Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4912 beoordelingen (12 maanden)
15084 beoordelingen (totaal)
40304 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (3489)
18% (873)
6% (288)
2% (117)
3% (146)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Duidelijke site en veel mogelijkheden.
Verbeterpunten
Als je iets beloofd moet je het wel waar maken. Want op 16-10 een kaart laten maken, op 17-10 zou deze afgegeven worden....helaas
Martin
Katwijk

Gepubliceerd op: 17/10/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Super
Verbeterpunten
Geen
Sandra
Westerlee

Gepubliceerd op: 12/10/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Order 1-GCPKMQ4219 Boeket Genieten.
Kreeg een foto van boeket en zag er heel karig uit. Niet te vergelijken met voorbeeld. Ik dacht dat het boeket door een bloemist verzorgd werd. Teleurgesteld. Who is Greetz?
Antwoord Greetz
Beste Andreas,

Bedankt voor je melding.

Wat jammer om te horen dat de bloemen tegenvielen en deze naar jouw mening niet in verhouding stonden tot het voorbeeld op de website, dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Kun je ons een foto sturen van het ontvangen boeket met informatie van de bestelling (ordernummer of adres waarop de bestelling is ontvangen)? We kijken graag na of je het juiste boeket hebt ontvangen zoals deze is besteld.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen het graag van je en helpen je graag verder!

Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz, Kiki
Andreas
Simi Valley, Californie

Gepubliceerd op: 10/10/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Bestelgemak: prima. Versheid van de bloemen: uitstekend! Snelheid van bezorgen: dik in orde. Kaartje erbij: goed gelukt.
Verbeterpunten
Maar... tijdens het kraambezoek aan het kersverse gezinnetje voor wie dit mooie en nieuwe boeket "Betovering" besteld was, ontdekte ik dat er maar liefst 2 bloemen in ontbraken. En dat was wel teleurstellend! Dus beveel ik Greetz-bloemen aan? Ja, maar met helaas ook 'n kleine nee erbij.
Edith
Enschede

Gepubliceerd op: 30/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik kreeg gratis brievenbusrozen bij een bestelling. Deze kwamen mooi op tijd in een goede doos maar na 1 dag hangen ze al naar beneden. Ik hoop dat het beter is gegaan met de bloemen die ik voor iemand heb besteld.
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

We vinden het erg vervelend te horen dat de verzonden bloemen van slechte kwaliteit zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Onze welgemeende excuses! Natuurlijk sturen we graag nieuwe bloemen. Hiervoor hebben wij wel een ordernummer nodig. Kun je deze naar ons toesturen? Je kunt ons natuurlijk ook even bellen. Je kunt Greetz bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22.00 uur via telefoonnummer: 020 - 560 65 81.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Kiki
P Braam
Houten

Gepubliceerd op: 30/09/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Heel leuk om te doen ..
Verbeterpunten
Nou je moet tussendoor vaak opslaan anders ben je de kaart met alle werkzaamheden kwijt .
En alles wat je op je kaart wilt ..komt midden op je kaart binnen .het zou makkelijker zijn om eerst de juiste plek te kiezen
En daarna het woordje plak te tikken .
Wel leuk al die verschillende tekst mogelijkheden
Cp pastor
Assendelft

Gepubliceerd op: 27/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het adres op de enveloppe staat altijd op zijn kop, hoorde ik vandaag van degene waar ik geregeld een kaart naar stuur
Antwoord Greetz
Beste Mary,

dank je wel voor jouw feedback.

Is dit eenmalig geweest of altijd? Deze opmerking hebben we niet eerder gehoord en we willen dan ook vragen of je hier een voorbeeld van kunt sturen? Zou niet zo mogen zijn namelijk!

We horen het graag van je!

Greetz, Hannah
Van den heuvel
Klundert

Gepubliceerd op: 24/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
is goed
Verbeterpunten
reclame gratis kaart maar als je het wil gebruiken dan gaat dat niet heb het 3x geprobeerd vandaag maar helaas werd gedwongen om mijn stamp te gebruiken en daarna ging het nog niet.
Antwoord Greetz
Beste Leny,
Bedankt voor je melding.
Helaas was de kortingscode KAART alleen geldig wanneer je een cadeau bestelde met daarbij een kaart. Deze informatie stond ook vermeld in de nieuwsbrief en onze website. Greetz Eline
leny
ospel

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
heb kaart gestuurd maar die is niet aangekomen hoe kan dat
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste Renee,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart niet is aangekomen. We kijken dit graag voor je na, kun je ons het ordernummer sturen?
We horen graag van je.
Greetz, Eline
Renee
RIJSENHOUT

Gepubliceerd op: 04/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Woon in het buitenland & zo komen kaarten toch nog op tijd aan op Nederlandse adressen
Verbeterpunten
Ik vind het software programma dat gebruikt wordt langzaam werken en het gebeurt te vaak dat je je product voortijdig kwijt raakt. Ik werk ook met Snapfish hier in het VK en dat vind ik veel soepeler, sneller en prettiger. Ik gebruik Greetz dus soms wel (voor post in Nederland) maar ik vind het vaak niet goed genoeg werken om 100% aan te bevelen aan andere gebruikers.
Antwoord Greetz
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het programma zo langzaam werkt. Kun je aangeven op welke manier je bij ons besteld? Is dit via een vaste computer of via je telefoon? We horen het graag.
Greetz Eline
Jacqueline
Walwyn's Castle, Wales

Gepubliceerd op: 04/09/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer