Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Uitgebreide selectie kaarten.
Kaarten veel te laat (of niet?) geleverd en bij klacht kreeg ik geen antwoord.
Antwoord Greetz
Beste Monica, wat jammer dat je niet tevreden bent met Greetz. We zien inderdaad een mailwisseling, wij hebben op 4/3 en op 13/3 een reactie gestuurd. We hebben helaas nog geen reactie van jou mogen ontvangen op ons laatste bericht. We horen graag van je! Greetz, Fleur
Monica

09/03/2017

Pluspunten
leuk dat je je eigen kaart kan maken
mijn Valentijns kaart is nog steeds niet aan gekomen
Antwoord Greetz
Beste Nienke, wat jammer dat je kaart op het moment van schrijven nog niet was bezorgd! Dat is zeker niet de bedoeling. We zien op dit e-mailadres geen bestellingen. Kun je ons je ordernummer sturen? We helpen je dan graag verder! Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
nienke
johanwagennaarstraat

03/03/2017

Pluspunten
Mooie producten
Hele slechte levering. Tot 3 keer toe is mijn bestelling gewoon NIET gekomen. Ik bestelde alle keren ruim op tijd. Jullie hadden alle keren beloofd de bestelling nog een keer te versturen, zodat ik alsnog een cadeau had, maar ook dit is nooit gebeurd. ZOO jammer! Ik bestel echt nooit meer wat bij jullie. Ps. Het duurt ook echt een eeuw voordat je je geld weer terug hebt
Antwoord Greetz
Beste Eline, Bedankt voor je melding.
We zien dat je meerdere keren contact met ons hebt gehad.
We begrijpen dat het erg teleurstellend is dat je steeds een slechte ervaring hebt, onze excuses hiervoor. Een terugbetaling tijdens een drukke periode kan 10 werkdagen duren, overige periodes duurt het 5 werkdagen.
We zien dat het bedrag inmiddels is terug gestort, mocht dit niet ontvangen zijn horen we dit graag.
Gorinchem

27/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Kaarten worden te laat bezorgd of niet bezorgd. Na contact met klantenservice nog steeds geen oplossing. Ellende!
Beste Ronald,
Bedankt voor je melding.
We zien dat er reeds contact is geweest op 17 februari met Sabrina.
We hebben aangegeven dat we voor beide bestellingen een kortingscode hebben gestuurd t.w.v. de bestelling.
Mocht je deze kortingscode niet hebben ontvangen horen we dit graag.

24/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Pakje niet bezorgd. Heel teleurstellend aangezien het een pakje was voor de vrrjaardag was van mijn vriendin waar ik niet naar toe kon. Geen positieve nps van mijn kant helaas.
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je inmiddels op 27 februari telefonisch contact met ons hebt gehad en dat we hebben aangeboden om de bestelling volledig te vergoeden.
Mocht je toch nog vragen hebben horen we dit graag.
Jacqueline
Huizen

23/02/2017

Pluspunten
Vreselijk slechter service, op valentijnsdag het niet bezorgen van een cadeau, cadeau week later opnieuw besteld, ineens uit de voorraad. Nooit meer bestellen bij deze laailichters.
Beste Thys,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie.
Je geeft aan dat de nieuw geplaatste bestelling met de mok niet geleverd is omdat deze niet meer op voorraad was. Deze informatie klopt, er was zoveel interesse in de Blond mok dat deze tijdelijk uitverkocht was.
Helaas zien we niet of we een alternatief hebben verstuurd of een vergoeding hebben gegeven.
Uiteraard willen we het graag correct met je oplossen.
Kun je contact met ons opnemen via support@greetz.nl
Alvast bedankt.
Thijs

21/02/2017

Pluspunten
Waardeloos je besteld met Valentijnsdag het wordt niet eens bezorgd. Niet eens een mail of een excuus. Stelletje amateurs.
Ik raad jullie bij iedereen af. En waar blijft mijn geld ??? retour ???
zakkenvullers !!!
Beste Ad,
Bedankt voor je melding.
Excuses voor de verlate reactie.
We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet is bezorgd op valentijnsdag.
We zien dat je reeds contact hebt gehad met ons per e-mail en dat we het bedrag inmiddels hebben terug gestort.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz, Eline
Ad Hopman

18/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
I ordered 4 coconuts and my friend received a fruit basket.
Dear Alison,
Thank you for the review.
We are sorry for the late respons and for the wrong delivered product.
If you like we can resend the order with the correct product or refund the order.

Please let us know.
Kind regards,
Alison Inkster

16/02/2017

Pluspunten
stop er maar mee!!
nou zorgen dat het optijd komt! en als het dan komt dat het product na verwachting is! en jullie zijn gewoon al 3 dagen niet te bereiken want jullie zetten gewoon jullie telefoon uit mensen trap er niet in bij greetz
Beste Patrick,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie.
We vinden het vervelend dat je verrassing niet goed is bezorgd.
We zien dat er reeds contact is geweest per e-mail en dat we het orderbedrag hebben terug gestort.
Mocht dit niet het geval zijn horen we dit graag.
patrick
ALKMAAR

Pluspunten
bestelling voor Valentijnsdag nog steeds niet binnen. Geen tijdvak kunnen kiezen voor bestelling maar deze is automatisch op 18u-22u30 gezet; terwijl pakket op werkadres afgeleverd moet worden!
Beste Sascha,
Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat de bestelling voor valentijn te laat is bezorgd.
We zien dat je reeds op 17 Februari contact hebt gehad per e-mail en dat we hebben aangeboden het volledige orderbedrag terug te storten.
Mocht je vragen hebben horen we dit graag.
Greetz Eline
Sascha