Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Ik krijg een nieuwe kaart, maar met heel veel kans dat ik wederom een kaart in de kreukels opgestuurd krijg.
Ik heb net een supersize kaart binnen gekregen als verjaardagskaart voor mijn zoon. Deze was helemaal verbogen en zat vol met ezelsoren. Ik krijg weliswaar een nieuwe kaart aangeboden, die vandaag nog wordt verstuurd, maar ik gaf als tip voor mw. Noa( ik kreeg geen achternaam) dat zo'n kaart van die afmeting beter beschermd zou moeten worden bezorgd omdat deze kaart zo groot is dat er bij de postnl een elastiek, juist om deze kaart, heen gaat en hij in de stapels post in de tas terecht komt en dan veel te kwetsbaar is zonder deugdelijke beschermhoes. Noa zei dat ik dit UITERAARD TEGEN BETALING kon laten regelen. Ik ben het daar absoluut niet mee eens. Als je als bedrijf een supersize kaart aanbiedt aan klanten, hoor je die als service zo stevig mogelijk te verzenden. Dit mag je niet aan het toeval overlaten. Jullie concurrenten laten het wel goed beschermd verzenden, dus waarom jullie niet? Het is dat ik de kaart voor de zekerheid twee dagen te vroeg heb laten opsturen, anders had ik nu geen kans meer op een nette kaart op tijd voor de verjaardag!
Wendy
Krimpen aan den IJssel

07/02/2017

Pluspunten
Ik was altijd zeer tevreden over de mogelijkheden.
Heel veel kaarten besteld maar begin nu inmiddels schoon genoeg te krijgen van het niet werken van de site. Zowel op telefoon, desktop of Ipad werkt t gewoon niet. Foto's verdwijnen en tekst ook bij opslaan. Iedere keeer opnieuw beginnen. Irritatie alom. Ik ga kijken naar een andere website
Tamara
Amstelveen

04/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Helaas ondanks de actie geen gratis postzegel. Zeer onduidelijk, was beter geweest als het vanzelf ging!
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw, We zien dat je de kortingscode niet hebt gebruikt in jouw winkelmandje, de korting is niet verrekend met je bestelling.
Tip voor de toekomst: zie je dat er iets niet klopt, betaal je order dan niet, maar neem eerst contact met ons op. Wanneer je al goedkeuring hebt gegeven voor afschrijving van het bedrag, kunnen wij de korting achteraf niet meer verrekenen. Is je code nog geldig, dan kun je de korting gebruiken bij een volgende bestelling. Voer na het maken van je kaart onder aan de pagina in jouw winkelmandje de kortingscode in. Deze code bestaat uit hoofdletters en cijfers. Klik op ‘Toepassen' en daarna op ‘Korting gebruiken' om de code te activeren. Ter compensatie hebben wij 2 Stampz aan je account toegevoegd.^Fleur
Y.C. Geijtenbeek
Hiirn

30/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Jullie website werkt heel traag, blijft hangen op bepaalde invoervelden zodat je weer terug moet naar de vorige pagina. Het privacyreglement wat ik moest goedkeuren was niet te vinden, zat waarschijnlijk onder een balk verstopt. De optie "geen kaartje" weigerde alle dienst kortom een upgrade zou welkom zijn!!!
Beste heer, mevrouw,

wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt gehad tijdens het maken van een bestelling.

Helaas kunnen we uit jouw beoordeling niet halen op welk apparaat je de bestelling probeerde te maken.

Om jou van de juiste tips/informatie te voorzien zouden wij graag van jou willen weten op welk apparaat je de bestelling hebt proberen te maken (laptop, vaste computer, tablet, telefoon).

