket (lang) voor electrische gitaar.
Pluspunten
Uitstekende service met een goed advies. Uitgebreid assortiment. Goede en snelle levering in het buitenland.

Trasimeno Guitar
Tuoro sul Trasimeno

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Diverse gereedschap
Pluspunten
Groot assortiment
Beter communiceren over beschikbaarheid producten en over de levertijden
Zie reactie reviews hieronder
Zelfde klant, zelfde klacht, zie ook google review.

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Gitaarsnaren
Pluspunten
geen,
nadat ik een review had geschreven kreeg ik een opdringerige en geiriteerde man (of kind) aan de lijn en moest ik me verantwoorden voor mijn mening. een minuut later kreeg ik een brutaal berichtje binnen dat hij mijn order zou cancellen omdat ik weigerde met hem in discussie te gaan. ik ben nog nooit zo kinderachtig en slecht behandeld en raad deze site absoluut niet aan.
gedraag je niet als een klein kind
Antwoord Guitar-parts
Als betrokken ondernemer kies ik ervoor bij een negatieve review/ervaring persoonlijk contact te zoeken om zo een situatie wat uitgebreider te bespreken, er mogelijk wat van te leren of een misverstand uit de weg te kunnen helpen.

Jij kiest ervoor om je alleen online te uiten. Aan de telefoon ben je erg stil, zeg je niets inhoudelijks en hang je gewoon op. Vervolgens ga je wel per sms en online door met ongenuanceerde, beledigende en eenzijdige uitlatingen.

Met zulke mensen doe ik liever geen zaken en ik sta vierkant achter mijn besluit je order te annuleren en je geld terug te storten. Waarom jij hier nu ook weer heel boos over bent is mij echt een raadsel. Jouw online mening was immers dat je iedereen afraadt zaken met ons te doen.. :)

Gepubliceerd op: 10/04/2018

snaren