Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

Zorg dat jullie in het weekend bereikbaar zijn, zodat jullie kunnen handelen als door jullie koeriers iets niet kan worden nagekomen. Zoals het nu is geregeld, ons advies; Bestel niets voor het weekend, als de koerier het adres niet weet te vinden ( Nb een vakantiepark dat door duizenden toeristen wordt bezocht, die het dus wel weten te vinden ) dan heb je de pech dat de persoon voor wie het bestemd is het kado niet op tijd ontvangt. Het bedrijf is gesloten op zaterdag en zondag en heeft geen helpdesk ter beschikking. Erger nog , je moet er zelf achteraan om het te herstellen, dan wordt het pakketje 3 dagen later alsnog bezorgd met de melding , goed nieuws uw pakket is bezorgd! Maar ja dan is die persoon inmiddels weer thuis. Vijf keer mijn verhaal gedaan, Uiteindelijk moet ik ( geloof ik) blij zijn dat het alsnog bezorgd is, ( 3 dagen te laat)moet ik het vakantiepark bellen en het pakket terug laten sturen naar Greetz, en voor alle moeite, bellen, mailen, chatten , afgezien van de ergernis dat de jarige op de dag zelf niets heeft ontvangen, voor dit alles krijg ik dan de bezorgkosten terug. Hoera!
Beste Sonja,

Bedankt voor je feedback,

In het weekend zijn we zeker bereikbaar, Via de chat en social media kun je ons bereiken, enkel niet via de telefoon.
Ik zie dat het verder met mijn collega is opgelost. Ik ga er ook van uit dat het met een eventuele volgende keer goed zal gaan.

Sonja de Pruyssenaere
Edam

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten

Wat is het nut om een datum aan te geven wanneer de kaart 2 dagen te laat komt?! De gebeurtenis is voorbij en de ontvanger denkt dat je ze bent vergeten.
Het op tijd bezorgen van een kaart vind ik cruciaal. Het is dan ook zeer teleurstellend als de kaart 2 dagen te laat bezorgd wordt!
Beste Tessa,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat de kaart te laat kwam, Helaas zijn we in deze afhankelijk PostNL, hierom bieden we gelukkig ook de optie per koerier aan zodat we de datum meer kunnen garanderen. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we wat we nog voor je kunnen betekenen.

Tessa
Delft

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Zou het niet weten
Post bezorgen zoals afgesproken
Beste,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan. Zou je ons het ordernummer kunnen sturen? Dan kijken we wat er mis is gegaan en hoe we het kunnen oplossen.
Bakstenen
MONSTER

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Zou het niet weten
Post bezorgen zoals afgesproken

MONSTER
26/04/2019

Pluspunten

Als jullie niet de service kunnen geven die jullie bieden en je klanten willen behouden zouden jullie toch aan een tegemoetkoming moeten doen!
Kaart nooit aangekomen kan die of te laat opnieuw worden gedrukt en bezorgd of ik kan het tegoed op mijn Greetz account krijgen... vervolgend doodleuk nog via de chat te horen te krijgen dat ik niet netjes zou zijn.
Mijn ordernummer is 1-D34NA8QVH4
Beste Cindy,

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend om te horen dat dit niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor.
Heb je voor mij het ordernummer? Dan kijken we wat we nog voor je kunnen doen
Cindy Hamersmova

Gepubliceerd op: 10/05/2019

26/04/2019

Pluspunten
NIETS
Betere producten leveren!
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je beoordeling.
Graag willen we je klacht inhoudelijk behandelen, kun je ons aangeven wat er niet goed verlopen is? Eventueel met ordernummer? Horen het graag. Greetz Eline

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten

De bloemen werden gisteren bezorgd op een geheel onbekend adres, gelukkig waren deze mensen niet thuis evenals de buren. Vandaag de bloemen wel op het juiste adres bezorgd echter sommige bloemen waren geknakt en de rest oogde dood. en dat voor een bedrag van 41 euro.
Goedemiddag heer/mevrouw,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bezorging in eerste instantie niet goed is verlopen en de kwaliteit ook niet in orde is. Onze excuses. Graag lossen we dit met je op, kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling? Greetz Eline
B.A.M. Elferink-Lucas
Albergen

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Slecht
Ik had een kaart gestuurd voor me nichtje ivy die 1 jaar werd en dan staat er op de kaart Stefanie
Hi Brenda,

Bedankt voor je feedback,

Wat jammer dat dit niet goed is gegaan, onze excuses. Kun je ons het ordernummer sturen? Dan kijken we mee en kijken we naar een gepaste oplossing.

Brenda
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten

Waardeloze club! Op het moment dat ik een kaart wilverzenden naar Curacoa weet men niet precies hoe lang dit zal duren. Na betaling weet men vrijwel direct te melden dat verzending meer dan een week duurt! Dit riekt naar oplichting!
Beste heer/mevrouw.

Bedankt voor je feedback.

Helaas is met kaarten naar het buitenland nooit precies zeker hoelang het duurt met het verzending. Er zitten namelijk meerdere aspecten aan; douane, locale posterijen. We kunnen het hierdoor niet traceren en dus geen zekerheden geven over wanneer het bezorgd zal worden.
Hopelijk hebben we je voldoende geïnformeerd.
H. van Haren

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten

Afleveren op goede datum lijkt onmogelijk. 2x bloemen besteld, beide 2 dagen te laat! Eens maar nooit meer!
Beste Heer/mevrouw.

Bedankt voor je feedback,

Wat vervelend dat dit niet goed is verlopen! heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we even met je mee!

M van Calker
Dalfsen

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Waardeloos dit, indien koerier dan reactie dat er is afgeleverd maar sturen ze met Post nl, dan hoor je niets, Wordt gezegd dat ik maar even de persoon waar de verrassing voor is even moet bellen of de verrassing er al is. Slaat toch nergens op. Verrassing zou gisteren met alle zekerheid worden bezorgd??? NIET DUS!!! Voor mij nooit weer WAARDELOOS.
Telefoondienst vervangen??? pffff wat een mutsen
Beste Wim,
Bedankt voor je feedback,
Wat vervelend dat je dit vervelend hebt ervaren. Heb je voor ons het ordernummer? Dan kijken we even met je mee.
Wim
Ter Apel