Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Goed concept
Zorg voor een echte klantenservice en zorg dat de website “bug”free en userfriendly is. Goed concept, ben al jaren trouwe klant maar dat komt doordat er niet echt een andere optie is. Ik had een klacht en mijn vraag is na 2 maanden nog in “behandeling”.
Beste Christa,

dank je wel voor jouw feedback.

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel problemen ervaart op onze site en dat je tevens zo lang hebt moeten wachten op antwoord van onze zijde. Onze welgemeende excuses daarvoor!

We zijn continue bezig om onze site en dienstverlening te verbeteren. We vinden het vervelend dat het bij jou tot tweemaal niet juist is verlopen.

We hebben inmiddels ook jouw e-mail beantwoord van gisteren.

We hopen je hiermee enigszins tegemoet te zijn gekomen.

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag.

Greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten

De kwaliteit is enorm achter uitgegaan. Daar snap ik niets van, want jullie waren ooit de beste. Wat heel erg slecht is geworden, is het ontwerpen van een eigen kaart. Je hebt nu geen mogelijkheden meer om de tekst vet te maken en ongehinderd te schrijven op een witte achtergrond. Het tekstblok staat nl. direct in de foto of kaart en je kunt het pas lezen als je de letters arceert en in een contrasterende kleur zet. Waardeloos dat je geen grip meer hebt op een tekstblok. Volgende keer een andere aanbieder proberen. Maar nu zwaar teleurgesteld.
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je vind dat de kwaliteit is achteruit gegaan.
Wanneer je bij ons een tekst invoert kun je inderdaad niet meer kiezen om de tekst vet te maken maar je kunt wel voor dit stukje tekst een ander lettertype kiezen. De tekstkleur is standaard zwart. Je geeft aan dat je het pas kunt lezen als je de letters arceert en in een contrasterende kleur zet. Wat is de kleur van de achtergrond van de kaart? Is deze zwart of wit?
Horen het graag. Greetz Eline

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten

Jullie zijn altijd te laat net bezorgen. Betaal je om op dezelfde dag nog te leveren halen jullie het ook niet. Erg slecht!!!
bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling te laat is bezorgd.
We kijken dit graag voor je na en lossen dit uiteraard op. Kun je ons het ordernummer sturen? Greetz Eline
Esther Bruekers
Heerlen

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten

Ik had een kortingscode van 5 euro.
Toen ik naar het betaalscherm ging, zag ik op het laatste moment dat er en typefout zat in mijn mail adres.
Nadat ik terug ging om dat te corrigeren, ontving ik de mededeling dat de korting code al gebruikt was en kwam er weer 5 euro bij. :-(
Beste Armand,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kortingscode uiteindelijk " verlopen " was. Ik kijk het graag voor je na hoe we dit kunnen verrekenen.
Kun je ons het ordernummer sturen?
Greetz Eline
Armand Hermans
Dongen

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten

Veel foutmeldingen en geld wordt afgeschreven terwijl bestelling door greetz wordt geannuleerd.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat gisteren vele betaalpogingen zijn mislukt. Wellicht heb je inmiddels in de krant kunnen lezen dat er gisteravond een grote storing is geweest bij de betreffende bank. Dat verklaart waarom je betaling er niet doorheen kwam. Uiteindelijk zijn er twee betalingen van twee verschillende ontvangers wel doorgekomen en deze bestellingen zullen ook door ons worden verwerkt. Als het goed is zie je dat ook terug in je orderhistorie. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Greetz Diana.

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Geen positieve melding over de leverantie.
Betere informatie over het tijdstio van aflevering. Bestelling was verrassing en onderdeel voor 50 jarig huwelijk. Opzet totaal mislukt.
Beste Rinus,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de opzet mislukt is.
Ik kijk graag voor je na wat er precies gebeurd is en besteld is.
Kun je ons je ordernummer sturen?
greetz Eline
Rinus Vrijdag
Raalte

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Mooie producten
Bij keuze van twee ballonnen wordt er 2 keer verzendkosten in rekening gebracht
De dienstverlening in deze periode is niet goed: telefonisch niet bereikbaar, chat werkt niet. Er is geen direct contact mogelijk.
Beste mevrouw,

Het is erg druk op het moment. We zitten van 08.30-22.00 uur met heel veel medewerkers in de chat. Als de chat bezet is door de drukte kom je er niet doorheen. Excuses hiervoor. Ik zie dat je je bestelling als hebt geplaatst inmiddels. Bij meerdere cadeaus kun je normaal gesproken bellen voor een kortingscode t.w.v. de verzendkosten. Ik zie dat je toch uiteindelijk 1 cadeau besteld hebt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Greetz Katia
Isabelle
Zeist

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten

telefoon opnemen, en als het te druk is webshop sluiten en eerst problemen oplossen ,en dn weer verkopen,
meer dan de helft is niet geleverd. en we krijgen greetz niet te pakken,
Beste Henk,

Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat we je klacht inmiddels al in behandeling hebben genomen en je bestelling is opnieuw verstuurd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Greetz Katia

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Helaas, de kaart is niet bezorgd vandaag 19 december. Dit is niet leuk voor ons kleinkind.
Wij betalen een behoorlijk bedrag voor de kaart. Onze dochter heeft ook een kaart gestuurd deze is eveneens niet bezorgd.
In deze tijd van het jaar hadden jullie hiermee rekening moeten houden!!!
Beste Jan,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaart niet op 19 december is bezorgd.
We kijken dit graag voor je na!
Kun je ons het ordernummer sturen van je bestelling?
Greetz Eline

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten

waarom krijg ik 19 Dec. de ene kaart wel bezorgd en de andere niet ????? beide kaarten zouden tegelijk worden bezorgd en als ik klantensercice bel zit ik dik een half uur in de wacht waadeloos dit.......en al betaald
Beste Simone,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je nog één kaart mist.
Kun je ons het ordernummer sturen van je bestelling? We kijken het graag voor je na.
greetz Eline
Simone