Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
8.2

Pluspunten
mooie kaarten, maar keuze van datum kiezen voor buitenland erg beperkt
ik vind de datum van bezorgen erg laat!

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
dat ze netjes bezorgd worden
Ik had al 9 stamps en heb 2 kaarten besteld, ik dacht dat ik er dan 1 kaart gratis kreeg.
Ik vind het ook jammer dat je geen gekleurde letters er in kan zetten.
Josepha Korsten

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten

Met ipad kan ik alleen de tekst aan de linkerbinnenkant zetten. Voor rechts kan ik alleen de optie geluid aanklikken

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Veel keuze
In de e-mail staat dat jullie tot 22.00 telefonisch bereikbaar zijn, als ik jullie bel zegt het bandje dat jullie tot 18.00 bereikbaar zijn. Foutieve informatie is erg vervelend!

Daarnaast ging de betaling meerdere keren mis, dit zorgt voor een onprettige ervaring. Ondanks veel goede ervaringen.

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
De klantenservice was erg behulpzaam bij het oplossen van problemen!
je komt behoorlijk wat glitzes tegen tijdens het kiezen van lettertypes, tekstkleur en lettergrootte, en tijdens het bewerken van de tekst. Check dit zelf eens en verbeter de software op dit gebied.
Simon

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten

heb 2 kaarten verstuurd met "gratis postzegels" Bij de afrekening kwam dit niet tevoorschijn dus hebben toch postzegels betaald, want we wilden de kaarten weg hebben..
vdbroeke horlogerie en gros
Duivendrercht

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Leuke app om kaartjes te ontwerpen.
Er was een storing tijdens betaling met iDeal. Ik heb direct contact opgenomen en gemeld dat betaling niet is gelukt. Met de vraag dit op te lossen, zodat kaarten nog op tijd verstuurd kunnen worden. Bijna week verder nog niet opgelost. Ben niet zo tevreden over de afhandeling.
Antwoord Greetz
sverwerkt kon worden door een storing.

Helaas kunnen we jouw bestelling niet handmatig doorzetten, aangezien wij in ons systeem geen bestelling hebben met de kaart die je wil bestellen.

Sorry daarvoor!

We moeten je dus helaas vragen om nogmaals de bestelling te maken en te betalen.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Greetz, Hannah
Eveline

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Leuk om zo kaarten te versturen
Het contact zou moeten worden verbeterd. Ik had namelijk een bestelling geplaatst en zij hadden toen een fout gemaakt. Hierdoor kwam mijn kaart niet meer op tijd aan. Om 20.30 kreeg ik van hun een e-mail met de fout en om 21.49 had nog steeds niemand op mijn chatbericht gereageerd, terwijl deze tot 22:00 te bereiken viel.

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Meestal werkt dit allemaal goed.
Vandaag 10april 2018, verloor ik telkens mijn tekst als ik iets wou veranderen. Ook het toevoegen van een sticker liep niet vlekkeloos.
Josien

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid

Naschrift er werd wel moeite gedaan voor een oplossing. Het moment zelf kan je niet meer vervangen, maar de geboden oplossing was erg netjes.
Voor de zoveelste keer is een bestelling of niet of te laat bezorgd. Een verjaardagskado een halve week later ontvangen voelt als mosterd na de maaltijd.
Ze zijn ook als het niet aankomt wel bereid een kaartje opnieuw te printen en versturen.... maar ja..... dan is wel weer alles te laat. Nu was er weer iets voor bezorging die zaterdag had moeten plaats vinden, en pas dinsdag bezorgd wordt. Dit keer was het een kaartje met kado. Het was voor mij al de zoveelste keer, de slechte bezorging met dank aan post.nl maakt het bestellen en nakomen ervan erg twijfelachtig-onbetrouwbaar
Antwoord Greetz
Beste Yvonne,

dank je wel voor jouw feedback.

Heel vervelend inderdaad dat jouw bestelling te laat is geleverd. Sorry daarvoor.

Je hebt inmiddels ook al contact gehad met Greetz Klantenservice. Deze bestelling is verstuurd met PostNL en helaas kan dit een vertraging van maximaal twee dagen betekenen. Ook is het gestuurd naar een ziekenhuis en dan gaat het vaak eerst nog naar de postkamer en wordt het van daaruit verspreid.

Inmiddels is het hopelijk juist met jou opgelost.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat uiteraard graag.

Greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid

27/03/2018