Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Duidelijk en correct, ook de borg wordt weer snel terug gestort.
Kan ik op dit moment niet bedenken.
Arend
Veenendaal

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
de site zit goed in elkaar en ik denk dat aan alles is gedacht.

Hoi klant,

Bedankt voor je positieve review en mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we dat graag. Zo kunnen we blijvend goede service leveren.

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Duidelijke website
Diverse campers snel vindbaar.
Betalingsmail met bijbehorende link werken foutloos
Op dit moment geen
Hoi Marco,

Marco
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Goboony ontzorgd ons van al het regelwerk. Zo is het verhuren van onze camper leuk en gemakkelijk. Goboony is biedt ook een duidelijk overzicht hoe verhuur het financieel wordt weggezet en biedt ons veel vrijheid om voorwaarden met huurders af te spreken.

Hoi Tom,

Tom
Maastricht

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Handige website waar je gemakkelijk kunt zoeken op de voorkeuren.
Ook het boeking proces is helder en duidelijk. Wij zijn heel tevreden
Hoi Rieky,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we dat graag. Zo kunnen we blijvend goede service leveren.

Rieky
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
We verhuren sinds de zomer. Alles is tot nu toe prima gegaan. Toch altijd een beetje spannend natuurlijk. Veel enthousiaste huurders gehad. Ook fijn dat je zelf bepaalt wie er uiteindelijk met je camper op pad gaat. De camperverzekering hebben wij via de NKC. Ook prima!

Hoi Caroline,

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Goboony en natuurlijk je verzekering bij NKC. Leuk dat je veel enthousiaste verhuurders hebt gehad. Mocht je in de toekomst overigens toch nog verbeterpunten hebben dan horen we dat graag. Zo kunnen we blijvend goede service leveren.

Caroline
Driebergen

Hoi klant,

Bedankt voor je mooie cijfer. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben dan horen we dat graag. Zo kunnen we blijvend goede service leveren.

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over de afhandeling. We gaan pas juni 2018 met de camper weg maar zoals we tot zover geholpen zijn is top!

Hoi Peter,

Bedankt voor je positieve review en mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je ervaring met Goboony tot nu toe goed is. Mocht je nou in de toekomst wel nog verbeterpunten tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. Zo kunnen we goede service blijven leveren.

Veenendaal

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Wij zijn enorm goed geholpen bij Goboony.
Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig en snel.
Wij bevelen Goboony echt bij iedereen aan.
Een dikke 10!
Hoi Elly,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Super leuk om te lezen dat je ervaring met Goboony zo positief is. Mocht je nou in de toekomst wel nog verbeterpunten tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. Zo kunnen we goede service blijven leveren.

Elly

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
Hele fijne en soepel communicatie en er werd zeer snel gereageerd. Wij hadden een aantal speciale verzoeken en het was fijn te merken dat Niels met ons meedacht. De camper die we gehuurd hebben voldeed volledig aan onze wensen en wij komen zeker nog een keer terug!

Hoi Rob,

Bedankt voor je reactie en mooie cijfer! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, de communicatie van de verhuurder en de gehuurde camper. Mocht je nou in de toekomst wel nog verbeterpunten tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. Zo kunnen we goede service blijven leveren.

Rob
's-Hertogenbosch