Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Prima website; betrouwbaar en prettig reagerend; ruim aanbod; een goede en snelle selectie is mogelijk;
Het is lastig iedere keer op de IPad weer te moeten inloggen, is dat te verbeteren?
Niet duidelijk is of annuleringskosten 25% zijn van het reeds betaald voorschot of dat het 25% is van de huursom bij meer dan 10 weken.
Bernard Smeenk
Lathum

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Goede webshop en ook telefonisch bereikbaar
De route via de site maken als de verhuurder akkoord wil gaan alleen het verder contact loopt dan via Goboony
Hoi klant,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt, ik weet niet of ik hem helemaal goed interpreteer, maar we hebben bewust voor deze weg gekozen. Als huurder heb je de verhuurder via onze site gevonden en daarom loopt het contact direct vanaf het begin via de site. Dat biedt ook een mate van zekerheid. Ontwikkelingen op de site en in de vorm van een verhuurdersapp zullen dit contact in de nabije toekomst makkelijker maken en sneller laten verlopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Duidelijke website met mooie foto's en duidelijke prijsafspraken
Beetje lastig dat je in principe eerst moet aanbetalen voordat je het tel.nr. van de verhuurder krijgt. je wilt toch wat dingetjes vragen voordat je gaat betalen.
Hoi Marijke,

Wat fijn om te lezen dat je de site en prijsafspraken duidelijk vindt en de foto's mooi. Wat betreft je verbeterpunt, wij geven nooit de persoonlijke gegevens vrij, maar je staat altijd vrij om die met elkaar te delen. Mocht je in de toekomst nog eens een boeking doen, dan mag je hier direct in het eerste bericht al naar vragen. Je kunt in dit bericht ook vragen of de verhuurder nog even wil wachten met het accepteren van je verzoek totdat jullie elkaar gesproken hebben. Zo hoef je de aanbetaling pas daarna te doen.

Marijke
Veenendaal

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Prima website met prima voorwaarden.
Duidelijkere regels over schoonmaak met verhuurder.Op jullie site staat dat er betaald moet worden en bij verhuurder staat niets vermeld.
Ook in de map van camper staat dat huurder zelf vloeistof voor toilet aan moet schaffen, dat hoort eigenlijk bij inventaris camper.
Er is een monteur door de camper geweest, maar wij hebben nog diverse dingen aangedraaid en vastgezet.
Hoi meneer,

Bedank voor uw review, fijn dat u onze website en voorwaarden prima vindt. Wat betreft uw verbeterpunten over de schoonmaak en de inventaris. De verhuurders mogen hierin hun eigen regels bepalen. Sommige verhuurders brengen kosten in rekening voor de schoonmaak, andere verhuurders niet of die verwachten dat de camper schoon terug komt. Als het goed is geven ze dit vooraf aan. Hetzelfde geldt voor de vloeistoffen. Wat betreft de monteur, dat is inderdaad erg vervelend. We hopen dat u dit ook heeft besproken met de verhuurder. Mochten we u hier nog bij kunnen helpen dan horen we het graag.

K. Braaksma
Drachten

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten
Goede uitleg vooraf, betaalbaar, kwaliteit vd camper zelf is uitstekend, geen addertjes onder het gras
Had wel iets schoner opgeleverd kunnen worden en niet alles werkte optimaal:
- bestek, bekers, borden
- luifel was nog nat en stonk daardoor
- buitentafel + stoelen bleven niet echt goed staan
- warm water deed het niet

verder was het niet handig dat de afvoer van de vuilwatertank midden onder de camper zat. Mn. als je wat langer op een camping staat
Hoi Remon,

Bedankt voor je review! Aangezien je een review geeft over de camper zelf, zou je die ook op de site bij de advertentie willen plaatsen? Dit doe je door in te loggen en onder 'mijn trips' bij de desbetreffende boeking te kijken. De verhuurder kan veel hebben aan feedback en zal ook blij zijn met de positieve dingen die je zegt. Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Zeer correct reservering proces, op tijd en snel.
Het storten van borg in contant geld is uit de tijd, doe zoals alle auto verhuurbedrijven doen, gebruik de credit card voor de borg zonder deze af te boeken.
Na aflevering van de camper moest ik vijf dagen wachten voor dat ik mijn borg terug ontving, dat is veel te lang. Ik heb geen goed gevoel bij jullie borg systeem.
Hoi Bert,

Bedankt voor je review, erg fijn om te lezen dat positief bent over het reserveringsproces.
Wat betreft de afhandeling van de borg, de verhuurders kunnen drie dagen de borg vast houden. Dan duurt het 1 of 2 dagen tot wij het overboeken. Afhankelijk van je bank en een eventueel weekend kan het dan wat langer duren tot je de borg ontvangt. We werken wel ook toe naar een systeem zoals jij beschrijft, het zal niet lang meer duren tot dat bij ons ook mogelijk is.

Bert

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
snelle reactie van verhuurder Tom, prima uitleg over de camper, prettig contact met de verhuurder! Aanrader!

Hoi Esther,

Bedankt voor je review en mooie cijfer! En fijn dat je zo goed contact hebt gehad met verhuurder Tom. Heb je al een review achtergelaten op het profiel van Tom zelf, daar zul je hem vast een plezier mee doen!

Esther

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Compleet proces van selectie tot en met aflevering. Snelle afwikkeling
Moeilijk om na selectie van mogelijke voertuigen een onderlinge vergelijking te maken. Ik kon niet vinden hoe op favorieten te selecteren .
Een selectie op km afstand lijkt me beter dan per provincie.
Hoi Jan,

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunten, ik heb ze toegevoegd aan onze ideeƫnbus zodat ze in een volgend overleg over het updaten van de site mee worden genomen.

Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Goboony heeft een duidelijke website. Wij hebben dit jaar voor het eerst 2x via Goboony een camper gehuurd en een goede communicatie en flexibiliteit ervaren met de eigenaren. Er zijn geen problemen geweest, dus daar hebben we geen ervaring mee. Goboony is een mooie mogelijkheid om allerlei modellen uit te proberen.
Ik had enige moeite om na de boeking de link naar eigen risico verzekering te vinden.
Hoi Wilma,

Bedankt voor je review! Heel leuk om te lezen dat je twee keer een goede ervaring hebt gehad met een camper die je via ons platform hebt gehuurd. Wat betreft je verbeterpunt, dit punt hebben we vaker als feedback gekregen, dus we gaan zeker kijken of we die bij volgende updates van de site duidelijker kunnen krijgen.

Goboony
Wilma
Wouw

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Heldere gebruikersvriendelijke website. Administratieve ondersteuning adekwaat. Wij hadden aardige meelevende verhuurster en dat is prettig.
Oudere campers zijn iets luidruchtiger tijdens het rijden. Wellicht te moeilijk om daar een rating aan te geven. Brandstofgebruik aangeven is wellicht nuttig voor mensen die lange ritten maken. Borg kan sneller terugbetaald. Je vraagt mensen ook om bij reservering snel te betalen.
Jacques Mikx
Jacques

Gepubliceerd op: 01/10/2017

Pluspunten
Lees commentaar
Ik heb de borg nog niet ontvangen nadat ik de camper tot tevredenheid van de verhuurder heb ingeleverd. Tot ontvangst van het bedrag geen oordelen.
Jacques Mikx

17/09/2017