Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6847 beoordelingen (12 maanden)
13530 beoordelingen (totaal)
37394 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (5296)
15% (998)
4% (274)
2% (117)
2% (162)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen enkele te verzinnen, wat een * bedrijf is dit, belachelijk dat jullie nog bestaan.
Verbeterpunten
Gewoon bezorgen zoals afgesproken, mijn tot nu toe 3 bestellingen zijn of niet bezorgd of na extreem veel mailen klagen en tot dreigen aan toe uiteindelijk dan toch maar bezorgd. Hiervoor wilde degene ook nog extra bezorgkosten in rekening brengen voor het twee keer bezorgen, meer klantonvriendelijker bestaat er niet. Ik bestel echt nooit meer van mijn leven iets bij jullie,
Eline
'S-Gravenzande

24/04/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
de 1ex postzegel gratis,mooi niks,mooie praatjes,meer niet
Verbeterpunten
ik stuur niks via deze site
Antwoord Greetz
Beste,

wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Greetz!

Kun je ons wellicht meer informatie geven?

We horen graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
nico heij
amsterdam

Aangepast op: 11/04/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
de 1ex postzegel gratis,mooi niks,mooie praatjes,meer niet
Verbeterpunten
ik stuur niks via deze site

amsterdam
08/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste Janneke, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met Greetz! Kun je ons wellicht iets meer informatie geven? We helpen je graag verder. Greetz, Fleur
Janneke
Renswoude

20/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
ssdssssdsdfsdfs
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste,

je hebt ons helaas een lage beoordeling gegeven, maar helaas zien we geen concrete verbeterpunten staan?

Wanneer we iets voor je kunnen betekenen horen we het graag!

We vinden tevreden en blije klanten namelijk heel belangrijk!

Greetz, Hannah
Klant

19/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Maak je klachten formulier vindbaar.
Probeerde een kaart te bestellen, was een half uur er mee bezig geweest. Toen er een foutmelding kwam en de kaart niet meer terug te vinden was.
Antwoord Greetz
Beste Femke,

wat vervelend om te horen dat je zo lang bezig bent geweest met het maken van een kaart. Onze excuses hiervoor! Kun je aangeven wanneer je een foutmelding kreeg en op welk apparaat je werkzaam was (tablet, telefoon, laptop, vaste computer)?

Overigens staat rechtsboven op onze site het kopje "Klantenservice". Als je deze aanklikt dan zie je direct de contactgegevens staan.

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd en horen het graag nog even als je de foutmeldingen blijft houden tijdens het bestelproces.

Greetz, Hannah
Klant

16/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Te late aflevering bloemen voor mijn zusje ivm 1ste sterfjaar van mijn nichtje!!!!
Antwoord Greetz
Hi Nicole,

wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd op zo'n verdrietige dag! Onze welgemeende excuses hiervoor!

Mijn collega Sanne heeft inmiddels jouw e-mail beantwoord. Het blijkt dat de bloemen naar Texel moesten en dan duurt het een dag langer. Dit staat niet duidelijk op onze website vermeld. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We hopen op snel contact via de e-mail.

Greetz, Hannah
Nicole
Someren

16/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakketje werd pas einde van de middag bezorgd.
Antwoord Greetz
Beste Rene,
Bedankt voor je melding.
Wanneer je bij Greetz een bestelling plaatst geven wij aan bij het kiezen van de bezorgdatum dat de bezorging tussen 08.00 uur en 20.00 uur gebeurd. We zien in de bestelling dat de ontvanger niet thuis was en dat de koerier een briefje heeft achtergelaten.
Klopt deze informatie?
Greetz,
Eline
René

14/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer slechte bezorging. Al 2x bezorging per koerier niet aangekomen
Antwoord Greetz
Beste Helma, we zien dat er ook telefonisch contact is geweest. We hopen dat een eventuele toekomstige bestelling geen problemen meer zal opleveren. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Helma Edelman
Almere

10/04/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Was vaak tevreden
Verbeterpunten
Veel verbeterpunten.
Echt niet te spreken over de site vandaag.
Wel heel veel fouten .
Denk er echt over om een andere te gaan kjezen.
Het heeft me heeeeeel veel tijd gekost vandaag.
Echt balen !
Antwoord Greetz
Beste Angeline, wat jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren op onze site. Excuses! Kun je ons wellicht iets meer vertellen over wat er mis gaat? We helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak. Greetz, Fleur
Angeline
Eindhoven

10/04/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Als ik een kaart stuur naar mijn vriendin in België heeft ze hem na de tweede dag al nu is haar kaart via jullie nog steeds niet aangekomen.leuke verrassing omdat ze vandaag jarig was.
Antwoord Greetz
Beste Lydia,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de kaart nog steeds niet bezorgd is. Onze excuses hiervoor.
Wij zijn qua bezorging afhankelijk in Belgie van B-post, het kan helaas voorkomen dat er vertraging ontstaat.
We zien in de bestelling dat de kaart op tijd geprint en verzonden is.
Heeft je vriendin inmiddels de kaart ontvangen?
We horen het graag.
Greetz,
Eline
Lydia
Biddinghuizen

09/04/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer