Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
20803 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

Hele dag thuis gebleven, omdat er gezegd werd dat het cadeautje die dag kwam. Vervolgens niks gezien.
Nick
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Leuke grappige producten
Als ik voor Valentijnsdag iets bestel, zou het ook fijn zijn als het ook op die dag bezorgt zou worden
Ochten

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelheid
Kwaliteit:
- kaart met omgevouwen hoekje ontvangen, terwijl de verpakking in tact was, was dus al bij het verpakken gebeurd
- kaart met witte streep naast foto ontvangen (van de drie stuks met zelfde afbeelding had eentje witte streep naast de foto)
Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat de kwaliteit niet goed was, Sorry hiervoor! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing.

M
Amstelveen

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Ik ben normaal altijd heel erg tevreden maar er is nu Katie dat postzegel gratis zou zijn alleen heb hier gewoon voor moeten betalen
Postzegel gratis werkt niet gewoon moeten betalen
Beste Monica,

Bedankt voor je beoordeling.
We zien dat de kortingscode niet bij je meest recente bestelling staat. Had je de code wel correct ingevoerd in het winkelmandje en op OK geklikt?

We hebben je zojuist een e-mail gestuurd.

Greetz, Maria
Krop
Overveen

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
de eerste kaart kon ik snel invoeren
doe eens wat aan het bewerken van de kaart, blijft maar draaien, en doet verder niks.Momenteel zeg ik nee tegen het aanbevelen van het bedrijf. Jammer het ging altijd goed. maar dit is de 3de keer al
Beste Jeanette,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze editor. Welke browser gebruik je? Ons systeem werkt het beste in Google Chrome, mocht je eerder een andere browser hebben gebruikt is dat wel het proberen waard. Ook kan het helpen om je foto's om te zetten naar png bestanden ipv jpeg bestanden. Mocht je het in de toekomst toch nogmaals willen proberen en ergens tegenaan lopen helpen we je daar uiteraard graag mee. Je kan dan het beste via de chat of telefonisch contact zoeken zodat we je direct kunnen helpen.
Greetz, Maria
Jeanette
Winkel

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Jammer dat ik nu moet bij betalen. Er word geadventeerd met voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Nu moest ik bij betalen terwijl ik rond 20:30 bestelde
Adverteer niet mer deze slogan na kerst zodat je teleurstelling van de klant voorkomt als het de volgende dag geleverd moet worden.

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit zo is gebeurd. Helaas gebeurt het wel eens dat met grote drukte het eerder afgesloten word. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we wat er is gebeurd en zoeken naar een passende oplossing.

Esther
Zevenaar

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Leuke site en producten
Op website staat korting van 20% op bubbels tot 6 januari 2019. Vul de kortingscode NIEUWJAAR in en koop bubbels, maar geen korting??? Na bellen met klantenservice en reactie per e-mail is dit rechtgetrokken.

Bedankt voor je feedback,

Helaas hebben we inderdaad aan het begin wat problemen gehad met de kortingscode, zou je ons je ordernummer kunnen sturen?Dan kunnen we kijken hoe we het anders kunnen oplossen.

Maarten

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Leuke site en producten
Op website staat korting van 20% op bubbels tot 6 januari 2019. Vul de kortingscode NIEUWJAAR in en koop bubbels, maar geen korting??? Dus opgepast! Ik beveel dit bedrijf niet aan.

28/12/2018

Pluspunten
Leuke kaarten, niet moeilijk te personaliseren ...... maar dan ...
Wel 2 uren gezeten om de door mij geschreven tekst terug te kijken en te controleren ... heb de kaart nu maar gepost,in de hoop dat de tekst er goed op staat .... heel vervelend ....

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Kaarten bestellen is goed
Bestel hier NOOIT bloemen!! Voor de kerst bloemen met vaas besteld...echt helemaal kapot! Bel je op krijg je pas 28 december een nieuwe.....daar heb ik dus ff helemaal niks aan! Echt boos!

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend! Helaas kan er altijd onderweg iets gebeuren, ook reden de koeriers niet eerder dan 28-12 helaas niet iets waar wij invloed op hebben. Heb je voor mij het ordernummer? Dan kijken we naar een gepaste oplossing.

Bianca
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Leuke producte
De verzendkosten zijn extreem duur wat ik heel jammer vindt

Gepubliceerd op: 06/01/2019