Website: www.gooshoreca.nl
Adres: Stadhoudersmolenweg 62 7317 AW
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: +31 (0)85 043 65 00

Met onze webshop en 9 vestigingen door heel Nederland zijn wij toonaangevend op het gebied van horeca non-food. Van een volledige interieurinrichting of professionele horeca keuken tot een enkele koeling, oven of werktafel. Bestel eenvoudig online of kom langs in één van onze vestigingen.

Goos Horeca

Pluspunten
Mooie spullen. En goede service achteraf toen het even puzzelen was hoe het onderstel bij het prachtige en knalharde tafelblad in één keer uit te leveren.

Pieter
Kockengen

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Nog geen.
Ik wil dit bedrijf heel graag alsnog het voordeel van de twijfel geven, zodra ik mijn tafel en onderstel geleverd krijg.
Zou vorige week maandag dan eindelijk verstuurd worden maar taal noch teken gehoord.

Kockengen
08/07/2019

Pluspunten
De technische dienst is heel behulpzaam en geeft goede adviezen.
Aangeven dat bij levering de apparatuur voor de deur wordt achtergelaten en dat je zelf even mag gaan kijken hoe je iets van meer dan 100kg naar binnen mag sjouwen. En als er wordt aangegeven dat er een afspraak gemaakt wordt voor levering dat ze dat wel doen ipv je laten verrassen door postnl.

Doorn

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
de vrouw aan de telefoon was vriendelijk.
svp de zending gewoon versturen. Nu speciaal naar Apeldoorn moeten rijden. Het werd dus geen levering binnen 24 uur, maar zelf ophalen na 2 weken.
MHC Dieren
Dieren

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Goede en snelle levering en goede service met de chat

Mimi Punt-Wellerdieck
Amstelveen

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Toen ik op vrijdag belde omdat er nog geen bericht kwam dat het verstuurd was en ik zei dat ik het tafelblad de dag erna echt nodig had voor een feestje hebben ze alles gedaan om het toch te leveren op zaterdag zou anders pas de maandag geleverd worden) dus bedrijf heeft toch moeite gedaan om deze kleine bestelling op tijd te leveren waarvoor dank.

Sylvia
Westdorpe

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Netjes op tijd geleverd,keurig te woord gestaan tijden telefoon contact, zeer tevreden.
Geen PRIMA
Hans Veldmeijer
Hulversym

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
duidelijke communicatie, eerlijke prijs, goed product
verpakking minder goed uitgevoerd (tafelblad beschadigd in het vervoer, werd wel opgelost, maar kon voorkomen worden)
CJK
Mariakerke

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Ik had 15 tafelbladen besteld , snelle en zeer vriendelijke dame aan de helpdesk , alle afspraken nagekomen , vervoersbedrijf op de afgesproken tijd geleverd.Doen wat afgesproken was!!

Pierre Beheer Muziekhuis Boxtel
Boxtel

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Snelle levering en service
De beschrijving van een product uitgebreider en completer..zoals bijvoorbeeld alle afmetingen benoemen..in een totale omtrek foto van een bank...zoals bij Otto tip!
J WHouthuijzen
Hilversum