Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4158 beoordelingen (12 maanden)
20213 beoordelingen (totaal)
47493 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (2730)
17% (687)
6% (270)
3% (143)
8% (316)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
2 x ballonnen besteld op hetzelfde adres. Moest 2 keer verzendkosten betalen en nog extra verzendkosten voor de snelle levering. Eerste avond niks ontvangen, kan gebeuren. 2e avond weer niks ontvangen, jammer. 3e avond nog steeds niks ontvangen. Maar de "klantenservice" is niet bereikbaar op zondag... De volgende dag wel netjes te woord gestaan via de klantenservice. Daarvoor moet je wel eerst 2UUR!!! en een kwartier in de wacht staan, om vervolgens maar op te hangen en via de chat proberen om contact te krijgen. SCHANDALIG! Waar de ballonnen zijn gebleven is nog steeds een raadsel. Maar wel mijn geld terug gekregen. Daarom ook 1 ster voor de moeite.
Verbeterpunten
Afspraken mbt bezorgen nakomen.
Klantenservice ook graag telefonisch bereikbaar maken in het weekend.
Klanten informeren over vertraagde of niet geleverde bestelling.
Maar 1 keer bezorgkosten rekenen voor meerdere bestellingen op zelfde adres.
En zo kan ik nog wel.even doorgaan...
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback,

wat vervelend dat de bezorging niet is goed gegaan. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we nakijken wat er is gebeurd en dit gepast oplossen.

Greetz Leslie
Denni
Kamperland

Gepubliceerd op: 16/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
2 x ballonnen besteld op hetzelfde adres. Moest 2 keer verzendkosten betalen en nog extra verzendkosten voor de snelle levering. Eerste avond niks ontvangen, kan gebeuren. 2e avond weer niks ontvangen, jammer. W3l netjes te woord gestaan via de klantenservice. Daarom ook 1 ster voor de moeite.
Verbeterpunten
Afspraken mbt bezorgen nakomen.
Klantenservice ook graag telefonisch bereikbaar maken in het weekend.
Klanten informeren over vertraagde of niet geleverde bestelling.
Maar 1 keer bezorgkosten rekenen voor meerdere bestellingen op zelfde adres.

Kamperland
02/12/2018

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet liegen dat er niemand thuis os
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback,

wat vervelend dat de bezorging niet is goed gegaan. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we nakijken wat er is gebeurd en dit gepast oplossen.

Greetz Leslie
Elise
Rotterdam

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Leuk idee
Verbeterpunten
€9 uitgegeven aan de kaart voor mijn oma haar verjaardag. Kaart helemaal niet optijd aangekomen. Verjaardag is nu al voorbij, moest een speciale verrassing zijn op haar verjaardag. Als je een kaart niet kan bezorgen op de specifieke dag moet je de klant ook geen keus geven om een dag te kiezen. Erg jammer.
Antwoord Greetz
Hoi Jamie,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat de kaart te laat was! Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd!

Greetz Leslie
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik heb in de loop van de tijd 3 brieven in totaal verstuurd en alle 3 hebben de ontvangers niet gekregen ? Heel vervelend dit! Zijn verjaardag was dinsdag en nu is het vrijdag ? Graag weten wat gaande ?
Verbeterpunten
Zorgen dat brieven aankomen track and tracé ? Aangetekend ? Ontvanger melding ?
Antwoord Greetz
Beste,

Bedankt voor je feedback,

wat vervelend dat het zo is gelopen! heb je voor mij het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd en dit gepast oplossen met je!
Greetz Leslie
Klant

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De verjaardagsfoto-taart is niet op tijd en na meerdere keren contacten zelfs helemaal niet meer bezorgd. Het volledige bedrag is niet als afgesproken geretourneerd. Ook een tegoedbon ter compensatie hebben wij niet mogen ontvangen. Wat een enorme teleurstelling.
Antwoord Greetz
Beste Nina,

Bedankt voor je melding. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het zo mis is gelopen met je bestelling! Onze oprechte excuses hiervoor. Heb je misschien het ordernummer voor mij? We zoeken het graag voor je uit en zullen dit uiteraard ook alsnog oplossen. Greetz, Maria
Nina
Aalten

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Stakingen van te voren aangeven. Dan had ik wat anders gekozen
Antwoord Greetz
Beste Guzel,

Bedankt voor je feedback, Wat vervelend dat dit niet goed is verlopen. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we met een gepaste oplossing komen.

Greetz Leslie
G

Gepubliceerd op: 22/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het bestaat
Verbeterpunten
Wederom een verjaardagskaart te laat.
Valentijnsdag al jaren (2) te laat ..
Antwoord Greetz
Hi Maarten,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je kaart te laat is bezorgd! Heb je misschien het ordernummer voor mij? We kijken graag voor je na wat er mis is gegaan.

Greetz, Maria
Maarten
Coevorden

Gepubliceerd op: 21/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
goede bereikbaarheid
Verbeterpunten
Wat een drama: via de chat gevraagd of mijn bestelling goed aangekomen en verwerkt was. Dat was zo en de bevestiging later via de email gekregen.
Maar wat blijkt: de bestelling is helemaal niet verwerkt en verstuurd!!!!
Dit dus na 2x een bevestiging dat de bestelling verstuurd zou worden heeft Greetz dit niet gedaan.
Vervolgens werd mijn klacht totaal niet naar tevredenheid afgehandeld: uitermate slechte service!!!
Tip: zorg ervoor dat klanten beter geinformeerd worden over hun bestelling en handel een klacht naar tevredenheid af!

Voor mij geen Greetz meer!
Antwoord Greetz
Hi Valentijn,

Bedankt voor je melding. Heel erg vervelend om te horen dat het zo mis is gelopen met je bestelling. We begrijpen volkomen dat dit erg frustrerend moet zijn. Helaas was er een grote bankstoring waardoor wij bij de contactmomenten niet de juiste informatie te zien kregen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Greetz, Maria
Valentijn

Gepubliceerd op: 21/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Afleveren conform afspraak en op opgegeven alternatief adres anders heeft dit opgeven geen zin.
Terugbellen als je voicemail inspreekt en niet niets van je laten horen.
Antwoorden op chatvragen en niet iemand tien (!) min laten wachten.
Antwoord Greetz
Beste Carin,

Bedankt voor je melding. Heel erg vervelend dat het zo mis is gelopen met je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest met een van mijn collega's. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het graag. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Greetz, Maria
Klant

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Such great products, service and delivery when things go right. But so so bad when things go wrong.
Verbeterpunten
Deal with your own mistakes better
Antwoord Greetz
Dear,

thank you for your feedback and how unfortunate that this didnt went well, do you have your ordernumber? what did go wrong? we gladly hear it so we can solve it with you.

Greetz Leslie
Klant
Zuid Afrika

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer