Adres: Koperslager 33 386SJ
Plaats: Nijkerk

Groenedaken.net is dé webshop voor uw groendak. Wij leveren diverse doe-het-zelf groendak pakketten bij u thuis af zoals sedumcassettes, sedumtapijt en bloemenweide.

Groenedaken.net

Pluspunten
Snelle reactie op mail en snelle levering
Geldt.meer voor transporteur. Ze konden zelfs op de dag zelf niet aangeven of levering in ochtend of.middag zou plaatsvinden.
En ze wilden niet op dak afleveren omdat er ergens anders ooit een dak.is ingestort. Maar bij nieuwbouw betonnen platen dus had makkelijk gekund. Nu moesten we alles zelf naar boven tillen
Antwoord Groenedaken.net
Wat jammer dat we 'slechts' een 7 krijgen. We hebben u duidelijk aangegeven dat het om palletvervoer gaat en niet om een pakketjesdienst. Wij kunnen specifiek in de ochtend of middag leveren maar dat moet u dan wel aangeven in het betaalproces. Op het dak brengen van de materialen gaat ook niet. Het gaat om een doe-het-zelf systeem :-)

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
prima dak
slecht telefonisch bereikbaar
Antwoord Groenedaken.net
hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas waren we door, 'gelukkig ons succes', minder goed bereikbaar. We hebben er extra hard aan gewerkt en een grote uitbreiding gedaan zodat we de klanten nog sneller en beter kunnen helpen!
axel
amsterdam

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
cassettes met sedum zien er goed uit, op de afgesproken dag geleverd, duidelijke info op de site
Ik belde om te vragen of de bestelling nog dezelfde vrijdag bezorgd kon worden. De telefoniste stuurde de vraag door maar ik ben niet teruggebeld. Ik heb op de gok de bestelling toch maar geplaatst voor dinsdag 12 uur en de bestelling kon gelukkig toch die vrijdag worden bezorgd.
De bijgeleverde info is niet voor dummies: ik begreep niet meteen hoe de sedumcassettes in elkaar haken, of daar een systeem voor is, ze lijken allemaal anders te zijn...
Het is niet handig dat de cassettes niet vierkant zijn zodat het ingewikkeld te bedenken is hoe ze op het dak te passen.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. De afleverdagen zoals vermeld zijn nooit een probleem, zodra er tijdig bestelt is.
De cassettes zijn niet vierkant gemaakt omdat men dan meer keuze heeft qua plaatsen. Bij vierkante cassettes is de kans groter dat met meer op maat moet gaan zagen.

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijke benadering. Producten kwalitatief prima.
Ik had per ongeluk 1 m2. besteld i.p.v. 10 m2. Met de vrachtkosten die ik hiervoor moest betalen werd het een bijzonder dure m2. Ik kwam daar bij levering pas achter. Het zou fijn zijn geweest als er vooraf een telefoontje was gepleegd of hier geen sprake was van een ‘misverstand’ .
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk voor de mooie 8!
In zowel het winkelmandje, als in de bevestiging, op de factuur is duidelijk vermeld hoeveel u heeft bestelt. Tevens is aan het bedrag wel te zien dat u geen 10 m2 maar 1 m2 heeft bestelt. Helaas kunnen we niet bij elke bestelling vragen of iemand wel genoeg heeft bestelt, dat zou ook zo opdringerig zijn :-)

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
alles ok

Hartelijk dank!!!
paul
hasselt 'belgie)

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Meedenken over een reeds ingediende en betaalde bestelling

Antwoord Groenedaken.net
Top, super graag gedaan en hartelijk dank voor de dikke 10, daar doen we het voor!
Leiden

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Woort vlot en goed geholpen

Super bedankt!
leusden

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Gekozen voor dit bedrijf vanwege de duidelijkheid over het moment van levering.
Geef duidelijker aan wat in het kant-en-klaar pakket zit.
Jammer dat het sedum met plastic gaas bijeen gehouden wordt. Ik begreep dat er ook systemen zijn biologisch afbreekbaar vlies.
Met het plastic gaas ben ik bang dat er vogels in verstrikt kunnen raken.
De rollen sedum waren voor mij te zwaar om te dragen. Ik moest ze doormidden zagen.
Volgens de website zou het pakket bij afwezigheid voor de deur gezet worden. Volgens de transporteur was dat niet gebruikelijk.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. Op de website, bij de pakketten, in de handleiding omschrijven we exact wat er in een pakket zit.
Het gaas in de sedummatten is 100% gerecycled kunststof. De mazen zijn zo groot dat er geen vogels in verstrikt kunnen raken. We hebben vanaf volgend voorjaar ook een bio-variant. De Sedum is inderdaad zwaar, ca 25 kg per rol, dus doorzagen adviseren we ook altijd zoals in de handleiding staat. De chauffeur belt altijd eerst aan, is men niet thuis dan zetten ze het in overleg met u (telefonisch) of ons zo dicht mogelijk bij de deur.

Freya Macke

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Levertijden zoals afgesproken worden goed nagekomen
Handleiding bij product zeer duidelijk

Hartelijk dank!!!!!
Lex
Kerkrade

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede Website, behulpzaam personeel.
Levering tijdens bouwvak (eventueel andere bezorger)
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de dikke 8! Levering tijdens de bouwvak is deels mogelijk, enkel 3 weken niet. De overige bouwvak periode wel. Dit in verband met dat ons team zelf ook op vakantie gaat :-)
Tim
Hoofddorp