Website: http://greenlifestylestore.nl
Adres: Keizersgracht 452 1016GD

Green lifestyle store

Pluspunten
Hele goede service. Was plantje niet helemaal lekker aangekomen. Green Lifestyle Store heeft een prachtige nieuwe plant gestuurd en netjes opgelost. Heel tevreden

Maria

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Er was een fout gemaakt in de verzending. Na via email contact met het bedrijf te hebben gehad, hebben ze dit direct gecorrigeerd.

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Goede, correcte en snelle service. Producten zijn top!

Katrijn
Maaseik

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Zeer goede kwaliteit
Irene
Dordrecht

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
zeer goed verpakt ,plant zag er goed uit!
Ik zou een binnenpot adviseren zodat je kunt controleren of het niet te nat staat!
sandra
roermond

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Evelien
Bergen op zoom

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Mooie verpakking
Na klacht werd er direct actie ondernomen en een nieuwe plant opgestuurd. Heel correct.

Antwoord Green lifestyle store
Beste Mieke,

Bedankt voor je feedback. Graag helpen we je verder. We hebben je een bericht per e-mail gestuurd.

Team Green lifestyle store
Mieke

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Mooie verpakking
Matige kwaliteit plant.
Afgebroken stengels/ aangetast blad.

25/02/2018

Pluspunten
Green Lifestylestore meldt nu op de website dat de gemiddelde levensduur van de plant in weckpot 3 tot 6 maanden is. Fijn, zo kan iedereen zelf bepalen of hij/zij het dat waard vindt. Ik heb een nieuw plantje gekregen en houd de weckpot open. Ik geef het plantje dan gewoon verzorging en denk dat het daarmee langer zal leven. Ieder z'n keus!
Mijn weckpot met plant van Green Lifestyle Store heeft het nog geen 3 maanden volgehouden.

De reactie per mail van Green Lifestyle Store is: "De gemiddelde levensduur van een plant in weckpot is 3-6 maanden, naar alle waarschijnlijkheid is de plant/mos gewoon op."

Deze extreem korte levensduur staat echter nergens vermeld in de verkoop- en informatieteksten. Het zou het bedrijf sierendit erbij te vermelden, zeker omdat de planten in weckflessen niet goedkoop zijn.
Antwoord Green lifestyle store
Wij hebben je berichten op verschillende kanalen gezien en zijn hiervan geschrokken. We vinden het erg vervelend dat je een andere verwachting had van de weckpot en nemen je klacht serieus.Vandaar dat we zojuist een regel hebben opgenomen op onze website over de gemiddelde levensduur van de plant in weckpot.
Alle planten in weckpot zijn zorgvuldig getest door onze kweker. Uit de praktijk blijkt dat de gemiddelde levensduur 3 tot 6 maanden is. Toch zien we ook vaak dat de levensduur langer is, mits de omstandigheden ideaal zijn. Planten blijven levende organismen waardoor we helaas geen garanties kunnen geven met betrekking tot de levensduur. We hebben het bovenstaande ook persoonlijk naar je gemaild en een oplossing geboden. Wij gaan ervan
Michaela
utrecht

Gepubliceerd op: 06/03/2018

utrecht
20/02/2018

Pluspunten
Snel geleverd en een prachtige plant ontvangen! Zelfs de verpakking is een mooi, echt een cadeau om te ontvangen!
De pot waarin de plant werd geleverd had een paar kleine beschadigingen
Marjolein
Culemborg

Gepubliceerd op: 03/03/2018

Pluspunten
Vlotte bezorging, goed (en royaal) verpakt en mooie plant inclusief pot. Tegoedbon van dit bedrijf is een leuk geschenk.
Om eerlijk te zijn was de enige reden om hier te bestellen een tegoedbon die ik via m'n werk voor kerst had gekregen. Dat terzijde was de plant verpakt in een doos van zo'n meter lang terwijl de plant inclusief pot net de 40 cm haalt, ik had dus wel een aanzienlijk grotere plant verwacht in de doos.
Curious Inc.
Hengelo