Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3613 beoordelingen (12 maanden)
20803 beoordelingen (totaal)
48156 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (2605)
14% (513)
6% (206)
3% (111)
6% (215)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Hoezo positief wat een zielig boeket !! Zo teleurgesteld! Prijs klopt niet bij grootte boeket! Ik weet hoeveel bloemen kosten. Zelfs bij een bloemist met naam betaal ik nog niet zoveel voor diti aantal bloemen
Verbeterpunten
Moet ik dit nog toelichten!
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback.

Wat vervelend dat de kwaliteit niet was zoals het hoorde, Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan gaan we dit gepast oplossen met je.

Greetz Leslie
L. Haupts
Maastricht

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
vriendelijke persoon in de chat, die echter ook geen invloed had op mijn klacht.
Verbeterpunten
verrassing besteld om 2100 uur voor de volgende dag. Om 03.00 wel bericht dat het die dag bezorgd zou worden. Echter track and trace heeft er 23 uur over gedaan om het pakket ├╝berhaupt bij het depot af te leveren. Uiteindelijk pakket een dag te laat op het adres afgeleverd.
Heel slechte communicatie over blijkbaar vertraging in bezorging; of eerder gezegd GEEN communicatie.
Vervolgens is de klantenservice ook nog heel slecht bereikbaar. Dit was mijn eerste bestelling via deze aanbieder en niet voor herhaling vatbaar.
ZEER ZEKER GEEN 100% tevredenheid.
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat dit zo mis is gegaan, sorry hiervoor! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we wat er is mis gegaan en lossen het uiteraard netjes met je op.

greetz Leslie
Klant

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
de vorige bestellingen waren allemaal heel goed
Verbeterpunten
ik heb een boeket besteld voor 22 euro waarbij staat een vurig boeket behalve de "groote'' (een bos bij het tankstation van 8,95 is groter)watl redelijk had mogen zijn gezien de prijs. ziet het er een beetje uit als een bos bloemen die mijn driejarige dochter zou kunnen hebben geplukt. heel jammer dit ik weet niet of ik ooit nog gebruik van deze dienst ga maken. ik ben behoorlijk teleur gesteld. na mijn eerdere wel goede ervaringen met greetz.
Antwoord Greetz
Beste Erik,
Bedankt dat je ons je ervaring met Greetz stuurt.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding van de bloemen. Is het mogelijk om ons het ordernummer en een foto van de bos bloemen te sturen? Dan kijken we graag naar een oplossing. Horen graag van je. Greetz Eline
Erik Dekkers
Bergen Op Zoom

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
service is goed als het mis gaat bij bestellingen. 2 sterren omdat het product gewoon niet is geleverd wanneer het moest gebeuren.
Verbeterpunten
1-MHZHZ9FB1K

Je bezorgd cadeautjes voor je klanten. Afgesproken levertijd is dan heilig. Eerste bestelling van mij maar ook gelijk mijn laatste bij Greetz.
Antwoord Greetz
Beste Amir,
Bedankt voor je beoordeling. Heel erg jammer om te horen dat je cadeau niet op tijd is bezorgd, oprechte excuses hiervoor. Op je e-mailadres kan ik helaas niks terugvinden, zou je misschien het ordernummer willen sturen? We willen de kwestie graag nogmaals bekijken en proberen je alsnog een glimlach te bezorgen.
Greetz, Maria
Amir
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
service is goed als het mis gaat bij bestellingen. 2 sterren omdat het product gewoon niet is geleverd wanneer het moest gebeuren.
Verbeterpunten
Je bezorgd cadeautjes voor je klanten. Afgesproken levertijd is dan heilig. Eerste bestelling van mij maar ook gelijk mijn laatste bij Greetz.

Amsterdam
16/01/2019

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geen e-mail ontvangen dat de kaart op de bus gegaan is.
Antwoord Greetz
Beste Dave,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je geen verzendbevestiging hebt ontvangen, had je toevallig ook bij de ongewenste items gekeken? In ons systeem zie ik dat je kaart wel op tijd is geprint en op tijd is meegegeven aan PostNL. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag.

Greetz, Maria
Dave
Veenendaal

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Op dit moment zie ik ze niet
Verbeterpunten
Heel vervelend dat je bestelling niet geleverd wordt, terwijl je zoveel betaald voor het bezorgen op een speciale dag , en dat al voor de zoveelste keer.
Zal het ookniet zo snel meer bij jullie bestellen.
Antwoord Greetz
Beste Geert,
Bedankt voor je beoordeling.
Heel vervelend om te horen dat het zondag mis is gelopen met je bestelling, oprechte excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het graag.
Greetz, Maria
Geert
Midden beemster

Gepubliceerd op: 28/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Vind het raar dat jullie vermelden gratis postzegels en dan uit eindelijk toch in rekening brengen!
Verbeterpunten
Kijken wat jullie aan bieden,en dan niet doen
Antwoord Greetz
Hi Jantina,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben meteen gekeken in ons systeem en zien dat de kortingscode niet is ingevoerd bij je bestelling. Had je dit wel ingevoerd in je winkelmandje? (zie ook https://www.greetz.nl/kortingscode)

We hebben je zojuist een e-mail gestuurd.

Greetz, Maria
Jantina
Doornspijk

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De heliumballon die wij hebben besteld is heel slecht gevuld. Kan me niet voorstellen dat deze 14 dagen mee zou moeten gaan wat als garantie gesteld wordt.
Antwoord Greetz
Beste Marije,
Bedankt dat je ons laat weten dat de ballon niet de gewenste kwaliteit heeft. Uiteraard willen we dit graag met je oplossen. Is het mogelijk om ons een ordernummer te sturen? Horen graag van je. Greetz Eline
United
Hilversum

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kerstkaarten bezorgd na de kerst
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat de kaarten te laat zijn bezorgd! heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we wat er is gebeurd en lossen het op met je.

Greetz Leslie
L Visser
Egmond aan zee

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Customer service is friendly
Verbeterpunten
I ordered personalized cakes for a birthday and delivery in the morning before 10:00 am on a Saturday. I received an e-mail at 10:00 am that they couldn't deliver, but they were going to deliver on Monday...What?!! The birthday is on Saturday! Why deliver on Monday? I spent a long time on the phone (I call from the USA), and the lady was friendly (it wasn't her fault), but also said they would deliver on Monday. I canceled my order and was deeply disappointed in the service.
Then the order was delivered at 4:00 pm, after I told the birthday person to buy their own cake because mine wasn't coming....
I will not order again from this company.
Antwoord Greetz
Dear,
Thank you for your feedback
I'm so very sorry this went so wrong. I see this was indeed solved with a collegue of mine and see she send you a voucher. If you dont wish this voucher we can make an exeption and refund the delivery costs. Please tell us if this is okay,

Greetz Leslie
Elisa
The USA

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer