Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4604 beoordelingen (12 maanden)
16631 beoordelingen (totaal)
41684 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (3032)
20% (898)
7% (316)
3% (146)
5% (218)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Veel keus, snelle levering
Verbeterpunten
Op de app op de IPad is het soms lastig om je tekst goed op de kaart te krijgen. Als je al een tekst hebt geschreven verdwijnt deze vaak weer als je daar nog iets aan wil wijzigen. Moet je de tekst opnieuw intypen, echt vervelend!
Klant

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ruime keuze van kaarten
Verbeterpunten
Kan wel wat goedkoper
Klant

Gepubliceerd op: 19/01/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goede service over t algeneen
Verbeterpunten
De ballon was helaas al bijna leeggelopen. Das een flink minpunt.
Arina vd wielen
Brakel

Gepubliceerd op: 18/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima, simpel , snel en eenvoudig.
Verbeterpunten
 
A.M.
Rotterdam

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima assortiment. Eenvoudige verwerking.
Verbeterpunten
 
Weka

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Je kunt duidelijk en vlot een kaart maken.
Verbeterpunten
Kaart is niet bezorgd op 16 jan. de afgesproken datum. Jammer voor de kleine patient in het ziekenhuis.
E
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijke uitleg hoe je de kaart kan bewerken. Correcte betaling regeling. Supper ga zo door!!
Verbeterpunten
 
Klant
Dordtecht

Gepubliceerd op: 16/01/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Een fout die ik bij een bestelling heb gemaakt is tot volle tevredenheid opgelost door uw medewerkster Rafida.
Verbeterpunten
Heb op 16 januari om 15.59 uur het klantenservicenummer gebeld en kreeg te horen dat alle medewerkers in gesprek waren. Twintig minuten later werd meegedeeld dat Greetz klantenservice ging sluiten omdat het 18.00 uur zou zijn ipv 17.19 uur! Vervolgens werd de lijn afgesloten. Ben hier heel boos over geworden. Dit is geen klantenservice.
G. Teseling
Veendam

Gepubliceerd op: 16/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Makkelijk in gebruik.
Duidelijke site
Verbeterpunten
 
Jolanda

Gepubliceerd op: 15/01/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
mooie kaarten
Verbeterpunten
moeilijk om lettergrote goed te krijgen op kaart
sjannie
mill

Gepubliceerd op: 14/01/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer