Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Nou,er zijn best wat kaarten die nooit aankomen,ook een rouwkaart en ik wil natuurlijk mijn geld terug en excuses want het geeft veel problemen

Beste Annemieke,

wat vervelend dat er een aantal kaarten niet zijn aangekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Kun je bij ons aangeven welke bestellingen het betreft (ordernummers)? Dan zullen we het uiteraard netjes met jou oplossen!

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
A.Antonisen

26/04/2017

Pluspunten
Leuke kaart opties
Website.
De website liep continu vast.
Ook wanneer ik een lettertype wilde veranderen, positie wijzigen of de kleur van de tekst.
Dit zorgde voor de nodige irritaties.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de website steeds vast liep. Soms wil het nog wel helpen om je geschiedenis/cookies te verwijderen.

Mocht het niet lukken om een andere kleur en lettertype te kiezen kun je het beste eerst de tekst typen, deze daarna selecteren en dan de tekst en kleur aanpassen.
Hopelijk lukt dit wel.
's-Gravenhage

13/04/2017

iK heb 2 voor 1 aan geklikt,maar ik graag geen tweede kaart
gratis,heeel vervelend.
Antwoord Greetz
Beste Jos, we zien dat je ook per mail contact hebt opgenomen. We hebben inmiddels op je mail gereageerd. Greetz, Laura
jos
alkmaar

10/04/2017

Pluspunten

Wil je de letters een ander kleur geven of een andere lettertype springt hij steeds terug in standaard is dat ik volle stamps had anders was ik alweer terug gegaan naar een andere kaart site gegaan
Beste Elise,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met het bewerkingsprogramma.
Je kunt het beste eerst de gewenste tekst typen, vervolgens deze selecteren en je kunt dan vervolgens kiezen voor een andere kleur/lettertype. Sorry voor het ongemak.

06/04/2017

Pluspunten
Mooie verpakk
Kom op zeg heb net een boeketje ontvangen van mijn dochter uit Ierland via Greetz besteld! Ik moest een foto maken en naar haar sturen, ik schaam me rot om tegen haar te zeggen wat een flut boeket! Geen kraak of smaak boeket pluk! schandelig!
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

Wat jammer om te horen dat de bloemen tegenvielen en deze naar jouw mening niet in verhouding stonden tot de prijs, dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Kun je ons een foto sturen van het ontvangen boeket met informatie van de bestelling (ordernummer of adres waarop de bestelling is ontvangen)? We kijken graag na of je het juiste boeket hebt ontvangen zoals deze is besteld.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen het graag van je en helpen je graag verder!
Carol
Nederhorst den Berg

05/04/2017

Pluspunten
Leverd een goed product
3 keer besteld en betaald 1x werd bloemen en kaart apart afgeleverd en 2 keer niets geleverd
Beste Rina,

wat vervelend dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We zien dat je in de tussentijd al contact hebt gehad met Greetz Klantenservice. We gaan er vanuit dat we dit naar jouw tevredenheid is opgelost.

Sorry nogmaals voor het ongemak en we hopen dat de bestellingen in de toekomst weer juist verlopen!

Met vriendelijke greetz. Hannah
Martin
IJsselstein

02/04/2017

Pluspunten
Het positieve is dat de site VROEGER altijd goed werkte.
Voor de zoveelste keer de mededeling "oeps er is iets misgegaan"en je kunt van voren af aan beginnen.
Beste,

vervelend dat het bestellen zo moeizaam verloopt. Sorry daarvoor!

Kun je aangeven op welk apparaat je probeert te bestellen? Computer, tablet, telefoon?

Laat het ons weten, dan kunnen wij je hopelijk van gerichtere tips voorzien!

Met vriendelijke greetz, Hannah
Henk
Ibiza

02/04/2017

Pluspunten

erg onduidelijk bij de tekst maken van een kaart. Houdt de instellingen niet vast. Moest wel 10 x proberen om een tekst op de kaart te maken. En uiteindelijk uit frustratie maar verzonden, omdat ik geen tijd en zin meer had om alles nog een keer over te doen. Jammer!
Antwoord Greetz
Beste, wat vervelend dat het zo moeizaam ging. Excuses hiervoor! Je kunt het beste de tekst eerst typen, en daarna het lettertype/kleur/grootte etc selecteren. Mocht je vastlopen kun je ons altijd even bellen zodat wij je gelijk verder kunnen helpen. Excuses nogmaals voor het ongemak. Greetz, Fleur
N. Hermsen
Maastricht

31/03/2017

Pluspunten
Mooie kaart en vlot gelevers
Ik heb extra betaald voor een envelop, maar bij levering zit deze er niet bij... moet ik alsnog een passende envelop gaan kope
Antwoord Greetz
Beste Geert, bedankt voor je beoordeling. We zien dat deze kaart direct is verstuurd in een envelop met venster. Je krijgt er dan geen extra envelop bij helaas. Indien je de kaart zelf wilt overhandigen of doorsturen, dien je te kiezen voor 'pakketje naar jezelf'. Je krijgt dan wel een blanco envelop om de kaart in te versturen. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. Greetz, Fleur
G

08/03/2017

Pluspunten
Veel aanbod en je kan makkelijk internationaal verzenden. Betaalwijzekeuze is ook top
De website is bij alle stappen erg, erg traag. Dat maakt dat alle pluspunten in het niet verdwijnen. De reden dat ik terug blijf komen is gelukkig dat ik iedere keer de ergernis aan de traagheid van jullie site vergeet, maar ik vermoed dat niet iedere klant zo loyaal is.
Antwoord Greetz
Beste Irma, wat jammer dat de site zo traag werkt bij jou. Dit is niet de normale gang van zaken, uiteraard hoor je op onze site makkelijk een kaartje te kunnen maken. Op welke browser werk je? Wij raden Google Chrome aan. We horen het graag zodat wij je wellicht wat tips kunnen geven waarmee wij hopelijk je ervaring wat fijner kunnen maken! Alvast hartelijk dank voor je reactie. Greetz, Fleur
Irma
Westervoort