Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
20803 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Hoezo positief wat een zielig boeket !! Zo teleurgesteld! Prijs klopt niet bij grootte boeket! Ik weet hoeveel bloemen kosten. Zelfs bij een bloemist met naam betaal ik nog niet zoveel voor diti aantal bloemen
Moet ik dit nog toelichten!
Beste,

Bedankt voor je feedback.

Wat vervelend dat de kwaliteit niet was zoals het hoorde, Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan gaan we dit gepast oplossen met je.

L. Haupts
Maastricht

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
vriendelijke persoon in de chat, die echter ook geen invloed had op mijn klacht.
verrassing besteld om 2100 uur voor de volgende dag. Om 03.00 wel bericht dat het die dag bezorgd zou worden. Echter track and trace heeft er 23 uur over gedaan om het pakket ├╝berhaupt bij het depot af te leveren. Uiteindelijk pakket een dag te laat op het adres afgeleverd.
Heel slechte communicatie over blijkbaar vertraging in bezorging; of eerder gezegd GEEN communicatie.
Vervolgens is de klantenservice ook nog heel slecht bereikbaar. Dit was mijn eerste bestelling via deze aanbieder en niet voor herhaling vatbaar.
ZEER ZEKER GEEN 100% tevredenheid.

Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat dit zo mis is gegaan, sorry hiervoor! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we wat er is mis gegaan en lossen het uiteraard netjes met je op.

greetz Leslie

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
de vorige bestellingen waren allemaal heel goed
ik heb een boeket besteld voor 22 euro waarbij staat een vurig boeket behalve de "groote'' (een bos bij het tankstation van 8,95 is groter)watl redelijk had mogen zijn gezien de prijs. ziet het er een beetje uit als een bos bloemen die mijn driejarige dochter zou kunnen hebben geplukt. heel jammer dit ik weet niet of ik ooit nog gebruik van deze dienst ga maken. ik ben behoorlijk teleur gesteld. na mijn eerdere wel goede ervaringen met greetz.
Beste Erik,
Bedankt dat je ons je ervaring met Greetz stuurt.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding van de bloemen. Is het mogelijk om ons het ordernummer en een foto van de bos bloemen te sturen? Dan kijken we graag naar een oplossing. Horen graag van je. Greetz Eline
Erik Dekkers
Bergen Op Zoom

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
service is goed als het mis gaat bij bestellingen. 2 sterren omdat het product gewoon niet is geleverd wanneer het moest gebeuren.
1-MHZHZ9FB1K

Je bezorgd cadeautjes voor je klanten. Afgesproken levertijd is dan heilig. Eerste bestelling van mij maar ook gelijk mijn laatste bij Greetz.
Beste Amir,
Bedankt voor je beoordeling. Heel erg jammer om te horen dat je cadeau niet op tijd is bezorgd, oprechte excuses hiervoor. Op je e-mailadres kan ik helaas niks terugvinden, zou je misschien het ordernummer willen sturen? We willen de kwestie graag nogmaals bekijken en proberen je alsnog een glimlach te bezorgen.
Amir

Gepubliceerd op: 30/01/2019

16/01/2019

Pluspunten

Geen e-mail ontvangen dat de kaart op de bus gegaan is.
Beste Dave,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, had je toevallig ook bij de ongewenste items gekeken? In ons systeem zie ik dat je kaart wel op tijd is geprint en op tijd is meegegeven aan PostNL. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.

Dave
Veenendaal

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Op dit moment zie ik ze niet
Heel vervelend dat je bestelling niet geleverd wordt, terwijl je zoveel betaald voor het bezorgen op een speciale dag , en dat al voor de zoveelste keer.
Zal het ookniet zo snel meer bij jullie bestellen.
Beste Geert,
Bedankt voor je beoordeling.
Heel vervelend om te horen dat het zondag mis is gelopen met je bestelling, oprechte excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het graag.
Geert
Midden beemster

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Vind het raar dat jullie vermelden gratis postzegels en dan uit eindelijk toch in rekening brengen!
Kijken wat jullie aan bieden,en dan niet doen
Hi Jantina,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben meteen gekeken in ons systeem en zien dat de kortingscode niet is ingevoerd bij je bestelling. Had je dit wel ingevoerd in je winkelmandje? (zie ook https://www.greetz.nl/kortingscode)

We hebben je zojuist een e-mail gestuurd.

Jantina
Doornspijk

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten

De heliumballon die wij hebben besteld is heel slecht gevuld. Kan me niet voorstellen dat deze 14 dagen mee zou moeten gaan wat als garantie gesteld wordt.
Beste Marije,
Bedankt dat je ons laat weten dat de ballon niet de gewenste kwaliteit heeft. Uiteraard willen we dit graag met je oplossen. Is het mogelijk om ons een ordernummer te sturen? Horen graag van je. Greetz Eline
United
Hilversum

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten

Kerstkaarten bezorgd na de kerst

Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat de kaarten te laat zijn bezorgd! heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we wat er is gebeurd en lossen het op met je.

L Visser
Egmond aan zee

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Customer service is friendly
I ordered personalized cakes for a birthday and delivery in the morning before 10:00 am on a Saturday. I received an e-mail at 10:00 am that they couldn't deliver, but they were going to deliver on Monday...What?!! The birthday is on Saturday! Why deliver on Monday? I spent a long time on the phone (I call from the USA), and the lady was friendly (it wasn't her fault), but also said they would deliver on Monday. I canceled my order and was deeply disappointed in the service.
Then the order was delivered at 4:00 pm, after I told the birthday person to buy their own cake because mine wasn't coming....
I will not order again from this company.
Dear,
Thank you for your feedback
I'm so very sorry this went so wrong. I see this was indeed solved with a collegue of mine and see she send you a voucher. If you dont wish this voucher we can make an exeption and refund the delivery costs. Please tell us if this is okay,

Elisa
The USA