Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4597 beoordelingen (12 maanden)
16666 beoordelingen (totaal)
41737 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (3004)
20% (908)
7% (319)
3% (149)
5% (218)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
N.B. Bij mijn 1ste bestelling wordt wel het bedrag van mijn bestelling afgeschreven, maar de bestelling gaat niet uitgevoerd worden!!!! Moet weer opnieuw naar winkelmandje, en eerst wederom hetzelfde bedrag voor de 2de maal overboeken!!!! Heb dit nu uitgevoerd, dus reeds 2x betaald. Mijn angst is of ik het bedrag krijg retour gestort en de bestelling uitgevoerd. Met groet,
Willy Drenthen 06-14413120
Antwoord Greetz
Beste Willy,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat de betaling niet goed is verlopen.
We kijken graag voor je na of het nu goed is gegaan en of het dubbele bedrag terug gestort is.
Kun je ons het ordernummer sturen?
Greetz Eline
Willy Drenthen
Roermond

Gepubliceerd op: 24/01/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Heel veel keuze aan kaarten, en goede leverservice
Verbeterpunten
Soms blijft het programma hangen en kan je niet door naar de betaling. Dan heeft hij vaak het product ook niet goed opgeslagen. Dat is wel echt vervelend, want dan kan je weer opnieuw beginnen.
Daarnaast zou er iets meer vrije keuze in de fotokaarten kunnen komen, dat je ook echt makkelijk helemaal je eigen kaart kan ontwerpen.
Klant

Gepubliceerd op: 23/01/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vind jullie kaarten aanbod achteruit gegaan en lang zo mooi/leuk niet meer. Kaarten worden ook erg prijzig.
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor de melding.
Wat jammer om te horen dat je ons assortiment niet uitgebreid vindt en niet mooi. Wij veranderen met regelmaat onze kaarten, daarnaast kijken wij ook goed naar de trends zodat we met de tijd meegaan. De prijs van een kaart is nog steeds 2,25 euro mocht je een speciale kaart willen betaal je hier iets meer voor. Mocht je tips hebben omtrent het aanbod horen het graag.
Greetz Eline
H.j.c.
Almere

Gepubliceerd op: 22/01/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vind jullie kaarten aanbod achteruit gegaan en lang zo mooi/leuk niet meer. Kaarten worden ook erg prijzig.

08/01/2018

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wees bereikbaar! Na 2x 20 minuten telefonisch in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding gewoon verbroken. Nu sta ik al 1,5 uur in een chatsessie waarbij ik al een tijdlang zogenaamd de derde wachtende ben. Heel erg lastig zo.
Antwoord Greetz
Beste Fieke,

dank je wel voor jouw beoordeling. Onze oprechte excuses voor het lange wachten aan de telefoon. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat het met jou is opgelost.

Nogmaals excuses voor deze gang van zaken.

Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag.

Greetz, Hannah
Klant

Gepubliceerd op: 22/01/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wees bereikbaar! Na 2x 20 minuten telefonisch in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding gewoon verbroken. Nu sta ik al 1,5 uur in een chatsessie waarbij ik al een tijdlang zogenaamd de derde wachtende ben. Heel erg lastig zo.

08/01/2018

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Fijn bedrijf en mooie producten
Verbeterpunten
Als je 2 verschillende artikelen op 1 adres laat bezorgen betaal je 2 keer verzendkosten. Dat is niet klantvriendelijk.
José
Meppel

Gepubliceerd op: 21/01/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Leuke kaarten en verrassingen
Verbeterpunten
je kan alleen maar 1 cadeau uit kiezen. voorbeeld als ik een geboorte kaart wil sturen met bloemen voor de moeder en iets extras voor de baby moet ik het 2 maal uitzoeken en betaal voor het gehele packet dubbele verzend kosten
Klant

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter afstemmen wanneer kaart echt wordt bezorgd.
Binnen een maand twee keer teleurgesteld.
Leuke kaart op tijd gemaakt. Wordt echter niet op afgesproken dag geleverd, maar dag later.
Geen verrassing meer!
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart te laat is bezorgd. Helaas kan het voorkomen tijdens de kerstdrukte dat PostNL niet de gekozen bezorgdatum kan hanteren. Uiteraard kijken we graag met je mee. Kun je ons het ordernummer sturen? Greetz Eline
Klant

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Antwoord op je vraag via de mail duurt ontzettend lang. Wacht al 10 dagen....! Ben benieuwd of ik ooit nog reactie krijg.
Klant
Lienden

Gepubliceerd op: 15/01/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
mooie kaarten
niet duur
Verbeterpunten
af en toe verkeerd bezorgd
af en toe te laat bezorgd
Marion
Diemen

Gepubliceerd op: 14/01/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Dat de kaart nu nog 20.18 uur de volgende dag bezorgd wordt
Verbeterpunten
Ik tik postzegelweek in maar moet nu toch mn postzegel betalen?
s

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer