Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Dit is de eerste keer dat ik op deze manier een camper huur.,dit is via Goobony gedaan en dit is mij tot nu toe goed bevallen een duidelijke uitleg en alles is vlot verlopen zeker naar de eigenaar toe,die mij na een paar uur al zijn goed keuring gaf zodat ik niet lang hoefde te wachten op een antwoord dat in mijn situatie positief is verlopen,mijn dank hier voor. J. J. De korte Gouda.
Hans
Gouda

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
De correspondentie en de telefonisch contacten zijn prima voor elkaar en worden goed afgehandeld.Soms zelfs iets teveel berichtjes(dubbel).Goed bezig,ga zo door.
Op dit moment zeer tevreden.
Willem
Zuid -Scharwoude

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Correct, heldere informatie
Michiel
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Duidelijke app
Te lang reserveringen in concept. Vaak wordt aanvraag dan alsnog geannuleerd. Hierdoor moeten andere geïnteresseerden onnodig lang wachten. Soms willen ze dat niet
Hallo Janssen,

Bedankt voor je review. We adviseren altijd om niet direct een boeking te accepteren maar eerst met de potentiële huurders alle details te bespreken. Zo blijft je agenda nog open staan. Je kunt dan bijvoorbeeld zelf met de eerste geïnteresseerde afspreken dat je het binnen een dag wilt weten, omdat je ook andere potentiële huurders hebt.

Margje van Goboony
Janssen

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Goboony is prettig platform waar eigenaren en huurders elkaar prima vinden. Het is eenvoudig, toegankelijk en niet te prijzig. Ook goede respons tijden op vragen ter verduidelikjing..
Ik vind de verhuurperiodes niet prettig. De prijs wordt berekend per 24u ipv per datum. Hierdoor wordt er veel gespeeld met haal en breng-tijden om zo een zo laag mogelijk huurbedrag te realiseren. Eerlijker zou zijn om te werken met dagen en halve dagen, waarbij 1 datum gelijk staat 1 dag en een halve dag aan een periode voor of na 13.00u oid.
Hoi Martijn,

Bedankt voor je review. Ik zal je het systeem wat beter uitleggen. We werken namelijk net als het hotelsysteem. We berekenen prijzen per nacht en niet per dag. Ook kun je als verhuurder zelf je haal- en brengtijden bepalen, zo heb jij daar de regie over en kun jij als verhuurder beslissen hoe laat huurders je camper kunnen halen of weer moeten inleveren.

Margje van Goboony
Martijn Broekhof

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Goboony vind ik erg duidelijk in haar communicatie. Een camper huren via de site van Goboony is erg simpel. Hoewel anderen deze misschien wel hebben, heb ik alleen maar positieve ervaringen. Ook de borgsom was snel retour ontvangen.
Een bevestiging per mail als er een betaling, zowel de aanbetaling als het restant van het huurbedrag, is ontvangen door Goboony. Als huurder vind ik dat prettig. Ook voor de verhuurder lijkt het me fijn als deze een bevestiging krijgt dat de gelden zijn overgeboekt (misschien gebeurt dat al wel).
Hoi Coen,

Fijn dat je ervaringen alleen maar positief zijn. Wat betreft je verbeterpunt, ik zal het doorgeven aan mijn collega die over de mailing gaat, zodat hij kan kijken of we dit toe kunnen passen.

Margje
Coen
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Ruime keuze ook in het buitenland

Roos

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Snelle en goede communicatie

Vinca
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Alles tot in de puntjes perfect geregeld! Duidelijke en overzichtelijke site, goede communicatie. De werknemers staan altijd klaar voor vragen.
Ga zo door om nog meer campers en bezoekers op de website te krijgen.
Wouter
Heerde