Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Duidelijke website, huurovereenkomst net afgesloten en 1e aanbetaling gedaan, kan dus nog weinig zeggen over het vervolg. so far so good
Reserveringstijd is erg kort, je hebt bijna geen bedenktijd om bv een afspraak met de verhuurder te maken, een bedenktijd van 10 dagen zou ik meer reëel vinden.
Hoi Harry,

Fijn dat het je tot nu toe allemaal goed bevalt. We gaan er vanuit dat dat zo blijft, maar mocht je later toch meer feedback hebben of vragen dan horen we het graag. Wat betreft je verbeterpunt, met 10 dagen bedenktijd kan het zijn dat de verhuurder andere boekingen misloopt, dus daarom hebben we voor 3 dagen gekozen. We raden altijd aan om eerst even een afspraak te plannen met de verhuurder voor je over gaat tot de definitieve boeking. Zo heb jij de camper gezien en hebben de verhuurders de potentiële huurders ontmoet.

H Martens
Valterhmond

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Reageren snel en goed.
Wellicht bij eerste aanmaak nabellen met adverteerder en hulp bieden, persoonlijke tips en tricks
Hoi Ton,

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega die dat altijd doet en je bent haar net voor. Ze had al op haar planning staan om je vandaag te bellen dus je hoort van ons.

Groetjes,
Ton
Heteren

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Uitstekende en vriendelijke dienstverlening via telefoon.
Site ziet er mooi uit.
Vlotte reacties.
Eenmaal op de site, bij een specifieke camper, kan ik niet makkelijk ook even een ander bekijken; of ik weet niet hoe dat moet. Ik moet dan helemaal terug naar het begin.
Wat mij betreft mag ik aangesproken worden met “mijnheer Buur”.
Beste mijnheer Buur,

Wat fijn dat onze service u zo goed bevalt en dat we u goed hebben kunnen helpen. Wat betreft uw verbeterpunten. Als u een camper heeft bekeken die u bevalt kunt u aan de rechterkant onderaan de knop 'bewaar in favorieten' vinden, die favorieten vindt u terug onder uw naam. Als u dan een andere camper wilt zien, kunt u gewoon naar vorige gaan. Zo komt u weer bij het overzicht met campers van uw voorkeur. U kunt meerdere campers opslaan in favorieten, zodat ze gemakkelijk terug te vinden zijn. Wat betreft het aanspreken, wij hebben er bewust voor gekozen om klanten aan te spreken met je en jij. Dat past bij onze bedrijfscultuur en die willen we ook graag uitstralen.

J. Buur
Alkmaar

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
heldere website
tel. contact met verhuurder wordt gemist
print optie factuur ontbreekt
Hoi klant,

Bedankt voor je review, fijn dat je onze website helder vindt. Wat betreft je verbeterpunten, telefoon nummers worden niet vrij gegeven om te voorkomen dat mensen buiten het platform gaan. Om afspraken te maken over bijvoorbeeld het bekijken van de camper, kun je gerust om het nummer vragen zodat het toch mogelijk is. Facturen kunnen wij alleen maken van servicekosten. Mocht je huren bij een verhuurbedrijf kunnen zij misschien een factuur opstellen.

Groetjes,

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Mooi concept om verhuurder en huurder bij elkaar te brengen. Zakelijk en persoonlijk. Handig dat tekst bij verhuur verzoek automatisch ook in ander verzoek komt
In icoontjes staat alleen aantal slaapplaatsen maar ik wil ook aantal zitplaatsen weten omdat we met drie kinderen reizen en dat vaak niet de standaard is.
Hoi klant,

Leuk om te zien dat je Goboony een mooi concept vindt! Wat betreft je feedback, allereerst bedankt daarvoor. Ik zal het opnemen in de ideeënbox zodat we het mee kunnen nemen naar een volgende update van de site. In de advertenties zelf is het aantal zitplaatsen al zichtbaar, maar het is inderdaad handig om dat ook toe te passen als filter.

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
helemaal nieuw, eerste ervaringen goed, site ook zeer informatief

piet
herpen

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Flexibel/pragmatisch/mooie website
Rode kleur van hoogseizoen tarieven suggereert "niet beschikbaar" wellicht een andere kleur??
Hoi klant,

Bedankt voor je review en feedback. Ik heb je verbeterpunt toegevoegd aan de ideeën box zodat we het kunnen meenemen in het verbeteren van de site.

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Na toch een beetje teleurstellende ervaring dat ik geen reactie kreeg op 2 huurverzoeken is het toch nog goed gekomen en was de ondersteuning van Goboony support goed. Uiteindelijk heb ik toch een bus camper geboekt die naar mijn zin is. Duidelijke site, erg fijn dat gelijk de prijs aangegeven wordt voor de periode die je wil boeken. Alles ook de betalingswijze is overzichtelijk en je weet waar je aan toe bent.

Irene
Hazerswoude Dorp

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Vorig jaar had ik wat problemen met de betaling wat na een paar heen en weer mails goed is opgelost. Nu was dat geen probleem. Nu miste ik de korting voor het aanmelden van een vriend van mij. Na een mailtje was ook dat erg goed en vlot geregeld. De bonus kreeg ik binnen een week teruggestort. Wederom vertrouwenswekkend.
Op dit moment kan ik geen verbeter punten ontdekken.
Hans
Moergestel