Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6648 beoordelingen (12 maanden)
13145 beoordelingen (totaal)
35215 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (5168)
14% (955)
4% (250)
2% (117)
2% (158)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Uitgebreide selectie kaarten.
Verbeterpunten
Kaarten veel te laat (of niet?) geleverd en bij klacht kreeg ik geen antwoord.
Antwoord Greetz
Beste Monica, wat jammer dat je niet tevreden bent met Greetz. We zien inderdaad een mailwisseling, wij hebben op 4/3 en op 13/3 een reactie gestuurd. We hebben helaas nog geen reactie van jou mogen ontvangen op ons laatste bericht. We horen graag van je! Greetz, Fleur
Monica

09/03/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
leuk dat je je eigen kaart kan maken
Verbeterpunten
mijn Valentijns kaart is nog steeds niet aan gekomen
Antwoord Greetz
Beste Nienke, wat jammer dat je kaart op het moment van schrijven nog niet was bezorgd! Dat is zeker niet de bedoeling. We zien op dit e-mailadres geen bestellingen. Kun je ons je ordernummer sturen? We helpen je dan graag verder! Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur
nienke
johanwagennaarstraat

03/03/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Mooie producten
Verbeterpunten
Hele slechte levering. Tot 3 keer toe is mijn bestelling gewoon NIET gekomen. Ik bestelde alle keren ruim op tijd. Jullie hadden alle keren beloofd de bestelling nog een keer te versturen, zodat ik alsnog een cadeau had, maar ook dit is nooit gebeurd. ZOO jammer! Ik bestel echt nooit meer wat bij jullie. Ps. Het duurt ook echt een eeuw voordat je je geld weer terug hebt
Antwoord Greetz
Beste Eline, Bedankt voor je melding.
We zien dat je meerdere keren contact met ons hebt gehad.
We begrijpen dat het erg teleurstellend is dat je steeds een slechte ervaring hebt, onze excuses hiervoor. Een terugbetaling tijdens een drukke periode kan 10 werkdagen duren, overige periodes duurt het 5 werkdagen.
We zien dat het bedrag inmiddels is terug gestort, mocht dit niet ontvangen zijn horen we dit graag.
Greetz,
Eline
Eline
Gorinchem

27/02/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Kaarten worden te laat bezorgd of niet bezorgd. Na contact met klantenservice nog steeds geen oplossing. Ellende!
Antwoord Greetz
Beste Ronald,
Bedankt voor je melding.
We zien dat er reeds contact is geweest op 17 februari met Sabrina.
We hebben aangegeven dat we voor beide bestellingen een kortingscode hebben gestuurd t.w.v. de bestelling.
Mocht je deze kortingscode niet hebben ontvangen horen we dit graag.
Greetz,
Eline
Klant

24/02/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Pakje niet bezorgd. Heel teleurstellend aangezien het een pakje was voor de vrrjaardag was van mijn vriendin waar ik niet naar toe kon. Geen positieve nps van mijn kant helaas.
Antwoord Greetz
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je inmiddels op 27 februari telefonisch contact met ons hebt gehad en dat we hebben aangeboden om de bestelling volledig te vergoeden.
Mocht je toch nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz,
Eline
Jacqueline
Huizen

23/02/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Vreselijk slechter service, op valentijnsdag het niet bezorgen van een cadeau, cadeau week later opnieuw besteld, ineens uit de voorraad. Nooit meer bestellen bij deze laailichters.
Antwoord Greetz
Beste Thys,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie.
Je geeft aan dat de nieuw geplaatste bestelling met de mok niet geleverd is omdat deze niet meer op voorraad was. Deze informatie klopt, er was zoveel interesse in de Blond mok dat deze tijdelijk uitverkocht was.
Helaas zien we niet of we een alternatief hebben verstuurd of een vergoeding hebben gegeven.
Uiteraard willen we het graag correct met je oplossen.
Kun je contact met ons opnemen via support@greetz.nl
Alvast bedankt.
Greetz,
Eline
Thijs

21/02/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Waardeloos je besteld met Valentijnsdag het wordt niet eens bezorgd. Niet eens een mail of een excuus. Stelletje amateurs.
Ik raad jullie bij iedereen af. En waar blijft mijn geld ??? retour ???
Verbeterpunten
zakkenvullers !!!
Antwoord Greetz
Beste Ad,
Bedankt voor je melding.
Excuses voor de verlate reactie.
We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet is bezorgd op valentijnsdag.
We zien dat je reeds contact hebt gehad met ons per e-mail en dat we het bedrag inmiddels hebben terug gestort.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Greetz, Eline
Ad Hopman
Utrecht

18/02/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
I ordered 4 coconuts and my friend received a fruit basket.
Antwoord Greetz
Dear Alison,
Thank you for the review.
We are sorry for the late respons and for the wrong delivered product.
If you like we can resend the order with the correct product or refund the order.

Please let us know.
Kind regards,
Eline
Alison Inkster

16/02/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
stop er maar mee!!
Verbeterpunten
nou zorgen dat het optijd komt! en als het dan komt dat het product na verwachting is! en jullie zijn gewoon al 3 dagen niet te bereiken want jullie zetten gewoon jullie telefoon uit mensen trap er niet in bij greetz
Antwoord Greetz
Beste Patrick,
Bedankt voor je melding en excuses voor de verlate reactie.
We vinden het vervelend dat je verrassing niet goed is bezorgd.
We zien dat er reeds contact is geweest per e-mail en dat we het orderbedrag hebben terug gestort.
Mocht dit niet het geval zijn horen we dit graag.
Greetz,
Eline
patrick
ALKMAAR

16/02/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
bestelling voor Valentijnsdag nog steeds niet binnen. Geen tijdvak kunnen kiezen voor bestelling maar deze is automatisch op 18u-22u30 gezet; terwijl pakket op werkadres afgeleverd moet worden!
Antwoord Greetz
Beste Sascha,
Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat de bestelling voor valentijn te laat is bezorgd.
We zien dat je reeds op 17 Februari contact hebt gehad per e-mail en dat we hebben aangeboden het volledige orderbedrag terug te storten.
Mocht je vragen hebben horen we dit graag.
Greetz Eline
Sascha
Gorinchem

16/02/2017

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer