Bedrijfsgegevens

Website: www.greetz.nl
Adres: Laarderhoogtweg 20 1101EA
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-5606590

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Greetz
totaal score
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1623 beoordelingen (12 maanden)
22510 beoordelingen (totaal)
54013 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (1047)
12% (202)
5% (87)
5% (85)
11% (176)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Duidelijk en komt afspraken na
Verbeterpunten
 
Bonnie
Emmer- Compascuum

Gepubliceerd op: 18/02/2020
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
30-1 kaart en ballon besteld voor 80 jarige. Ja emotioneel moment. levering zou zijn 1-2-2020. Lees op haar verjaardag. Geen levering. Levering werd pas gedaan vandaag lees dinsdag 4-2-2020. Dit zonder enig bericht. Wat een aanfluiting
Klant
Harderwijk

Gepubliceerd op: 18/02/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had een leuke bewerkte kaart besteld voor familie die 40 jaar getrouwd waren, de kaart zou dinsdag worden bezorgd op mijn eigen huisadres, zodat ik nog wat extra in de envelop kon stoppen, en die woensdag kon geven, want dan was er een feest.
Helaas geen kaart op dinsdag, op woensdag en donderdag ook niet, maar pas op vrijdag, veel te laat dus.
Ik moest om een kaart in de winkel, en de kaart die op vrijdag werd bezorgd, kon gelijk in de prullenbak.
Als ik hierover chat met een medewerker, zegt ze dat dit kan gebeuren, komt niet met een oplossing, en stopt gelijk de chat. Dit vind ik slechte service, zij kunnen er misschien ook niks aan doen, maar maken zich hier wel erg makkelijk van af.
Het zou mooier zijn als de op de 1 of andere manier de "pijn verzachten", maar nee hoor, afkappen het gesprek.
Laatste keer dat ik een kaart heb gemaakt, en dit is natuurlijk ook slechte mond op mond reclame.
Mijn klacht staat ook op "klachtenkompas" van de Consumentenbond, maar ook hier wordt niet op gereageerd, en ik ben niet de enigste, er staan veel klachten over Greetz, de meeste wordt niks mee gedaan!
Joanneke

Gepubliceerd op: 18/02/2020
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Beste webshop in Nederland en Belgiƫ
Product was goed materiaal, bestelling keurig op tijd geleverd en prijs/kwaliteit super goed
Verbeterpunten
Geen
Annemieke
EEDE ZLD

Gepubliceerd op: 17/02/2020
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Je wordt super goed op de hoogte gehouden over de bezorging
Verbeterpunten
 
Cees
Nootdorp

Gepubliceerd op: 17/02/2020
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Dit is de derde keer dat ik greetz heb gebruikt. Eerste twee keer fantastisch. Derde was twee dagen te laat terwijl ik ruim van te voren had besteld. Een beetje jammer, maar toch een 8, want customer service goed en kwaliteit ook.
Verbeterpunten
 
Ingeborg
Leander, TX USA

Gepubliceerd op: 17/02/2020
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een 10 voor de klantenservice! Voor het eerst de klantenservice moeten bellen. Het probleem werd direct opgelost, zeer klantvriendelijk behandeld en ik hing met een positief gevoel op. Echt superblij mee!
Verbeterpunten
 
Linda
Elburg

Gepubliceerd op: 17/02/2020
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Doet wat het belooft, mooie kaarten
Verbeterpunten
 
HJ
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 16/02/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Eenvoudig bestellen
Verbeterpunten
Bezorgdatum: 11/02/2020




Onlangs hebben wij een kaart via Greets verzonden, zou bezorgd worden op 11-2-2020
Maar werd 1 dag later bezorgd,
Rob
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 16/02/2020
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Gisteren een ballon ontvangen, deze was al 1/3 leeg... jammer.
P
Goes

Gepubliceerd op: 15/02/2020
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer