Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

Ik heb ongeveer anderhalve week geleden 2 kaarten verstuurd. De ene is vandaag aangekomen en de andere gister. Ik heb dit al vaker meegemaakt met Greetz en ben daardoor dus ook niet tevreden.
Hi Dorien,

Bedankt voor je feedback,

Helaas zijn we voor de bezorging van kaarten afhankelijk van PostNL. Hierdoor kan er wel eens vertraging ontstaan, dit word ook weergegeven op de website.
Heb je voor mij je ordernummer? Dan kunnen we kijken hoe we je tegemoet kunnen komen.

Dorien
Voorschoten

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
In het verleden zeer tevreden
Bezorging ging mis. Heel vervelend, vooral omdat er een mooi boeket bij zat. Geen excuses, alleen jammer, impact voor het niks krijgen van de jarige was groter dan jammer
Beste Ella,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit mis ging, we kijken graag mee wat er is gebeurd. Heb je voor ons het ordernummer?

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten

Grote bos bloemen moest vandaag bij de jarige aankomen. Krijg een email dat ontvanger & buren niet thuis waren, maar waren er wel. Geen briefje in de bus, dus lijkt erop dat de bezorger gewoon bij het verkeerde adres is geweest. Chatcontact gehad met klantenservice, en daar is het antwoord dat opnieuw bezorgen voor vandaag niet meer kan, want "procedures". Jammer hoor, morgen is ze niet meer jarig. Als je in de kado's zit, snap je toch hoe belangrijk het is dat het op de juiste dag bezorgd wordt? Blijkbaar mag klantenservice bij Greetz alleen maar 'sorry' zeggen, maar hebben ze geen budget om dingen echt in orde te maken.
Beste Linda,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Ik heb het contact erbij gezocht, Helaas zitten de koeriers aan strakke routes en kunnen we er niet voor zorgen dat ze dezelfde dag nog langs komen.Ik zie wel dat ze het kosteloos voor je hebt laten omlabelen.
We gaan er van uit dat het morgen netjes geleverd word.
Linda
Zaandam

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Helaas een paar dagen te laat bezorgd!
Op tijd bezorgen!!!
Beste Henny.

Wat vervelend om te horen dat je kaart te laat is aangekomen, Graag kijken we mee wat er gebeurd is. Heb je voor ons het ordernummer?
Henny
borger

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Ruim assortiment, veel bezorgmomenten
Ik wou een vaas toevoegen aan mijn laatste bestelling; is onmogelijk. Systeem blijft een foutmelding weergeven. Heel jammer, wou dit er namelijk bewust bij hebben... ivm tijd daardoor gekozen alsnog zonder vaas, maar belachelijk dat de functie niet werkt
Beste Marloes,
Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat het door een fout niet werkte. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen? Dan kunnen we kijken hoe we je tegemoet kunnen komen.
Marloes Sommers

Gepubliceerd op: 26/04/2019

Pluspunten
Makkelijk om zo een kaart te versturen
Kaarten optijd leveren. Als je een verjaardags kaart stuurt wil je natuurlijk ook graag dat deze echt op de verjaardag word gelevert. Vooral als je dat aangeeft in de lever keuzes. Nu lijkt het alsof ik de kaart te laat gestuurd heb etc. Niet echt top. Als er een ander bedrijf was die het zelfde product leverde en dit wel optijd leverde zou ik zo over stappen.
Beste,
Bedankt voor je feedback.
wat jammer dat je kaart te laat is aangekomen. Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we even mee.

Limburg

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten

Voor de trouwdag van mijn ouders hebben we een fototaart besteld die op de juiste dag geleverd zou worden. Helaas liep de bezorging uit en is de taart niet op deze dag bezorgd (waar we overigens geen bericht van hebben ontvangen). Wegens een systeemfout is de taart ook de volgende dag niet meegekomen met de bezorger, waar we ook geen bericht van hebben ontvangen. We hebben telefonisch contact gezocht en gekozen voor de optie om de volgende dag een nieuwe (verse) taart te ontvangen. We hebben gekozen voor het tijdvak 08.00-10.00, uiteindelijk kwam om 12.00 de taart binnen. Het speciale van de verrassing was er na 2 dagen helaas wel af.
Beste Sanne,

Bedankt voor je bericht. Heel vervelend dat het zo mis is gelopen met je bestelling! Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd.

Mocht je nog vragen hebben horen we het graag!

Greetz,

Maria
Sanne

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
De bloemen die ik had besteld voor een collega zaten in een bizar grote doos (nogal slecht voor het milieu) maar toen het pakketje werd opengemaakt zat er een super lullig klein en lelijk boeketje bloemen in. De prijs kwaliteit verhouding is dus erg slecht.
Hi Lisanne,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend! Graag zoeken we uit wat er is gebeurd en lossen het graag op. Heb je voor ons het ordernummer?

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Leuke kaarten
Voor de tweede keer een kaart besteld, en beide keren word er belooft dat je op de aangegeven dag je kaart aankomt. Dit is bij beide keren niet zo geweest, eerste keer kwam de kaart een dag later en de tweede keer duurt het al 4 dagen en nog geen kaart ontvangen... terwijl ik wel een bevestiging heb gekregen in de mail. Na de livechat om te vragen waar mijn kaart blijft word er de schuld aan PostNL gegeven, erg makkelijke manier om een ander de schuld te geven.....
Beste Kimberley,

Bedankt voor je Feedback.

Wat vervelend dat je kaarten te laat zijn aangekomen. Helaas zijn we wel afhankelijk van PostNL en kan dit gebeuren. Dit word ook vermeld in het bestel proces!
Ik ga er van uit dat mijn collega van de chat het naar tevredenheid heeft opgelost.
Kimberley
Hoorn

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten

Heb verschillende keren besteld bij Greetz en dat ging altijd prima. Helaas de laatste twee keer niet bezorgd op de gevraagde dag en daarbij kreeg de ontvanger geen briefje in de bus voor een tweede bezorging zoals beloofd in de mail. Ik heb heel teleurgesteld want twee keer achter elkaar de feestelijke dag van een ander mislopen door jullie slechte bezorging dat gaat te ver.
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de laatste 2 bestellingen niet goed verlopen zijn en het briefje niet is gevonden. Graag zoeken we de order erbij, kun je ons het ordernummer doorgeven? Alvast bedankt. Greetz Eline

Gepubliceerd op: 30/03/2019