Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Super leuk om zelf de kleur van je enveloppe te kunnen betalen
Site is heel erg traag, de tekst aanpassen is echt een opgaaf en alleen voor doorzetters, mooi dat er een mogelijkheid wordt geboden voor het wijzigen van de kleur van de tekst en het lettertype, maar is onbegonnen werk, heel jammer.
Beste Emo,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de website traag is en dat de tekst/kleur aanpassen niet makkelijk wilde lukken. Kun je ons misschien aangeven op welke manier je de bestelling probeerde te plaatsen? Is dit via een vaste computer of mobiele website/app? Mocht dit een vaste computer zijn, welke webbrowser gebruik je dan? Google Chrome of Internet explorer?
Horen het graag!
emo
Dinteloord

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Altijd betrouwbaar.
Postzegelcode werkt dus niet. Ik heb me vergist. Ik heb de verkeerde code ingetoetst. Sorry.
Bedankt voor je melding.
Je geeft aan dat de code niet werkt.
Kun je aangeven of je de code hebt toegevoegd in het winkelmandje?
En wat voor kaarten probeer je te bestellen? Zijn deze rechtstreeks naar de ontvanger of als een pakketje naar jezelf?
Horen het graag.
Wim

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Postzegelcode werkt dus niet

03/08/2017

Pluspunten

Ik kon niet goed zien hoe ik de kaart in zijn geheel kon controleren.
Bedankt voor je melding.
Wanneer je een kaart hebt uitgekozen en hebt bewerkt kun je deze na het toevoegen van een adres en bezorgdatum in je winkelmandje plaatsen.
Hier kun je vervolgens de kaart controleren of deze naar wens is voor je naar betalen gaat.
Mocht je hier toch problemen mee ondervinden kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen: 020-560.65.81

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Uw product is leuk en heeft diverse mogelijkheden om iemand blij te maken met een kaartje of geschenk als het allemaal werkt.
Zoals nu met de vraag of ik dit bedrijf aanbeveel? en daarop nee ... wordt het bericht niet verstuurd en blijft hangen. De ja ingetoetst in de hoop dat er nu uiteindelijk iets gedaan wordt aan de klachten. Good luck
Tig keren al een kaart gestuurd naar een adres. Met het invoeren er nu in geeft die aan dat de straatnaam te lang is? Altijd wat met u. Ook met het versturen van cadeautjes.
Ik heb u hier al meerdere malen op geattendeerd. Echter geen verbetering erin gezien.
SJC Edel
Oirschot

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Aanbod kaarten, correcte bezorging
Aangeboden verschillende acties lopen soms door of naast elkaar.
Bestel je kaarten apart en niet tegelijk (dmv verder winkelen) gaat het goed en krijg je de bijbehorende korting.
Bestel je kaarten echter tegelijkertijd krijg je maar een korting. Vreemde situatie
Beste Ricky,
Bedankt voor je melding.
We hebben het bekeken en het klopt wanneer je kiest voor meerdere kaarten van hetzelfde gelijk in een pakketje dat je de korting niet ontvangt. Als je de kaarten besteld middels verder winkelen en rechtstreeks naar de ontvanger stuurt ontvang je de korting wel!
Sorry voor de verwarring.
Ricky de Laak -ten Hoedt

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Genoeg keus aan kaarten
Ik vond het jammer dat ik nergens kon vinden zodat ik de kaart kon zien hoe die eruit kwam te zien ( was voorheen automatisch staat mij bij) en dat de korting van de postzegel er niet af ging automatisch als service. Ik was door mijn 3 x opnieuw te moeten beginnen het vergeten zelf in te vullen
Beste Danielle,
Bedankt voor je melding.
Je kunt wanneer je de kaart hebt gemaakt en deze staat in je winkelmandje altijd nog op de kaart klikken en deze terug bekijken voor je op betalen klikt.
Wat betreft de kortingscode, de afgelopen acties is het zo geweest dat de klant zelf de code moet toevoegen. Omdat de code ook voor klanten is die geen account hebben is hier voor gekozen.
Danielle
Den haag

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Leuke kaarten
Ik heb er een half uur over gedaan om een kaart te versturen omdat ik steeds problemen had met de afronding .
ook duurde het erg lang voor ik mijn nieuwe wachtwoord kreeg per email.
Beste Annet,

wat vervelend dat het maken van de kaart zoveel problemen heeft gegeven.

Kun je aangeven op welk apparaat je toen werkzaam bent geweest (vaste computer, laptop, tablet of telefoon)?

Kun je ook aangeven waar het precies fout ging in het proces?

Wanneer we meer info hebben kunnen we dit even checken en jou mogelijk ook van advies voorzien.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Het ging steeds goed.was ook erg tevreden. Maar t weekend ging t wat mis bij jullie
Mijn bestelling is niet op de afgesproken dag aangekomen. 1 kaart wel en de andere niet..weg verrassing..
Beste Grytsje,

wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de service van Greetz.

We hebben het voor je nagekeken, maar we zien dat beide kaarten op tijd zijn geprint en meegegeven zijn aan PostNL.

Helaas is het zo dat we bij PostNL rekening moeten houden met twee vertraagdagen in de bezorging. Helaas kan dit gebeuren bij PostNL, dit geven wij ook zo aan op de site.

Mocht de kaart nu na twee vertraagdagen nog niet zijn bezorgd (maandag niet meegerekend), dan mag je uiteraard contact met ons opnemen en zullen we je een passende oplossing bieden.

Excuses voor dit ongemak!

Greetz, Hannah
Grytsje
Bakwei

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit
Bij het invoeren van de kortingscode ZOMERNL, gaf hij eerst de korting aan. Bij het betalen deed hij het niet en moest ik gewoon het bedrag zonder de korting betalen
Marilou
Losser

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Jullie hebben een breed assortiment. De levering gaat behoorlijk snel
Heel jullie site is echt onuitstaanbaar. Ik heb nu 3 x bij jullie besteld... en alle 3 moest ik letterlijk 6 x opnieuw een fotokaart maken aangezien ik dan wilde afronden en de site zei, "dit is niet mogenlijk excuus voor het ongemak" het zou niet moeten kunnen dat je er een aantal keren over moet doen, voor dat het eindelijk door de computer is goed gekeurd!
bedankt voor de melding.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de website!
Kan het wellicht kloppen dat je een lange tijd bezig bent geweest met het maken van de kaart? In sommige gevallen ziet het systeem als geen activiteit.
Je kunt het beste de volgende keer tussendoor de kaart opslaan zodat je niet telkens opnieuw moet beginnen. Sorry voor al het ongemak!

Gepubliceerd op: 10/08/2017