We hopen van je te horen en helpen je graag verder.

vera
vlaardingen

30/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Al zoveel kaarten verstuurd, maar ook nu weer meerdere dingen die niet werkten. Willekeurige plaatsing van foto's niet te veranderen. Een kaart van 4 foto's accepteert er tot 3x toe maar 3. Het gekozen lettertype komt niet tevoorschijn. Dit zijn ervaringen van meerdere keren. Tijd om naar een ander merk over te stappen?
Antwoord Greetz
Beste Henk, wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met je bestelling. Excuses! We raden je aan een bijgewerkte browser te gebruiken (liefst Google Chrome) om de website zo goed mogelijk te kunnen ervaren. Het kan helpen je tijdelijke internet bestanden op te schonen, wellicht dat dit zal helpen.
Ter compensatie van het ongemak hebben wij je Stampz tegoed aangevuld zodat je nu een volle Stampz kaart hebt, hopelijk stel je dit op prijs.
Greetz, Fleur
Henk
Almelo

25/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
als de plant die besteld is en niet geleverd kan worden en door een andere plant wordt vervangen,dit wel even melden aan de klant!
Beste heer, mevrouw,

wat vervelend dat er iets anders is bezorgd dan wat er is besteld.

Kun je aangeven wat er is geleverd? We zien namelijk geen andere bestelling in het systeem met een vervangend product.

Kun je het ons laten weten?

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

13/01/2017

Pluspunten
+ Nice design of the webpage
+ big sortiment, you will find gift, you are looking for

- I got a voucher for free shipping as a new member which is nice but the webpage asked me to pay for 2 times shipping cost for the same adress! When I called to the call centre, the lady on the phone told me, that she will send me a new voucher, what did not happend before 22.00 (called at 21.20) So I had to order and pay for 'free shipping'
I can read dutch, so there is no problem with the language, the problem is with the website is really unclear
Antwoord Greetz
Dear Renata, we are sorry to hear that you did not receive the voucher code. We found the e-mail from our colleague and unfortunately, there was a spelling mistake in the e-mailadress. I'm afraid that's why you didn't receive the code. We will send the voucher code again, so you can use it on your next order. We apologize for the inconvenience. Greetz, Fleur
Renata
Haarlem

09/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Bij post verzending naar het buitenland moet op de enveloppe het zegel / stempel PRIORITY zitten, anders kan de bestelling zeker 2 tot 3 weken duren. Dit zouden jullie toch wel moeten weten ?
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

De kaarten welke geadresseerd worden naar het buitenland worden niet apart geprint en krijgen hierdoor ook geen aparte zegel. We houden het bezorgschema aan van PostNL dit geldt ook voor onze buitenlandse zendingen.
Mocht je de kaart toch sneller op de bestemming willen hebben kun je ook de kaart naar jezelf laten sturen in een pakketje en er vervolgens zelf een priority zegel aan toevoegen.
We zullen de tip doorgeven aan de juiste afdeling.

Excuses voor het ongemak.
Greetz,
Eline
H.C.
Prostejov

06/01/2017

Pluspunten
tot op heden niet veel want het werkt slecht
heb al zo vaak gehad dat de betaling niet lukt vooral de eenmalige incasso.
Zeer slecht ervaring mee heb me voorgenomen om hier geen kaarten meer te versturen het houd allemaal veels te lang op.
Moet dan vaak weer helemaal opnieuw beginnen.
Beste Riky,

wat vervelend dat je deze ervaringen hebt op Greetz.nl. We zijn benieuwd op welk apparaat je deze betaling wilde doen (laptop, vaste computer, mobiel, tablet)?

We weten natuurlijk niet voor welk bedrag je de eenmalige machtiging wilde gebruiken, maar dit is mogelijk tot €10,-. Misschien dat daar het probleem heeft gelegen?

In ieder geval heel vervelend dat je het zo hebt ervaren en we hopen dat je toch nog een keer de moeite wilt nemen om via Greetz te bestellen! En wanneer het wederom niet lukt mag je ons natuurlijk ook altijd even telefonisch contacten!

Riky
Cuijk

22/12/2016

Pluspunten
vriendelijke klantenservice
waardeloos systeem om adressen te uploaden, alleen geschikt voor Nederland, veel onnodig werk door tekortkomingen in het systeem, te weinig letters beschikbaar om namen of bedrijfsnamen te schrijven...bij buitenlandse adressen moet een huisnummer ingevuld worden anders werkt het systeem niet, ze hebben geen huisnummer!
Antwoord Greetz
Beste Margreet, wat vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren met het invoeren van de adressen. We zien dat je hierover hebt gemaild, we zullen per mail op alles terugkomen. Excuses. Greetz, Laura
dsz Quno
Peize