Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7029 beoordelingen (12 maanden)
14179 beoordelingen (totaal)
38945 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (5411)
15% (1061)
4% (298)
2% (118)
2% (147)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Alle producten om mensen te verrassen
Verbeterpunten
Iedere keer dat we een order plaatsen ergeren we ons aan de site. We bestellen op een I-pad en vinden het moeilijk om iets in de bestelling te veranderen om stapjes terug te gaan enz.
Antwoord Greetz
Beste Hennie, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je problemen ervaart op onze site, excuses! Wellicht kun je ons een keertje bellen/mailen met een aantal dingen waar je tegen aan loopt. We kunnen je dan tips geven en verder helpen hoe je zo gemakkelijk mogelijk een kaartje kunt bestellen. We horen graag van je! Excuses. Greetz, Fleur
Hennie

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
dat jullie leuke dingen verkopen en vriendelijke mensen aan de telefoon
Verbeterpunten
als de bezorgtijden worden verlaat tot half 11 s avonds
graag de mensen even op de hoogte brengen anders had ik deze bestelling niet geplaatst aangezien mijn moeder 87jaar word en s avonds geen deur open doet i.v.m haar veiligheid
ik heb eerder ook al klacht gemaakt ik hoop ook dat jullie er iets mee doen anders heeft het geen zin om weer een oordeel te geven en dan word er gezegd volg track en trace nou daar kan je niks op volgen want er is op het laatste moment voor een ander bedrijf gekozen om te bezorgen beetje jammer vind ik dit aangezien ik toch een hoop geld betaal voor mijn kado s
en vaker bij jullie bestel zeer lange wachttijd voor je iemand aan de lijn krijgt ja dat snap ik als dit gebeurd dat er dan veel mensen zijn die gaan bellen ik hoop dat jullie op de bezorging iets gaan verbeteren dat zou heel fijn zijn misschien een kleine tip dat mensen mogen bestellen in ochtend ,of middag of avond zou handig zijn met vriendelijke groet diny loots
Antwoord Greetz
Beste Diny,
Bedankt voor je melding.
We vinden het erg vervelend dat je niet op de hoogte bent gebracht over verandering qua koerier/tijdstip leveren. Wij proberen altijd de informatie door te geven, excuses hiervoor. We zien dat je reeds telefonisch contact hebt gehad en dat wij aan de koerier hebben doorgegeven de ontvanger vooraf te bellen.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz Eline
diny
amsterdam

Gepubliceerd op: 23/06/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
aangezien er op de beloofde datum niet werd geleverd, heb ik niets positiefs te melden!
Verbeterpunten
lever op tyd- bespaard de klant veel ergernis!! hetspyt ons dat er een dag te laat is geleverd. ER IS NIETS GELEVERD
Antwoord Greetz
Beste Alfons,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling te laat is bezorgd.
We zien dat je tijdens de bestelling hebt gekozen om dit met B-post te laten bezorgen. Het kan helaas voorkomen dat er een vertraagdag ontstaat. We zijn afhankelijk van de postbezorgers en de sortering.
Mocht je de volgende keer de bestelling op tijd wensen te ontvangen kun je ook kiezen voor levering met een koerier, je ontvangt dan ook een track & trace code zodat de bestelling volgbaar is.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greet Eline
alfons
erondegem

Gepubliceerd op: 22/06/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
aangezien er op de beloofde datum niet werd geleverd, heb ik niets positiefs te melden!
Verbeterpunten
lever op tyd- bespaard de klant veel ergernis!!

erondegem
08/06/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Het bestelen en betalen gaat goed maar daarna!!!!!!!!!!!
Verbeterpunten
IK doe een bestelling betaal extra zodat het de zelfde dag bezorgd word. ook omdat die optie er is.
Niet bezorgd, en vandaag volgens de berichten ook niet, vanwege een pakfout!!!!! wil graag de extra kosten terug ontvangen ook van het bellen hang 2 x 10 min aan de lijn en er gebeurt helemaal niks. jammer heeeeeeel jammer.
Antwoord Greetz
Beste Carona,
Bedankt voor je melding.
We zien dat de bestelling de eerste keer niet kon worden bezorgd worden vanwege overmacht, de koerier was te laat. Daarna is het pakketje verkeerd gesorteerd en heeft tot heden geen nieuwe status gekregen.
We vinden dit natuurlijk heel vervelend en willen dit graag met je oplossen.
Wanneer je dit wenst kunnen we alsnog het pakketje vanavond laten bezorgen en daarnaast de verzendkosten aan je vergoeden.
Graag vernemen we voor 13.00 uur of je hiermee akkoord gaat.
Greetz, Eline
Carol
Hoogkarspel

