Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6648 beoordelingen (12 maanden)
13145 beoordelingen (totaal)
35216 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (5168)
14% (955)
4% (250)
2% (117)
2% (158)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
netje geleverd min punt geen laartje waar wel voor betaald is
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
patricia
den haag

21/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Wanneer er staat dat de volgende dag wordt bezorgd, dat je daar dan ook van op aan kunt! Is niet altijd het geval!!
Antwoord Greetz
Beste Marja,

wat vervelend! Zoals we het begrijpen heeft er niet altijd een goede bezorging plaats gevonden.

Sorry daarvoor!

Mochten wij hier nog iets in kunnen betekenen of kunnen oplossen dan horen wij dat uiteraard graag!

Met vriendelijke greetz, Hannah
Marja Zwaan

17/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Het is leuk dat ik een kaart kan maken.
Verbeterpunten
Ik kan laatste tijd moeilijk inloggen. Het programma zelf werkt ook niet meer zo goed.
E.A.
Hellevoetsluis

15/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Ik bestel regelmatig kaarten, maar het gaat ook regelmatig mis. Vorige week kaart verstuurd en nog steeds niet geleverd.
Ik wacht er nog steeds op. Helaas is dit niet de eerste keer.
Ik heb niet gebeld naar Greetz, zeggen waarschijnlijk toch het ligt aan PostNL, ze maken er een notitie van en leggen die neer op een grote hoop.
Louise
Rotterdam

10/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Toegankelijk om de bestelling te maken
Verbeterpunten
Eerder kon er een tijdstip van bezorgen aangeklikt worden. Nu alleen maar de dag. Dat is erg jammer, omdat we op een bepaalde tijd naar de kinderverjaardag gaan en de verrassing zelf willen zien.
Kinderopvang Barbabella
Smilde

09/03/2017

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Jammer dat als ik een kaart maak, tegen een voordelig tarief, deze gewoon verdwijnt uit mijn greets en dat ik daarna de kaart opnieuw moet maken tegen een hogere prijs.
Antwoord Greetz
Beste Carola, wat vreemd dat je kaart duurder leek te zijn. Excuses! We zien dat je in ieder geval de voordeligste prijs voor deze kaarten hebt betaald, gelukkig heb je dus zeker niet teveel betaald. Excuses als dit niet helemaal duidelijk was tijdens het bestellen. Greetz, Fleur
Carola

05/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
je hoeft niet naar de postbus door de regen
Verbeterpunten
lastig om de juiste instellingen te zoeken wat lettergroten en kleur betrefd.
Kortings codes waar je eigenlijk niet aan hebt, beter af en toe eens een echte gratis kaart niet afhankelijk van een bepaald bedrag of postzegel
Connie
Poortvliet

05/03/2017

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Kaarten worden altijd op tijd geleverd.
Verbeterpunten
Als er een kado bij besteld wordt, lever dan het juiste kado, het weerhoudt mij nu om opnieuw een kado toe te voegen aan de kaart.
Petra
Amersfoort

05/03/2017

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Nieuwe site is waardeloos nog steeds geen verbetering voor de iPad . Erg jammer. Oude was overzichtelijker
Klant

05/03/2017

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
af en toe een gratis kaartje
Verbeterpunten
ik ben niet zo tevreden kaarten te laat aan gekomen of niet en eenmalige machtiging werkt bij mij niet..
Antwoord Greetz
Beste Rianne, wat jammer om te horen dat je kaart te laat is aangekomen. Excuses! Heb je het ordernummer voor ons? We zien dat je normaliter Paypal gebruikt als betaalmethode, kun je aangeven wat er precies niet lukt als je voor eenmalige machtiging kiest? We horen het graag van je! Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Rianne
Tilburg

03/03/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer