Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Veel keuze
Op iPad is kaart moeilijk te bewerken!!

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Pluspunten
Ruime keuze
Ik ben net anderhalf uur bezig geweest om via iPad 3 kaarten te versturen. Wellicht handig op uw website aangegeven dat bestellen en bewerken via iPad problemen kan geven. Ik doe dit dus noooooooit meer.
Annet
Enschede

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
altijd mooie kaarten, prettige website
tekst en kleur instellen moeilijk te begrijpen

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Leuke kaarten en mogelijkheden.
Als de kaart gemaakt is zou het mooi zijn als de gemaakte binnenkant ook te zien is. Controle of het goed is, is dan moeilijk. Verder had ik kaart voor Oostenrijk maar die kwam pas vijf dagen later aan dan gepland.
Terry
Sneek

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Gaat gemakkelijk: uitkiezen en bestellen, kaartje erbij :) leuk!
Ik merkte op dat de ABN liet weten of ik het ook zonder reader (e-dentifier) wilde doen. De website van Greetz liet dat niet toe en het moest dan toch wel via reader. Nog mooier zou zijn als dat overbodig zou zijn, dan gaat het nog gemakkelijker :)
N.
Leiden

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Veel keuzes, veel combinaties en veel vrijheid. Ik ga Greetz.nl nog vaak gebruiken! Ook erg leuk dat jullie de optie bieden om een compleet gepersonaliseerde beker te maken; een beker gebruik je vrijwel elke dag en is dus een zeer geschikt cadeau voor iedereen!
Misschien nog (pluche) knuffels toevoegen? Dat vinden mensen, ongeacht de leeftijd, altijd stiekem wel leuk. Misschien bieden jullie deze al wel aan, dan heb ik gewoon niet goed genoeg gezocht.
Dion
Beerzerveld

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Ik vind het echt top!
Mooie kaarten veel keuze..
Ik heb nu een paar kaarten besteld die ik eerst zelf wil zien en schrijven dus naar mezelf verstuurd heb.. Maar nou moet ik wel voor alles apart kosten betalen... Dit kan toch ook in 1 pakket dan verstuurd worden?
Patricia
Steenwijk

Pluspunten

Als er eenmaal een product in het winkelmandje zit kan je het er met geen mogelijkheid meer uithalen. De verwijder knop werkt niet
mevr.

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
leuke mogelijkheden
Om een fotokaart te maken met een tablet is één grote ramp. Verschillende keren alles kwijt en lettergrootte en kleur verander continu zonder dat je dat wilt.
Rineke
Zeist