Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Goboony kan ik wel aanbevelen, van Camperfun Boekingsbureau
weet ik het nog niet!
Als Greta met vakantie is, dient er wel iemand te zijn die haar taken overneemt en niet laten liggen tot dat zij terug is!
Hallo R. Vissers,

Fijn om te lezen dat je Goboony wel kan aanbevelen. Wat betreft je verbeterpunt, we vinden het vervelend dat je niet zo snel geholpen bent, als dat je zou willen. Gelukkig is uiteindelijk alles toch goed geregeld. Mochten er toch nog vragen zijn, dan horen we het graag.

R.Vissers
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Goed bereikbaar.
Meedenken, advies, zakelijk en toch persoonlijk.
Snelle afhandeling van financiën en administratie.
Advies over hoe meer aan de weg te timmeren.
Beetje aan de dure kant. Bij mijn laatste boeking kostten jullie 20% van het huurbedrag!!
Hoi Ans,

Bedankt voor je review. We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Wat betreft je verbeterpunten, op onze website en blog en in onze e-gids geven we veel informatie over hoe je het meest kunt halen uit de verhuur van je camper. Ook organiseren we meetups en workshops. Op deze avonden kun je spreken met ons en met andere verhuurders. Er worden dan altijd vele tips uitgewisseld. Als er nog informatie mist in een van deze middelen, dan horen we dat natuurlijk graag, zo kunnen we jou en andere verhuurders zo goed mogelijk helpen. Ook hebben we even gekeken naar je laatste boeking. We hebben het even nagerekend en komen toch op 15% uit, mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het graag.

Ans de Jong
Wageningen

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
het gemak van de web site.
Nadat mijn eerste boeking werd geannuleerd door de eigenaar, werd er vermeld dat Goboony met alternatieve zou komen.
Zelf een andere gevonden en deze helaas door privé omstandigheden heb ik deze moeten annuleren.
Na het annuleren kreeg ik de melding dat jullie contact met mij zouden opnemen, dit is echter nog niet gebeurd.
Misschien is het nog te kort dag, maar geef dan een tijdsbestek aan waarin jullie reageren.
Hoi Dick,

Bedankt voor je review, we horen het graag als dingen niet helemaal goed gaan, omdat we daar altijd van kunnen leren. Gelukkig hebben we inmiddels goed telefonisch contact gehad en we hopen dat je in de toekomst nog een mooie camperreis kunt maken.

Margje van Goboony
Dick Cornelisse
Peel en maas

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Heb ik nog geen directe mening over
Geen idee
Hallo Dick,

Bedankt voor je review. Mocht je in de toekomst nog plus- en/of verbeterpunten hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Dick witteveen
Kesteren

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Snelle reactie van verhuurder

Hoi Jack,

Bedankt voor je positieve feedback.

jack
Alkmaar

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten
Contract snel in huis
contracten niet voldoende gecheckt. 1 verhuurder gaf 0123456789 aan als telefoonnummer en had ook geen juiste naamsgegevens doorgegeven. Deze gegevens zijn op het contract terecht gekomen. Had m.i. controle op moeten worden gedaan.
Hoi Rommie,

Allereerst excuses voor de late reactie, maar toch bedankt voor je recensie. Dit had inderdaad beter gecheckt moeten worden. Bij Goboony checken we dagelijks of alle gegevens van huurders en verhuurders kloppen. Als wij toch dingen tegen komen die niet kloppen, dan gaan wij er direct achteraan. Helaas is er iets fout gegaan bij jou. We hopen dat je hiermee geen grote problemen hebt ondervonden. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag!

Rommie Hoekstra
Drachten

Gepubliceerd op: 30/03/2017

Pluspunten

1. Stuur aan de verhuurder na afloop van de huurperiode een kopie van de afrekening die de huurder van Goboony krijgt.

2. Zorg dat je , als verhuurder, óók in de weekenden en'sa vonds bereikbaar ent
Hoi Henk,

De huurder krijgt geen 'rekening' van Goboony. Aangezien de huurder zelf verantwoordelijk is voor het overmaken van het huurbedrag, wordt hier (achteraf) geen factuur voor verstuurd. Daarom ontvang jij, als verhuurder, hier geen kopie van. Wat betreft je tweede verbeterpunt, wij vinden het ook erg belangrijk dat zowel huurders als verhuurders zo veel mogelijk bereikbaar zijn om het verhuurproces zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag!

Groetjes, Goboony
Henk
Best

Gepubliceerd op: 11/11/2016

Pluspunten
Heldere presentatie, goede ondersteuning online van het verhuurproces.
1. De marketing kan beter. Nog weinig aanvragen voor onze camper via dit bedrijf, wél via een concurrent.
2. Er worden ook commerciële campers via deze site aangeboden en dat is voor de argeloze bezoeker niet duidelijk. Dit onderscheid moet helder worden gecommuniceerd!
Hoi JdB,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunten, we werken dagelijks aan de naamsbekendheid van Goboony en de marketing gerelateerde zaken die hierbij horen. Hierdoor zorgen we ervoor dat er steeds meer aanvragen gedaan worden en steeds meer reizigers hun perfecte camper kunnen vinden. Wat betreft het onderscheid tussen particulieren en bedrijven, we willen hier in de toekomst mee aan de slag om dit onderscheid duidelijker te maken voor huurders.

JdB
Boxtel