Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA

Greetz
8.1

Pluspunten
Duidelijk en komt afspraken na

Bonnie
Emmer- Compascuum

Pluspunten

30-1 kaart en ballon besteld voor 80 jarige. Ja emotioneel moment. levering zou zijn 1-2-2020. Lees op haar verjaardag. Geen levering. Levering werd pas gedaan vandaag lees dinsdag 4-2-2020. Dit zonder enig bericht. Wat een aanfluiting
Harderwijk

Pluspunten

Ik had een leuke bewerkte kaart besteld voor familie die 40 jaar getrouwd waren, de kaart zou dinsdag worden bezorgd op mijn eigen huisadres, zodat ik nog wat extra in de envelop kon stoppen, en die woensdag kon geven, want dan was er een feest.
Helaas geen kaart op dinsdag, op woensdag en donderdag ook niet, maar pas op vrijdag, veel te laat dus.
Ik moest om een kaart in de winkel, en de kaart die op vrijdag werd bezorgd, kon gelijk in de prullenbak.
Als ik hierover chat met een medewerker, zegt ze dat dit kan gebeuren, komt niet met een oplossing, en stopt gelijk de chat. Dit vind ik slechte service, zij kunnen er misschien ook niks aan doen, maar maken zich hier wel erg makkelijk van af.
Het zou mooier zijn als de op de 1 of andere manier de "pijn verzachten", maar nee hoor, afkappen het gesprek.
Laatste keer dat ik een kaart heb gemaakt, en dit is natuurlijk ook slechte mond op mond reclame.
Mijn klacht staat ook op "klachtenkompas" van de Consumentenbond, maar ook hier wordt niet op gereageerd, en ik ben niet de enigste, er staan veel klachten over Greetz, de meeste wordt niks mee gedaan!
Joanneke

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Pluspunten
Beste webshop in Nederland en Belgiƫ
Product was goed materiaal, bestelling keurig op tijd geleverd en prijs/kwaliteit super goed
Annemieke
EEDE ZLD

Gepubliceerd op: 17/02/2020

Pluspunten
Je wordt super goed op de hoogte gehouden over de bezorging

Cees
Nootdorp

Gepubliceerd op: 17/02/2020

Pluspunten
Dit is de derde keer dat ik greetz heb gebruikt. Eerste twee keer fantastisch. Derde was twee dagen te laat terwijl ik ruim van te voren had besteld. Een beetje jammer, maar toch een 8, want customer service goed en kwaliteit ook.

Ingeborg
Leander, TX USA

Gepubliceerd op: 17/02/2020

Pluspunten
Een 10 voor de klantenservice! Voor het eerst de klantenservice moeten bellen. Het probleem werd direct opgelost, zeer klantvriendelijk behandeld en ik hing met een positief gevoel op. Echt superblij mee!

Linda
Elburg

Gepubliceerd op: 17/02/2020

Pluspunten
Doet wat het belooft, mooie kaarten

HJ
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 16/02/2020

Pluspunten
Eenvoudig bestellen
Bezorgdatum: 11/02/2020

Onlangs hebben wij een kaart via Greets verzonden, zou bezorgd worden op 11-2-2020
Maar werd 1 dag later bezorgd,
Rob
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 16/02/2020

Pluspunten

Gisteren een ballon ontvangen, deze was al 1/3 leeg... jammer.
P
Goes