Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

N.B. Bij mijn 1ste bestelling wordt wel het bedrag van mijn bestelling afgeschreven, maar de bestelling gaat niet uitgevoerd worden!!!! Moet weer opnieuw naar winkelmandje, en eerst wederom hetzelfde bedrag voor de 2de maal overboeken!!!! Heb dit nu uitgevoerd, dus reeds 2x betaald. Mijn angst is of ik het bedrag krijg retour gestort en de bestelling uitgevoerd. Met groet,
Willy Drenthen 06-14413120
Beste Willy,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat de betaling niet goed is verlopen.
We kijken graag voor je na of het nu goed is gegaan en of het dubbele bedrag terug gestort is.
Kun je ons het ordernummer sturen?
Greetz Eline
Willy Drenthen
Roermond

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Heel veel keuze aan kaarten, en goede leverservice
Soms blijft het programma hangen en kan je niet door naar de betaling. Dan heeft hij vaak het product ook niet goed opgeslagen. Dat is wel echt vervelend, want dan kan je weer opnieuw beginnen.
Daarnaast zou er iets meer vrije keuze in de fotokaarten kunnen komen, dat je ook echt makkelijk helemaal je eigen kaart kan ontwerpen.

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten

Vind jullie kaarten aanbod achteruit gegaan en lang zo mooi/leuk niet meer. Kaarten worden ook erg prijzig.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor de melding.
Wat jammer om te horen dat je ons assortiment niet uitgebreid vindt en niet mooi. Wij veranderen met regelmaat onze kaarten, daarnaast kijken wij ook goed naar de trends zodat we met de tijd meegaan. De prijs van een kaart is nog steeds 2,25 euro mocht je een speciale kaart willen betaal je hier iets meer voor. Mocht je tips hebben omtrent het aanbod horen het graag.
Greetz Eline
H.j.c.

Gepubliceerd op: 22/01/2018

08/01/2018

Pluspunten

Wees bereikbaar! Na 2x 20 minuten telefonisch in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding gewoon verbroken. Nu sta ik al 1,5 uur in een chatsessie waarbij ik al een tijdlang zogenaamd de derde wachtende ben. Heel erg lastig zo.
Beste Fieke,

dank je wel voor jouw beoordeling. Onze oprechte excuses voor het lange wachten aan de telefoon. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat het met jou is opgelost.

Nogmaals excuses voor deze gang van zaken.

Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag.

Greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 22/01/2018

08/01/2018

Pluspunten
Fijn bedrijf en mooie producten
Als je 2 verschillende artikelen op 1 adres laat bezorgen betaal je 2 keer verzendkosten. Dat is niet klantvriendelijk.
José
Meppel

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Leuke kaarten en verrassingen
je kan alleen maar 1 cadeau uit kiezen. voorbeeld als ik een geboorte kaart wil sturen met bloemen voor de moeder en iets extras voor de baby moet ik het 2 maal uitzoeken en betaal voor het gehele packet dubbele verzend kosten

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten

Beter afstemmen wanneer kaart echt wordt bezorgd.
Binnen een maand twee keer teleurgesteld.
Leuke kaart op tijd gemaakt. Wordt echter niet op afgesproken dag geleverd, maar dag later.
Geen verrassing meer!
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart te laat is bezorgd. Helaas kan het voorkomen tijdens de kerstdrukte dat PostNL niet de gekozen bezorgdatum kan hanteren. Uiteraard kijken we graag met je mee. Kun je ons het ordernummer sturen? Greetz Eline

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten

Antwoord op je vraag via de mail duurt ontzettend lang. Wacht al 10 dagen....! Ben benieuwd of ik ooit nog reactie krijg.
Lienden

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
mooie kaarten
niet duur
af en toe verkeerd bezorgd
af en toe te laat bezorgd
Marion
Diemen

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Dat de kaart nu nog 20.18 uur de volgende dag bezorgd wordt
Ik tik postzegelweek in maar moet nu toch mn postzegel betalen?
s

Gepubliceerd op: 12/01/2018