Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
8.2

Pluspunten

Wederom weer een kaart niet op de juiste datum bezorgd.
Schuld wordt gelegd bij TNT want Greetz doet zelf niet de bezorging. Vreemd om dit op TNT af te schuiven, ik bestel mijn kaart nml bij Greetz. Als kaarten meerdere keren niet op tijd bij klant aankomen lijkt het mij dan ook verstandig een gesprek aan te gaan met bezorger of andere bezorgdienst te nemen.
Klantenservice gebeld en ik kan een kortingsbon krijgen. Helaas voor mij gaat het h'm niet meer worden. Gemiste kans Greetz, heel Jammer!
Beste San,

dank je wel voor jouw feedback. Wat vervelend dat jouw kaart wederom niet op de juiste datum is geleverd. Onze excuses hiervoor.

Het is niet onze intentie om de schuld bij PostNL neer te leggen, echter zij zijn wel verantwoordelijk voor de bezorging.

Na het printen van de kaart, komt PostNL vervolgens de post halen en ligt de bezorging dus in hun handen.

Jammer om te horen dat het Greetz het voor jou niet meer gaat worden. We hopen toch dat je je in de toekomst nog bedenkt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

San

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Ziet er leuk uit
Bezorger laten aanbellen en niet meteen naar buren gaan en daar laten weten dat er pakketje is bij de buren en bij de desbetreffende persoon geen briefje achter laten. Ik heb een kaart laten maken en helemaal mijn naam er niet in gezet, komt er een kaart binnen met de naam lydia xxx schande en een grove fout. Bij deze zal ik greetz niet aanraden bij anderen! Weg 30,45€
Beste,

dank je wel voor jouw feedback.

Normaal gesproken zal de koerier altijd aanbellen om de bestelling af te leveren. Vervelend dat dat in dit geval niet zo lijkt te zijn.

Ze zullen het daarna, wanneer de ontvanger niet thuis is, altijd proberen bij de buren. Er zou dan inderdaad wel een briefje achtergelaten moeten zijn.

We willen je graag een compensatie bieden voor het ongemak met de kaart.

Kun je laten weten of er al contact is geweest met Greetz Klantenservice? Volgens onze gegevens is er nog geen contact geweest?

B leferink
Enschede

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Veel keus aan priducten, overzichtelijke site.
Bloemen en kaarten worden afzonderlijk van elkaar verzonden (bloemen komen aan zonder afzender!), beloftes worden niet nsgekomen, er wordt niet meegedacht over een oplossing, slechte service.
Beste,

dank je wel voor jouw feedback.

Erg vervelend uiteraard dat het niet gelijktijdig is geleverd. Dat had wel gemoeten, want zo is het besteld.

We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met Greetz Klantenservice en dat het is opgelost met jou.

Sorry voor deze slechte ervaring en mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat uiteraard graag.

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Het kaartje is niet aangekomen.
Alle kaartjes aan laten komen.
Beste Jante,

dank je wel voor jouw beoordeling.

Vervelend dat je kaartje niet is aangekomen.

Kun je ons het ordernummer geven van de bestelling?

Dan kijken we het graag even voor je na.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Jante Stroomberg

Pluspunten

Telefonisch niet bereikbaar. En je hebt geen idee hoeveel mensen er voor je zitten.

Bestelling MGA9ERZWVR is niet aangekomen
Beste klant,

dank je wel voor jouw feedback en heel vervelend uiteraard dat jouw bestelling nog steeds niet is aangekomen.

We hebben jouw mail inmiddels beantwoord en we hopen dat we hier samen een passende oplossing voor kunnen vinden.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
negatief
antwoord geven per mail als er een verandering plaats heeft gevonden
Beste klant,

dank je wel voor jouw terugkoppeling.

We zien inderdaad dat je langer hebt moeten wachten op een antwoord. Onze excuses voor dit ongemak!

We zien dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat het is opgelost.

Sorry voor dit ongemak en we hopen dat jouw volgende bestelling weer helemaal juist zal verlopen!

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten

Ervoor gaan zorgen dat Post.NL is op tijd gaat bezorgen .
Momenteel ben ik niet tevreden door gedoe met een Ballon . De Chauffeur was fout en dan word er maar een Aap Ballon gestuurd i.v.p. Prinses Elsa , waardeloos . Ik bestel alleen nodig wanneer het strikt noodzakelijk is voor mij of die ander. Voor mij geen Greetz meer .
Beste Paulina,

dank je wel voor jouw feedback over het foutief geleverde product. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Alles wordt handmatig bij Greetz ingepakt, dus helaas is waarschijnlijk de onjuiste ballon verstuurd.

Kun je aangeven of je inmiddels contact met ons hierover hebt gehad en of we dit netjes met je hebben opgelost?

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snel verzonden.
Verkeerde boeket gekregen. Volgens de chatservice was deze niet meer leverbaar. Dit bedrijf is niet oplossing gericht. Ze willen me afschepen met een laag bedrag ipv vergoeden volldig bedrag. Ik had een duur boeket gekocht en krijg een klein lelijk boektje daarvoor in plaats terug. Nu wil ik mijn geld terug en wordt er moeilij gedaan. Dus klacht ingediend.
Beste Jan,

dank je wel voor jouw feedback.

Wat vervelend dat je het verkeerde boeketje hebt gekregen. Het is uiteraard niet de bedoeling om jou af te schepen met een kleiner bedrag en een kleiner boeket.

Kun je aangeven wat het ordernummer is van deze bestelling en met welk e-mailadres je de bestelling hebt gedaan?

Dan kijken we het graag even voor je na.

Dank je wel alvast!

Jan
Lelystad

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten

Ik heb nu al 2X een kaart op de gevraagde datum geprobeerd te laten af leveren, maar NIET gelukt!!
Beste Marita,

dank je wel voor jouw bericht.

Heel vervelend dat deze bestelling te laat is afgeleverd. Het is uiteraard ook onze bedoeling om alles op tijd te bezorgen. Echter, we zijn in deze afhankelijk van PostNL.

Het kan helaas voorkomen dat er een vertraging zit in de bezorging met PostNL.

Wanneer de kaarten uiteindelijk niet bezorgd zijn, laat het ons dan weten. Dan kunnen we dit netjes met jou oplossen.

Marita Daemen
Singapore

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Beter info geven, kaarten bestellen 2x betaald, bericht oeps fout niet verstuurd.. wel af geschreven van de bank. 2x afschrift gestuurd maar ? niets ben zeer ontevreden als klant.
Beste Klaas,

dank je wel voor jouw feedback.

Vervelend dat jouw betaling zoveel onduidelijkheid met zich mee bracht.

Sorry hiervoor.

We zien dat je inmiddels al contact hebt gehad met Greetz Klantenservice en dat het juist met jou is opgelost.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het graag.

klaas Dijkstra
Terkaple