Gepubliceerd op: 16/06/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Op tijd geleverd en precies zoals het ontwerp!
Verbeterpunten
Niet voor Greetz maar voor Packs bezorgservice:
Ik was niet thuis bij de bezorging, zoals gevraagd zou het afgeleverd zijn bij de buren, echter waren deze volgens de ontvangen email ook niet thuis, dus moest ik een nieuwe afspraak maken. Zo gezegd zo gedaan, Later werd er met mij telefonisch contact opgenomen door de betreffende bezorger dat het pakketje wél afgeleverd is bij mijn buurvrouw .

Echter toen ik contact opnam met de buurvrouw bleek het pakketje gewoon voor mijn voordeur gezet! Lijkt mij niet de gang van zaken aangezien dit zo door iemand anders meegenomen had kunnen worden of bijv. natgeregend zou kunnen worden, daarnaast is mij ook nog eens telefonisch verteld dat het bij de buren is afgeleverd! Ben hier dan ook zeer ontevreden over. Ook had de bezorger naar eigen zeggen een briefje achtergelaten in mijn brievenbus, ik kon echter niks vinden. Kortom, als ik geen contact had gehad met Packs zelf had ik uberhaupt niet eens geweten waar mijn pakketje was.
Antwoord Greetz
Beste Robin,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bezorging zo gelopen is.
Graag willen we alle informatie doorsturen naar Packs en uiteraard met een compensatie bij je terug komen.
Hiervoor ontvangen wij graag postcode/huisnummer waar het pakketje geleverd is.
Zodra we dit hebben ontvangen zullen we alles in werking stellen.
Horen het graag!
Greetz, Eline
Robin Snel
Weesp

Gepubliceerd op: 16/06/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Mooie bloemen.
Prima bezorging.

Bestelnummer: 1-D4S1PMFWXB
Verbeterpunten
Volgende keer meer water in de bezorgvaas doen.

Zoals beloofd de volgende keer graag bloemen bezorgen die ook werkelijk 8+ dagen bloeien, in plaats van dat de helft binnen 5 dagen verwelkt is.
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat de bloemen binnen 5 dagen al verwelkt zijn. Wij hanteren een versgarantie van 8 dagen, indien deze niet gehaald wordt kunnen we aanbieden om een nieuwe bos bloemen te versturen of een vergoeding. We ontvangen graag het ordernummer van de bestelling. Greetz, Eline
Klant
Groningen

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Mooie bloemen.
Prima bezorging.
Verbeterpunten
Volgende keer meer water in de bezorgvaas doen.

Zoals beloofd de volgende keer graag bloemen bezorgen die ook werkelijk 8+ dagen bloeien, in plaats van dat de helft binnen 5 dagen verwelkt is.

Groningen
19/05/2017

Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voor moederdag een bos bloemen besteld voor mijn moeder. Had keuze uit een kleine bos, medium of XL. Inclusief verzendkosten hier dik geld voor betaald, zie ik nu net bij mijn moeder dat de medium bos bloemen te karig voor woorden is. Dit is gewoon misbruik maken van mensen die niet in de gelegenheid zijn om op moederdag zelf een bosje bloemen langs te brengen. Wat betreft het versturen altijd goede ervaringen met Greetz gehad, maar met het verzenden van een bosje bloemen valt Greetz me toch zwaar tegen.
Antwoord Greetz
Beste Karlijn,

Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bos bloemen niet de verwachtingen waar maakt. We willen dit graag met je oplossen. Kun je ons een ordernummer sturen van de bestelling? We horen het graag van je.
Greetz, Eline
Klant

