Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Ik heb inmiddels een definitieve boeking geplaatst. Tot dit moment loopt alles op rolletjes. De site was overzichtelijk, de informatie helder, privacy werd gewaarborgd voor zowel potentiƫle huurder als verhuurder tot het moment van boeking. Volgens mij is aan alles gedacht. Ook heb je mogelijkheid om vragen te stellen als iets onduidelijk mocht zijn. Prima
Cor de Gast
Venlo

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Ik ben pas een week klant bij goboony dus kan ik er nog niet zoveel van zeggen maar de ervaring tot nu is perfect bij vragen goede en duidelijke antwoorden als de toekomst er net zo uitziet teken ik ervoor.

Groetjes Hans en Ria Jolink

Hans Jolink
Terborg

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Je krijgt de juiste ondersteuning en men wil graag direct hulp bieden. Echt gewoon top zoals deze organisatie omgaat met dienstverlening. Goed georganiseerd en super klantvriendelijk. Ga zo door.
Zoals besproken
Ton
Elburg

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Ik had meteen vertrouwen in dit concept toen ik het voor het eerst zag. Na de workshop toen ik de mensen achter de schermen ontmoet had wist ik het zeker, het delen van campers biedt voor alle partijen voordelen. We hebben de camper pas 2 weken op de site staan en hebben de camper al voor 9 weken verhuurd. Ongelofelijk?
Kan ik zo 1 2 3 niet benoemen nog in dit stadium.
Antwoord Goboony
Hoi Marc,

Wat een mooie review om de week mee te beginnen! Super leuk dat je direct vertrouwen had in ons concept en fijn dat de workshop je nog dat extra duwtje in de rug gaf. We vinden het altijd leuk om te lezen als campers al zo snel zo veel verhuurd zijn en dat is gelukkig zelfs meer regel dan uitzondering. Veel succes en plezier met de verhuur en als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Groetjes,
Margje van Goboony
Marc Ten Holter
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Geen klachten. Tot nu toe is alles prima verlopen.
Ab Mouw
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
overzichtelijke website, snelle reactie.

Max

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Pluspunten
Alles werkt perfect!
Geen idee
Rene, Dutch Museum Saba
Windwardside, Saba

Gepubliceerd op: 27/01/2018

Pluspunten
Een website die erg klantvriendelijk is. Aan alles is gedacht. Er kan weinig fout gaan.
Aanvankelijk had ik een paar vragen over bepaalde situaties die bij de verhuur kunnen optreden. telefonisch nam men uitgebreid de tijd om echt maatwerk advies te geven.
Nog niet tegen gekomen
Jelle

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Persoonlijk, vriendelijk, goed bereikbaar. De website is goed toegankelijk en duidelijk opgezet.

Marijke
Waalwijk

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Goboony heeftveen heldere website en de communicatie tussen verhuurder en goboony verloopt prima. We worden per mail goed op de hoogte gehouden door Goboony als een mogelijke huurder voor onze camper zich meldt.
Geen tot nu toe
E