Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Mooie kaart en vlot gelevers
Ik heb extra betaald voor een envelop, maar bij levering zit deze er niet bij... moet ik alsnog een passende envelop gaan kope
Antwoord Greetz
Beste Geert, bedankt voor je beoordeling. We zien dat deze kaart direct is verstuurd in een envelop met venster. Je krijgt er dan geen extra envelop bij helaas. Indien je de kaart zelf wilt overhandigen of doorsturen, dien je te kiezen voor 'pakketje naar jezelf'. Je krijgt dan wel een blanco envelop om de kaart in te versturen. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. Greetz, Fleur
G

08/03/2017

Pluspunten
Veel aanbod en je kan makkelijk internationaal verzenden. Betaalwijzekeuze is ook top
De website is bij alle stappen erg, erg traag. Dat maakt dat alle pluspunten in het niet verdwijnen. De reden dat ik terug blijf komen is gelukkig dat ik iedere keer de ergernis aan de traagheid van jullie site vergeet, maar ik vermoed dat niet iedere klant zo loyaal is.
Antwoord Greetz
Beste Irma, wat jammer dat de site zo traag werkt bij jou. Dit is niet de normale gang van zaken, uiteraard hoor je op onze site makkelijk een kaartje te kunnen maken. Op welke browser werk je? Wij raden Google Chrome aan. We horen het graag zodat wij je wellicht wat tips kunnen geven waarmee wij hopelijk je ervaring wat fijner kunnen maken! Alvast hartelijk dank voor je reactie. Greetz, Fleur
Irma
Westervoort

07/03/2017

Pluspunten
Veel mogelijkheden om het design van de geboortekaarten te maken zoals je wil.
Al veel kaarten besteld, ging vaak goed maar nu met geboorte kaarten toch teleurgesteld over kwaliteit: Snijkanten van de geboortekaartjes zijn niet netjes. Vouwlijn lijkt in verkeerde richting. Roze enveloppen besteld, witte gekregen. Geboorte-postzegels besteld, gewone gekregen. En kennelijk moeten geboorte kaarten (ook proefkaarten voor 18.00 uur besteld worden), daardoor uiteindelijk bij ons pas na i.p.v. voor het weekend geleverd. Klantenservice gebeld gaf hierbij ook geen andere oplossingen of duidelijk begrip van de impact.
Antwoord Greetz
Beste, wat jammer om te horen dat je bestelling niet goed is uitgevoerd, onze welgemeende excuses hiervoor! We zien dat er mailcontact is geweest en dat het passend is opgelost. Telefonisch contact kunnen wij helaas niet terugvinden maar we vinden het erg jammer te horen dat er geen begrip werd getoond voor de situatie. We zien overigens wel dat de bestelling op een vrijdag is besteld en ook zaterdag is geleverd, echter staat dit natuurlijk los van de gemaakte fouten in de uitvoering. Sorry hiervoor! En uiteraard, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Greetz, Fleur

05/03/2017

Pluspunten
Goede site en makkelijk om een kaartje te sturen.
Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik voor 21.00 uur een kaart heb verstuurd, bezorgdag voor de volgende dag heb gekozen en de kaart vervolgens een dag later pas als order verwerkt wordt en 2 dagen later pas aankomt.

Ook wordt de kleur van een fotokaart doffer en donkerder afgedrukt dan in het voorbeeld weergegeven wordt.
Antwoord Greetz
Beste Gera, Wat vervelend dat je er niet voor kon kiezen om je bestelling de volgende dag te laten bezorgen. We kunnen je informeren dat je na 20.00 niet meer kunt kiezen voor verzending met PostNL voor de volgende dag. Tussen 20.00 en 22.00 kun je gelukkig wel kiezen voor bezorging met koerier, je kaartje wordt dan nog steeds diezelfde avond verzonden en de volgende dag met de koerier bezorgd. Excuses als dit niet duidelijk voor je is geweest. Kun je ons wellicht een foto sturen van de geprinte kaart? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze donkerder aankomt dan op het voorbeeld staat. We horen het graag van je! Greetz, Fleur
Gera

