Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Duidelijke site en veel mogelijkheden.
Als je iets beloofd moet je het wel waar maken. Want op 16-10 een kaart laten maken, op 17-10 zou deze afgegeven worden....helaas
Martin
Katwijk

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Super
Sandra
Westerlee

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten

Order 1-GCPKMQ4219 Boeket Genieten.
Kreeg een foto van boeket en zag er heel karig uit. Niet te vergelijken met voorbeeld. Ik dacht dat het boeket door een bloemist verzorgd werd. Teleurgesteld. Who is Greetz?
Beste Andreas,

Bedankt voor je melding.

Wat jammer om te horen dat de bloemen tegenvielen en deze naar jouw mening niet in verhouding stonden tot het voorbeeld op de website, dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Kun je ons een foto sturen van het ontvangen boeket met informatie van de bestelling (ordernummer of adres waarop de bestelling is ontvangen)? We kijken graag na of je het juiste boeket hebt ontvangen zoals deze is besteld.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen het graag van je en helpen je graag verder!

Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz, Kiki
Andreas
Simi Valley, Californie

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Bestelgemak: prima. Versheid van de bloemen: uitstekend! Snelheid van bezorgen: dik in orde. Kaartje erbij: goed gelukt.
Maar... tijdens het kraambezoek aan het kersverse gezinnetje voor wie dit mooie en nieuwe boeket "Betovering" besteld was, ontdekte ik dat er maar liefst 2 bloemen in ontbraken. En dat was wel teleurstellend! Dus beveel ik Greetz-bloemen aan? Ja, maar met helaas ook 'n kleine nee erbij.
Edith
Enschede

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Ik kreeg gratis brievenbusrozen bij een bestelling. Deze kwamen mooi op tijd in een goede doos maar na 1 dag hangen ze al naar beneden. Ik hoop dat het beter is gegaan met de bloemen die ik voor iemand heb besteld.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

We vinden het erg vervelend te horen dat de verzonden bloemen van slechte kwaliteit zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Onze welgemeende excuses! Natuurlijk sturen we graag nieuwe bloemen. Hiervoor hebben wij wel een ordernummer nodig. Kun je deze naar ons toesturen? Je kunt ons natuurlijk ook even bellen. Je kunt Greetz bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22.00 uur via telefoonnummer: 020 - 560 65 81.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Kiki
P Braam
Houten

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Heel leuk om te doen ..
Nou je moet tussendoor vaak opslaan anders ben je de kaart met alle werkzaamheden kwijt .
En alles wat je op je kaart wilt ..komt midden op je kaart binnen .het zou makkelijker zijn om eerst de juiste plek te kiezen
En daarna het woordje plak te tikken .
Wel leuk al die verschillende tekst mogelijkheden
Cp pastor
Assendelft

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten

Het adres op de enveloppe staat altijd op zijn kop, hoorde ik vandaag van degene waar ik geregeld een kaart naar stuur
Beste Mary,

dank je wel voor jouw feedback.

Is dit eenmalig geweest of altijd? Deze opmerking hebben we niet eerder gehoord en we willen dan ook vragen of je hier een voorbeeld van kunt sturen? Zou niet zo mogen zijn namelijk!

We horen het graag van je!

Greetz, Hannah
Van den heuvel
Klundert

Gepubliceerd op: 24/09/2017

Pluspunten
is goed
reclame gratis kaart maar als je het wil gebruiken dan gaat dat niet heb het 3x geprobeerd vandaag maar helaas werd gedwongen om mijn stamp te gebruiken en daarna ging het nog niet.
Beste Leny,
Bedankt voor je melding.
Helaas was de kortingscode KAART alleen geldig wanneer je een cadeau bestelde met daarbij een kaart. Deze informatie stond ook vermeld in de nieuwsbrief en onze website. Greetz Eline
leny
ospel

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
heb kaart gestuurd maar die is niet aangekomen hoe kan dat

Beste Renee,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart niet is aangekomen. We kijken dit graag voor je na, kun je ons het ordernummer sturen?
We horen graag van je.
Greetz, Eline
Renee
RIJSENHOUT

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Woon in het buitenland & zo komen kaarten toch nog op tijd aan op Nederlandse adressen
Ik vind het software programma dat gebruikt wordt langzaam werken en het gebeurt te vaak dat je je product voortijdig kwijt raakt. Ik werk ook met Snapfish hier in het VK en dat vind ik veel soepeler, sneller en prettiger. Ik gebruik Greetz dus soms wel (voor post in Nederland) maar ik vind het vaak niet goed genoeg werken om 100% aan te bevelen aan andere gebruikers.
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het programma zo langzaam werkt. Kun je aangeven op welke manier je bij ons besteld? Is dit via een vaste computer of via je telefoon? We horen het graag.
Greetz Eline
Jacqueline