Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten
Leuke gifts
Bezorging is ALTIJD TE LAAT!
Track and trace werkt niet! Misschien kijken naar andere bezorgdienst? (TIP!)

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is bezorgd en dat dit niet de eerste keer is. Zou je ons het ordernummer van de bestelling kunnen toesturen? We zoeken het dan graag verder voor je uit!

Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz, Kiki
Gezelligheidje

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
allemaal hele leuke ideeen hoor die greetz waardoor je denk jaaa dat is leuk
betel ik bloemen en ook nog eens 8,95 extra om deze vandaag nog telaten bezorgen zijn ze er om 20 uur nogniet
heb deze wel al om 11 uur besteld
echt een hele teleurstelling
waarom denk je dat ik ze vandaag nog wil laten bezorgen en daar bijna 10 euro extra voor betaal????
zeker geen aanrader
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend dat op moment van schrijven de bestelling er nog niet is. We zien volgens de track & trace dat de bestelling om 20.15 uur is bezorgd.
Tevens accepteer je bij het bestellen de bezorgtijden, welke zijn van 14.00 uur tot 22.00 uur.
Mocht je vragen hebben horen we dit graag.
zutphen

Gepubliceerd op: 03/10/2017

kaart weer niet op tijd dit is nu al de 3 de keer

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend voor je dat de bestelling te laat is aangekomen. We zoeken het graag voor je uit; kun je ons daarvoor het ordernummer van je bestelling mailen? Deze vind je in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen of op je bank- of giroafschrift (betalingskenmerk).
Je kunt ons natuurlijk ook even bellen. Je kunt Greetz bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 22.00 uur via telefoonnummer: 020 - 560 65 81.

We horen het graag van je en helpen je graag verder.

Greetz, Kiki
divera
alkmaar

Gepubliceerd op: 01/10/2017

Pluspunten
Prima producten en eenvoudig te bestellen
Zeer slechte bezorgservice. Ga aub met een andere dienst samenwerken in. Ik woon in Eindhoven en die bezorgdienst hier is echt verschrikkelijk. Komt afspraken niet na en heb zelf 3x erachteraan moeten bellen voordat het pakketje geleverd wordt. Niet op mijn verwachte tijd!
Beste Tim,

Wat vervelend dat je slechte ervaringen hebt met de bezorgservice. Dat lijkt mij zeker niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Heb je hierover al contact gehad met ons? Zo niet dan ontvangen we van jou graag een ordernummer zodat we dit voor je kunnen uitzoeken. Bedankt alvast voor je reactie. Greetz Katia
Tim

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Zeer ontevreden. Voor mijn trouwdag iets leuks gekocht. Wordt bezorgd tussen 09.00 en 20.00 kan ik niets mee op mijn trouwdag. Vervolgens kaartje in de bus dat het is bezorgd op een huisnummer die zeggen dat ze niets ontvangen hebben. Bedankt!! Verassing om zeep. Doe dit nooit meer. Jammer want mijn dochter was zo enthousiast over jullie .
Beste Robert,

wat vervelend dat je ontevreden bent. Helaas is het inderdaad zo dat wij nog niet werken met tijdsvakken. Wij geven ook duidelijk aan op de site dat het tussen deze tijden geleverd kan worden.

Het is natuurlijk wel heel vervelend dat de informatie van de koerier niet klopt en de verrassing op deze manier om zeep is geholpen!

Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice van Greetz? Wij zullen je dan uiteraard een passende oplossing bieden!

We horen het graag en helpen je graag verder.

Greetz, Hannah
Robert

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten

Ik zit al 10 minuten aan de telefoon te wachten zodat ik een medewerker kan spreken! Niet normaal dit!
09:15 gebeld!
Bedankt voor je melding.
Op sommige momenten is er een piek waardoor we helaas niet iedereen binnen een korte tijd te woord kunnen staan. Excuses hiervoor.
We hopen dat je inmiddels contact met ons hebt gehad.

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
2 bossen bloemen tegelijk besteld voor 2 verschillende adressen. Eerste werd om 23 uur 's avonds afgeleverd. Meeste mensen doen op dat tijdstip de deur niet meer open. 2e bos staat voor levering vandaag tussen 10 en 14 uur maar moet nu om 21.02 nog steeds geleverd worden.

Beste Anita,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de eerste bestelling zo laat is bezorgd, dat had zeker niet mogen gebeuren.
We kijken graag voor je na wat de status van het tweede boeket is.
Kun je ons jouw ordernummer sturen?
Horen graag van je.
Greetz Eline
Anita
Sevenum

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Gelukkig is de kaart iets over half 10 bezorgt
Dus andere tijd
Maar belangrijkste hij is er op tijd op haar dag
Daar ging het om
Vr groet ellen
Had dure Kaarten besteld
Zou bezorgt worden tussen 2 en4
Maar helaas de kaart is
Vandaag niet bezorgt
Beste Ellen,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de kaarten niet bezorgd zijn.
We zoeken dit graag voor je uit, kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling?
Alvast bedankt.

Maar helaas de kaart is
Vandaag niet bezorgt

Doorn
23/08/2017

Pluspunten
ben niet tevreden mijn kaart is weer niet op tijd geleverd
dus ga voortaan maar weer gewoon een kart kopen in de winkel

Beste Gerard,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je kaart niet op tijd is bezorgd. Kun je ons jouw ordernummer sturen? Dan kijken wij graag voor je na wat er mis is gegaan. Greetz Eline
Gerard
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
niet dus... de kaart is 3 dagen te laat bezorgd
Op tijd bezorgen!!!!!!
Beste Elley,
Bedankt voor je melding.
We zien dat je reeds ook een e-mail hebt gestuurd en je daar zojuist een reactie op hebt gehad!
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Elley
Vlaardingen