Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Na veel zoeken en vergelijken vond ik Goboony de beste internetsite. Niet alleen erg makkelijk om campers te zoeken en te boeken, maar ook voordeliger als zijn concurrenten.

Danny
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
- Er wordt regelmatig contact onderhouden tussen Gaboony, huurder en verhuurder.
- Bij het "niet accepteren van een verzoek" wordt er door Gaboony meegedacht aan andere oplossingen, opties.
- Fotos zijn duidelijk en van vele kanten.
- Verhuurders reageren snel.
nog n.v.t.
Sheila Koeleman-Ramdjan
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Wekt vertrouwen door gecontroleerde verhuurders. Duidelijke omschrijving van campers en verhuurders.
Na reservering moet er wel direct een aanzienlijk deel van de huursom worden betaald. Dit maakt vroeg boeken er niet aantrekkelijker op. Beter zou een kleiner bedrag aan reserveringskosten zijn dat later in mindering op de huursom wordt gebracht.
Hoi Rien,

Fijn dat je Goboony een vertrouwde site vindt. Omdat jij meer dan drie maanden van tevoren hebt geboekt, brengen wij bij de eerste betaling 25% van de totale huursom in rekening. Dit is eigenlijk heel gebruikelijk in onze branche. Ook heeft het te maken met annuleringsvoorwaarden die verhuurders zelf hebben ingesteld. Zij hebben zelf vaak als voorwaarde 25% van de huursom ingesteld, dus zo voorkomen we eventuele moeilijkheden.

Rien

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Mooie uitstraling, prima site en uitstekende respons, zowel qua boekingen als vragen die we als beginnende verhuurders beantwoord krijgen.

van Zwol
Siegerswoude

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Henk
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Prettige overzichte website duidelijk overzicht
Op site voorkersinstelling toevoegen lengte campers
Hoi Miranda,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. We hebben een grote ideeën box waar we feedback en nieuwe ideeën achterlaten om de site nog beter te maken. Ik zal jouw feedback er aan toevoegen!

Margje
Miranda
Waalwijk

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Gaat super! Camper kiezen, de reservering en de feetback. Alles prima geregeld. Een kind kan de was doen. Nu al relaxed gevoel!

Johannetta
Sleeuwijk

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
Heldere website en een adequate service. Het hele proces van zoeken naar tot echt weg gaan, wordt stap voor stap begeleid. Duidelijk en goed te volgen.
Ook na terugkomst was er belangstelling en een snelle afhandeling van nog te regelen zaken.
Heb ik niet
Hoi Jeanette,

Bedankt voor je uitgebreide review en we zijn blij dat je onze service zo goed hebt ervaren. We hopen je zeker vaker te kunnen begeleiden in een camperreis en mocht je nog vragen of feedback hebben, dan horen we dat graag.

Jeannette
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Goede afhandeling
Minder mails versturen.
Hoi Arie,

Bedankt voor je review en mooie cijfer.
Ook bedankt voor je feedback, we zijn constant bezig om dit te optimaliseren en een balans in het vesturen van e-mails te vinden. Mocht je nog meer verbeterpunten hebben, dan horen we dat altijd graag.

Arie
Waddinxveen