Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
12039 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
de site werkt nog steeds niet naar behoren. Vooral een stap terug werkt niet volledig of brengt je terug naar het begin. Wanneer je slechts af en toe gebruikt maakt van de site maak je vergissingen en dan loopt het totaal niet meer.
W.J. van Dijen
Amersfoort

16/01/2017

Pluspunten
Makkelijke manier om kaarten en zelfs kleine presentjes te verzenden.
Als een adres nog niet in het Greetz-adresboek staat, kan je klikken op 'contacten', dus uit je device en vervolgens ben je alles kwijt en kan je opnieuw beginnen. Tevens kan je geen adressen uit je contacten toevoegen als je een nieuw contact (vantevoren dus) wil aanmaken. Vroeger kon dit volgens mij wel.
C.

15/01/2017

Pluspunten
Makkelijk en goed verzorgd. Altijd op tij bezorgd.
Jammer dat iDeal betalen zo vaak mislukt bij jullie
Egidius

15/01/2017

Pluspunten
leuk om op deze manier kaarten te kunnen laten bezorgen - en kado's erbij
- website blijft veel te vaak vast hangen - het duurt veel te lang om een kaart te maken en op de valreep gaat het dan vaak toch mis - een alert inbouwen dat mensen tussentijds opslaan is handig - website makkelijker maken - er zijn inmiddels veel concurrenten die dit ook doen zoals Hallmark en het is wel zaak dat Greetz verbetert anders gaan klanten weg
manon
Gronsveld

07/01/2017

Pluspunten
Veel keuze.
Vind het ZEER slecht dat mijn achternaam niet goed gebruikt wordt. Ik heet nu alleen "van"!!! Dit is een programmeerfout! Ogenblikkelijk aanpassen!! Het is vreselijk onattent en slordig. Ik erger mij er suf aan. In het Nederlands en in tal van andere landen/talen zijn 'tussenwoordjes' in achternamen als 'van', 'van de(r)', 'el', 'de' en variaties erop gemeengoed.
Bregtje

06/01/2017

Pluspunten
Eerste kennismaking.
Ik was gewend aan de kaarten v.h.Kruidvat, daar kon je meerdere foto,s op de voorkant zetten ook waren er subtielere versieringen die je kon gebruiken behalve de frames.
Moet nog even wennen.
Annelies van Amersfoort
Laren n.h.

04/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Een minikaart toevoegen bij een bestelling lukt niet, heel irritant!! Meerdere malen opnieuw geprobeerd, elke keer kan ik niet verder.

03/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Het bewerken van het tekstvak werkt niet prettig. De kleur springt vaak weer terug op de standaard blauwe kleur, het vak verspringt, het aanpassen van de grootte werkt niet handig, enz.
Jet

30/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik vind dat het steeds moeilijker wordt om de kaarten te schrijven, op de manier zoals ik dat graag wil. Dit vind ik erg jammer.
Agnes ter Brake
Reutum

30/12/2016

Pluspunten
eigenlijk nooit klachten gehad, tot gisteren...
dat GREETZ via alle providers moet werken en dat het antwoord van de informatie desk bevredigender moet zijn en niet maar afdoen dat het Internet de schuldige is.
Vandaag deed Greetz het weer goed..
Josta Bakker-Piette
Alphen aan den Rijn