Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4606 beoordelingen (12 maanden)
16643 beoordelingen (totaal)
41710 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (3021)
20% (900)
7% (317)
3% (147)
5% (219)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling niet op de datum gekregen waarvoor ik het besteld had , erg slecht ! Nu is het speciale moment er af
Antwoord Greetz
Beste Myrthe,

wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling te laat is geleverd. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Kun je aangeven wat het ordernummer is van de bestelling? Zodat we kunnen kijken waar het is mis gegaan?

Sorry voor het ongemak en we horen graag van je.

Greetz, Hannah
Myrthe
Veenendaal

Gepubliceerd op: 21/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen. Ben misleidmet een kaart en men doet daar niets aan
Verbeterpunten
Luisteren naar de klant en niet stug je eigen mening behouden
Antwoord Greetz
Beste Herwin,

dank je wel voor jouw feedback. We hebben je inmiddels ook terug gemaild.

Je hebt in jouw geval gekozen voor een FairMail kaart. Dit houdt in dat de balk blijft staan op de kaart. De uitleg van de gekozen kaart staat ook op de detailpagina van de kaart.

We vinden het heel vervelend, maar we kunnen je in deze helaas je niets compenseren.

Wanneer je nog vragen of opmerkingen hebt, dan horen we het graag.

Greetz, Hannah
Herwin
Tiel

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Leuk aanbod maar je hebt er niets aan want het wordt niet afgeleverd
Verbeterpunten
De bestelling gewoon afleveren! Ik heb betaald en er wordt niet geleverd z.g. omdat het adres fout zou zijn. Zelfs als ik via de mail een locatieverwijzing stuur wordt wel beloofd te leveren maar wordt niet geleverd. Laatste kans gegeven: ik krijg supportnummer 339496, niets op gehoord. Vervolgens geld teruggevraagd: geen reactie. Staat Greetz op omvallen?
Antwoord Greetz
Beste,

heel vervelend dat beide bestellingen tot tweemaal toe als een adresfout zijn aangemerkt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

We zien dat ook de laatste bestelling retour is gestuurd. Hierdoor heeft de ontvanger helaas alsnog niets gehad.

We zullen daarom ook overgaan tot terugstorting van het totaalbedrag. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Sorry nogmaals voor het ongemak!

Greetz, Hannah
H.P.
Castricum

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
groot assortiment cadeaus in verschillende prijs klasse
Verbeterpunten
Greetz wekt samen met een goedkoop transportbedrijf zoals Packs! Ik wou dat ik de reviews op Facebook eerder had gelezen. De meeste klachten zijn vanwege de slechte bezorging! Beterschap cadeaus worden eerst niet op het bezorgadres aangeboden... Vervolgens maar ergens in de straat op een willekeurig nummer gedumpt en niet bij buren die in dezelfde apartementen complex wonen... En als ontvanger of klant mag je dit probleem zelf oplossen! 100% TEVREDENHEIDSGARANTIE?? Goede grap
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wij werken inderdaad samen met Packs, dit is echter geen klein bedrijf maar vrij groot. Het is zeker niet de bedoeling dat een pakketje totaal ergens anders wordt bezorgd. We kijken graag met je mee wat er gebeurd is. Kun je ons het ordernummer sturen? Greetz Eline
CH Zitter
Rotterdam

Gepubliceerd op: 18/01/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
groot assortiment cadeaus in verschillende prijs klasse
Verbeterpunten
Greetz wekt samen met een goedkoop klein transportbedrijf zoals Packs! Beterschap cadeaus worden eerst niet op het bezorgadres aangeboden... Vervolgens maar ergens in de straat op een willekeurig nummer gedumpt en niet bij buren die in dezelfde apartementen complex wonen... En als ontvanger of klant mag je dit probleem zelf oplossen! 100% TEVREDENHEIDSGARANTIE?? Goede grap

Rotterdam
04/01/2018

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik heb een kortingscode ingevuld doch die is niet verwerkt.
Verbeterpunten
 
Antwoord Greetz
Beste Walther,

Bedankt voor je melding.

We zien dat je hier ook een e-mail over hebt verstuurd. We zullen je hierop beantwoorden.

Greetz, Kiki
Walther
Dorst

Gepubliceerd op: 18/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles kan beter ; Afspraken nakomen, service verlenen, prestaties leveren die de betaling waard zijn.
Antwoord Greetz
Beste Frank,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling? We kijken dan graag mee wat er aan de hand is. Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz Kiki
Frank Pluim Mentz
Landgraaf

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
eerlijk zijn duurt het langst!
compensatieregeling na niet naleving van bestelling
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling? We kijken dan graag mee wat er aan de hand is. Greetz Eline
De Smet
Mulazzo Italia

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Als alles goed verloopt een mooi product.
Verbeterpunten
Als er iets fout gaat(kan gebeuren), er op 18 december een klacht over wordt ingediend en vervolgens op 3 januari 2018 nog geen antwoord op gekomen is dan kan dit niet. Het enige antwoord dat ik gekregen heb is dat het wat(????) langer duurt(heel veel langer gaat duren had een betere benaming geweest. Nog steeds is er geen juiste kaart naar de geadresseerde toegestuurd. Onacceptabel!!!!!!!!!
Antwoord Greetz
Beste Ab,
Bedankt voor je melding.
Sorry dat we tot op heden nog geen antwoord hebben kunnen geven. Het is enorm druk. Kun je ons het ordernummer sturen? We kijken het dan voor je na! Greetz Eline
Ab

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Als alles goed verloopt een mooi product.
Verbeterpunten
Als er iets fout gaat(kan gebeuren), er op 18 december een klacht over wordt ingediend en vervolgens op 3 januari 2018 nog geen antwoord op gekomen is dan kan dit niet. Het enige antwoord dat ik gekregen heb is dat het wat(????) langer duurt(heel veel langer gaat duren had een betere benaming geweest. Nog steeds is er geen juiste kaart naar Dhr Bruins Slot Aurelia 8 4533HC Terneuzen toegestuurd. Onacceptabel!!!!!!!!!

03/01/2018

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
zorg ervoor dat je website aan de achterkant werkt. Problemen:
- Wijzigingen die ik maakte in de kaart werden niet opgeslagen. Moest ze steeds opnieuw aanpassen
- na het ontvangen van de proefdruk kon ik de originele versie niet meer aanpassen en moest ik de hele kaart opnieuw maken
- de verkeerde envelop zat bij de proefdruk. De kaart was groter dan de envelop.
Antwoord Greetz
Beste Bregje,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart, dat zou natuurlijk niet mogen.
Ik kijk graag met je mee hoe dit komt. kun je ons misschien het ordernummer sturen? Greetz Eline
Klant

Gepubliceerd op: 16/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
nu even niet
Verbeterpunten
ballon niet afgeleverd, jammer van ons plan onze kinderen te verassen!!!!!
Antwoord Greetz
Beste Jeanny,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de ballon niet is bezorgd.
We kijken graag voor je na hoe dit kan gebeuren.
Kun je ons je ordernummer sturen?
Greetz Eline
Klant

Gepubliceerd op: 14/01/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer