Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Geen enkele te verzinnen, wat een * bedrijf is dit, belachelijk dat jullie nog bestaan.
Gewoon bezorgen zoals afgesproken, mijn tot nu toe 3 bestellingen zijn of niet bezorgd of na extreem veel mailen klagen en tot dreigen aan toe uiteindelijk dan toch maar bezorgd. Hiervoor wilde degene ook nog extra bezorgkosten in rekening brengen voor het twee keer bezorgen, meer klantonvriendelijker bestaat er niet. Ik bestel echt nooit meer van mijn leven iets bij jullie,
'S-Gravenzande

24/04/2017

Pluspunten
de 1ex postzegel gratis,mooi niks,mooie praatjes,meer niet
ik stuur niks via deze site
Beste,

wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Greetz!

Kun je ons wellicht meer informatie geven?

We horen graag van je en helpen je graag verder.

nico heij
amsterdam

Aangepast op: 11/04/2017

Pluspunten
de 1ex postzegel gratis,mooi niks,mooie praatjes,meer niet
ik stuur niks via deze site

amsterdam
08/04/2017

Antwoord Greetz
Beste Janneke, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met Greetz! Kun je ons wellicht iets meer informatie geven? We helpen je graag verder. Greetz, Fleur
Janneke
Renswoude

20/04/2017

Pluspunten
ssdssssdsdfsdfs

Beste,

je hebt ons helaas een lage beoordeling gegeven, maar helaas zien we geen concrete verbeterpunten staan?

Wanneer we iets voor je kunnen betekenen horen we het graag!

We vinden tevreden en blije klanten namelijk heel belangrijk!

19/04/2017

Pluspunten
Maak je klachten formulier vindbaar.
Probeerde een kaart te bestellen, was een half uur er mee bezig geweest. Toen er een foutmelding kwam en de kaart niet meer terug te vinden was.
Beste Femke,

wat vervelend om te horen dat je zo lang bezig bent geweest met het maken van een kaart. Onze excuses hiervoor! Kun je aangeven wanneer je een foutmelding kreeg en op welk apparaat je werkzaam was (tablet, telefoon, laptop, vaste computer)?

Overigens staat rechtsboven op onze site het kopje "Klantenservice". Als je deze aanklikt dan zie je direct de contactgegevens staan.

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd en horen het graag nog even als je de foutmeldingen blijft houden tijdens het bestelproces.

16/04/2017

Pluspunten

Te late aflevering bloemen voor mijn zusje ivm 1ste sterfjaar van mijn nichtje!!!!
Hi Nicole,

wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd op zo'n verdrietige dag! Onze welgemeende excuses hiervoor!

Mijn collega Sanne heeft inmiddels jouw e-mail beantwoord. Het blijkt dat de bloemen naar Texel moesten en dan duurt het een dag langer. Dit staat niet duidelijk op onze website vermeld. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We hopen op snel contact via de e-mail.

Nicole
Someren

16/04/2017

Pluspunten

Pakketje werd pas einde van de middag bezorgd.
Beste Rene,
Bedankt voor je melding.
Wanneer je bij Greetz een bestelling plaatst geven wij aan bij het kiezen van de bezorgdatum dat de bezorging tussen 08.00 uur en 20.00 uur gebeurd. We zien in de bestelling dat de ontvanger niet thuis was en dat de koerier een briefje heeft achtergelaten.
Klopt deze informatie?
Greetz,
René

14/04/2017

Zeer slechte bezorging. Al 2x bezorging per koerier niet aangekomen
Antwoord Greetz
Beste Helma, we zien dat er ook telefonisch contact is geweest. We hopen dat een eventuele toekomstige bestelling geen problemen meer zal opleveren. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
Helma Edelman

10/04/2017

Pluspunten
Was vaak tevreden
Veel verbeterpunten.
Echt niet te spreken over de site vandaag.
Wel heel veel fouten .
Denk er echt over om een andere te gaan kjezen.
Het heeft me heeeeeel veel tijd gekost vandaag.
Echt balen !
Antwoord Greetz
Beste Angeline, wat jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren op onze site. Excuses! Kun je ons wellicht iets meer vertellen over wat er mis gaat? We helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak. Greetz, Fleur
Angeline

10/04/2017

Pluspunten
Als ik een kaart stuur naar mijn vriendin in België heeft ze hem na de tweede dag al nu is haar kaart via jullie nog steeds niet aangekomen.leuke verrassing omdat ze vandaag jarig was.
Beste Lydia,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de kaart nog steeds niet bezorgd is. Onze excuses hiervoor.
Wij zijn qua bezorging afhankelijk in Belgie van B-post, het kan helaas voorkomen dat er vertraging ontstaat.
We zien in de bestelling dat de kaart op tijd geprint en verzonden is.
Heeft je vriendin inmiddels de kaart ontvangen?
We horen het graag.
Greetz,