Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4158 beoordelingen (12 maanden)
20213 beoordelingen (totaal)
47490 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (2730)
17% (687)
6% (270)
3% (143)
8% (316)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Snel
Verbeterpunten
Ik had een kaart besteld en heb er €11 zoveel betaald en hij zou met muziek zijn maar de muziek deed het niet, nou als ik een kaart zonder muziek wouw hebben dan had ik ook nog 4euro minder hoeven te betalen.
Antwoord Greetz
Hi Naomi,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het geluid het niet deed! Dat is zeker niet de bedoeling, excuses hiervoor. Zou je het op prijs stellen als we je kaart opnieuw maken en versturen? We horen het graag.

Greetz, Maria
Naomi
Heerlen

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Nee!!
Bestelling moest 24 okt aankomen degene kreeg de kaart pas zaterdag 10 nov binnen belachelijk!
Verbeterpunten
Laten weten als het later wordt bezorgt
Antwoord Greetz
Beste Michelle,

Bedankt voor je feedback.

Wat ontzettend vervelend dat de kaart zo veel later is aangekomen, sorry daarvoor! heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd en het gepast met je oplossen.

Greetz Leslie
Michelle
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 24/11/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke aanbiedingen
Verbeterpunten
*Track& Trace..ik kreeg een andere tijdstio te zien en dit was niet wnr het bezorgd werd.

*Ik heb in de chatsessie geprobeerd dit aan te kaarten maar ik werd steeds in de wachtrij gezet terwijl ik al met iemand aan het chatten was .(Sevil & Glenn waren met mij aan het chatten) erg slechte service die chatsessie!!
Antwoord Greetz
Beste,

bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit zo rottig verliep. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd en dit netjes met je oplossen.

Greetz Leslie
Nai
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Mooie bloemen
Verbeterpunten
Mijn pakje zou 29 oktober worden bezorgd . De dag dat de ontvanger jarig was. Heel erg jammer dat het pakje dan pas vandaag 30 oktober wordt bezorgd.
Antwoord Greetz
Beste Eline,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend! Zou je ons je ordernummer kunnen sturen zodat we het netjes met je kunnen oplossen.

Greetz Leslie
Klant
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zet op envellop afzender zodat bij niet kunnen bezorgen de kaart teruggestuurd kan worden.
En mijn in elkaar gezette collage voor de voorkant van de kaart is verdwenen. Nu een kaart geworden met 1 zielig klein fotootje op de voorkant. Slaat nergens op.
Op mijn email hierover wordt niet geteageerd.
Antwoord Greetz
Beste Siem,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met je bestelling. We gaan het meteen voor je uitzoeken en zullen op je e-mail reageren.

Greetz, Maria
Siem
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/10/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Bedrijf prima echter ontevreden over het product. Ik voel mij echt ‘bekocht’... verschil tussen foto en daadwerkelijke product ongekrnd. Deze er aring maakt dat ik geen bloemen meer zal bestellen via Greetz. K Notten
Verbeterpunten
Betere leveranciers kiezen !
Voor €31.00 bloemen( incl bezorgkosten) mag er niet uitzien als een groene bos blad met hier en daar een bloem. Schandalig !
Antwoord Greetz
Beste K. Notten,

Bedankt voor je melding. Heel vervelend om te horen dat het boeket niet naar wens was. Als ik het goed zie in ons systeem heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's en is de kwestie opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het graag!

Greetz, Maria
K
Den Haag

Gepubliceerd op: 13/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bezorgdatum!! Mijn vriendin is 40 geworden ik had leuke ballonnen besteld bij jullie. Bezorgdatum 26-9-2018. Niet aangekomen!! Dat vind ik echt super jammer. Ik betaal voor service en die krijg ik niet. Slechte zaak.
Antwoord Greetz
Beste Leonie,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de ballonnen niet op tijd zijn bezorgd! Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en komen er zsm per e-mail op terug.
Greetz, Maria
Leonie
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
afgelopen week 2 kaarten besteld voor mijn nichtje, die 16 jaar is geworden. Helaas zijn de 2 kaarten niet zaterdag 22.09.20018 bezorgd, zoals ik had besteld, en had aangegeven.
Ik vind dit erg jammer daar zij die dag haar sweet 16 feest had, maar er geen kaarten waren om haar te feliciteren.

Ben normaal tevreden over Greetz, maar net nu, bij een speciale verjaardag van mijn nichtje, erg teleurgesteld.

D. Amory
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Hallo Didier,

bedankt voor je feedback,

wat ontzettend vervelend dat de kaarten te laat waren! heb je voor ons het ordernummer? dan lossen we het op met je

Greetz Leslie
didier amory
maastricht

Gepubliceerd op: 07/10/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er staat voor morgen bestellen? Bestel voor 22:00, ik heb de ballon voor 22;00 besteld en dan staat er in de mail dat ik hem pas 21/9/2018 krijg
Antwoord Greetz
Hallo Tessa,

bedankt voor je feedback.
De datum moet nog wel geselecteerd worden. Dit staat niet altijd meteen automatisch de volgende dag. Heb je voor mij het ordernummer zodat ik kan kijken of ik het nog voor je kan aanpassen?

Greetz Leslie
Klant

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet blijven zeuren of je XL-formaat wilt
Software verbeteren, het geheel loopt haperend,
ik heb drie keer opnieuw moeten proberen
Antwoord Greetz
Beste Peter,

Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat het niet meteen goed ging met je bestelling! Op wat voor apparaat heb je de bestelling gedaan? Ons systeem functioneert het beste met Google Chrome. Maar uiteraard moet het eigenlijk overal goed werken. Mocht je nog ergens tegenaan lopen helpen we je uiteraard graag verder. We geven je feedback door aan de desbetreffende afdeling. Greetz, Maria
Peter
1071XR Amsterdam

Gepubliceerd op: 28/09/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer