Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
20213 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
2 x ballonnen besteld op hetzelfde adres. Moest 2 keer verzendkosten betalen en nog extra verzendkosten voor de snelle levering. Eerste avond niks ontvangen, kan gebeuren. 2e avond weer niks ontvangen, jammer. 3e avond nog steeds niks ontvangen. Maar de "klantenservice" is niet bereikbaar op zondag... De volgende dag wel netjes te woord gestaan via de klantenservice. Daarvoor moet je wel eerst 2UUR!!! en een kwartier in de wacht staan, om vervolgens maar op te hangen en via de chat proberen om contact te krijgen. SCHANDALIG! Waar de ballonnen zijn gebleven is nog steeds een raadsel. Maar wel mijn geld terug gekregen. Daarom ook 1 ster voor de moeite.
Afspraken mbt bezorgen nakomen.
Klantenservice ook graag telefonisch bereikbaar maken in het weekend.
Klanten informeren over vertraagde of niet geleverde bestelling.
Maar 1 keer bezorgkosten rekenen voor meerdere bestellingen op zelfde adres.
En zo kan ik nog wel.even doorgaan...

Bedankt voor je feedback,

wat vervelend dat de bezorging niet is goed gegaan. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we nakijken wat er is gebeurd en dit gepast oplossen.

Denni
Kamperland

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
2 x ballonnen besteld op hetzelfde adres. Moest 2 keer verzendkosten betalen en nog extra verzendkosten voor de snelle levering. Eerste avond niks ontvangen, kan gebeuren. 2e avond weer niks ontvangen, jammer. W3l netjes te woord gestaan via de klantenservice. Daarom ook 1 ster voor de moeite.
Afspraken mbt bezorgen nakomen.
Klantenservice ook graag telefonisch bereikbaar maken in het weekend.
Klanten informeren over vertraagde of niet geleverde bestelling.
Maar 1 keer bezorgkosten rekenen voor meerdere bestellingen op zelfde adres.

Kamperland
02/12/2018

Pluspunten

Niet liegen dat er niemand thuis os

Elise

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Leuk idee
€9 uitgegeven aan de kaart voor mijn oma haar verjaardag. Kaart helemaal niet optijd aangekomen. Verjaardag is nu al voorbij, moest een speciale verrassing zijn op haar verjaardag. Als je een kaart niet kan bezorgen op de specifieke dag moet je de klant ook geen keus geven om een dag te kiezen. Erg jammer.
Hoi Jamie,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat de kaart te laat was! Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd!

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Ik heb in de loop van de tijd 3 brieven in totaal verstuurd en alle 3 hebben de ontvangers niet gekregen ? Heel vervelend dit! Zijn verjaardag was dinsdag en nu is het vrijdag ? Graag weten wat gaande ?
Zorgen dat brieven aankomen track and tracé ? Aangetekend ? Ontvanger melding ?

Bedankt voor je feedback,

wat vervelend dat het zo is gelopen! heb je voor mij het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd en dit gepast oplossen met je!

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten

De verjaardagsfoto-taart is niet op tijd en na meerdere keren contacten zelfs helemaal niet meer bezorgd. Het volledige bedrag is niet als afgesproken geretourneerd. Ook een tegoedbon ter compensatie hebben wij niet mogen ontvangen. Wat een enorme teleurstelling.
Beste Nina,

Bedankt voor je melding. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het zo mis is gelopen met je bestelling! Onze oprechte excuses hiervoor. Heb je misschien het ordernummer voor mij? We zoeken het graag voor je uit en zullen dit uiteraard ook alsnog oplossen. Greetz, Maria
Nina
Aalten

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten

Stakingen van te voren aangeven. Dan had ik wat anders gekozen
Beste Guzel,

Bedankt voor je feedback, Wat vervelend dat dit niet goed is verlopen. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we met een gepaste oplossing komen.

G

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Het bestaat
Wederom een verjaardagskaart te laat.
Valentijnsdag al jaren (2) te laat ..
Hi Maarten,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je kaart te laat is bezorgd! Heb je misschien het ordernummer voor mij? We kijken graag voor je na wat er mis is gegaan.

Maarten
Coevorden

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
goede bereikbaarheid
Wat een drama: via de chat gevraagd of mijn bestelling goed aangekomen en verwerkt was. Dat was zo en de bevestiging later via de email gekregen.
Maar wat blijkt: de bestelling is helemaal niet verwerkt en verstuurd!!!!
Dit dus na 2x een bevestiging dat de bestelling verstuurd zou worden heeft Greetz dit niet gedaan.
Vervolgens werd mijn klacht totaal niet naar tevredenheid afgehandeld: uitermate slechte service!!!
Tip: zorg ervoor dat klanten beter geinformeerd worden over hun bestelling en handel een klacht naar tevredenheid af!

Voor mij geen Greetz meer!
Hi Valentijn,

Bedankt voor je melding. Heel erg vervelend om te horen dat het zo mis is gelopen met je bestelling. We begrijpen volkomen dat dit erg frustrerend moet zijn. Helaas was er een grote bankstoring waardoor wij bij de contactmomenten niet de juiste informatie te zien kregen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Valentijn

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Afleveren conform afspraak en op opgegeven alternatief adres anders heeft dit opgeven geen zin.
Terugbellen als je voicemail inspreekt en niet niets van je laten horen.
Antwoorden op chatvragen en niet iemand tien (!) min laten wachten.
Beste Carin,

Bedankt voor je melding. Heel erg vervelend dat het zo mis is gelopen met je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest met een van mijn collega's. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het graag. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Such great products, service and delivery when things go right. But so so bad when things go wrong.
Deal with your own mistakes better
Dear,

thank you for your feedback and how unfortunate that this didnt went well, do you have your ordernumber? what did go wrong? we gladly hear it so we can solve it with you.

Zuid Afrika

Gepubliceerd op: 15/11/2018