Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
20213 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Kaarten en ballonnen versturen erg blij mee :)
Ik heb eind november via greetz een bos bloemen verstuurd.
Bos bloemen zag er niet zo mooi en duur uit als dat ik ervoor betaald heb. Mochten jullie de foto willen ontvangen bel of mail mij dan stuur ik deze met liefde door.
Alexandra

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten

Een tip...de klant een keuze geven ..om te kiezen tussen blokken uren van momenten van bezorging..bijv ochtend...middag en avond....

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Correcte afhandeling van mijn problemen, met terugbetaling van de bestelling. Helaas veel te negatief gevoel door alle problemen die tot deze oplossing hebben moeten leiden?
Momenteel echt gewoon alles.
In juni een bestelling geplaatst die niet geleverd werd (byebye verrassing voor jarige vrouw).
Als compensatie kreeg ik mijn geld terug + een extra tegoed, in de vorm van een bon. Dat leek correct afgehandeld.

Eerder deze week wou ik de bon gebruiken. De klantenservice heeft mij vier keer een nieuwe code moeten geven voor er een wou werken.

Vol moed plaats ik een nieuwe bestelling, die gisteren moest afgeleverd worden. Ja hoor: exact hetzelfde, bestelling gewoon niet geleverd. Na verhaal te halen bij de klantenservice werd er mij beloofd dat mijn zending vandaag op mijn thuisadres (ipv werkadres) zou geleverd worden. Blijkbaar was dit ijdele hoop, ik wacht nog steeds op een levering.

Conclusie: twee keer moeten betalen (tweede keer bijgelegd omdat ik niet aan het volledige bedrag van de bon kwam) en nog steeds geen levering gekregen.

Absolute afrader dus, ik weet niet wat er ginder allemaal misloopt. De eerste bestelling was anders vlekkeloos verlopen en dik in orde.
Beste Joris,

Bedankt voor je bericht,

Wat ontzettend vervelend dat dit meermaals verkeerd gegaan, sorry hiervoor! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd en het gepast oplossen.

Greetz Leslie
Joris
Kortenberg

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten

Momenteel echt gewoon alles.

Kortenberg
10/11/2018

Pluspunten
VEEL KEUZEMOGELIJKHEDEN
ALS JE IETS IN KAART WIL WIJZIGEN, WORDT ORDER GEANNULEERD. WAARNA JE OPNIEUW MOET BESTELLEN. TIJDENS CHAT WERD DAT ER NIET BIJ GEZEGD.
Yvonne
Brunssum

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
meestal een correcte levering op de afgesproken dag.
Helaas werd deze keer mijn verstuurde kaart te laat bezorgd....jammer
marja
Geleen

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Makkelijk bewerkbaar een leuke opties wat betreft de kaarten.
Kaart kwam niet op de juiste dag aan, een dag later en dat is best vervelend als het om een verjaardag gaat van een jongen van 5 jaar.
Daarom kan ik geen positief cijfer geven.
Beste Jaco,

Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is bezorgd. In ons systeem zien we dat je kaart wel op tijd is geprint en op tijd is meegegeven aan de bezorgdienst, PostNL. Zij doen hun uiterste best om alles op de juiste dag te bezorgen maar helaas kan het een enkele keer gebeuren dat er een vertraging is. We vermelden dit ook in het bestelproces. Voor een eventuele volgende keer is het wellicht het overwegen waard om voor een koerier te kiezen ipv PostNL, je ontvangt dan ook een track en trace en hebt daarmee dus meer zekerheid.

Onze excuses voor het ongemak.

Jaco van der Sleen

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Kunt mooie kaarten bestellen
Berzorging van kaarten kloppen vaak niet met wat jullie aangeven. Voor een verjaardagskaart vindt ik dit erg slecht omdat je hem ook op die dag laten ontvangen door de jarige! Dit is nu al 3x gebeurt en is voor mij een reden om niet meer via greats te bestellen
Hi Deborah,

Bedankt voor je melding. Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Heel vervelend dat er meerdere kaarten te laat zijn bezorgd, kan je ons misschien de ordernummers hiervan sturen? We zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan.

Deborah Dielis
Bergeijk

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten

de kaart en de bloemen aan de oude mevrouw (96) , weduwe sinds 4 jaar op 1 nov.. blijkt niet eengekomen te zijn... Dat is erg jammer van mijn geld, maar vooral van het moment.
Agnes Brinkerhof, Breda
Beste Agnes,

Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen! Heb je misschien het ordernummer voor ons? We zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan en zullen uiteraard ook kijken naar een passende oplossing.

praktijk voor logopedie

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten

Deze orderbevestigingkomt op 5/11 binnen en de bloemen zijn 2/11 bezorgd, beetje laat misschien....?
Visser
Schiedam

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
De grote keuze
Bezorging op aangegeven datum
Willem