Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4158 beoordelingen (12 maanden)
20213 beoordelingen (totaal)
47489 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (2730)
17% (687)
6% (270)
3% (143)
8% (316)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik verstuur 28 kaarten n aar verschillende adressen in Nederland. Zelf woon ik in Spanje en wil die kaarten hiervandaan versturen. Het lukt mij niet om dit in 1 bestelling te combineren.
Lucia
Salorino, Spanje

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Klacht correct afgehandeld
Verbeterpunten
Betere controle over koeriers dienst
Klant

Gepubliceerd op: 16/12/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Na een klacht werd ik snel benaderd en werd de klacht goed afgehandeld
Verbeterpunten
Ik bestelde doos met macarons voor mijn jarige zus
Jammergenoeg kon ik niet naar haar verjaardag ivm gebroken enkel
De doos is in de avond pas bezorgd
Ikheb daarover geklaagd
Probleem is opgelost
Antwoord Greetz
Beste mevrouw Homans,
Bedankt voor uw bericht. Heel erg vervelend om te horen dat uw bestelling te laat is bezorgd. De koerier had inderdaad erg grote vertraging op zijn route. In de track en trace zien we dat de macarons gisteravond alsnog zijn bezorgd bij uw zus. De vergoeding die eerder was afgesproken met mijn collega is inmiddels ook uitgevoerd.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Greetz, Maria
Brenda
Rotterdam

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik bestelde doos met macarons voor mijn jarige zus
Jammergenoeg kon ik niet naar haar verjaardag ivm gebroken enkel
De doos is niet bezorgd
Ik wens ook niet met je aangesproken te worden door de telefoniste
Ouwe jongens krentenbrood ben ik niet van
Dit is de laatste keer dat ik iets bij uw bedrijf zal bestellen en ik zal in mijn vriendenkring adviseren om dat ook niet te doen.
Groet mevr B. Homans

Rotterdam
29/11/2018

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Jan
Ch√Ęteaunuef les Bains

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snel , netjes verpakt en goede info over afleveringen
Verbeterpunten
Ga zo door
Monique
Heemstede

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
produkten die geleverd worden zijn goed.
Verbeterpunten
ivm de feestdagen had ik mijn order 1 week voor 4 december besteld , dat daarmee de kado's op tijd geleverd zouden worden. helaas niet gelukt, contact met jullie opgenomen zou n.a.v. de late bezorging een volle stempelkaart ontvangen maar heb dit niet gezien in mijn laatste bestelling vandaag. graag uitleg.
cunera
meerssen

Gepubliceerd op: 09/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Kaart besteld, bezorgd op de beloofde datum: meer kan ik niet wensen!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Top service bij Greetz, ook bij de klantenservice toen de bestelling iets langer op zich liet wachten!
De moeite waard.
Verbeterpunten
 
Usha
Breda

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Leuke kaarten en makkelijk re bewerken tegen een billijke prijs
Verbeterpunten
-
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Grote keuze, leuk assortiment.
Verbeterpunten
Mijn kado met kaart is weer te laat afgeleverd.... Dit is helaas al meerdere keren gebeurd en dat is erg jammer.
M. van der Horst
Amersfoort

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer