Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

beloof geen bezorgtijdstip als het niet waar gemaakt wordt!
Beste Rosemarie,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je telefonisch contact met ons hebt gehad betreffende de bestelling.
Helaas is het de koerier gister door externe omstandigheden niet gelukt de bestelling te bezorgen, zoals per e-mail vermeld is deze vanmorgen alsnog bezorgd.
De verzendkosten zijn reeds naar je overgemaakt ter compensatie van het ongemak.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz Eline

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Ik verwachte gisteren 2 juni 2017 mijn bestelling, nu zaterdag 23u nog steeds niets ontvangen, intern nazicht van betaling bank vrijdag gefactureerd 2 juni 2017.
Waarom geen ontvangst volgens afspraak bestelling, gelieve tegen morgen voor 10u bestelling leveren of ik moet advocaat inschalen volgens Belgisch wetgeving met zware financiële gevolgen.
Beste heer,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling op zaterdag om 23.00 uur nog niet is geleverd.
Graag kijken we na hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling? We horen het graag! Greetz eline
L.T.L.
ANTWERPEN

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten

Goed inpakken en compleet met kaart als deze is besteld
Beste Marlies,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je inmiddels contact hebt gehad via Facebook en dat we het bedrag van de kaartjes zullen terug storten. Nogmaals excuses dat dit gebeurd is.
greetz, Eline
Marlies
Hulst

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Zijn er helaas niet.
Ze laten je € 8,95 euro extra betalen om je bestelling nog dezelfde dag te laten bezorgen.
Helaas wordt er helemaal niets bezorgd.
Telefonisch contact opgenomen en het enige wat ze als klantenservice kunnen bieden is de extra bezorgkosten terugbetalen en de order opnieuw in behandeling nemen. Op mijn vraag of ze dat apart kunnen behandelen desnoods via een andere koerier krijg je te hoeren dat dit niet mogelijk is. Kortom ze doen nauwelijks moeite om hun fout te herstellen.
GREETZ HEEFT EEN UITERMATE SLECHTE KLACHRAFHANDELING EN KLANTENSERVICE.!!!!!!!
Beste Mirjam,
Bedankt voor je melding.
We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling zo verlopen is.
Wij werken met een drietal koeriersdiensten welke bepaalde voorwaarden hanteren, we kunnen helaas niet een oplossing aanbieden die niet mogelijk is. Zoals al besproken is de enigste mogelijkheid om de bestelling nogmaals te versturen en de verzendkosten te vergoeden, dit is inmiddels ook gedaan. Excuses voor het ongemak. Greetz, Eline
Mirjam
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Jullie hebben een lege doos met NIETS erin afgeleverd!! Ik heb een prima bedrag betaald voor jullie dienstverlening en dit is war er gebeurd?? Wat een oplichting!! Ik ben vreselijk kwaad over dit gebeuen maar jullie zullen er zeker "niets aan kunnen doen daar het ontvangen is".
Afschuwelijj

Beste Germaine,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat er een lege doos is bezorgd, dat mag natuurlijk nooit gebeuren! We gaan uiteraard dit intern bespreken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Zou je het fijn vinden als we de bestelling nogmaals opsturen naar de ontvanger? Ditmaal met de inhoud? Of heb je liever dat we de bestelling vergoeden middels een kortingscode?
We horen het graag van je.
Greetz, Eline
Germaine

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten

Vind jullie erg duur geworden voor een simpel verjaardagskaartje.... vroeger kreeg ik korting als ik inlogde maar dit is blijkbaar niet meer het geval. Geen wonder dat een kaartje via de post sturen aan het uitsterven is...
Beste Lizzy,
Bedankt voor je melding.
We hebben er een paar jaar terug voor gekozen om de prijzen gelijk te maken voor niet-geregistreerde klanten en wel- geregistreerde klanten. Hierdoor kan ieder profiteren van een lagere prijs. Wanneer je bij Greetz besteld en je hebt een account spaar je natuurlijk wel voor Stampz! Het staat je uiteraard vrij om in de winkel een kaartje te kopen. Greetz, Eline

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten

Zorgen dat de bestelling daadwerkelijk wordt afgeleverd...
Beste Gijs,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet is bezorgd.
We zien ook dat je een e-mail hebt gestuurd en zullen deze direct beantwoorden.
Gijs van den Boomen

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Ik had een mooi groot (en duur) boeket Florissant besteld maar het viel erg tegen. De lelies waren tot mijn verdriet vervangen door een paar treurige anjers!
Beste Eva,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bloemen tegen vielen. We kijken graag voor je na of het klopt wat er is ontvangen en wat je hebt verstuurd. Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling? Bedankt alvast.
Greetz, Eline

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Bezorging ok
Veel verpakkingsmateriaal voor een klein boeket. Raar mandje dat niet past bij je boeket. Kortom, veel afval voor een bos tulpen.
Antwoord Greetz
Beste Josien, Bedankt voor je melding.
We zullen je feedback meenemen in hoe wij het verpakkingsmateriaal kunnen verbeteren, bedankt hiervoor!
Josien
Serooskerke

Gepubliceerd op: 28/05/2017

Pluspunten
Het goede aan het bedrijf is dat er alleen maar positieve reviews op de website staan. geeft een helder beeld...
De site is erg onduidelijk zowel qua layout als qua prijs, je denkt een bos bloemen met een kaartje te kopen voor €20 en uiteindelijk met alles erbij ben je zo €35 kwijt. en als je eenmaal zover bent dat je klaar bent met je bestelling en deze terug wilt zien dan kan dit, of niet, of alles is weg.
Beste Martijn,
Bedankt voor je melding.
Je geeft aan dat er alleen positieve reviews staan, dat is niet helemaal correct, ook wij krijgen negatieve reviews.
Wat vervelend om te horen dat je de site onduidelijk vindt, wanneer je voor bloemen kiest, staat er naast de bloemen vermeld dat het exclusief verzendkosten is. Uiteraard moet je ook extra betalen voor een kaartje. Wanneer je de bestelling plaatst tot in je winkelmandje kun je daar nog de bestelling terugkijken zonder dat het verdwijnt.
Hopelijk werkt het de volgende keer een stuk beter.
Martijn

Gepubliceerd op: 27/05/2017