Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik wil dit bedrijf hee graag telefonisch bereiken. Ik heb we 12x geprobeerd te bellen maar het nummer lijkt niet te werken
Rik
Den haag

13/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Stuur a.u.b. geen lokkertjes meer met kortingen die op het einde van de bestelling maar een dag geldig blijken te zijn!!
A. Koudijs

12/02/2017

de website
eric
Kilder

12/02/2017

Pluspunten
kan er geen enkele bedenken
Vorig jaar ontving ik een "bloementaart" voor mijn verjaardag. De bloemen waren verwelkt en slap, een aantal bloemen waren al uit de "taart" gevallen en het geheel zag er armzalig uit. Ik heb er toen niets van gezegd, want ik wilde niet dat de zender er iets van zou horen. Bovendien had ik dezelfde persoon een verjaarsboeket gestuurd en ik vroeg me af of dat er net zo armetierig had uitgezien. Dit was de eerste en laatste keer dat ik bloemen bestel via Greetz
Sonja
Emmen

11/02/2017

Pluspunten
Geen idee, want bij een bedrijf dat zo werkt breek ik onmiddellijk mijn bestelling af.
Wat een belazerij! Greetz biedt kaartjes aan voor € 2,50 en vermeldt juichend op onder meer. de home page dat deze nog op dezelfde dag kunnen worden bezorgd.
Pas als je het hele kaartje klaar hebt (uitzoeken, tekst bedenken en typen, versieren, adresseren; dit is nog best een klus) blijkt dat bezorgen dezelfde dag € 8,95 extra kost! Dus ipv de getoonde € 2,50 betaal je maar liefst € 11,45 voor een kaartje - zonder postzegel. Een onaangename verrassing achteraf is m.i. geen eerlijke manier van zaken doen.
Jeannette
Nieuw Vennep

08/02/2017

Pluspunten
Het pakketje werd op vrijdag online besteld met als doel een verrassinglevering op maandag. Echter is het pakketje nooit aangekomen. Ik heb hier eveneens nooit een bericht over gehad, tot ik zelf telefonisch contact heb genomen. Er werd zelfs geen vergoeding aangeboden en de bestelling werd doodleuk geannuleerd.
Rokaya Chadli

06/02/2017

Pluspunten
weinig
als men bloemen aanbiedt om het door de brieven te kunnen doen moet dat ook daad werkelijk gebeuren, maar niets is minder waar, men mag ze nu ophalen, met de mededeling na 2 werkdagen. Want het lukte niet, lekker makkelijk. Er bestaan ook nog buren. Ben weer teleurgesteld in Greetz. En ik heb het geld niet op mijn rug groeien.
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw, wat jammer dat je bloemen niet door de brievenbus zijn bezorgd. Excuses! We vermoeden dat de brievenbus net wat te klein was, en dat PostNL daarom heeft besloten het briefje achter te laten. Helaas is dit niet iets waar wij invloed op hebben, het pakket zou immers door elke standaard brievenbus moeten passen. We horen graag van je of de ontvangers de zending wel hebben kunnen ophalen, en of de bloemen nog van goede kwaliteit zijn. Zo nee, dan lossen wij het graag passend met je op! Greetz, Fleur
post.nl
Noord Scharwoude

29/01/2017

Pluspunten
Wij hebben zo een bedrijf op markt niet nodig.
Antwoord Greetz
Beste Adam, we snappen je teleurstelling over het feit dat je bestelling door leveringsproblemen vertraagd wordt bezorgd. Excuses hier nogmaals voor. De betaalde verzendkosten worden spoedig teruggestort en een nieuwe levering zal morgen gerealiseerd worden. Greetz, Laura
Adam
Venlo

29/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Old fashioned, ontzettend traag en software zeer gedateerd. Lettergrootte en schrijfstijl zeer moeizaam te corrigeren. Wellicht drukt de aanschaf van nieuwe software de winst van het bedrijf. De collectie kaarten kan origineler en zeker humoristischer.
Antwoord Greetz
Beste Replica, wat jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren tijdens het maken van je kaart. Kun je ons vertellen welke browser je gebruikt? Onze site werkt het beste met de nieuwste versie van Google Chrome, verder kun je het beste eerst je tekst typen en daarna het lettertype en de grootte wijzigen. Hopelijk helpt dit! Verder horen we graag wat voor kaarten je graag zou willen zien, we hebben namelijk naast een humor-categorie ook steeds een nieuwe collectie met moderne kaarten. We horen graag! Greetz, Fleur
Replica
Hulshorst

26/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Prijzen zijn absurd hoog. Tijd voor concurrentie in de markt

22/01/2017