Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4612 beoordelingen (12 maanden)
18100 beoordelingen (totaal)
43446 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (2844)
21% (949)
8% (366)
4% (175)
6% (276)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Om een kaart zònder cadeau te selecteren is niet te vinden. Hoe het me toch gelukt is? Toeval. De tekst past niet op de pagina. Gevolg: de halve tekst is weg. De kaart nog eens bekijken hoe de tekst in de kaart staat? Niet mogelijk.
Wat is dit een verslechtering geworden, erg jammer.
Antwoord Greetz
Beste Martin,

dank je wel voor jouw feedback.

Wanneer je een kaart hebt gemaakt krijg je een duidelijke keuze om een cadeau toe te voegen of niet.

Tevens kun je de tekst kleiner maken zodat de tekst wel past op de kaart.

Vervelend dat het jou niet is gelukt. Mocht je dit de volgende keer weer hebben, laat het ons dan vooral even weten. Dan kunnen we je op weg helpen.

De kaart kun je overigens bekijken in de winkelmand. Door te klikken op de vergrootglas opent de kaart die je gemaakt hebt en kun je alle zijdes bekijken.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Greetz, Hannah
Martin de Lange
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
de laatste tijd komen de kaarten niet meer op tijd, zeer jammer!
Antwoord Greetz
Beste Marjolein,

dank je wel voor jouw beoordeling.

Heel vervelend uiteraard om te vernemen dat er steeds meer kaarten niet op tijd aankomen.

Sorry hiervoor.

We zijn in de bezorging van kaarten helaas afhankelijk van PostNL. In deze bezorging kan een vertraging voorkomen van maximaal twee dagen.

Sorry hiervoor!

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we graag van je.

Greetz, Hannah
marjolein
Heerenveen

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Mooie site
Verbeterpunten
Ik had een klacht maar deze is keurig afgehandeld!
Antwoord Greetz
Beste klant,

dank je wel voor jouw feedback.

We hebben het voor je nagekeken en we zien inderdaad dat je extra verzendkosten hebt betaald.

We durven eerlijk gezegd niet te zeggen of dit fout is gegaan of omdat je hier zelf voor gekozen hebt.

We hebben voor het ongemak een volle Stampzkaart aan jouw account toegevoegd.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat uiteraard graag.

Greetz, Hannah
J van Scherpenzeel
Hoorn

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Mooie site
Verbeterpunten
Ik had voor 21:00 uur besteld en moest toch extra kosten betalen voor bezorging volgende dag.

Hoorn
02/04/2018

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuk en makkelijk kaarten bestellen.
Verbeterpunten
App werk niet naar behoren, klantenservice laat het afweten. Probeer ze al 2 dagen te bereiken zowel telefonisch als via de mail en chat maar geen reactie.
Bij fout van de app word meestal de kaart geannuleerd waardoor je alles weer opnieuw moet doen en dit veel tijd kan kosten.
Gister een kaart van 10,- besteld maar na bestellen word deze niet weergegeven zoals besteld / ontworpen.
Meteen gebeld om te voorkomen dat hij verkeerd zou worden verstuurd maar 45min in de wacht gestaan en geen reactie op mijn berichten.
Nu dus de kaart verzonden naar mijn dochter terwijl hij niet compleet is door een fout in de app/site.

Er jammer en vervelend.
Antwoord Greetz
Beste Valentijn,

dank je wel voor jouw bericht.

Onze welgemeende excuses voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten op een antwoord van onze zijde.

We zien inderdaad dat de betaling is terug gedraaid na het verzenden van de kaart. Omdat de kaart niet betaald is, krijg je deze herinneringen.

Je geeft tevens aan dat de kaart niet juist is geprint.

Kun je aangeven wat er niet goed is gegaan? Bij ons staat de kaart namelijk juist in ons systeem.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
Valentijn
Hippolytushoef

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
slechte klantenservice, onbereikbaar. Site gaat heel vaak fout, kortingen worden niet verwerkt en klantenservice is onbereikbaar. Je wordt afgescheept met een bandje en de site (die niet reageren)
Verbeterpunten
zorg dat je mensen aan de telefoon hebt zitten
Antwoord Greetz
Beste Nathalie,

dank je wel voor jouw feedback.

Heel vervelend dat je ons niet kon bereiken. Sorry hiervoor, het is uiteraard ook niet onze bedoeling om klanten af te schepen.

Wat betreft de kortingscode; bedoel je dan de code welke betrekking had op de gratis verzending van bloemen?

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
Nathalie

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Was heel postief over jullie bedrijf, mooie kaarten, prima mogelijkheden voor persoonlijke kaarten, goede klantenservice.
Verbeterpunten
De laatste kaarten die ik geprobeerd heb te maken waren een drama, begon enige maanden geleden, maar op de ipad werkt het slecht kreeg ik ook te horen vd klantenservice enige tijd geleden. Afgelopen week 2 kaarten proberen te maken, op de laptop, was ook niet te doen, super slecht, klantenservice na 2 keer 20 minuten opgegeven hetzelfde geldt voor de chat. Jammer hoor, kaarten nu gekocht.
Antwoord Greetz
Beste Brigitte,

dank je wel voor jouw terugkoppeling.

Vervelend om te vernemen dat het maken van de kaarten zoveel tijd kostte.

Kun je aangeven waar je precies tegenaan liep op laptop en Ipad? Heb je bijvoorbeeld de laatste versie van de app en op welke browser was je werkzaam?

Alleen op deze manier kunnen we jou van een beter antwoord voorzien.

Sorry voor het ongemak en we hopen van je te horen.

Greetz, Hannah
Brigitte Neesen
Amstelveen

Gepubliceerd op: 08/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
jammer dat er niet bij staat dat de naam en adres gegevens OP de kaart gedrukt worden. en de envelop een VENSTER ENVELOP is.
omdat ik m bij n kado wilde geven had ik n blanco kaart besteld .ik heb nu niets aan mijn kaart
Antwoord Greetz
Beste Ingrid,

dank je wel voor jouw bericht.

We gaan er vanuit dat deze "klacht" over jouw laatste bestelling gaat?

Wanneer je een blanco envelop wilt en geen venster zoals jij aangeeft, dan dien je te kiezen voor "als pakketje naar mezelf versturen".

Je hebt in dit geval ervoor gekozen om het direct naar de ontvanger te sturen (in dit geval jezelf) en dan zal dus ook het adres geprint worden op de kaart en het verstuurd worden in een vensterenvelop.

Sorry voor het ongemak. Als je de volgende keer twijfelt of het goed gaat, contact ons dan eerst even.

Greetz, Hannah
Ingrid Nelissen
HOOFDDORP

Gepubliceerd op: 07/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Te laat bezorgd ondanks op tijd aanvragen! Jammer!
Antwoord Greetz
Beste Tiny,

dank je wel voor jouw bericht.

Erg vervelend dat jouw bestelling niet op tijd is bezorgd. Sorry daarvoor.

We zien dat je een bestelling hebt gedaan met PostNL en we zien dat de bestelling op tijd is geprint en is meegegeven aan PostNL. Helaas kan een bezorging met PostNL soms een vertraging met zich meebrengen van maximaal twee dagen. Dit geven we overigens ook zo aan op de site.

Het moment van bestellen is voor de levering overigens ook niet van belang. De kaarten zullen altijd een dag van tevoren worden geprint en worden mee gegeven aan de Post.

Sorry voor het ongemak en mocht de levering helemaal niet hebben plaatsgevonden, dan horen we dat uiteraard graag.

Greetz, Hannah
Klant

Gepubliceerd op: 06/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Op dit moment geen enkele.
Verbeterpunten
Bloemen besteld die vandaag zouden worden geleverd.
Het is nu bijna 21.10 uur. Nog steeds geen bloemen.
Jammer. Had me er zo op verheugd.
Antwoord Greetz
Beste Betsy,

dank je wel voor jouw bericht en wat vervelend dat jouw bestelling niet op tijd is aangekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Kun je aangeven wat het ordernummer is van deze bestelling? Dan kijken we het graag even voor je na.

We kunnen helaas geen verdere communicatie vinden op basis van jouw opgegeven e-mailadres dus we hopen van je te horen.

Greetz, Hannah
B
Vierlingsbeek

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Niet goed. Kaart zou op 17-3 bezorgd worden maar dat is niet gebeurd. Erg jammer.
Verbeterpunten
Doen wat je belooft.
Antwoord Greetz
Beste Hans,

dank je wel voor jouw bericht.

Wat vervelend dat de kaart niet op tijd is geleverd!

Was een het een kaart die is besteld met PostNL? Dan dienen we helaas rekening te houden met twee vertraagdagen.

Wanneer de kaart nog steeds niet is bezorgd, neem dan vooral even contact met ons op.

Dan kijken we uiteraard samen naar een passende oplossing.

We horen het graag en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah

Hans
Vinkel

Gepubliceerd op: 02/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer