Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3225 beoordelingen (12 maanden)
22044 beoordelingen (totaal)
50263 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (2628)
9% (280)
3% (89)
2% (75)
5% (154)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Omdat ik tijdens de verjaardag van mijn geliefde in het buitenland was, wilde ik hem verrassen met een kaart en ballon van Greetz. De ontvanger was helaas tijdens de bezorging niet thuis, daar kan greetz natuurlijk niks aan doen. Op de site van de track and trace stond dat omdat aflevering bij de buren niet mogelijk was ze een kaartje in de brievenbus hebben gedaan. Aan beide kanten zijn de buren winkels, die op zaterdagmiddag gewoon geopend zijn. Ze nemen altijd pakketjes voor hem aan, dus ik vraag me af of de bezorger het wel geprobeerd heeft. Omdat ik na 2 dagen nog niks gehoord had, heb ik gevraagd of er niks in de brievenbus zat. Bleek de bezorger ook geen briefje in de brievenbus te hebben gedaan. De verrassing is er nu totaal vanaf. Ze beloven nu dinsdag (3 dagen later) te bezorgen. De verrassing die in de kaart stond is inmiddels ook al verlopen. Bij melding hiervan via de chat, werd er totaal niet tegemoed gekomen, of meegedacht.
Hele slechte service.
Antwoord Greetz
Beste Carlijn,

Bedankt voor je e-mail.
Wat vervelend dat je bestelling niet bij de buren is aangeboden en er geen briefje is achtergelaten. Onze excuses hiervoor. Ik zie wel dat mijn collega hier een melding van heeft gemaakt bij het koeriersbedrijf. Vandaag is je pakketje alsnog geleverd, maar omdat het niet helemaal naar wens is gegaan zal ik je voor het ongemak een kortingscode mailen t.w.v. de verzendkosten.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Greetz Katia
Carlijn
Willemstad

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke kaarten ballonnen enz
Verbeterpunten
Maar waarom duurt het zolang voor er een kaart bv naar Duitsland gestuurd kan worden,volgende X doe ik dat zelf via post.no dan is de kaart er in 1 a 2 dagen.
Antwoord Greetz
Beste Sonja,

Wat vervelend dat je kaart niet op tijd is bezorgd. Onze excuses hiervoor. Als de kaarten bij ons geprint zijn worden ze door PostNL opgehaald. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet. Voor de bezorging van kaarten in het buitenland zijn we ook nog afhankelijk van de lokale posterijen. Verder kan het zijn dat zendingen door douaneafhandeling vertraging oplopen. Als je het op prijs stelt dat we je order nog controleren dan ontvangen we graag het ordernummer. We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag! Greetz Diana
Sonja
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heel slecht!! Speciaal voor Greetz gekozen, omdat er op zondag bezorgd wordt. Bloemen zouden vandaag, zondag 30 juni worden bezorgd; ik heb hier extra voor betaald (€11,95)!
Duidelijk aangegeven waar en dat het om de 2e étage gaat, bóven een bedrijf. Wat is er gebeurd: De geadresseerde was de HELE dag thuis. Er is niet aangebeld; er is niets in de brievenbus gedaan. Wél kon zij (na mijn telefoontje) zien dat er een briefje in de brievenbus van het bedrijf op de begane grond lag.
Conclusie:
- Weg verrassing
- Weg extra geld voor op zondag bezorgen
- Geen bloemen bezorgd
- Geen briefje hoe verder
- Niemand van Greetz bereikbaar
- Waarschijnlijk morgen (maandag) ergens OUDE verlepte bloemen zelf ergens ophalen.
Dit was dus eens maar nooit meer een bestelling geplaatst bij Greetz.

Bestelnummer: 1-DUYB8ANEQ7
Antwoord Greetz
Beste heer/mevrouw,

Is zie dat je inmiddels al contact met mijn collega heeft gehad en dat hij kosteloos een nieuwe bestelling heeft verstuurd. Je bestelling is daar vanochtend bezorgd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag. Nogmaals excuses voor het ongemak. Greetz Diana.
Klant

Gepubliceerd op: 14/07/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering en zeer maar dan ook zeer goede service, als je vragen hebt. Pakket was bij buren bezorgd van mijn dochter. Nu blijken deze mensen op vakantie te zijn. Contact opgenomen en binnen 5 min hoorde ik dat ze de bestelling opnieuw gaan maken en bezorgen. Al jaren bestel ik bij Greetz en ik kan iedereen aanraden om, als je iemand wil verassen, bij Greet zoveel bijzondere dingen te koop zijn.
Verbeterpunten
 
Jenny. www.behindthestars.nl

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Why dont I get a copy of the card I send? Regards
Verbeterpunten
 
Anneloes
Utrecht

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
l.w.
Leiden

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Altijd een goede service mooi op tijd de bestelde bezorging
Verbeterpunten
Niet
Maria
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
's avonds besteld en de volgende dag al in de brievenbus, ik kon goed volgen wanneer de kaart werd bezorgd.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Mooie producten en snelle levering.
Zeker aan te bevelen.
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Het is snel geleverd
Verbeterpunten
Meer aandacht voor de producten die er geleverd worden is een hele grote aanrader!
Er worden hoge prijzen gevraagd en als de spullen dan niet in orde zijn is dat wel erg schandalig!
Antwoord Greetz
Beste Angela,

Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens was. Onze excuses hiervoor. Kun je aangeven wat er niet goed was en ons ook het ordernummer sturen zodat we weten om welke bestelling het gaat? We horen het van je en helpen je graag verder. Greetz Diana
Angela

Gepubliceerd op: 11/07/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer