Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
prima geregeld
zou ik heeeeel stijf moeten nadenken
P.
MARUM

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten

Er wordt mij gevraagd een review te geven omdat ik weer iemand blij heb gemaakt door mijn camper te delen??
Nee, ik ben de huurder. Toevallig dezelfde voornaam maar dat moet niks uitmaken.
Er gaat dus iets fout in jullie systeem.
Hoi Astrid,

Er zal inderdaad iets fout zijn gegaan in het systeem, ik heb het doorgegeven aan mijn collega zodat we het probleem op kunnen lossen. Hopelijk is je verdere ervaring met Goboony positief en ik wil je vast een fijne vakantie wensen.

Astrid
Roosendaal

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
- vriendelijke, klantgerichte coulante eigenaar
- complete voorzieningen
- redelijke prijs
-zorg voor een inventarislijst en een schriftelijke instructie met heldere
instructies over hoe/wat/waar/ etc.
- zet de NKC Camperapp in de TomTom
- berg ergens een reserve autosleutel en een Camperdeursleutel onder de
camper
- de indeling levert een nogal beperkte dinette en slaapplekken op
Hoi Albert,

Bedankt voor je review! Omdat het een review over de camper betreft, wil ik je vragen of je de review ook onder de advertentie van de camper wilt plaatsen. De verhuurder zal zeker wat aan je feedback hebben en andere huurders weten zo ook welke camper ze huren.

Albert
Amersfoort

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Mooi platform, specifiek gericht op campers, werkt goed.
Doet goede reclame (voor mijn verhuur)
Het is lastig om potentiële klanten een aanbieding te doen, bijvoorbeeld om ze een andere camper aan te bieden dan ze aanvankelijk selecteren.
Hoi Kazoo Campers,

Bedankt voor je review, goed om te lezen dat je ons platform mooi vindt en goed vindt werken. Wat betreft je verbeterpunt, wanneer je potentiële klanten wilt verwijzen naar je andere camper kun je ze een linkje sturen of doorverwijzen naar je profiel.

Kazoo Campers

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten
Goboony kan ik wel aanbevelen, van Camperfun Boekingsbureau
weet ik het nog niet!
Als Greta met vakantie is, dient er wel iemand te zijn die haar taken overneemt en niet laten liggen tot dat zij terug is!
Hallo R. Vissers,

Fijn om te lezen dat je Goboony wel kan aanbevelen. Wat betreft je verbeterpunt, we vinden het vervelend dat je niet zo snel geholpen bent, als dat je zou willen. Gelukkig is uiteindelijk alles toch goed geregeld. Mochten er toch nog vragen zijn, dan horen we het graag.

R.Vissers
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Goed bereikbaar.
Meedenken, advies, zakelijk en toch persoonlijk.
Snelle afhandeling van financiën en administratie.
Advies over hoe meer aan de weg te timmeren.
Beetje aan de dure kant. Bij mijn laatste boeking kostten jullie 20% van het huurbedrag!!
Hoi Ans,

Bedankt voor je review. We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Wat betreft je verbeterpunten, op onze website en blog en in onze e-gids geven we veel informatie over hoe je het meest kunt halen uit de verhuur van je camper. Ook organiseren we meetups en workshops. Op deze avonden kun je spreken met ons en met andere verhuurders. Er worden dan altijd vele tips uitgewisseld. Als er nog informatie mist in een van deze middelen, dan horen we dat natuurlijk graag, zo kunnen we jou en andere verhuurders zo goed mogelijk helpen. Ook hebben we even gekeken naar je laatste boeking. We hebben het even nagerekend en komen toch op 15% uit, mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het graag.

Ans de Jong
Wageningen

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
het gemak van de web site.
Nadat mijn eerste boeking werd geannuleerd door de eigenaar, werd er vermeld dat Goboony met alternatieve zou komen.
Zelf een andere gevonden en deze helaas door privé omstandigheden heb ik deze moeten annuleren.
Na het annuleren kreeg ik de melding dat jullie contact met mij zouden opnemen, dit is echter nog niet gebeurd.
Misschien is het nog te kort dag, maar geef dan een tijdsbestek aan waarin jullie reageren.
Hoi Dick,

Bedankt voor je review, we horen het graag als dingen niet helemaal goed gaan, omdat we daar altijd van kunnen leren. Gelukkig hebben we inmiddels goed telefonisch contact gehad en we hopen dat je in de toekomst nog een mooie camperreis kunt maken.

Dick Cornelisse
Peel en maas

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Heb ik nog geen directe mening over
Geen idee
Hallo Dick,

Bedankt voor je review. Mocht je in de toekomst nog plus- en/of verbeterpunten hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Dick witteveen
Kesteren