Website: http://greenlifestylestore.nl
Adres: Keizersgracht 452 1016GD
Telefoon:

Green lifestyle store

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Goed stevig verpakt!
De plant was erg klein in prijsvergelijking had ik bij intratuin zeker meer plant gehad voor 25 €.
Beste Christina,

Bedankt voor je feedback.

Graag geven we je nog mee dat de specificaties van iedere plant te vinden zijn onder het kopje 'specificaties' op de productpagina's. Naar aanleiding van jouw feedback hebben we de potmaat en totaal hoogte nu ook vermeld op de productpagina zelf, zodat deze informatie meer op de voorgrond staat.

CHRISTINA Piontek
ECHT

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Leuke manier van communiceren
Prijzen vind ik aan de hoge kant.
Mathilde

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
- Planten netjes verpakt
- Planten in goede staat
- Planten zijn relatief duur
- Bij verzoek om extra informatie omtrent verzorging van een van de planten is informatie letterlijk gekopieerd van een andere website. Deze informatie sprak de reeds bijgeleverde informatie tegen. Bij het wijzen op het leveren van de tegengestelde informatie heb ik geen reactie meer ontvangen.
Beste Manon,

Bedankt voor jouw feedback.

De verzorgingsinformatie die wij bijleveren op het verzorgingskaartje ontvangen wij van de kweker van de betreffende plant. Omdat er werd gevraagd om aanvullende informatie, zijn wij opzoek gegaan op internet naar tips die jou plant zouden kunnen helpen. Wij zullen onze verzorgingstips opnieuw bespreken met de kweker om tegenstrijdige informatie te voorkomen.

aedr

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Handig, planten bestellen via internet
Toch nog wel wat blaadjes afgebroken bij mijn pannekoekplant.
De grootte van de plant viel me tegen. Er staan geen afmetingen op de site maar ik had de plant groter verwacht.
Beste Ingeborg,

Bedankt voor jouw feedback.

Graag geven we je nog mee dat de specificaties van iedere plant te vinden zijn onder het kopje 'specificaties' op de productpagina's. Omdat dit niet duidelijk is geweest hebben we de potmaat en totaal hoogte nu ook vermeld op de productpagina zelf, zodat deze informatie meer op de voorgrond staat.

Ingeborg Rijk
Amstelveen

Beste Marcelle,

Bedankt voor jouw feedback.

Wij vinden het vervelend om te horen dat je geen track and trace nummer hebt ontvangen. Het track and trace nummer wordt verzonden in een automatische e-mail vanuit PostNL, op het moment dat het pakket wordt gescand en opgehaald. Wellicht is de e-mail terecht gekomen in een spamfilter?
Zoals eerder besproken zijn beide items uit jouw bestelling op dezelfde dag verzonden, echter is er een doos/plant verloren gegaan in het proces van PostNL. Zodra we de melding kregen dat er nog een plant mistte, hebben we deze direct opnieuw verstuurd. Wij hebben dit incident met PostNL besproken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Marcelle
Maastricht

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Leuke planten voor een leuke prijs
Zoals beloofd bij de bestelling heb ik geen email ontvangen van met verzending info. Helft ontvangen en andere helft geen idee wanneer ik deze kan verwachten. Jammer.

Maastricht
25/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, handig advies, weet van zaken
Geen :)

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Snelle goede levering
Goede omschrijving bij producten

Wijnand
Leiden

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Super snelle levering, heel netjes en mooi verpakte planten. Planten zijn van perfecte kwaliteit en groeien heel goed en hard.
Pien
Schiedam

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Mooie, degelijke planten. Zeer goed verpakt. Snelle reactie terug na mail-contact. Goede en vriendelijke klantenservice.

E.
Herten