Website: www.golfplaza.nl
Adres: Geldropseweg 87 5611SE
Plaats: Eindhoven

GolfPlaza.nl
8.1

Pluspunten
Wat een superservice! We hadden 1 wiel kapot van een golftrolley. Die hadden zij gelukkig nog liggen. Dus automatisch de vraag, wat moet dat wiel kosten? Service! Kregen wij het wiel gratis mee!
Ongelooflijk bedankt golfplaza Rijswijk, jullie begrijpen wat goede service geven is! We komen graag terug voor andere zaken.

Thomas
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Regelmatig bestel ik bij GolfPlaza. Alles van top kwaliteit tegen eerlijke prijzen en een uitstekende service!

Raoel
Hilversum

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Gisteren een cadeaubon besteld en vandaag al in huis! Dank

Paul
Den Bosch

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Dichtbij waar ik woon

Na dit vervelende gebeuren ben ik gebeld door één van de winkelmanagers. Een plezierig contact. Een tegemoetkoming voor de vervelende gebeurtenis. Hopelijk komt dit niet weer voor.
Dagmar

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Dichtbij waar ik woon
Enkele weken geleden mocht ik voor mijn verjaardag een nieuwe golftas uitzoeken. Super leuk, dus op het internet alvast gekeken naar de mogelijkheden. Ik wilde graag een praktische tas, maar ook een mooie tas (tja, vrouwen...). Uiteindelijk eentje gevonden van het merk Ogio. Maar tja, waar kon ik deze tas kopen? Omdat ik in Utrecht woon meteen Golfplaza gemaild met de vraag of zij mij konden helpen aan deze tas en wat de kosten hiervan zouden zijn. Ik kreeg een mail terug met daarin "De kleur en het uiterlijk is jou al bekend, ga echter geen dure tas bestellen met het risico dat deze in de winkel blijft staan, heb genoeg alternatieven hiervoor." Nou, zin in het bestellen van deze tas hadden ze blijkbaar niet. Ik vroeg (ben een tante die houdt van onderhandelen) of zij nog een korting konden geven, aangezien ze dezelfde prijs handhaafden als de concurrent. Dit kreeg ik terug per mail: "Prima, je zal wel genoeg tijd hebben gehad om hier achter te zijn gekomen, als ik jou reactie zo lees, vind ik het doodzonde van de tijd die er in is gestoken, veel plezier met je tas." Mijn mond viel open van verbazing. Gevolg: de tas aangeschaft bij Jumbo Golf, omdat ze mij daar WEL vriendelijke te woord stonden en alles voor mij wilden doen om mij de tas te verkopen. Daar gaat een order, een klant en omzet. Met deze houding en klantonvriendelijkheid ga ik voortaan iets verder rijden (niet naar Golfplaza in Utrecht, maar naar Bunnik), want blijkbar zit Golfplaza niet te wachten op klanten....

07/08/2017

Pluspunten
Bestellen is eenvoudig dat is mooi.

Er is iets fout gegaan met afleveren, maar dat heeft GolfPlaza goed gemaakt. De fout lag blijkbaar bij de besteldienst.

GolfPlaza alsnog bedankt voor de afhandeling.

Antwoord GolfPlaza.nl
Excuses voor de vertraging bij de verzending van uw bestelling. Wij hebben dit uitgezocht en gemeld bij onze verzendpartner PostNL. Deze hebben deze vertraging op laten lopen na onze tijdige afgifte van uw zending. Gelukkig komt dit maar zelden voor. U ontvangt nog een mail van ons. Met vriendelijke groet, Chiel Werts
ter Horst
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Bestellen is eenvoudig dat is mooi
Sneller leveren na 4 dagen nog steeds geen bestelling ontvangen

Purmerend
05/08/2017

Bernard
Knokke-Heist

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Gepubliceerd op: 30/07/2017

Pluspunten

Ik kon op geen enkele manier zien tussen hoelaat en hoelaat en welke dag het pakketje kwam. Erg storend hele dag dus moeten wachten en tijd verspilt..
Sander Dijkstra
Thorn

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Snelle en duidelijke service, Dinsdag besteld, Woensdag in huis.

Laura

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Pluspunten
snelle levering

Bernard
Rumst