Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

Ipad app verbeteren, verwerken van tekst op kaart is bijna niet te doen
Beste Gillian,

wat vervelend dat bij jou de app niet juist werkt. Onze excuses hiervoor!

Kun je exact aangeven op welke Ipad je werkt en welke versie je hebt van het besturingsysteem?

Kun je ook aangeven wat er fout gaat met het verwerken van de tekst?

We horen het graag van je, zodat we je hopelijk van meer info en van een beter advies kunnen voorzien.

Gillian

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Helaas is het kaartje niet bezorgd vandaag, wat ik zeer jammer vind. Aangezien de postbezorgster mijn collega is, weet ik zeker dat ze het ook zou bezorgen als ze het in haar tas had zitten. Ik heb vandaag weer een kaartje verstuurd en zal zeker bellen naar de ontvanger of het binnen is gekomen.
Tip; neem een keer steekproeven of de kaartjes wel aankomen bij de ontvanger.
Beste Jolanda,

wat vervelend om te lezen dat het kaartje niet op tijd is bezorgd.

We hebben het voor je nagekeken, maar we zien dat de kaart wel op tijd is geprint en verzonden. Helaas zijn we afhankelijk van PostNL in de bezorging, dus we vrezen dat er een vertraging in de bezorging heeft plaats gevonden.

Formeel moeten we rekening houden met twee vertraagdagen. Als de kaart morgen, 29 juli nog niet is bezorgd, neem dan contact met ons op.

Dan kunnen we je uiteraard een passende oplossing bieden.

Sorry in ieder geval voor het ongemak!

Jolanda
Waalwijk

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Gebruiksvriendelijker maken, teksten plaatsen is hopeloos
wat vervelend dat je problemen ervaart met het maken van de kaarten en het plaatsen van de tekst.

Kun je aangeven op welk apparaat je dan werkt (laptop, computer, tablet, telefoon)?

Wanneer we meer info hebben, kunnen wij jou ook gerichter van advies voorzien.

We hopen van je te horen en je verder te kunnen helpen!

op de computer Windows 10
Beste Roger,

Wanneer we meer info hebben, kunnen wij jou ook gerichter van advies voorzien.

We hopen van je te horen en je verder te kunnen helpen!

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Gebruiksvriendelijker maken, teksten plaatsen is hopeloos

25/07/2017

Pluspunten
Goede service dat men aanbied om kaarten te bestellen voor 14:00 uur en nog dezelfde dag te bezorgen... mits het werkt. Ik heb meer dan 11 euro betaald voor deze service, het is nu 22:50 en de kaart is volgens track & trace nog steeds onderweg. 5 minuten geleden voor het laatst bijgewerkt dus wordt voorlopig nog niet geleverd. Weggegooid geld dus... zo mist het compleet z'n doel, de jarige ligt waarschijnlijk al in bed.
Hi Jessica,

wat vervelend dat de bestelling niet op tijd is geleverd.

Dat is uiteraard niet de bedoeling!

We hebben het voor je nagekeken en we zien dat de bestelling wel is afgeleverd op 24 juli. Maar helaas wel buiten het aangegeven tijdsvak.

We willen om deze reden dan ook de betaalde verzendkosten aan jou retour storten. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Sorry voor het ongemak!

Jessica
Volendam

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Hoi
Positieve Mmm erg teleur gesteld maar wel een fijne telefoniste aan de lijn gehad maar dit is de eerste keer dat ik bij u bestel en gelijk gaat het mis wel jammer voor ons komen er geen bestellingen meer en maar hopen dat jullie het morgen wel aflaten leveren uit eindelijk het helebedrag betaald ....
Alles volgens het boekje gedaan maar het is niet bezorgd op de af gesproken datum zo teleur gesteld kan geen totaaloordeel geven
Beste Elly,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling tot op heden zo gelopen is.
Ik zie dat er zojuist wederom een e-mail naar je is gestuurd met informatie.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Greetz Eline
E
GOUDA

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten

Voor de 2e keer, kaart te laat bezorgd, terwijl je wel bezorgkosten betaalt, maar kaart wordt gewoon te laat bezorgd!
Hele slechte zaak!
Beste Jose,

wat vervelend dat jouw bestelling niet op tijd is bezorgd. Onze excuses hiervoor.

We hebben het voor je nagekeken en we zien dat de bestelling wel op tijd door ons is geprint en verzonden.

We zijn helaas afhankelijk van PostNL qua bezorging, dus sorry hiervoor!

Omdat dit de tweede keer is dat het fout gaat hebben we een volle Stampzkaart aan jouw account toegevoegd.

We hopen dat het de volgende keer weer goed gaat!

Met vriendelijke greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Een heldere, overzichtelijke site.
De XL fotokaart voor mijn 16 jarig nichtje is niet op haar verjaardag bezorgd. Ik heb daar 2 maal over gebeld en heb 8-9 minuten voor in de wacht gestaan. Na die minuten werd opeens de lijn verbroken. Daarna een chat opgesteld en heb nooit een reactie op ontvangen. Erg jammer dat de kaart zijn doel niet heeft bereikt en dat Greetz bij contact niet thuis geeft.
Beste Monique,

wat vervelend dat de kaart niet op tijd is bezorgd. Tevens willen we onze excuses aanbieden voor het feit dat je zo lang in de wacht hebt gestaan!

We hebben het voor je nagekeken en we zien dat de bestelling is verstuurd met PostNL. Helaas is het zo dat bij PostNL een vertraging op kan treden in de bezorging. Wij moeten rekening houden met maximaal twee vertraagdagen. Dit geven wij ook zo aan op de site.

Voor het ongemak hebben wij een volle Stampzkaart toegevoegd aan jouw account. We hopen natuurlijk dat een volgende keer de bezorging weer juist verloopt!

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Nog geen ervaring mee
Het kaartje is niet aangekomen op de aangegeven datum.
Beste Menno,

wat vervelend dat jouw bestelling niet op tijd is bezorgd. Onze oprechte excuses hiervoor.

We hebben het printproces voor je gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint.

Na het printen haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Voor de bezorging zijn wij dus afhankelijk van PostNL.

PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag te bezorgen, maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen.

Wij rekenen altijd twee vertraagdagen (maandag niet meegerekend). Wanneer de kaart na deze tijd niet is aangekomen horen we het graag. We zullen de bestelling dan nogmaals kosteloos versturen.

M Balkema
Appingedam

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten

Slechte zoekfunctie, traag. Niet erg gebruiksvriendelijk op de iPad.
Beste Elise,

wat vervelend dat het zoeken zo moeizaam gaat op de Ipad.

Onze excuses hiervoor. Dat zou uiteraard niet zo moeten gaan.

Kun je aangeven wat je probeerde te zoeken en welke versie van de Ipad je hebt en of alles is ge-update?

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
De kaart is aangekomen
Ontevreden over het geleverde product. Chat grotendeels off line. Lange wachttijden voor telefonische klantenservice. Beantwoording mails is langer dan 36 uur. Ik ben 20 procent tevreden. Wat je moet doen als je niet tevreden bent over de 100% tevredenheidsgarantie is ook niet duidelijk.
Beste Harm,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je reeds ook een e-mail hebt gestuurd en zullen direct je email beantwoorden.
Het is helaas erg druk waardoor contact lastiger is dan je wellicht gewend bent. Excuses hiervoor.
Greetz Eline
Harm Boerma