Adres: Koperslager 33 386SJ
Plaats: Nijkerk

Groenedaken.net is dé webshop voor uw groendak. Wij leveren diverse doe-het-zelf groendak pakketten bij u thuis af zoals sedumcassettes, sedumtapijt en bloemenweide.

Groenedaken.net

Pluspunten
Gekozen voor dit bedrijf vanwege de duidelijkheid over het moment van levering.
Geef duidelijker aan wat in het kant-en-klaar pakket zit.
Jammer dat het sedum met plastic gaas bijeen gehouden wordt. Ik begreep dat er ook systemen zijn biologisch afbreekbaar vlies.
Met het plastic gaas ben ik bang dat er vogels in verstrikt kunnen raken.
De rollen sedum waren voor mij te zwaar om te dragen. Ik moest ze doormidden zagen.
Volgens de website zou het pakket bij afwezigheid voor de deur gezet worden. Volgens de transporteur was dat niet gebruikelijk.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. Op de website, bij de pakketten, in de handleiding omschrijven we exact wat er in een pakket zit.
Het gaas in de sedummatten is 100% gerecycled kunststof. De mazen zijn zo groot dat er geen vogels in verstrikt kunnen raken. We hebben vanaf volgend voorjaar ook een bio-variant. De Sedum is inderdaad zwaar, ca 25 kg per rol, dus doorzagen adviseren we ook altijd zoals in de handleiding staat. De chauffeur belt altijd eerst aan, is men niet thuis dan zetten ze het in overleg met u (telefonisch) of ons zo dicht mogelijk bij de deur.

Freya Macke

Gepubliceerd op: 08/09/2018