Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

Het veld voor voor en achternamen accepteert geen unicode input (puntjes op de u en a bijvoorbeeld).

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Leuk assortiment en betaalbaar.
Goede bezorgservice. Heel tevreden!
Toch wel vaak storing op de site waardoor je weer helemaal opnieuw moet beginnen...
marga
IJmuiden

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Ik heb Greetz een jaar niet gebruikt vanwege de slechte besturing van het kaarten ontwerpprogramma en de verdwijnende kaarten als je net klaar was. Nu opnieuw geprobeerd en perfect alle bugs zijn opgelost en je vliegt nu zo door het ontwerp proces heen. Complimenten

Natasha

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten

Gisteren 10 minuten gewacht aan de telefoon. Toen maar opgehangen. Ik wilde vragen of ik de bezorgtijden kon aangeven. Overdag is er niemand thuis. Dus vanaf 16.00 uur zou fijn zijn als er dan bezorgd kan worden. Dat kan je bij de bestelling nergens aangeven. Jammer!

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Vlotte besteld en betaal mogelijkheden.
Wenselijk is: Bij kaartbezorging dat je ook melding krijgt dat deze is bezorgd. Begrijp dat het lastig is maar als Greetz een eigen bezorging heeft dan zou dat een enorm pluspunt zijn!
Wenselijk is: dat er 7 dagen per week bezorgd wordt!
Nu zit je als klant altijd in de ,,stress,, om zal het wel bezorgd worden op de dag die je wenst!
En enorm te rekenen om de kaart dan maar ver voor datum te laten bezorgen wat minder leuk of fijn is.
Wenselijk: Meer stickers/versieringen.
Mia

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten
Leuke keuzes, snelle levering, maar over de bezorger was ik niet te spreken. Deze liep direct na het aanbellen al naar het volgende huis, om het pakketje daar af te leveren. Kreeg niet eens de kans om op te staan van de bank en naar de deur te lopen. Toen de bezorger hierop werd aangesproken, reageerde hij hierop alles behalve beleefd.

Jessica
nijmegen

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten

Het zou handig zijn als het adres uit de agenda na een paar letters verschijnt bij het invullen van de geadresseerde
Mkd

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Verder ben ik best blij met Greetz en maak er regelmatig gebruik van.
2 dagen na ontvangst van een mail over korting op een kaart bij een kado wilde ik de korting toepassen. Na het kiezen van het kado en maken van de kaart bleek de code niet meer bruikbaar. Dit is geen fatsoenlijke manier van doen. Graag voortaan in de email de geldigheid vermelden.
Tine Nuijsink
Heinenoord

Gepubliceerd op: 26/08/2017

Pluspunten
Meestal leuke kaarten
Het was een tijd dat je makkelijk een kaartje kon versturen. Nu vind ik dat je niet even snel een kaart kan bestellen. Heel veel gedoe tot dat je aan "afrekenen en versturen" bent.

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
Lekker makkelijk
Kreeg vandaag een mail met korting "kaart", maar kon hem niet gebruiken en dat is niet de eerste keer !!
Liesbeth vd Velde
Bredevoort