Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6835 beoordelingen (12 maanden)
13510 beoordelingen (totaal)
37360 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (5288)
15% (996)
4% (272)
2% (117)
2% (162)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Toch jammer dat als je iets de 26e wil laten bezorgen dit toch pas op de 28e gepland staat!!
Sandra
Lelystad

26/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste Gonneke,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet lukte om de tekst op de kaart te krijgen. Kun je aangeven of je een foutmelding kreeg? Of dat de tekst er niet op bleef staan?
Helaas moet je inderdaad de kaart bestellen en betalen voor 20.00 uur, ben je toch later dan kun je er voor kiezen om de bestelling te laten bezorgen met een koerier.
Wanneer je nogmaals tegen dit probleem aanloopt kun je het best direct telefonisch contact opnemen zodat we je kunnen helpen!
Greetz,
Eline
Gonneke
Woubrugge

Aangepast op: 12/04/2017

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
GEbruikte altijd deze site. Maar vandaag lukte het me absoluut niet om tekst op kaart te krijgen. Daardoor 20.00 uur net niet gehaald, 3 minuten te laat. Toen ik expreskosten a 3,95 wilde verwijderen kwam de vraag of ik bestelling wilde annuleren. Nou, dat wilde ik niet omdat ik tekst inmiddels 5 keer had herhaald. Dus toen maar 7,05 betaald.
Een teleurstellende ervaring.
MOet voor overmorgen nog een kaart versturen, mar ga nu even eerst bij Kaartje2go shoppen voordat ik deze missie weer onderneem.

11/04/2017

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Uitgebreide keuze in kaarten. Afspraken worden nagekomen.
Verbeterpunten
Wanneer kaarten naar b.v. Oostenrijk worden verzonden zouden deze met een priority sticker verzonden moeten worden. Dit is kosteloos en de kaart is 4 tot 5 dagen eerder aanwezig op de plaats van bestemming. Ik vind dit een groot gemis van GREETZ daarom verstuur ik vaak kaarten via een andere organisatie dan de uwe
Dik
Kesteren

25/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Nette, overzichtelijke website. Producten en diensten zijn goed afgekeken van soortgelijke buitenlandse bedrijven. De prijzen vind ik wel redelijk aan de maat.
Verbeterpunten
Ik had wat moeite om een kaart te vinden in het Nederlands. Ik begrijp dat alles natuurlijk veel meer 'interesting and cool' klinkt in het Engels, maar ik wil toch graag een kaart met Nederlandse tekst erop versturen naar mijn familie. Daar heb ik toch net iets meer gevoel bij dan bij een kaart met Engelse tekst. Een aparte sectie Engelstalige kaarten kan natuurlijk altijd, maar ik vind niet dat deze de boventoon moeten voeren aangezien we ons in Nederland bevinden en de website in eerste instantie doelt op het versturen van kaarten en geschenken binnen Nederland. Nog een laatste tip; Dinglish kan ├ęcht niet. Ik heb een kaart gezien waarop 'Birthdag' stond.
Met vriendelijke greetz

25/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Altijd leuk om vanuit huis eens te kijken of er een kaart is die toepasselijk is voor ons onderwerp.
Verbeterpunten
 
Nico Feller
Houten

25/04/2017

Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ben erg enthousiast over Greetz. Vandaag een behoorlijk minpunt.
Verbeterpunten
Ik ontving nieuws over de korting in de postzegelweek.
Verstuurde meteen een kaart met brievenbusbloemen. Toen ik wilde afrekenen, kreeg ik de boodschap dat de korting niet geldt in de week van 24- 30 april, terwijl het me via de mail voor deze week was aangeboden!!!!!!
Marianne
Almere

24/04/2017

Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Dat je alles van te voren kan ingeven
Verbeterpunten
Op de i pad wil het programma niet soepel lopen . Moest nu wel 6 keer tekst invoeren wou die het doen . Werd er telkens uitgegooid of kaart stond te laag zodat ik niets kon aantikken erg frustrerend hoor . Het is na een uur wel gelukt om twee kaarten te maken ppppuuuuuuuuuffffffffffffftttttttttttt
Henriette
Helmond

24/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
kaart kwam beschadigd aan.
N
soest

24/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snelle service en veel keuze
Verbeterpunten
 
Klant

24/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijk, altijd betrouwbaar
Verbeterpunten
Op de i-Pad loop ik regelmatig vast met een kaart aanmaken, ook nu de lay-out veranderd is en het duurt op de i-Pad sowieso heel lang voordat alles verwerkt is
Gerda
Vlissingen

24/04/2017

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer