Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4912 beoordelingen (12 maanden)
15084 beoordelingen (totaal)
40303 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (3489)
18% (873)
6% (288)
2% (117)
3% (146)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Bestelling werd geleverd op het afgesproken moment
Verbeterpunten
De bloemen waren deels beschadigd. Het boeket kwam zeer zeker niet overeen met de foto op de website. Erg jammer als cadeau voor de verjaardag van mijn moeder.
Antwoord Greetz
Beste Laura,

Wat jammer om te horen dat de bloemen tegenvielen en deze naar jouw mening niet leken op de foto op de website, dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Kun je ons een foto sturen van het ontvangen boeket met informatie van de bestelling (ordernummer of adres waarop de bestelling is ontvangen)? We kijken graag na of je het juiste boeket hebt ontvangen zoals deze is besteld.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen het graag van je en helpen je graag verder!

Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz, Kiki
Klant

Gepubliceerd op: 07/10/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Grote keuze aan producten
Duidelijke instructies
Duidelijke bevestiging
snelle levering
Verbeterpunten
Problemen bij het instellen van de lettertypes bij de kaarten. Lettertype sprong steeds terug naar default maar dan blokkeerde het hele proces wat erg frustrerende. Teksten konden niet makkelijk worden aangepast
Antwoord Greetz
Beste Willemijn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen ondervond bij het instellen van het juiste lettertype. Onze excuses voor het ongemak. Mocht dit vaker gebeuren dan raad ik je aan eerst de tekst te typen en daarna de tekst te selecteren. Deze kun je dan aanpassen naar het gewenste lettertype en lettergrootte. Mocht je hier nog eens tegenaan lopen dan horen wij het graag. Met vriendelijke greetz, Katia
Klant

Gepubliceerd op: 03/10/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heel jammer.....mijn bloemen werden 2 dagen te laat bezorgd na mijn verjaardag! Met de melding dat ze niet afgeleverd konden worden ,terwijl we die dag gewoon thuis waren en niemand aan de deur hebben gezien!! wat een domper op de feestvreugde!
Antwoord Greetz
Beste Elma,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling later is bezorgd dan de bedoeling was. We zoeken het graag verder voor je uit en willen dan ook kijken naar een passende oplossing. Kun je ons daarvoor het ordernummer toesturen? Je kunt ons natuurlijk ook even bellen. Je kunt Greetz bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22.00 uur via telefoonnummer: 020 - 560 65 81.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Kiki
Klant

Gepubliceerd op: 29/09/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Dat ze ook kaarten in het buitenland bezorgen.
Verbeterpunten
Houden aan afspraken(er zou 6 september iets bezorgt worden en is niet gebeurd!)
Klantenservice mag ook vriendelijker!
Antwoord Greetz
Beste Deborah,

wat vervelend dat jouw bestelling niet op de juiste dag is bezorgd. Onze excuses hiervoor. We hebben het voor je nagekeken en we zien dat de bestelling wel op tijd is meegegeven aan PostNL. Helaas zijn we van de bezorging afhankelijk van PostNL en dat kan een vertraagdag (of twee) met zich meebrengen helaas. Dit geven wij ook keurig aan op onze site.

Tevens geef jij aan dat de klantenservice vriendelijker mag. Wij zien geen contact staan met jou? Onze excuses in ieder geval, als je het idee hebt dat je niet vriendelijk te woord bent gestaan.

We hopen dat de bestelling inmiddels is geleverd. Anders horen we het uiteraard graag van je!

Greetz, Hannah
Deborah
Rotterdam

Gepubliceerd op: 23/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Leuke paketten
Verbeterpunten
3e keer op rij een dag te laat en betaal er het dubbele voor om het op de dag zelf te laten bezorgen dat vind ik niet echt netjes van het bedrijf want betaal er genoeg voor.
Antwoord Greetz
Beste Wendy,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt met de bezorging.
We zien dat je ook reeds een email hebt gestuurd en zullen ervoor zorgen dat je vandaag nog een reactie ontvangt.
Excuses voor het ongemak.
Greetz, Eline
Wendy hillenga
Oostwold

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Het lijkt allemaal heel gemakkelijk thuis te regelen
Verbeterpunten
Voor je het weet ben je de ingevulde tekst op een kaart weer kwijt en moet je opnieuw beginnen. Ook Kun je niet zien of je tekst wel op de kaart past. Zo moet je maar afwachten hoe het eindresultaat van je inspanningen is!
Antwoord Greetz
Beste heer,

Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat de tekst verdween en je opnieuw moest beginnen.
Kun je aangeven op welke manier je de kaart probeert te bestellen? Je zou namelijk op iedere manier een tekstvlak moeten zien.
Horen het graag.
Greetz, Eline
Edzard
Hattem

Gepubliceerd op: 28/08/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke ontwerpen voor alle feestdagen.
Verbeterpunten
De kaart is doorweekt bezorgd met vouwen. Dit is heel wat minder en bederft de pret. Ik zou Greetz aan niemand aanraden als alles zo bezorgd werd
Antwoord Greetz
Beste Femke,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat de kaart doorweekt is aangekomen en ook nog beschadigd is.
Wanneer de kaart is geprint wordt deze meegegeven aan PostNL voor de bezorging.
Het is zeker niet de bedoeling dat de bezorger onzorgvuldig omgaat met de post.
Zou je het fijn vinden als we een nieuwe kaart toesturen?
Tevens willen we je adviseren om ook bij PostNL een klacht in te dienen.
Horen het graag van je.
Greetz, Eline
Femke
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 26/08/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Programma is handig om mee te werken.
Verbeterpunten
10 kaarten gemaakt, alle 10 niet bezorgd op de dag dat het bezorgd zou worden. Hopelijk morgen alsnog.
Antwoord Greetz
Beste Angelique,
Bedankt voor je melding.
We zien dat er al contact is geweest per e-mail.
Mochten de kaarten vandaag niet bezorgd zijn horen we dit graag en wordt er gekeken naar een oplossing.
Greetz, Eline
Angelique

Gepubliceerd op: 23/08/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ZGN zomerkorting van 21 % was het niet vandaar er geen cadeau bijbesteld
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Kun je aangeven welk cadeau je wilt bestellen?
Dan kijken wij na waarom je geen korting krijgt.
Horen het graag!
Greetz, Eline
E.

Gepubliceerd op: 23/08/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Veel keus
Verbeterpunten
Ik heb vanochtend een bestelling geplaats 1-he44p3unkn
Daar heb ik extra voor betaald zodat het vandaag bezorgd zou worden. Nu krijg ik pas einde vd dag terug dat het niet gaat lukken want die beer is niet in voorraad? Als jij een bestelling ziet dan zie je toch ook dat jou klant dit vandaag bezorgd wil hebben? Dan bel of mail je toch gelijk naar de klant met een alternatief? En toch niet einde vd dag zodat jou bestelling een dag later komt? En als je dan boos opbelt krijg je zo een meisje aan de tel die zegt ja sorry ik kan je je geld terug storten. Dat is niet wat ik wil. Dit is nou al de 2de keer dat ik wat heb met jullie 1ste keer ook al was trouwens ook voor dit adres dat ging om een ballon.
Antwoord Greetz
Beste Joan,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling wederom niet goed is gegaan.
Uiteraard vinden wij dit ook erg vervelend en gaan uiteraard intern bespreken hoe we dit beter en sneller kunnen oplossen.
We zien inderdaad dat je telefonisch contact hebt gehad en dat we een ander product hebben verzonden en de verzendkosten hebben vergoed.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Greetz, Eline
Joan
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/08/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer