Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
8.1

Pluspunten
ALTIJD GOED BEDRIJF GEWEEST; SINDS KORT IS ORDER-HISTORIE NIET MEER TE ZIEN. OOK TUSSENTIJDS OPSLAAN BIJ BEWERKEN IS VERDWENEN.
SINDS KORT IS ORDER-HISTORIE NIET MEER TE ZIEN. OOK TUSSENTIJDS OPSLAAN BIJ BEWERKEN IS VERDWENEN. TE WEINIG VARIATIE IN KEUZE FOTOKAARTEN. INDIEN GEEN VERBETERING, DAN BEVEEL IK HET BEDRIJF NIET MEER AAN.

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
De kaart zag er mooi uit en bezirging was snel. Hij werd echter niet bezorg in de gouden envelop die ik besteld heb en waar ik voor betaald heb maar in een witte met doorzichtig raampje. Erg jammer!
Als de envelop niet leverbaar is zou dit even doorgegeven moeten worden dan had ik een andere kunnen kiezen ipv de standaard. Zeker als je er extra voor betaald!
Beste Annelies,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat je de verkeerde envelop hebt ontvangen! Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor. Ik ben bang dat dit een menselijke fout was. Om je te compenseren hebben we je zojuist een kortingscode gestuurd. Greetz, Maria
Annelies

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Mooie kaarten en goede kwaliteit! Snelle levering.
Ik heb 2 vierkante groene enveloppen te weinig gekregen dus kan 2 kaarten niet versturen..
Beste Lynn,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat er twee enveloppen ontbreken! Zou je ons je ordernummer willen geven? Dan gaan we de missende enveloppen nasturen. Greetz, Maria
Lynn
Boxtel

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
ik geef jullie een 6
tussendoor opslaan van je ontwerp van de kaart is niet mogelijk dit vind ik erg hinderlijk..op de iPad en telefoon met de Greets app klapt hij er dan gewoon uit en dan ben je alles kwijt van ieder 2x 2 pogingen gedaan dat zal verbeterd rden bij andere kaarten bedrijven kan dat allemaal wel
marietta
rijswijk

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
De bestelde kaart voor 1 juni is niet op deze datum bezorgd!!

Antwoord Greetz
Beste J. Kloet, bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je kaart niet is bezorgd! Dat is uiteraard niet de bedoeling. In ons systeem zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad van een van mijn collega's en dat het vergoed is middels een kortingscode. Mocht je verder nog vragen hebben horen we het graag. Greetz, Maria
J. Kloet
Kapelle

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
gemakkelijk: je hoeft de deur niet uit.
De laatste tijd hapert er nogal wat aan. Nu wilde ik een gewone kaart versturen op zaterdag naar een postbus van een ziekenhuis. Wordt er gemeld dat het niet door een koerier bezorgd kan worden op een Pb. Nou het is gewoon voor PostNL. Nu heb ik de datum naar dinsdag veranderd en toen kon het wel. jammer.
Janny
GEERVLIET

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Mooi aanbod van kaarten en cadeaus
Ik vind het jammer dat als je twee cadeaus verstuurd met twee kaarten naar hetzelfde adres dat je 2x de verzendkosten moet betalen. Dat is dan al 9 euro.
Suus
Zaandam

Pluspunten

KLANTENSERVICE MAG SNELLER DE VORIGE KEER DUURDE HET 3 DAGEN VOORDAT HET GELUKT WAS MET DE BESTELING......
Antwoord Greetz
Beste klant, bedankt voor je melding. Wat vervelend dat het niet meteen goed ging met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Was het inmiddels wel opgelost? Zo niet, ontvangen we graag je ordernummer zodat we je verder kunnen helpen. Greetz, Maria

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Veel keuze
App werkt de laatste maanden slecht, Foto's selecteren werkt niet. Soms moet je het scherm draaien en dan pas komt de knop 'verder' zichtbaar.
App is ook traag. Tja ik heb niet de nieuwste iPad. Slechts een iPad 4.
Ronald

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Dat het helpt om op tijd verjaardagskaarten te versturen
Tenminste als ik veel tijd heb om ze uit te zoeken.......deze site gaat er steeds uit, dat betekent: als ik 3 kaarten wil verzenden er soms een uur of langer mee bezig ben en dan stop ik er dus mee....!
Antwoord Greetz
Beste klant, bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met onze site, dat is uiteraard niet de bedoeling. Op wat voor apparaat maak je je kaarten? En in welke browser? We horen het graag zodat we je verder kunnen helpen. Greetz, Maria

Gepubliceerd op: 14/06/2018