Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz

Pluspunten

I paid extra for delivery same day but they haven't delivery anything. It is nit good that they ask for almost eur9 extra for today delivery and then don't deliver
Dear Zeyno,

Thank you for reaching out to us.

We are very sorry to hear your order has never arrived!

Can you send us the ordernumber?

We like to hear from you to help you further!

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Website ziet er gelikt uit.
Afspraken niet na komen, advertentie komt niet over een met het werkelijkheid, misleide advertentie,bloemen komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. bestelling niet op tijd leveren .
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.
We kijken graag voor je na wat er fout is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen.
Kun je ons het ordernummer sturen van de bestelling?
Greetz Eline
F. H Bradwolff

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Negatief...actie gratis postzegel, op rekening staat -0,78€. En nu op kopie mail staat porti €0,78
Doe nooit meer mee
Beste Ad,

dank je wel voor jouw bericht.

Vervelend dat je denkt dat de postzegel er niet vanaf is gegaan, want na controle zien we een korting staan van €0,78.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ad van boxtel
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten

Mijn eerste bestelling werd een dag te laat geleverd. Voortaan bestel ik de bloemen ergens anders.
Beste Bea,

wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet op tijd is afgeleverd. Onze excuses hiervoor!

We hebben het nagekeken en we zien dat de koerier op de avond vertraging heeft opgelopen en het niet meer aandurfde zo laat aan te bellen.

Daarom is ervoor gekozen om de bestelling een dag laten aan te bieden.

We willen voor dit ongemak graag de verzendkosten aan je vergoeden. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Sorry voor het ongemak en vriendelijke greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten

De kaart is op 23 juli 2017 nog niet ontvangen, terwijl die op 21 juli bezorgd zou worden!
Beste Reintje,

wat vervelend dat de kaart nog niet is ontvangen. Onze excuses hiervoor.

We zien dat de kaart wel op tijd is geprint en verzonden.

Het is wel zo dat er bij PostNL een vertraging kan optreden in bezorging. Maar als de kaart vandaag niet is ontvangen, willen we vragen of we deze nogmaals (kosteloos) kunnen versturen naar het opgegeven adres?

We horen het graag en helpen je graag verder!

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten

Het kaartje van de afzender was niet toegevoegd waardoor de ontvanger niet wist van wie het "boeket" afkomstig was.
Wel betaald voor een kaartje!!!
Prijs/ kwaliteit verhouding niet in overeenstemming.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat het kaartje miste bij de bestelling.
Mocht je de verzender zijn dan ontvangen we graag het ordernummer van de bestelling, indien je de ontvanger bent ontvangen we graag postcode+huisnummer.
Greetz, Eline
GH van Hamersveld
Uitdam

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Steeds als ik bestel komt er niets aan!!!! Slecht!
Order staat nog steeds op verwerkt,had een week geleden moeten aankomen! Fijne verjaardag hoor!!!
Beste Kyana,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet is bezorgd.
We zien dat je inmiddels contact hebt via Twitter, via deze weg zullen we dan ook de klacht verder afhandelen.
Mocht je vragen hebben horen we dit graag.
Greetz, Eline
Kyana
Stekene

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Leuke cadeaus
Gisteren zou het cadeautje bezorgd worden op zijn verjaardag. Dit is niet gebeurd. Dit is niet de eerste keer dat ik wat heb besteld. Vorige keer werd het kapot bezorgd en nu te laat.
Beste Leonie,

wat vervelend dat de bestelling te laat is geleverd. Onze excuses daarvoor. We zien inderdaad dat de koerier in eerste instantie het adres niet kon vinden en ons toen heeft gecontacteerd.

De tweede keer is het gelukkig wel gelukt. Wij snappen natuurlijk dat dit te laat is geleverd, dus we zullen de verzendkosten retour storten. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op de rekening staan.

Heb je contact gehad over de beschadigde bestelling? Wanneer dit niet naar tevredenheid is opgelost, horen we het graag.

Vriendelijke greetz, Hannah

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten
Goede website
Op tijd bezorgen
Beste Niels,

wat vervelend dat jouw bestelling te laat is bezorgd. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We hebben het voor je nagekeken en we zien dat de koerier door overmacht te laat zou arriveren bij het adres. Daarom heeft de koerier het niet meer aangeboden.

Vandaag, 11 juli zal het weer aangeboden worden.

Voor het ongemak zullen we de verzendkosten retour storten. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op de rekening staan.

Nogmaals sorry voor het ongemak!

Niels
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten

Ik heb de hele avond gedaan om een rouwkaart te versturen. De app heeft me er 3 keer uitgegooid of liep vast. Alle keren de tekst kwijt. Uiteindelijk de tekst in mijn notities gezet en van daaruit gekopieerd. Aangezien het erg moeilijk is om een tekst te bedenken voor een rouwkaart (kind van 2) vond ik dit heel vervelend. De volgende keer schrijf ik weer een kaart
Beste Marije,

wat ontzettend vervelend dat het maken van de kaart zoveel problemen heeft gegeven. Onze oprechte excuses hiervoor!

Kun je aangeven of je de app hebt gebruikt op de Ipad of op de telefoon? En welk merk, versie etc?

We hopen van je te horen zodat we het kunnen testen en jou mogelijk verder te kunnen helpen.

Voor het ongemak hebben we een volle Stampzkaart toegevoegd aan jouw account.

Marije

Gepubliceerd op: 23/07/2017