Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Bij vragen werd ik zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Er wordt snel gereageerd.
Hoe de verzekering voor het afkopen van het eigen risico moet worden geregeld is lastig te vinden. Tip: zet dit bij het afrekenen als extra optie en als men 'ja' aanklikt dat men dan direct wordt doorgelinkt naar de verzekeringsmaatschappij. Allianz wil dat als er sprake is van meerder chauffeurs, dat de namen en geboortedatum van deze extra chauffeurs óók op de huurovereenkomst komen. Vermeld ook dat men ondanks dat men het eigen risico afkoopt de borgsom moet betalen.
Hoi Agnes,

Bedankt voor je reactie en review! Ook bedankt voor je feedback, dat is super waardevol voor ons. Ik heb je tip op ons ideeën bord gezet en we zullen het in een volgende bespreking zeker meenemen!

Margje van Goboony
Agnes

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
koppelen van verhuurders aan huurders
een plattegrond met aanbieders in de buurt zoals bij airbnb
Hoi Roland,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt, dat is zeker een goed idee. We zullen bespreken of er mogelijkheden zijn om dit in de toekomst toe te voegen aan onze site.

roland

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten
We zijn tot dusver zeer tevreden over Goboony

Hoi Dijkstra,

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je nou in de toekomst wel nog verbeterpunten tegenkomen, dan horen we dat natuurlijk graag. Zo kunnen we goede service blijven leveren.

Dijkstra
Aduarderzijl

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
ruim aanbod campers
veiligheid van zaken doen (vooruitbetaling)blijkt nu uit niets
Hoi Klant,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Wat betreft je verbeterpunt, de veiligheid bieden wij door de verhuurder pas 24 uur na de sleuteloverdracht uit te betalen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen we dat graag.

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
- Volledige afhandeling van de verhuur is erg prettig
- Eenvoudige intuitieve website, waarmee alles geregeld kan worden.
- Eenvoudig contact te maken met goboony
- Editen van berichten aan mensen is niet mogelijk
- Continu opnieuw inloggen via telefoon
- Geen push berichten als er een bericht van een klant is
- Geen app aanwezig om zaken te regelen
Hoi Mark,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunten, we willen in de nabije toekomst zeker een app gaan ontwikkelen. Daardoor zul je niet steeds opnieuw hoeven in te loggen en ook zullen we kijken of daarmee ook push berichten kunnen worden verstuurd. Het editen van berichten is inderdaad niet mogelijk, het is een eenvoudige manier van chatten, die net als andere chatprogramma's werkt.

Mark Leunis / Leunis Test consultancy
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
snelle antwoorden
iets meer tijd om te beslissen over huur zou wel prettig zijn, dus niet 3 dagen maar 7 dagen, zodat je in ieder geval een weekend hebt om het object te gaan bekijken.
Hoi klant,

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunt, we hebben gekozen voor 3 dagen omdat dat een gemiddelde is. Sommige mensen vinden het te lang en andere net te kort. We adviseren om sowieso eerst goed onderzoek te doen voordat je het huurverzoek doet. Wanneer je een huurverzoek doet, kun je de verhuurder ook vragen om het verzoek niet direct te accepteren. Zo kun je eerst nog wat vragen stellen. Als alles duidelijk is, kun je aangeven dat je tot een definitieve boeking wilt overgaan. Als je nog vragen hebt dan horen we het graag.

Cranenconck

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
De eerste ervaring is prima. Goede site, adequate info en reacties. Tot nu toe is het: 'so far so good'

Hoi Greetje,

Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Greetje
Leiden

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten

Zou de reservering niet meer vast zetten voor 72 uur. Nu ben ik de regie kwijt. Van mijn camper. Al twee keer gebeurd. Dat de huurder toch weer afzegt. Mijn camper is dan drie dagen niet meer in de verhuur.
Hoi Nico,

Bedankt voor je feedback! We snappen dat het vervelend is dat jouw camper niet meer getoond wordt in een bepaalde periode zodra je een reservering hebt geaccepteerd. Toch hebben we bewust gekozen om 72 uur aan te houden, zodat de huurder nog de tijd heeft om zijn definitieve keuze te maken. Ook is deze 72 uur bepaald aan de hand van een gemiddelde tijdsduur. Sommige verhuurders vinden deze periode te lang en anderen te kort, dus hebben we gekozen voor de tijdsduur van 72 uur. Deze tijdsduur wordt echter korter zodra een huurder korter van tevoren boekt.

nico
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Goede service. Er ging iets mis met de reservering, na telefonisch contact met de klantenservice hebben zij direct met de verhuurder contact opgenomen om deze fout op te lossen. Vriendelijk en netjes te woord gestaan.
Proberen de verhuurders te bewegen om beter te reageren. Van een aantal verhuurverzoeken heb ik tot op heden helaas niets mogen vernemen.
Hoi Alain,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Wat betreft je verbeterpunt, we vinden het ook erg vervelend dat dit soms gebeurd. We zullen zeker gaan brainstormen over hoe we dit beter aan kunnen pakken.

Alain

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
netjes verzorgd en veilig samenwerken
goede en overzichtelijke website

Hoi H Brinkhuis Hutten,

Bedankt voor je review en mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we het graag.

H Brinkhuis / Hutten

Gepubliceerd op: 29/07/2017