Adres: Koperslager 33 386SJ
Plaats: Nijkerk

Groenedaken.net is dé webshop voor uw groendak. Wij leveren diverse doe-het-zelf groendak pakketten bij u thuis af zoals sedumcassettes, sedumtapijt en bloemenweide.

Groenedaken.net

Pluspunten
denkt mee, reageert snel en adequaat, komt afspraken na, betrouwbaar, lost problemen snel op.
cassettes met sedum waren van verschillende kwaliteit, daarover betere informatie vooraf geven.
Maurice
Rosmalen

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Informatievoorziening
Kwaliteit cassettes bij levering matig, kaal en droog
Antwoord Groenedaken.net
Bedankt voor uw eerlijke review. Zoals uitgelegd ter plaatse hebben we een aantal 'jonge' cassettes moeten leveren vanwege de grote omvang van de bestelling. Dat verschil is op korte termijn zeker niet meer zichtbaar, de planten zullen zich net zo ontwikkelen als bij de 'volwassen' cassettes. We proberen ze zo droog mogelijk te vervoeren, dat zorgt ervoor dat het zo makkelijk mogelijk naar boven tillen is voor u :-)

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
perfecte levering , keurige planten
zou zeggen ga zo door
Geweldig, hartelijk dank!!!!
Han
Born

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Voorlichting en service

Antwoord Groenedaken.net
Super bedankt, daar doen we het voor, een dikke 10!!!!
Jeroen
Gorrissen

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Servicegericht, geeft gevraagd en ongevraagd advies.
Misschien toch nog even kijken naar de kwaliteit van de producten: er waren nu tamelijk veel 'lege ' cassettes.
En misschien een volgende keer toch adviseren het leggen van het groendak uit te stellen tot na d zomer: juni/juli is geen gunstige tijd: mogelijk warm en droog weer en vakantietijd: geen tijd om te sproeier.
Antwoord Groenedaken.net
Hartelijk dank voor de mooie 8! De 'lege' cassettes waren minder vol dan de volgroeide, dit vanwege het warme weer van de afgelopen tijd in combinatie met de grote omvang van de levering. Uiteraard trekt dit weer helemaal bij en zult u er niets meer van zien! Het zijn en blijven planten die er niet altijd allemaal hetzelfde uitzien :-)

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Redelijk mooi beplantte cassettes
Niet meer van deze tijd dat je geen enkele indicatie krijgt van het tijdstip van aflevering. Je kunt niet van een consument eisen dat die de hele dag braaf gaat zitten wachten tot de chauffeur aanbelt. Het moet niet zo moeilijk zijn om het transportbedrijf een email te laten sturen op het moment dan het routeschema van de dag is gemaakt. De meeste transporteurs gaan nog wel wat stappen verder.
Dag meneer Otten,

Dank voor de mooie 8 die u ons heeft gegeven!

Helaas werkt het met palletvervoer net even anders dan met pakketjes of met een wasmachine (ook zwaar). De palletvervoerder gaat vaak 's ochtend pas laden dus een route is vaak dan zelfs nog niet aan te geven.

U had niet de hele dag 'braaf' hoeven wachten (alhoewel dat best eens een keer lekker kan zijn) U had kunnen kiezen voor levering voor 12 uur of levering na 12 uur! Anderzijds kunt u aangeven of u wel of niet thuis bent die dag, dan zet de chauffeur het met de palletwagen op de plek waar u het wilt hebben (zolang hij er goed bij kan komen)

Geniet van uw groendak!
team Groenedaken.net
Rob Otten
Leiden

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Men reageert snel en adequaat op vragen
Geen. Ik ben gewoon tevreden
Antwoord Groenedaken.net
JOEHOE hartelijk dank voor de dikke 10!!!!
Francine

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
-snelle levering.
-duidelijke site
-mooi en makkelijk systeem om dak aan te leggen.
-mss iets nettere stapeling op de pallets zo dat er minder beschadiging raakt.
Antwoord Groenedaken.net
Super bedankt voor de tip! We gaan er zeker op letten. De beschadigingen proberen we altijd zo minimaal mogelijk te houden, voor de Sedums is het niet erg, die kunnen er tegen en trekken weer helemaal bij.
Den Bosch

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Volgens afspraak geleverd. Aanpassing van de levering was nog mogelijk tussen bestellen en leveren.
Horen de 10 tallen naaktslakken wel of niet bij het sedum ? Is het ongedierte of deel van het sedum eco-systeem ? Informeer de klant hierover.
Antwoord Groenedaken.net
Bedankt voor de mooie review, zekers horen de slakken bij het eco-systeem :-) Ze vinden het op de kwekerij heerlijk tussen de vochtige cassettes op het land. UIteraard gaan we die niet bestrijden, dan zou het groendak uitleveren een beetje greenwashing worden hé....
Marco S.
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
2,5 jaar na aanschaf wat problemen met mijn sedum dak. Een mail gestuurd en zeer snel reactie. Het probleem wordt opgelost. Perfecte service zelfs ver na aanschaf!!

Antwoord Groenedaken.net
Dag Rogier, super bedankt voor de mooie review, uiteraard willen we dat u ook na 2,5 jaar nog een mooi groendak heeft dus lossen we het graag voor u op!
Rogier
Zutphen