Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
20803 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Ballon bestelt , afgelopen vrijdag bezorgt , maar is gewoon voor de deur gezet. Doos nat . Was ee niet blij mee . Weet niet of jullie hier wat aan kunnen doen of de bezorgdiensten
Hoi Christel.

Bedankt voor je feedback,

Dat is absoluut niet de bedoeling, onze bezorgdiensten mogen het niet zo afleveren. Sorry hiervoor. Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan gaan we dit netjes met je oplossen.

Christel teuben
Eerbeek

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Ze denken wel te weten hoe men geld moeten verdienen; vandaag kreeg ik namelijjk een aanmaning voor een dienst die niet geleverd is.
Zie mijn beoordeling van 21-12-2018 en zoek het voor de rest zelf lekker uit.

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend! Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we waardoor je de aanmaning krijgen en kunnen we kijken hoe we het oplossen.

Emmen

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Ik heb geen positieve reactie. Een kaart naar mijn kldochter in belgie gestuurd
Dat is te ver om zo maar heen te gaan
Mijn kldochter heeft de kaart niet gekregen op de verjaardag
Na mijn klacht een week later
Heb om een reactie gevraagd maar ook niet gekregen
Reageren als er is mis is gegaan en niet alsnog de kaart verzenden excuses is dan op zijn plaats
Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat de kaart veel te laat is geleverd. Graag zoeken we uit wat er gebeurd is en waarom je geen reactie hebt ontvangen. Kun je ons het ordernummer sturen? Alvast bedankt. Greetz Eline

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Geen! Van het ernstig ziek familielid die wij via jullie een mooi boeket meenden te hebben bezorgd, vernomen wij dat het boeket van schandalige kwaliteit was. Wat een teleurstelling!
Verwachten een reactie en een vorm van genoegdoening.
Zie boven.
Beste Henk,
Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend om te horen! We hebben je zojuist een e-mail gestuurd zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Greetz, Annemiek
Henk Veldboer
Sint Michielsgestel

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten

Ik had de bezorgdatum gekozen van 19 januari 2019, omdat mijn vriend op deze dag jarig is. Wordt het pakketje vervolgens op de 18e bezorgt. Daar gaat m’n verassing.
Hi Iris,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend! Heb je voor ons het ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er is gebeurd!
greetz Leslie
Iris
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Beste Maja,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben het eerdere mail contact teruggelezen, heel erg naar dat het zo mis is gegaan met de bezorgdienst! Oprechte excuses hiervoor. We zien dat er inmiddels een oplossing is aangeboden. Mocht je toch nog vragen hebben horen we het natuurlijk graag! Greetz, Maria
Schipper-Santing

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Makkelijk een kaart versturen.
Bijhouden als het pakje of kaart bezorgd is. Mijn pakketje is helemaal niet bezorgd en daar kwam ik ruim een maand later toevallig achter. Ik vind het niet goed opgelost. Het wordt wel alsnog bezorgd, maar het effect is natuurlijk helemaal weg. En ik moet wel gewoon de volle prijs betalen ik krijg geen cent korting voor een veels te laat bezorgde verrassing!
Beste Carla,
Bedankt voor je melding. Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Heb je misschien het ordernummer voor mij? We willen deze kwestie graag nogmaals bekijken.

Greetz, Maria
Carls
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten

Ik ben ingegaan op de reclame op zaterdag en zondag om nog voor eerste kerstdag kaarten te laten bezorgen en heb extra hoge portokosten betaald om voor levering op maandag 24 december. Belofte en reclame om de 24 e zijn niet nagekomen, vertrouwen is diep geschaad. Schitterende marketing waardeloze service!
Beste Nanette,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit niet goed is verlopen! Heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we na wat er is gebeurd en lossen het met je op.

Nannette
Hoofddorp

Pluspunten
Als er staat lever datum 24/12/2018 lever je product dat ook...
Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat dit niet goed is gegaan! Heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we na wat er is gebeurd en lossen we het op met je.

Pluspunten

Heb bloemen en wijn besteld en zou
22 december geleverd worden en 24 december blijkt de bestelling helemaal niet verstuurd te zijn dus helemaal de mist in, we zijn zwaar teleurgesteld hij een speciale lading
Ordernr. 1-62Q96YYXUN

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit zo is gelopen! Ik zie dat het al verder is opgelost met een collega, ik hoop dat dit naar wens is verlopen.

Henk