Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

Vindt de nieuwe layout waardeloos. Ik ben soms 5 x bezig om de tekst te krijgen. Laat staan als je op de voorkant een cijfer wilt invoeren. Absoluut geen verbetering
Beste Franny,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze nieuwe layout.
Kun je aangeven hoe je de kaart probeert te maken? Via een desktop/app/mobiele website?
En heb je al geprobeerd om de geschiedenis/cache te legen? In veel gevallen werkt het daarna prima.
We horen het graag.
Greetz,
Eline
Franny
SInt Pancras

26/04/2017

Pluspunten
de mogelijkheden die er allemaal zijn
ziet er zeer klantvriendelijk uit allemaal
Ik wil de site en app heel graag gebruiken
het toevoegen van tekst en versieringen gaat zo traag, laat staan dat je er wijzigingen in wilt aanbrengen. Via de mobiele devices zoals smartphone (Honor Holly) kan ik bijna niets, alleen het tikken van een tekst maar daarna mislukt elke actie, heel vervelend, zoals het verplaatsen of verkleinen van versieringen. Heel vaak laat ik het maar zitten, staan of gooi ze weg (kruisje x werkt wel)Nu via Chromebook aan het werken op Greetz, daar lukt het beter maar ook niet optimaal. Heel vaak en lang de zandloper en het terug inzien van je gemaakte kaart lukt daardoor ook niet. Ik heb de kleur en het lettertype nu maar gelaten zoals het er stond (standaard blauw). Dit is allemaal al heel lang zo en zou best eens verbeterd mogen worden.
Ik gebruik Greetz toch steeds weer maar ben wel telkens teleurgesteld in de werking en uitvoer van veel opties. Daarom beveel ik m niet meer aan. Weet niet hoe iedereen dit verder ervaart.
J.
Zoetermeer

Pluspunten

Kaart begin van de middag besteld, zou de volgende volgende dag geleverd moeten zijn en is niet geleverd. hierdoor komt mijn kaart helaas te laat aan voor de gelegenheid.
Beste Ginuwine,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart nog niet bezorgd is.
We kijken dit graag voor je na.
Kun je ons een ordernummer sturen van de bestelling?
We horen het graag van je.
Greetz,
Eline
Ginuwine
GOIRLE

26/04/2017

Pluspunten
Groot aanbod, scherpe prijs
Site loopt vast op ipad, 4 pogingen moeten doen.
Antwoord Greetz
Beste Wil, wat vervelend om te horen! Bij welke stap loop je vast? Werk je op de app, of de mobiele site? We horen het graag en helpen je graag verder. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Wil

25/04/2017

Pluspunten
Fijn dat ik een kaart vanuit huis kan versturen!
Het was de 1e x dat ik dit gebruikte, ik vond het best even puzzelen om tekst e.d. op de juiste plaats te krijgen (hopelijk is t goed gegaan)
Wat duidelijker uitleg zou ik erg op prijs stellen
Maria

Pluspunten

Na het bekijken van een kaart kom je weer terug bij kaart no. 1 en niet bij de kaart waar je gebleven bent!
Heb er heel lang over gedaan om de tekst te kunnen intikken! 2x aanklikken werkte heel slecht. Pas na vele keren proberen (plus opnieuw Greetz openen) lukte het eindelijk!
Antwoord Greetz
Beste Marja, wat vervelend dat het niet helemaal lukte je kaart te maken. Op welk apparaat werk je? Kun je ons wellicht iets meer vertellen over het probleem dat je hebt ervaren, wat bedoel je precies met 'na het bekijken kom je weer terug bij kaart no. 1'? We horen het graag en helpen je graag verder. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Marja

24/04/2017

Pluspunten
bewerking van een kaart gaat heel lastig
pagina springt weg en moet ik weer opnieuw beginnen kan de bewerkte kaart nergens meer vinden.
Geen zin meer in kost te veel tijd
Had dus nog een kaart willen bestellen.
beteren makkelijker laten werken
Beste Marianne,

wat vervelend dat je dit probleem ervaart. Sorry hiervoor!

Kun je bij ons aangeven op welk apparaat je werkzaam bent? Is dit bijvoorbeeld op een laptop, vaste computer, tablet of telefoon?

Graag ontvangen we gerichtere informatie, zodat we je hopelijk een aantal goede tips kunnen geven!

We horen het graag en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
Marianne
maarssen

24/04/2017

Pluspunten
Leuke variatie aan kaarten
Zou graag een gekleurde achtergrond kunnen kiezen aan de binnenkant van de kaart.
Heb erg veel moeite om de tekst te schrijven, als ik lettertype verander en daarna kleur,dan springt lettertype weer terug. (of andersom) Bij lettergrote verspringt het ook telkens na elk woord dat ik type van grote.

23/04/2017

Pluspunten
Prima idee, gemakkelijk en snel
Wijzigen moet gemakkelijker. bv markeren en verschuiven van toevoegingen. Ik moet te vaak terug en opnieuw beginnen. Als ik dat al moet dan zijn er zeker veel anderen die dat probleem herkennen.
Mans
Driebergen

23/04/2017

Pluspunten
Ruime keuze uit leuke kaarten, leuke mogelijkheden om mee te sturen
Het bewerken van de kaart is erg traag, mag best wat sneller gaan.
Datum is moeilijk te veranderen.
Vlaardingen