Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
netje geleverd min punt geen laartje waar wel voor betaald is
Ik kan geen verbeterpunten noemen
patricia
den haag

21/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Wanneer er staat dat de volgende dag wordt bezorgd, dat je daar dan ook van op aan kunt! Is niet altijd het geval!!
Beste Marja,

wat vervelend! Zoals we het begrijpen heeft er niet altijd een goede bezorging plaats gevonden.

Sorry daarvoor!

Mochten wij hier nog iets in kunnen betekenen of kunnen oplossen dan horen wij dat uiteraard graag!

Met vriendelijke greetz, Hannah
Marja Zwaan

17/03/2017

Pluspunten
Het is leuk dat ik een kaart kan maken.
Ik kan laatste tijd moeilijk inloggen. Het programma zelf werkt ook niet meer zo goed.
E.A.
Hellevoetsluis

15/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik bestel regelmatig kaarten, maar het gaat ook regelmatig mis. Vorige week kaart verstuurd en nog steeds niet geleverd.
Ik wacht er nog steeds op. Helaas is dit niet de eerste keer.
Ik heb niet gebeld naar Greetz, zeggen waarschijnlijk toch het ligt aan PostNL, ze maken er een notitie van en leggen die neer op een grote hoop.
Louise

10/03/2017

Pluspunten
Toegankelijk om de bestelling te maken
Eerder kon er een tijdstip van bezorgen aangeklikt worden. Nu alleen maar de dag. Dat is erg jammer, omdat we op een bepaalde tijd naar de kinderverjaardag gaan en de verrassing zelf willen zien.
Kinderopvang Barbabella
Smilde

09/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Jammer dat als ik een kaart maak, tegen een voordelig tarief, deze gewoon verdwijnt uit mijn greets en dat ik daarna de kaart opnieuw moet maken tegen een hogere prijs.
Antwoord Greetz
Beste Carola, wat vreemd dat je kaart duurder leek te zijn. Excuses! We zien dat je in ieder geval de voordeligste prijs voor deze kaarten hebt betaald, gelukkig heb je dus zeker niet teveel betaald. Excuses als dit niet helemaal duidelijk was tijdens het bestellen. Greetz, Fleur
Carola

05/03/2017

Pluspunten
je hoeft niet naar de postbus door de regen
lastig om de juiste instellingen te zoeken wat lettergroten en kleur betrefd.
Kortings codes waar je eigenlijk niet aan hebt, beter af en toe eens een echte gratis kaart niet afhankelijk van een bepaald bedrag of postzegel
Connie
Poortvliet

05/03/2017

Pluspunten
Kaarten worden altijd op tijd geleverd.
Als er een kado bij besteld wordt, lever dan het juiste kado, het weerhoudt mij nu om opnieuw een kado toe te voegen aan de kaart.
Petra
Amersfoort

05/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Nieuwe site is waardeloos nog steeds geen verbetering voor de iPad . Erg jammer. Oude was overzichtelijker

05/03/2017

Pluspunten
af en toe een gratis kaartje
ik ben niet zo tevreden kaarten te laat aan gekomen of niet en eenmalige machtiging werkt bij mij niet..
Antwoord Greetz
Beste Rianne, wat jammer om te horen dat je kaart te laat is aangekomen. Excuses! Heb je het ordernummer voor ons? We zien dat je normaliter Paypal gebruikt als betaalmethode, kun je aangeven wat er precies niet lukt als je voor eenmalige machtiging kiest? We horen het graag van je! Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Rianne

03/03/2017