03/03/2017

Pluspunten
Makkelijk om snel een eigen gemaakte kaart te sturen.
Het programma om een kaart te maken is nog steeds niet gebruikersvriendelijk, is niet nauwkeurig en werkt niet goed. Je zit altijd enorm te hannesen om lettertypes goed te krijgen. En na opslaan blijkt dan weer dat de letters kleiner of groter zijn dan je had ingesteld. Zo kost het allemaal veel meer tijd dan nodig is.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens gaat om te veranderen qua lettertype. We hebben problemen gehad met de tekst, dit is inmiddels verholpen.
Wanneer het niet lukt om van kleur/lettertype te veranderen kun je het beste eerst de gewenste tekst typen, deze vervolgens selecteren en dan de kleur en lettertype kiezen.
Sorry voor het ongemak.
S. Westveen

28/02/2017

Pluspunten
bezorging gaat altijd goed
site is vaak traag, kortingscodes werken niet binnen de te gebruiken termijn hoge verzend kosen.
Beste Johan,

Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de website niet werkt naar behoren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een kortingscode niet meer werkt terwijl deze wel geldig is. Mocht dit vaker voorkomen dan kun je het beste direct telefonisch contact opnemen voordat je de bestelling afrond.
Helaas kunnen we niets veranderen aan de verzendkosten, deze is gebaseerd aan de hand van meerdere zaken.
Johan de Bruyn

23/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Zorgen dat als iemand een kortingscode krijgt deze ook daadwerkelijk een korting geeft
Beste Lenie,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kortingscode niet werkte.
Mocht je de volgende keer nogmaals hier tegen aanlopen dan willen we je adviseren om direct telefonisch contact op te nemen zodat we je direct kunnen helpen.
Lenie
Zwijndrecht

23/02/2017

Pluspunten
leuke kaarten
de site is moeilijk te gebruiken. het intypen van tekst in een kaart gaat heel moeilijk en verdwijnt af en toe ,
Of de letters van 'typ hier een tekst 'blijven staan .
Vind de site van Hallmark makkelijker.
Beste Marianne,
Bedankt voor je melding.
We kregen helaas meerdere meldingen over tekst gebruiken en hebben dit inmiddels verholpen.
Wanneer je het tekstvlak van " typ hier een tekst" weghaalt wordt deze niet geprint op de kaart.
Greetz Eline
marianne de jong

22/02/2017

Pluspunten
Ik was positief maar nu had ik een opdracht verstuurd en krijg ik ineens geen mail meer dat het verstuurd is !! Alleen de eerste mail dat de order ontvangen is. Hoe moet ik nou weten of ze het pakje ontvangen heeft. ?
Het gaat om order nummer 1-GJM4KQSC9F
Ik hoop dat jullie mij kunnen laten weten of het pakje afgeleverd is. !!!
U kunt mij bereiken op tel nr 06 44384450
Laat klanten weten dat een pakje is afgeleverd !!!!!!!
Beste Cocky,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je geen email hebt ontvangen waarin we aangeven dat Greetz je bestelling heeft verstuurd.
Uiteraard hebben we het gecontroleerd en zien dat het pakketje op 20 februari om 12.36 uur is bezorgd.
Wanneer je je 06 nummer toevoegt in je account krijg je van ons een sms wanneer een pakketje met koerier is bezorgd.
cccccc
Harlingen

22/02/2017

Pluspunten
Rozen waren niet luxe
Voor 100 eu ik heb spijt dan bestelde bij dit bedrijf want rozen waard was 20 eu
Na elke besteling goed uitkijken net als voor zelf.meer aandacht en liefde voor bloemen
Beste Andrius,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de rozen niet voldeden aan je verwachting.
We zien dat je reeds contact hebt gehad per e-mail, is het nog mogelijk om ons een foto te sturen van de rozen? Voor het ongemak willen we graag aanbieden om een andere bos bloemen te laten bezorgen ( de rozen bucket is helaas niet meer te bestellen) of anders kunnen we 50% van de order aan je vergoeden middels een terugstorting.
We horen het graag.
greetz,