Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
12039 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Rouwkaart na een week nog steeds niet bezorgd. Morgen gaat hij alsnog bezorgd worden? Eens maar nooit meer....
Nou dat is duidelijk lijkt me.......
Beste peter,

Bedankt voor je melding.

Wat ontzettend vervelend dat de rouwkaart na een week nog niet bezorgd is. We zien dat je reeds contact hebt gehad met onze klantenservice en dat we inmiddels een nieuwe kaart hebben geprint en verstuurd. Helaas zijn wij wat betreft de bezorging afhankelijk van PostNL en gaan wij ervan uit dat dit natuurlijk ook verloopt zoals het moet gaan.

Voor het ongemak willen we ook graag aanbieden om het orderbedrag aan je te vergoeden middels een terugstorting.
Graag horen we of je hiermee akkoord gaat.

Nogmaals excuses voor al het ongemak.

Peter Stolk
Driebergen

05/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Niet zo pushen om allerlei extra's te verkopen
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de melding.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en de verkoop als pushend beschouwd.

Kun je aangeven wat je daar precies mee bedoeld? Bedoel je daarmee de vragen die wij stellen na het maken van een kaartje of ben je op een andere manier benaderd?

We horen het graag.

05/01/2017

Pluspunten
Bestellen ging makkelijk.
Als de bezorging misgaat.. jammer dan. Is de schuld van de postbezorgers. Snap ik ook wel, maar probeer op zijn minst iets meer moeite te doen om de afzender te laten weten dat het pakketje niet afgeleverd is!
Antwoord Greetz
Beste Ai-Yin, Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed verlopen is. We zien dat je maandag reeds contact met ons hebt opgenomen. Helaas krijgen wij van de koerier geen bericht wanneer er een kaartje in de bus is gedaan. In de track & trace kun je natuurlijk altijd de bestelling zelf volgen. Mocht je nog vragen hebben of het kaartje is niet gevonden horen we dit graag.
J. E. Chao
Waalwijk

02/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Moeten nakomen aan hun afgesproken datums!
Leveren niet op de afgesproken!
Antwoorden je mails niet!
Je hebt een klacht... en daar zit je mee...
Je account wordt opeens geblokkeerd.
Plezant he? Erg onprofessioneel zijn ze
Antwoord Greetz
Beste Jenny, we zien dat je ook twee mails hebt gestuurd. We zullen hierop antwoord geven, de Greetz klantenservice was tijdens de feestdagen gesloten, vandaar dat wij vandaag alles zullen beantwoorden. Overigens is je account niet geblokkeerd, meer uitleg daarover per mail. Greetz, Laura
jennifer almeida

26/12/2016

Pluspunten
Niks
Stuur de goede kaartjes naar de juiste personen!!!
Antwoord Greetz
Beste Dominique, Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ook een mail hebt gestuurd, we zullen daarin uitgebreid antwoord geven op je klacht. Excuses. Greetz, Laura
Dominique

22/12/2016

Pluspunten
Vaak snelle reactie op vraag
Te late melding van niet kunnen afdrukken op de dag van bezorging.
Geen reactie op klacht
Nieuwe kaart niet op tijd bezorgd en beloofde teack en trace werkt niet en/of staat niet vermeld
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat er enkele zaken niet goed zijn verlopen. We willen dit graag voor je uitzoeken. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

We horen het graag en helpen je graag verder.
Greetz,Eline
ABC Redque Medical Trainingen VOF
Oranjestad (tijdelijk)

16/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
mijn verbeterpunt is gewoon bezorgen op de dag die door Greetz wordt belooft, en niet een dag telaat!!
Beste Gerard,

Bedankt voor je melding.
Het is zeker vervelend dat een kaart een dag te laat wordt bezorgd. We geven echter aan op onze website bij het kiezen van de bezorgdatum dat het een verwachte bezorgdatum is. Op dit moment worden alle bestellingen verstuurd met een kerstpostzegel en mag de bezorger hierdoor ook langer doen over het bezorgen i.v.m. de kerstdrukte.
We hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Gerard
groningen

15/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Zorg ervoor dat die website niet vastloopt nadat je 21 adressen hebt ingevoerd.
En ga vervolgens niet een mail sturen met de boodschap dat ik de adressen maar in een excel bestand had moeten zetten. in plaats van zout in de wond te wrijven kan je beter zorgdragen dat het niet weer gebeurt.
Beste Vincent,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de website vast liep en je vervolgens nogmaals alle adressen moet invullen. Wat je het beste kunt doen is vooraf de adressen in je account zetten of een excel invullen en toepassen. Zo heb je in één keer alle adressen geüpload. Hopelijk is het afronden van de bestelling alsnog gelukt. Greetz Eline
vincent
APELDOORN

14/12/2016

Pluspunten
Altijd tevreden geweest, echter het versturen van de kaart op 11 december, ging meerdere keren fout, de website liep vast, kon de tekst opnieuw schrijven, dit tot 5 x toe. 3x het berichtje: sorry er ging iets fout. een grote ergernis voor een zondagmiddag!!
zie verhaal bij positieve punten
Beste heer, mevrouw,

wat vervelend dat je de laatste keer zoveel problemen hebt ondervonden bij het maken van de kaart.

Je zou kunnen proberen om de tijdelijke internetbestanden te verwijderen op jouw computer. Het verschilt per browser hoe je dit doet, dus misschien is het handig om hier Google even voor te raadplegen. Vaak werkt de site van Greetz hierna weer beter.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je problemen blijven ondervinden dan horen we dat uiteraard graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!

Met vriendelijke greetz, Hannah

11/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
een ballon voor een 21 e verjaardag niet op de dag zelf laten bezorgen (1e en enige bezorgmoment was 12.12 u. , dan is een werkend mens meestal niet thuis) maar 2e bezorgmoment een dag later aanbieden is een enorme teleurstelling en onacceptabel
Beste Ria,
we zien dat je hierover ook hebt gemaild en gebeld. We begrijpen je teleurstelling echter kan een pakketje niet worden bezorgd als er niemand thuis is om het in ontvangst te nemen. De een wil liever overdag, de andere 's avonds, maar helaas kan de koerier hier geen rekening mee houden. Vandaar dat wij transparant zijn in de levertijden tussen 8.00 en 20.00. We hopen dat het pakketje morgen in ontvangst kan worden genomen. We wensen je een fijne avond toe. Greetz, Fleur
Ria
Oranjewoud