Adres: Koperslager 33 386SJ
Plaats: Nijkerk

Groenedaken.net is dé webshop voor uw groendak. Wij leveren diverse doe-het-zelf groendak pakketten bij u thuis af zoals sedumcassettes, sedumtapijt en bloemenweide.

Groenedaken.net

Pluspunten
Woort vlot en goed geholpen

leusden

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Gekozen voor dit bedrijf vanwege de duidelijkheid over het moment van levering.
Geef duidelijker aan wat in het kant-en-klaar pakket zit.
Jammer dat het sedum met plastic gaas bijeen gehouden wordt. Ik begreep dat er ook systemen zijn biologisch afbreekbaar vlies.
Met het plastic gaas ben ik bang dat er vogels in verstrikt kunnen raken.
De rollen sedum waren voor mij te zwaar om te dragen. Ik moest ze doormidden zagen.
Volgens de website zou het pakket bij afwezigheid voor de deur gezet worden. Volgens de transporteur was dat niet gebruikelijk.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. Op de website, bij de pakketten, in de handleiding omschrijven we exact wat er in een pakket zit.
Het gaas in de sedummatten is 100% gerecycled kunststof. De mazen zijn zo groot dat er geen vogels in verstrikt kunnen raken. We hebben vanaf volgend voorjaar ook een bio-variant. De Sedum is inderdaad zwaar, ca 25 kg per rol, dus doorzagen adviseren we ook altijd zoals in de handleiding staat. De chauffeur belt altijd eerst aan, is men niet thuis dan zetten ze het in overleg met u (telefonisch) of ons zo dicht mogelijk bij de deur.

Freya Macke

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Levertijden zoals afgesproken worden goed nagekomen
Handleiding bij product zeer duidelijk

Hartelijk dank!!!!!
Lex
Kerkrade

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede Website, behulpzaam personeel.
Levering tijdens bouwvak (eventueel andere bezorger)
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de dikke 8! Levering tijdens de bouwvak is deels mogelijk, enkel 3 weken niet. De overige bouwvak periode wel. Dit in verband met dat ons team zelf ook op vakantie gaat :-)
Tim
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit sedumbegroeiing. Chauffeur deed zijn best om cassettes vlakbij het dak te brengen.

Antwoord Groenedaken.net
Gaaf, hartelijk dank voor de 10!
Gerry
Deventer

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Antwoord Groenedaken.net
Kijk, daar doen we het voor, een dikke 10!

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
denkt mee, reageert snel en adequaat, komt afspraken na, betrouwbaar, lost problemen snel op.
cassettes met sedum waren van verschillende kwaliteit, daarover betere informatie vooraf geven.
Antwoord Groenedaken.net
Super bedankt voor de dikke 10! Het kan inderdaad, vooral bij de grote levering in Rosmalen dat niet alle cassettes even groen zijn. Het is en blijft een natuurproduct, en niet alle planten groeien even hard. We proberen natuurlijk altijd zoveel mogelijk (95%) gelijke cassettes in te pakken per levering
Maurice
Rosmalen

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Informatievoorziening
Kwaliteit cassettes bij levering matig, kaal en droog
Antwoord Groenedaken.net
Bedankt voor uw eerlijke review. Zoals uitgelegd ter plaatse hebben we een aantal 'jonge' cassettes moeten leveren vanwege de grote omvang van de bestelling. Dat verschil is op korte termijn zeker niet meer zichtbaar, de planten zullen zich net zo ontwikkelen als bij de 'volwassen' cassettes. We proberen ze zo droog mogelijk te vervoeren, dat zorgt ervoor dat het zo makkelijk mogelijk naar boven tillen is voor u :-)

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
perfecte levering , keurige planten
zou zeggen ga zo door
Geweldig, hartelijk dank!!!!
Han
Born

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Voorlichting en service

Antwoord Groenedaken.net
Super bedankt, daar doen we het voor, een dikke 10!!!!
Jeroen
Gorrissen