Adres: Koperslager 33 386SJ
Plaats: Nijkerk

Groenedaken.net is dé webshop voor uw groendak. Wij leveren diverse doe-het-zelf groendak pakketten bij u thuis af zoals sedumcassettes, sedumtapijt en bloemenweide.

Groenedaken.net

Pluspunten
Snelle reactie op mail en snelle levering
Geldt.meer voor transporteur. Ze konden zelfs op de dag zelf niet aangeven of levering in ochtend of.middag zou plaatsvinden.
En ze wilden niet op dak afleveren omdat er ergens anders ooit een dak.is ingestort. Maar bij nieuwbouw betonnen platen dus had makkelijk gekund. Nu moesten we alles zelf naar boven tillen
Antwoord Groenedaken.net
Wat jammer dat we 'slechts' een 7 krijgen. We hebben u duidelijk aangegeven dat het om palletvervoer gaat en niet om een pakketjesdienst. Wij kunnen specifiek in de ochtend of middag leveren maar dat moet u dan wel aangeven in het betaalproces. Op het dak brengen van de materialen gaat ook niet. Het gaat om een doe-het-zelf systeem :-)

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
prima dak
slecht telefonisch bereikbaar
Antwoord Groenedaken.net
hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas waren we door, 'gelukkig ons succes', minder goed bereikbaar. We hebben er extra hard aan gewerkt en een grote uitbreiding gedaan zodat we de klanten nog sneller en beter kunnen helpen!
axel
amsterdam

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
cassettes met sedum zien er goed uit, op de afgesproken dag geleverd, duidelijke info op de site
Ik belde om te vragen of de bestelling nog dezelfde vrijdag bezorgd kon worden. De telefoniste stuurde de vraag door maar ik ben niet teruggebeld. Ik heb op de gok de bestelling toch maar geplaatst voor dinsdag 12 uur en de bestelling kon gelukkig toch die vrijdag worden bezorgd.
De bijgeleverde info is niet voor dummies: ik begreep niet meteen hoe de sedumcassettes in elkaar haken, of daar een systeem voor is, ze lijken allemaal anders te zijn...
Het is niet handig dat de cassettes niet vierkant zijn zodat het ingewikkeld te bedenken is hoe ze op het dak te passen.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. De afleverdagen zoals vermeld zijn nooit een probleem, zodra er tijdig bestelt is.
De cassettes zijn niet vierkant gemaakt omdat men dan meer keuze heeft qua plaatsen. Bij vierkante cassettes is de kans groter dat met meer op maat moet gaan zagen.

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijke benadering. Producten kwalitatief prima.
Ik had per ongeluk 1 m2. besteld i.p.v. 10 m2. Met de vrachtkosten die ik hiervoor moest betalen werd het een bijzonder dure m2. Ik kwam daar bij levering pas achter. Het zou fijn zijn geweest als er vooraf een telefoontje was gepleegd of hier geen sprake was van een ‘misverstand’ .
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk voor de mooie 8!
In zowel het winkelmandje, als in de bevestiging, op de factuur is duidelijk vermeld hoeveel u heeft bestelt. Tevens is aan het bedrag wel te zien dat u geen 10 m2 maar 1 m2 heeft bestelt. Helaas kunnen we niet bij elke bestelling vragen of iemand wel genoeg heeft bestelt, dat zou ook zo opdringerig zijn :-)

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
alles ok

Hartelijk dank!!!
paul
hasselt 'belgie)

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Levertijden zoals afgesproken worden goed nagekomen
Handleiding bij product zeer duidelijk

Hartelijk dank!!!!!
Lex
Kerkrade

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede Website, behulpzaam personeel.
Levering tijdens bouwvak (eventueel andere bezorger)
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de dikke 8! Levering tijdens de bouwvak is deels mogelijk, enkel 3 weken niet. De overige bouwvak periode wel. Dit in verband met dat ons team zelf ook op vakantie gaat :-)
Tim
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
Informatievoorziening
Kwaliteit cassettes bij levering matig, kaal en droog
Antwoord Groenedaken.net
Bedankt voor uw eerlijke review. Zoals uitgelegd ter plaatse hebben we een aantal 'jonge' cassettes moeten leveren vanwege de grote omvang van de bestelling. Dat verschil is op korte termijn zeker niet meer zichtbaar, de planten zullen zich net zo ontwikkelen als bij de 'volwassen' cassettes. We proberen ze zo droog mogelijk te vervoeren, dat zorgt ervoor dat het zo makkelijk mogelijk naar boven tillen is voor u :-)

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Servicegericht, geeft gevraagd en ongevraagd advies.
Misschien toch nog even kijken naar de kwaliteit van de producten: er waren nu tamelijk veel 'lege ' cassettes.
En misschien een volgende keer toch adviseren het leggen van het groendak uit te stellen tot na d zomer: juni/juli is geen gunstige tijd: mogelijk warm en droog weer en vakantietijd: geen tijd om te sproeier.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de mooie 8! De 'lege' cassettes waren minder vol dan de volgroeide, dit vanwege het warme weer van de afgelopen tijd in combinatie met de grote omvang van de levering. Uiteraard trekt dit weer helemaal bij en zult u er niets meer van zien! Het zijn en blijven planten die er niet altijd allemaal hetzelfde uitzien :-)

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Redelijk mooi beplantte cassettes
Niet meer van deze tijd dat je geen enkele indicatie krijgt van het tijdstip van aflevering. Je kunt niet van een consument eisen dat die de hele dag braaf gaat zitten wachten tot de chauffeur aanbelt. Het moet niet zo moeilijk zijn om het transportbedrijf een email te laten sturen op het moment dan het routeschema van de dag is gemaakt. De meeste transporteurs gaan nog wel wat stappen verder.
Dag meneer Otten,

Dank voor de mooie 8 die u ons heeft gegeven!

Helaas werkt het met palletvervoer net even anders dan met pakketjes of met een wasmachine (ook zwaar). De palletvervoerder gaat vaak 's ochtend pas laden dus een route is vaak dan zelfs nog niet aan te geven.

U had niet de hele dag 'braaf' hoeven wachten (alhoewel dat best eens een keer lekker kan zijn) U had kunnen kiezen voor levering voor 12 uur of levering na 12 uur! Anderzijds kunt u aangeven of u wel of niet thuis bent die dag, dan zet de chauffeur het met de palletwagen op de plek waar u het wilt hebben (zolang hij er goed bij kan komen)

Geniet van uw groendak!
team Groenedaken.net