Gepubliceerd op: 01/06/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Het concept is erg leuk bedacht. Je kunt veel kiezen uit leuke kaarten en cadeautjes. Waardoor je het persoonlijk kunt maken. Het is ook nog zeer betaalbaar.
Verbeterpunten
Levering graag op tijd bezorgen bij de persoon wanneer de klant dat aangeeft... Anders stuur even een mailtje dat het pakketje vertraging heeft.... Nu moest ik twee dagen afwachten en toen maar gebeld waar het pakketje bleef. Niet erg leuk voor de jarige die de woensdag jarig was... en het pas zaterdag kreeg.... Daarom raad ik mensen aan dit niet te doen: omdat het niet op tijd bezorgt wordt, wanneer dat aangegeven is.
Antwoord Greetz
Beste Kim,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het pakketje te laat is bezorgd.
We zien dat je hebt gekozen voor levering met PostNL, dit wordt bezorgd door de bezorger en bezit geen track & trace code. Je bent in dat geval afhankelijk van de levertijd van de postbezorger.
We hebben op 5 Mei telefonisch contact gehad en de bestelling nogmaals geplaatst.
Hopelijk is deze bestelling wel goed aangekomen!
Greetz, Eline
Kim
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 31/05/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Het probleem is na veel moeite en belletjes goed opgelost.
Verbeterpunten
Op zaterdag 13 mei iets besteld voor Moederdag, waar op Greetz.nl groot geadverteerd wordt dat ze dan ook daadwerkelijk leveren. Ook nog één euro extra voor betaald voor levering die dag. Vervolgens niks ontvangen op Moederdag en de maandagochtend gelijk gebeld, waar verteld wordt dat er een storing was. Jammer dat de bloemen nog niet geleverd zijn, maar dat kan altijd gebeuren. Bij de klantenservice van Greetz geven ze aan dat de bloemen alsnog geleverd worden die dag en tevens wordt er een kortingsbon van vijf euro opgestuurd. Goed opgelost zou je denken. De dag erna nog steeds geen bloemen te bekennen en de kortingsbon is ook nooit ontvangen. Dan, twee dagen erna, op dinsdag weer gebeld naar Greetz. Aangegeven dat je graag je geld terug wil en de bestelling wil annuleren. Je wil natuurlijk niet voor dat geld bloemen van drie dagen oud. Via de klantenservice geven ze aan dat het geld teruggestort wordt en dat de bestelling geannuleerd wordt. Nu zijn de drie dagen oude bloemen alsnog geleverd en is er geen mail te bekennen, waar in staat dat het geld teruggestort wordt. Hele slechte service.
Antwoord Greetz
Beste Layla,

wat vervelend dat het zo gelopen is met jouw bestelling. Onze excuses daarvoor. We zien dat je meerdere malen contact met ons hebt gehad en dat we je vandaag ook de bevestiging per e-mail hebben gestuurd dat je het geld retour ontvangt.

Sorry nogmaals voor deze gang van zaken en negatieve ervaring.

Met vriendelijke greetz,
Hannah
Klant

Gepubliceerd op: 30/05/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op zaterdag 13 mei iets besteld voor Moederdag, waar op Greetz.nl groot geadverteerd wordt dat ze dan ook daadwerkelijk leveren. Ook nog één euro extra voor betaald voor levering die dag. Vervolgens niks ontvangen op Moederdag en de maandagochtend gelijk gebeld, waar verteld wordt dat er een storing was. Jammer dat de bloemen nog niet geleverd zijn, maar dat kan altijd gebeuren. Bij de klantenservice van Greetz geven ze aan dat de bloemen alsnog geleverd worden die dag en tevens wordt er een kortingsbon van vijf euro opgestuurd. Goed opgelost zou je denken. De dag erna nog steeds geen bloemen te bekennen en de kortingsbon is ook nooit ontvangen. Dan, twee dagen erna, op dinsdag weer gebeld naar Greetz. Aangegeven dat je graag je geld terug wil en de bestelling wil annuleren. Je wil natuurlijk niet voor dat geld bloemen van drie dagen oud. Via de klantenservice geven ze aan dat het geld teruggestort wordt en dat de bestelling geannuleerd wordt. Nu zijn de drie dagen oude bloemen alsnog geleverd en is er geen mail te bekennen, waar in staat dat het geld teruggestort wordt. Hele slechte service.

16/05/2017

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Veel opties
Verbeterpunten
De bloemen waren niet vers, dat verwacht je wel voor die prijs! En niet de hele tekst stond op het kaartje, heel vervelend!
Antwoord Greetz
Beste Doortje,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bloemen niet vers waren.
Kun je ons misschien een ordernummer doorgeven? We lossen dit uiteraard graag met je op!
Greetz,
Eline
Dorien
Driebergen

Gepubliceerd op: 24/05/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer